Stinho was echt boos op me toenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral omdat mensen echt onthutst waren.
Dat is 't hele idee achter de Fok! stok.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de FOK!stok ook al ooit ontvoerd.
Weet je nog wel toen GGMM één plaatje van deze teamposten verving en vervolgens stelde dat ik plagiaat had gepleegd?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dit geen sluitende argumentatie is weet ik het ook niet meer.
Ik stel voor dat we dit niet weer oprakelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je nog wel toen GGMM één plaatje van deze teamposten verving en vervolgens stelde dat ik plagiaat had gepleegd?
Oh, oh, oh
Typisch GGMM.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je nog wel toen GGMM één plaatje van deze teamposten verving en vervolgens stelde dat ik plagiaat had gepleegd?
Oh, oh, oh
En Tyron dan?quote:
die heeft afgedaan als mijn campagneleiderquote:
Typisch als mod was wel een schot in de roos.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Typisch GGMM.
Ik noem nu twee mods.
Japan wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet Denemarken mee aan het WK?
Nuff said.
Bedankt.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Typisch als mod was wel een schot in de roos.
Ik moet hier helaas mee wachten tot er een mod aan de WK-crew is toegevoegd die ik kan vertrouwen. GGMM heeft me al laten weten dat alle Japan-topics verwijderd gaan wordenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Japan wel.
Is er al een Japan fantopic vragen wij ons af?
Ik ga alleen akkoord als er een neutrale gesprekspartner mag notuleren.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:01 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat ik een online sollicitatiegesprek met johannes voer, om te zien hoe geschikt hij is.
Laten we maar beginnen met het interview dan.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:01 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat ik een online sollicitatiegesprek met johannes voer, om te zien hoe geschikt hij is.
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we maar beginnen met het interview dan.
Welkom GGMM, kan je uitleggen wat jou nou zo geschikt maakt voor deze functie?
Ik haal altijd heel snel Jessica Alba pics weg die het live-topic verpesten.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we maar beginnen met het interview dan.
Welkom GGMM, kan je uitleggen wat jou nou zo geschikt maakt voor deze functie?
Bedankt voor dit stukje zelfkritiek, heb je ook nog positieve kwalificaties?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haal altijd heel snel Jessica Alba pics weg die het live-topic verpesten.
De heilige 7 eenheid.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat het WK 7 moderators krijgt.
Karina, Typisch, ik, Knut, Tyron, Johannes_vermeer en insomnia_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |