Allebei homosensueel. Ze voelen wel vaker bij elkaar denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een pak met sneakers en een pet dragen
Verdomme helemaal vergeten.quote:
Niet mijn ding sorry.quote:
Wanneer post jij een creatie?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nasi a la johannes topic leuk.
Bedankt.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever deze qua muziekquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
linkquote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind het Beljoe Horizontje topic leuk.
Komende zaterdag of de zaterdag daarnaquote:
Groot gelijk. Ik zou ook link zijn als mijn zoons alle nasi opgevroten zouden hebben.quote:
Ik moet zeggen dat ik erg verheugd ben dat het aanslaat.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind het Beljoe Horizontje topic leuk.
WK / Het sfeervolle Beljoe Horizontje topic #1quote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 17 april 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komende zaterdag of de zaterdag daarna
Ik zou het leuk vinden als je het eens zou filmen, ondertussen commentaar gevend enkel in VI-quotes.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komende zaterdag of de zaterdag daarna
Dit zou best een lollig ideetje zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je het eens zou filmen, ondertussen commentaar gevend enkel in VI-quotes.
Iets over radijsjes misschien?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zou best een lollig ideetje zijn.
Doei!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga maar weer eens naar college, doei!
Dank je, de uitspraak van Belo Horizonte zou meer Beloe Horizonte zijn maar dit is waarschijnlijk de Sierd way.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
WK / Het sfeervolle Beljoe Horizontje topic #1
quote:Rapper hakt penis af tijdens zelfmoordpoging
Andre Johnson heeft woensdagochtend (plaatselijke tijd) een zelfmoordpoging gedaan. De rapper, die vaak samenwerkt met de Wu Tang Clan, sneed eerst zijn penis af.
Foto: AFP
Dat heeft de plaatselijke politie bevestigd aan meerdere media.
De rapper raakte zwaargewond na zijn sprong van de tweede etage, maar overleefde de val wel. Momenteel ligt hij bij te komen in het Cedars-Sinai ziekenhuis in de Amerikaanse stad.
Het is niet bekend wat de rapper er toe aan heeft gezet om een zelfmoordpoging te doen.
De afgehakte penis van Johnson is meegenomen naar het ziekenhuis, maar het is onbekend of de doktoren daar nog iets mee konden.
Johnson is lid van hip hopgroep Northstar, die in de Wu-Tang Clan familie hoort, zo staat op de website van de Wu-Tang Clan. Johnson treedt op onder de naam Christ Bearer
Hey Kapje, alles goed?quote:
Hier is Insomnia niet blij mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hey Kapje, alles goed?
Ik ben blij dat je er weer bent. Je bent immers mijn favoriete Feyenoorder.
Bedankt. Ik heb jou altijd al een verstandige jongen gevonden.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hey Kapje, alles goed?
Ik ben blij dat je er weer bent. Je bent immers mijn favoriete Feyenoorder.
Kapi.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik heb jou altijd al een verstandige jongen gevonden.
Smakelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |