Geen flauw idee, ik vertrouw die translators niet. Ga het wel als tattoo nemenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 07:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik vertrouw die translators niet. Ga het wel als tattoo nemen
Ik heb het inmiddels begrepenquote:Op donderdag 17 april 2014 07:40 schreef Dven het volgende:
Het zou moeten zijn : Love Japan (met denkbeeldige)
Fijn dat jij altijd zo snel bentquote:
Heb je dan volgende week de hele week vrij?quote:Op donderdag 17 april 2014 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen. Nog 1 dagje en dan weekend.
Nee, dat niet. Dat hoor ik ook steeds van anderen uit mijn vriendenkring. Ik heb lekker vanaf vrijdagmiddag 25 april vakantie. Dan hoef ik pas weer naar school op 6 mei, want bevrijdingsdag valt dit jaar op een maandag. Heb altijd vakantie met de april/mei omslag.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je dan volgende week de hele week vrij?
Ik begrijp sowieso niets meer van die schoolvakanties maar wel een kort weekje dus volgende weekquote:Op donderdag 17 april 2014 07:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dat hoor ik ook steeds van anderen uit mijn vriendenkring. Ik heb lekker vanaf vrijdagmiddag 25 april vakantie. Dan hoef ik pas weer naar school op 6 mei, want bevrijdingsdag valt dit jaar op een maandag. Heb altijd vakantie met de april/mei omslag.
Yesquote:Op donderdag 17 april 2014 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niets meer van die schoolvakanties maar wel een kort weekje dus volgende week
Tis wa.quote:
Gelukkig viel die treffer nog want ik zag een beetje tegen de eventuele verlenging opquote:Op donderdag 17 april 2014 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die rent nog sneller dan jij kan fietsen op je wielrenfiets
Ik had pas geleden 42 gemiddeld over 8 kmquote:Op donderdag 17 april 2014 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die rent nog sneller dan jij kan fietsen op je wielrenfiets
Niet slecht, des te indrukwekkender is het dat die profs dit gemakkelijk een uur of 5 volhoudenquote:Op donderdag 17 april 2014 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had pas geleden 42 gemiddeld over 8 km
Yep, maar dat is wel in een peloton natuurlijk. Als ik achter een scooter kan hangen hou ik t ook wel (iets) langer volquote:Op donderdag 17 april 2014 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet slecht, des te indrukwekkender is het dat die profs dit gemakkelijk een uur of 5 volhouden
Ik kwam er gister achter dat ik een erg slechte voetballer ben.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIj kwamen er gisteren achter dat we geen sport 1 in de kantine hebben
1e training?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kwam er gister achter dat ik een erg slechte voetballer ben.
Wel gewonnen maar je kon wel merken dat we niet echt fit waren.quote:
Hallo mede-japan-liefhebberquote:Op donderdag 17 april 2014 08:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
*タイトルを読んでいます*
日本が大好き?
本当ですか?
だけど僕はびっくりしたよ
Succes stinho laatste dagje.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar school, tot later strijders.
We hebben nooit genoeg japan-gangers hier dus ik hoop dat je blijft.quote:
Ben een ADO Den Haag fanquote:Op donderdag 17 april 2014 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben nooit genoeg japan-gangers hier dus ik hoop dat je blijft.
Heb je ook iets met voetbal?
Al is dat eigenlijk niet belangrijk.
Heb je ook iets met Scarlett?
Ah, we hebben hier al meerdere ado-fans, ik noem een LittleRabbit en Ajacied422. Je gaat het hier als een warm bad ervaren, daar ben ik zeker van.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:55 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ben een ADO Den Haag fan
en heb niet zoveel met scarlett eerlijk gezegd
Zal me benieuwen ^^quote:Op donderdag 17 april 2014 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier al meerdere ado-fans, ik noem een LittleRabbit en Ajacied422. Je gaat het hier als een warm bad ervaren, daar ben ik zeker van.
Graag gedaan knut.quote:
Allebei homosensueel. Ze voelen wel vaker bij elkaar denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een pak met sneakers en een pet dragen
Verdomme helemaal vergeten.quote:
Niet mijn ding sorry.quote:
Wanneer post jij een creatie?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nasi a la johannes topic leuk.
Bedankt.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever deze qua muziekquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
linkquote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind het Beljoe Horizontje topic leuk.
Komende zaterdag of de zaterdag daarnaquote:
Groot gelijk. Ik zou ook link zijn als mijn zoons alle nasi opgevroten zouden hebben.quote:
Ik moet zeggen dat ik erg verheugd ben dat het aanslaat.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind het Beljoe Horizontje topic leuk.
WK / Het sfeervolle Beljoe Horizontje topic #1quote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 17 april 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komende zaterdag of de zaterdag daarna
Ik zou het leuk vinden als je het eens zou filmen, ondertussen commentaar gevend enkel in VI-quotes.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komende zaterdag of de zaterdag daarna
Dit zou best een lollig ideetje zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je het eens zou filmen, ondertussen commentaar gevend enkel in VI-quotes.
Iets over radijsjes misschien?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zou best een lollig ideetje zijn.
Doei!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga maar weer eens naar college, doei!
Dank je, de uitspraak van Belo Horizonte zou meer Beloe Horizonte zijn maar dit is waarschijnlijk de Sierd way.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
WK / Het sfeervolle Beljoe Horizontje topic #1
quote:Rapper hakt penis af tijdens zelfmoordpoging
Andre Johnson heeft woensdagochtend (plaatselijke tijd) een zelfmoordpoging gedaan. De rapper, die vaak samenwerkt met de Wu Tang Clan, sneed eerst zijn penis af.
Foto: AFP
Dat heeft de plaatselijke politie bevestigd aan meerdere media.
De rapper raakte zwaargewond na zijn sprong van de tweede etage, maar overleefde de val wel. Momenteel ligt hij bij te komen in het Cedars-Sinai ziekenhuis in de Amerikaanse stad.
Het is niet bekend wat de rapper er toe aan heeft gezet om een zelfmoordpoging te doen.
De afgehakte penis van Johnson is meegenomen naar het ziekenhuis, maar het is onbekend of de doktoren daar nog iets mee konden.
Johnson is lid van hip hopgroep Northstar, die in de Wu-Tang Clan familie hoort, zo staat op de website van de Wu-Tang Clan. Johnson treedt op onder de naam Christ Bearer
Hey Kapje, alles goed?quote:
Hier is Insomnia niet blij mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hey Kapje, alles goed?
Ik ben blij dat je er weer bent. Je bent immers mijn favoriete Feyenoorder.
Bedankt. Ik heb jou altijd al een verstandige jongen gevonden.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hey Kapje, alles goed?
Kapi.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik heb jou altijd al een verstandige jongen gevonden.
Smakelijk.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hey Kapje, alles goed?
Nee hoor, alleen ik dacht dat mijn band met Tyron sterker wasquote:Op donderdag 17 april 2014 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, voel jij jezelf soms beter dan mij?
Hoezo? Ga je iets bijzonders doen?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knut, heb jij nog voedingstips voor de komende dagen?
dan ikquote:Op donderdag 17 april 2014 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, voel jij jezelf soms beter dan mij?
Ik wens je succes.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet binnenkort een paar dagen zelf koken
Feit.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij opende de aanval met Typisch op mij in het "Lieve yvonne' topic.
Spannendquote:Op donderdag 17 april 2014 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet binnenkort een paar dagen zelf koken
Ik kan prima koken, wat ik jullie zal tonen in het 'nasi a la johannes'-topic, maar ik heb zelden inspiratie voor goede maaltijden.quote:
Op de dagen dat ik tijd heb ga ik wat serieuzer aan de slagquote:Op donderdag 17 april 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ga je er echt wat van maken of gewoon zo makkelijk mogelijk?
Ik geef alleen de reden ervan, je reactie zou terecht zijn geweest als ik er zelf over begon.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:30 schreef Typisch het volgende:
ah
ik zie dat tyron er nog steeds niet overheen is
naar mannetje
Als je wat japans wil maken is deze site top voor inspiratie: http://www.japanesecooking101.com/quote:Op donderdag 17 april 2014 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de dagen dat ik tijd heb ga ik wat serieuzer aan de slag
Ik pak zelf altijd liever een bekertje.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik drink momenteel chocolademelk uit een automaat.
Dat doe ik ook altijd. En ik heb mazzel bij deze automaat aangezien je zelf het bekertje er onder moet zettenquote:Op donderdag 17 april 2014 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik pak zelf altijd liever een bekertje.
Mooi zo.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. En ik heb mazzel bij deze automaat aangezien je zelf het bekertje er onder moet zetten
Zit op het werk. Streaming sites e.d. zijn geblocked. Sterker nog, Fok! klapt er over 22 minuten ook uitquote:Op donderdag 17 april 2014 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi zo.
http://www.dumpert.nl/med(...)_poept_op_assen.html
Vermakelijk.
Laten we er nog even van genieten. De betreffende mevrouw had in een interview opgemerkt dat er in de plaatselijke Action mensen 'met typische Drentse koppen en van die lege ogen' kwamen. Iedereen valt over haar heen.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit op het werk. Streaming sites e.d. zijn geblocked. Sterker nog, Fok! klapt er over 22 minuten ook uit
Dat interview van dat teringwijfquote:Op donderdag 17 april 2014 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we er nog even van genieten. De betreffende mevrouw had in een interview opgemerkt dat er in de plaatselijke Action mensen 'met typische Drentse koppen en van die lege ogen' kwamen. Iedereen valt over haar heen.
Ach opzich heeft ze ergens wel een punt. Ik snap wel wat ze bedoelt, alleen kun je sommige dingen beter niet zeggen.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat interview van dat teringwijf![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we er nog even van genieten. De betreffende mevrouw had in een interview opgemerkt dat er in de plaatselijke Action mensen 'met typische Drentse koppen en van die lege ogen' kwamen. Iedereen valt over haar heen.
quote:Ik liep daar rond en probeerde die mensen te begrijpen, op dezelfde manier als dat ik me probeer te verdiepen in het geestelijk leven van dieren.
quote:iedereen noemt zich ook maar mens tegenwoordig.
Godsammequote:Ik was op een middag, een paar uur voordat ik naar die cursus ging, uitgenodigd door een politieman om eens in Amsterdam-Noord te komen kijken.
Ik wist niet wat ik zag: mensen die zó primitief zijn dat ze niet eens een gewone zin kunnen uitspreken.
Ze slaken kreten, vaak op harde toon, omdat ze toch wel heel graag begrepen willen worden.
Op zich dat laatste stukje kan ik me wel in vinden ergens. Dat eerste slaat natuurlijk nergens. op.quote:
Ja, eerste 2 afleveringen gekeken.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand al eens from dusk till dawn geprobeerd op netflix?
Ook geen tetten te zien?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eerste 2 afleveringen gekeken.
Vond er geen reet aan.
Zo, jij durft.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
wel eens een paar peukjes rookt bij het uitgaan
Ga gewoon hannibal kijken.quote:
Ik geloof dat het overlijdensrisico voor iedereen 100% is toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zouden jullie aangeven dat je wel eens een paar peukjes rookt bij het uitgaan in de aanvraag van je overlijdensrisicoverzekering?
- JRquote:Op donderdag 17 april 2014 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het overlijdensrisico voor iedereen 100% is toch?![]()
neequote:Op donderdag 17 april 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zouden jullie aangeven dat je wel eens een paar peukjes rookt bij het uitgaan in de aanvraag van je overlijdensrisicoverzekering?
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het Ajaxtopic willen ze Marcus Berg terughalen naar Nederland.
'ze'quote:Op donderdag 17 april 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hap niet, Knut is dom.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich wel schattig dat je gelijk zo hapt.
Goedemorgen René.
Ban aanvraag, Banquote:Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog steeds banwaardig toch?
Die gast.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jij kan je baan wel vergeten Renequote:Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hap niet, Knut is dom.
Goedemorgen Kapi
Prima, als jij alleen maar persoonlijkheidsloze ja-knikkers om je heen wil hebben.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kan je baan wel vergeten Rene
Ben ik wel een voorstander van. Misschien Verhoek er ook maar bij doen. Engelaar schijnt ook te mogen vertrekken, misschien ook een optie?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu noem je LittleRabbit dus een persoonlijkheidsloze ja-knikker.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, als jij alleen maar persoonlijkheidsloze ja-knikkers om je heen wil hebben.
Heb je date?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger. Ik denk dat ik even wat baked beans opwarm voor ik naar de stad ga om een mooi overhemd te scoren. Vanochtend heb ik al mijn haar laten freshen, wassen + hoofdmassage bij mijn kapster.
Uh, nee.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu noem je LittleRabbit dus een persoonlijkheidsloze ja-knikker.
Nog even en Knut schreeuwt in een lederhosen dat hij de beste is van heel VBL.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, als jij alleen maar persoonlijkheidsloze ja-knikkers om je heen wil hebben.
Hier kan Knut zich niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik zie er gewoon graag verzorgd uit.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier kan Knut zich niets bij voorstellen.
Andere vraag: heb je nog nieuws over de Don?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik zie er gewoon graag verzorgd uit.
Jij begon.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Kan jij niet gewoon even normaal gaan doen?
Die jongen is niet goed bij zijn hoofd die moeten ze tegen zichzelf in bescherming brengen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog even en Knut schreeuwt in een lederhosen dat hij de beste is van heel VBL.
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hap niet, Knut is dom.
Goedemorgen Kapi
Wat is er met de Don? Hij zit heerlijk in Maleisië op 't moment.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Andere vraag: heb je nog nieuws over de Don?
Ik tel tot 3 en dan is het klaar met dit gedoe.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, niet ruzie maken he.
Groetjes
Johannes
Ja, toen jij ons voor de gek hield door te stellen dat het hele Ajax-topic Berg terug wilde.quote:
Oeganda is de nieuwe vakantie bestemming bij uitstek als ik Peter R de Vries moet geloven.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er met de Don? Hij zit heerlijk in Maleisië op 't moment.
Z'n dochter zit toch in die contreien?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oeganda is de nieuwe vakantie bestemming bij uitstek als ik Peter R de Vries moet geloven.
je eigen kind kopen voor een paar tientjes.
Waar heb je dan pauze van?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
Ik heb even pauze, ben aan het schoonmaken
Hij had daar een kind gekocht van ouders die het zo wilde meegeven.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Z'n dochter zit toch in die contreien?
Ik hoop dat ik een kaart krijgquote:Op donderdag 17 april 2014 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er met de Don? Hij zit heerlijk in Maleisië op 't moment.
Laten we ze geld geven, dan lost het vast de situatie op. In een notendop wat er mis is met ontwikkelingshulp. Het is een pure industrie daar in de Afrique.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij had daar een kind gekocht van ouders die het zo wilde meegeven.
Zijn oplossing die ouders een smak geld (is dus zo weer op) En dat kind daar laten.
Nobel van hem dat wel maar dat kind is bij de volgende verkoop als nog de lul natuurlijk.
WA Don even dat ik hoop dat ik een kaart krijg.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we ze geld geven, dan lost het vast de situatie op. In een notendop wat er mis is met ontwikkelingshulp. Het is een pure industrie daar in de Afrique.
IK zou 'm slaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beetje mijn kind voor kansjongeren uitmaken op het internet.
Moet allemaal maar weer kunnen zeker.
Ik ga Don niet storen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WA Don even dat ik hoop dat ik een kaart krijg.
Tja ik ben snel afgeleidquote:Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak 't gewoon in 1 keer af joh.
Toevallig eet ik vanavond konijn.quote:
Waarom sta je schoon te maken in een mantelpak?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik ben snel afgeleidPostbode was er net dus ik moest toch eerst even mijn pakje openmaken.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens besloten om mijn grote droom om mod te worden tijdelijk te laten varen.
Het is graag of niet
Doe net als mij en ga gewoon gelijk voor FA zodat we eindelijk een einde kunnen brengen aan het schrikbewind van GGMMquote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens besloten om mijn grote droom om mod te worden tijdelijk te laten varen.
Het is graag of niet
Een echte moderator heeft geen kleurtje nodig.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is graag of niet
Racist.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een echte moderator heeft geen kleurtje nodig.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom sta je schoon te maken in een mantelpak?
Ik heb al twee spionnen het systeem binnengewerkt, dat gaat wel aardig.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe net als mij en ga gewoon gelijk voor FA zodat we eindelijk een einde kunnen brengen aan het schrikbewind van GGMM
Wat is je policy t.o.v. mrstyloproductions?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga mijn zinnen zetten op mod worden bij het seriejus riekwest forum.
Dat zou nooit in mij opkomen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mrstyloproductions moeten kunnen, zolang er maar niet 20 in 1 posts geduwd worden.
Ik voel je pijn johannes. Uiteindelijk kiezen ze altijd voor de zwakkebroeders die ze makkelijk onder de duim kunnen houden.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is graag of niet
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat je moderator op Fok bent, dan denken de adds automatisch dat je een Ajacied bent.
Ik snap het ergens ook wel hoor, teveel geboren kapiteintjes op een schip zorgt voor onrust.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel je pijn johannes. Uiteindelijk kiezen ze altijd voor de zwakkebroeders die ze makkelijk onder de duim kunnen houden.
Het is meer dat FA's mensen met een eigen mening niet pruimen. Best vreemd als je op een internet forum werkt, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het ergens ook wel hoor, teveel geboren kapiteintjes op een schip zorgt voor onrust.
Bijna elk forum heeft wel een paar kuttopics die je moet modden.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als mod op vbl moet je dat live topic in de gaten houden tijdens wedstrijden.
Dat is helemaal niks natuurlijk.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is meer dat FA's mensen met een eigen mening niet pruimen. Best vreemd als je op een internet forum werkt, maar dat geheel terzijde.
Als je dan zegt dat je hun mening niet zo rullevant vindt zijn ze gelijk op hun pik getrapt, zeer herkenbaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is meer dat FA's mensen met een eigen mening niet pruimen. Best vreemd als je op een internet forum werkt, maar dat geheel terzijde.
Ik snap dat je het beleid moet verdedigen om je eigen geloofwaardigheid in stand te houden, maar johannes en ik hebben inmiddels al genoeg gezien om te zeggen dat wij onze conclusie getrokken hebben.quote:
Oke.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap dat je het beleid moet verdedigen om je eigen geloofwaardigheid in stand te houden, maar johannes en ik hebben inmiddels al genoeg gezien om te zeggen dat wij onze conclusie getrokken hebben.
ah, jij was toch gevraagd door yvonne kapi?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel je pijn johannes. Uiteindelijk kiezen ze altijd voor de zwakkebroeders die ze makkelijk onder de duim kunnen houden.
Nee. Ik ben nooit door yvonne gevraagd.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, jij was toch gevraagd door yvonne kapi?
(zwakke) broeder van me
Ah, dan laat mijn geheugen mij in de steek.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nooit door yvonne gevraagd.
Waar wil je mod van worden dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is graag of niet
Schoot de bal in ieder geval lekkerder en met meer voldoening in het doel.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch deed van Duinen dit beter tegen Twente toen.
Als johannes' zaakwaarnemer wil ik graag even laten weten dat het voor ons nu al niet meer hoeft. Bedankt.quote:
Voer jij vanaf nu de onderhandelingen met Yvonne dan reken ik er op dat het allemaal goed komt en dat beide partijen tevreden zullen zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als johannes' zaakwaarnemer wil ik graag even laten weten dat het voor ons nu al niet meer hoeft. Bedankt.
Anders ontvoeren we de fokstok nog een keer.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
Tenzij je een mooi aanbod hebt natuurlijk yvonne. Aan het einde van de rit blijven we wel redelijke mensen.
Zie zo'n stok maar eens te vinden in Beljoe Horizontje.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders ontvoeren we de fokstok nog een keer.
Ik heb consiglieri Onlogisch al een afspraak met haar laten maken.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voer jij vanaf nu de onderhandelingen met Yvonne dan reken ik er op dat het allemaal goed komt en dat beide partijen tevreden zullen zijn.
Idd.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
*onlogischquote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb consiglieri Onlogisch al een afspraak met haar laten maken.
dat waren toch wel één van de grappigste topics die ik ooit voorbij heb zien komenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vooral omdat mensen echt onthutst waren.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat waren toch wel één van de grappigste topics die ik ooit voorbij heb zien komen
Schandalig. Als mod zou ik daar direct een stokje voor steken.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de FOK!stok ook al ooit ontvoerd.
Stinho was echt boos op me toenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral omdat mensen echt onthutst waren.
Dat is 't hele idee achter de Fok! stok.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de FOK!stok ook al ooit ontvoerd.
Weet je nog wel toen GGMM één plaatje van deze teamposten verving en vervolgens stelde dat ik plagiaat had gepleegd?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dit geen sluitende argumentatie is weet ik het ook niet meer.
Ik stel voor dat we dit niet weer oprakelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je nog wel toen GGMM één plaatje van deze teamposten verving en vervolgens stelde dat ik plagiaat had gepleegd?
Oh, oh, oh
Typisch GGMM.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je nog wel toen GGMM één plaatje van deze teamposten verving en vervolgens stelde dat ik plagiaat had gepleegd?
Oh, oh, oh
En Tyron dan?quote:
die heeft afgedaan als mijn campagneleiderquote:
Typisch als mod was wel een schot in de roos.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Typisch GGMM.
Ik noem nu twee mods.
Japan wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet Denemarken mee aan het WK?
Nuff said.
Bedankt.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Typisch als mod was wel een schot in de roos.
Ik moet hier helaas mee wachten tot er een mod aan de WK-crew is toegevoegd die ik kan vertrouwen. GGMM heeft me al laten weten dat alle Japan-topics verwijderd gaan wordenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Japan wel.
Is er al een Japan fantopic vragen wij ons af?
Ik ga alleen akkoord als er een neutrale gesprekspartner mag notuleren.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:01 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat ik een online sollicitatiegesprek met johannes voer, om te zien hoe geschikt hij is.
Laten we maar beginnen met het interview dan.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:01 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat ik een online sollicitatiegesprek met johannes voer, om te zien hoe geschikt hij is.
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we maar beginnen met het interview dan.
Welkom GGMM, kan je uitleggen wat jou nou zo geschikt maakt voor deze functie?
Ik haal altijd heel snel Jessica Alba pics weg die het live-topic verpesten.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we maar beginnen met het interview dan.
Welkom GGMM, kan je uitleggen wat jou nou zo geschikt maakt voor deze functie?
Bedankt voor dit stukje zelfkritiek, heb je ook nog positieve kwalificaties?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haal altijd heel snel Jessica Alba pics weg die het live-topic verpesten.
De heilige 7 eenheid.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat het WK 7 moderators krijgt.
Karina, Typisch, ik, Knut, Tyron, Johannes_vermeer en insomnia_
Anders gewoon iedereen met een oranje tagje.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
Maak maar een topic aan, je hebt mijn toestemming.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Spanje ondervertegenwoordigd is in WK
quote:
Dit zegt genoegquote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Luister nou Heeinz4mod.
3 Feyenoord, 3 Ajax en Groningen.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
Mensen die op mijn shitlist staan worden geen moderator.quote:
Vooral het idee dat er 7 voetballiefhebbers zijn waarvan 0 PSVers spreekt mij erg aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 Feyenoord, 3 Ajax en Groningen.
Dit zou wel eens kunnen werken.
Je vergeet dat ik Ajacied benquote:Op donderdag 17 april 2014 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die op mijn shitlist staan worden geen moderator.
Enkel de figuurlijke shitlist toch. Anders heb ik een hoop shit voor niks over mij heen laten komen.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die op mijn shitlist staan worden geen moderator.
Kunnen jullie de naam van Sjaak wat minder vaak noemen als hij er niet bij is?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel de figuurlijke shitlist toch. Anders heb ik een hoop shit voor niks over mij heen laten komen.
SjaakBauer vindt dit leuk.
Ik geloof dat Yvonne as we speak al bezig is de juiste knopjes om te zetten.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Vooral het idee dat er 7 voetballiefhebbers zijn waarvan 0 PSVers spreekt mij erg aan.
Ik zou er zeker op rekenen ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yvonne as we speak al bezig is de juiste knopjes om te zetten.
Dit lijkt me geen slecht idee.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
nee, zaten bij engeland in poule en werden 4e in kwalificatie onder engeland, oekraine en montenegroquote:
Tuurlijk, ik vind het gewoon grappig je te pesten.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die tijd zitten we een beetje ruzie te maken, en nu blijkt dat GGMM vanaf het begin al het juiste idee in zijn hoofd had zitten.
Dat hebben we er toch maar mooi uit gekregen
Ja goed, erg goed wakker worden met het bericht dat ik mod ga worden op WK met m'n beste vrienden.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, met jou? Hoe is het arbeidersleven?
Arme jij, ik zal aan je denken.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja goed, erg goed wakker worden met het bericht dat ik mod ga worden op WK met m'n beste vrienden.
Straks avonddienstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |