Dat interview van dat teringwijfquote:Op donderdag 17 april 2014 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we er nog even van genieten. De betreffende mevrouw had in een interview opgemerkt dat er in de plaatselijke Action mensen 'met typische Drentse koppen en van die lege ogen' kwamen. Iedereen valt over haar heen.
Ach opzich heeft ze ergens wel een punt. Ik snap wel wat ze bedoelt, alleen kun je sommige dingen beter niet zeggen.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat interview van dat teringwijf![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we er nog even van genieten. De betreffende mevrouw had in een interview opgemerkt dat er in de plaatselijke Action mensen 'met typische Drentse koppen en van die lege ogen' kwamen. Iedereen valt over haar heen.
quote:Ik liep daar rond en probeerde die mensen te begrijpen, op dezelfde manier als dat ik me probeer te verdiepen in het geestelijk leven van dieren.
quote:iedereen noemt zich ook maar mens tegenwoordig.
Godsammequote:Ik was op een middag, een paar uur voordat ik naar die cursus ging, uitgenodigd door een politieman om eens in Amsterdam-Noord te komen kijken.
Ik wist niet wat ik zag: mensen die zó primitief zijn dat ze niet eens een gewone zin kunnen uitspreken.
Ze slaken kreten, vaak op harde toon, omdat ze toch wel heel graag begrepen willen worden.
Op zich dat laatste stukje kan ik me wel in vinden ergens. Dat eerste slaat natuurlijk nergens. op.quote:
Ja, eerste 2 afleveringen gekeken.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand al eens from dusk till dawn geprobeerd op netflix?
Ook geen tetten te zien?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eerste 2 afleveringen gekeken.
Vond er geen reet aan.
Zo, jij durft.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
wel eens een paar peukjes rookt bij het uitgaan
Ga gewoon hannibal kijken.quote:
Ik geloof dat het overlijdensrisico voor iedereen 100% is toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zouden jullie aangeven dat je wel eens een paar peukjes rookt bij het uitgaan in de aanvraag van je overlijdensrisicoverzekering?
- JRquote:Op donderdag 17 april 2014 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het overlijdensrisico voor iedereen 100% is toch?![]()
neequote:Op donderdag 17 april 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zouden jullie aangeven dat je wel eens een paar peukjes rookt bij het uitgaan in de aanvraag van je overlijdensrisicoverzekering?
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het Ajaxtopic willen ze Marcus Berg terughalen naar Nederland.
'ze'quote:Op donderdag 17 april 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het Ajaxtopic willen ze Marcus Berg terughalen naar Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |