Waar wil je mod van worden dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens besloten om mijn grote droom om mod te worden tijdelijk te laten varen.
Het is graag of niet
Schoot de bal in ieder geval lekkerder en met meer voldoening in het doel.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch deed van Duinen dit beter tegen Twente toen.
Als johannes' zaakwaarnemer wil ik graag even laten weten dat het voor ons nu al niet meer hoeft. Bedankt.quote:
Voer jij vanaf nu de onderhandelingen met Yvonne dan reken ik er op dat het allemaal goed komt en dat beide partijen tevreden zullen zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als johannes' zaakwaarnemer wil ik graag even laten weten dat het voor ons nu al niet meer hoeft. Bedankt.
Anders ontvoeren we de fokstok nog een keer.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
Tenzij je een mooi aanbod hebt natuurlijk yvonne. Aan het einde van de rit blijven we wel redelijke mensen.
Zie zo'n stok maar eens te vinden in Beljoe Horizontje.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders ontvoeren we de fokstok nog een keer.
Ik heb consiglieri Onlogisch al een afspraak met haar laten maken.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voer jij vanaf nu de onderhandelingen met Yvonne dan reken ik er op dat het allemaal goed komt en dat beide partijen tevreden zullen zijn.
Idd.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
*onlogischquote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb consiglieri Onlogisch al een afspraak met haar laten maken.
dat waren toch wel één van de grappigste topics die ik ooit voorbij heb zien komenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vooral omdat mensen echt onthutst waren.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat waren toch wel één van de grappigste topics die ik ooit voorbij heb zien komen
Schandalig. Als mod zou ik daar direct een stokje voor steken.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de FOK!stok ook al ooit ontvoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |