Anders gewoon iedereen met een oranje tagje.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat het WK 7 moderators krijgt.
Karina, Typisch, ik, Knut, Tyron, Johannes_vermeer en insomnia_
Maak maar een topic aan, je hebt mijn toestemming.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Spanje ondervertegenwoordigd is in WK
quote:
Dit zegt genoegquote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Luister nou Heeinz4mod.
3 Feyenoord, 3 Ajax en Groningen.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
Mensen die op mijn shitlist staan worden geen moderator.quote:
Vooral het idee dat er 7 voetballiefhebbers zijn waarvan 0 PSVers spreekt mij erg aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 Feyenoord, 3 Ajax en Groningen.
Dit zou wel eens kunnen werken.
Je vergeet dat ik Ajacied benquote:Op donderdag 17 april 2014 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die op mijn shitlist staan worden geen moderator.
Enkel de figuurlijke shitlist toch. Anders heb ik een hoop shit voor niks over mij heen laten komen.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die op mijn shitlist staan worden geen moderator.
Kunnen jullie de naam van Sjaak wat minder vaak noemen als hij er niet bij is?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel de figuurlijke shitlist toch. Anders heb ik een hoop shit voor niks over mij heen laten komen.
SjaakBauer vindt dit leuk.
Ik geloof dat Yvonne as we speak al bezig is de juiste knopjes om te zetten.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Vooral het idee dat er 7 voetballiefhebbers zijn waarvan 0 PSVers spreekt mij erg aan.
Ik zou er zeker op rekenen ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yvonne as we speak al bezig is de juiste knopjes om te zetten.
Dit lijkt me geen slecht idee.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
nee, zaten bij engeland in poule en werden 4e in kwalificatie onder engeland, oekraine en montenegroquote:
Tuurlijk, ik vind het gewoon grappig je te pesten.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die tijd zitten we een beetje ruzie te maken, en nu blijkt dat GGMM vanaf het begin al het juiste idee in zijn hoofd had zitten.
Dat hebben we er toch maar mooi uit gekregen
Ja goed, erg goed wakker worden met het bericht dat ik mod ga worden op WK met m'n beste vrienden.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, met jou? Hoe is het arbeidersleven?
Arme jij, ik zal aan je denken.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja goed, erg goed wakker worden met het bericht dat ik mod ga worden op WK met m'n beste vrienden.
Straks avonddienstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |