Oeganda is de nieuwe vakantie bestemming bij uitstek als ik Peter R de Vries moet geloven.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er met de Don? Hij zit heerlijk in Maleisië op 't moment.
Z'n dochter zit toch in die contreien?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oeganda is de nieuwe vakantie bestemming bij uitstek als ik Peter R de Vries moet geloven.
je eigen kind kopen voor een paar tientjes.
Waar heb je dan pauze van?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
Ik heb even pauze, ben aan het schoonmaken
Hij had daar een kind gekocht van ouders die het zo wilde meegeven.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Z'n dochter zit toch in die contreien?
Ik hoop dat ik een kaart krijgquote:Op donderdag 17 april 2014 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er met de Don? Hij zit heerlijk in Maleisië op 't moment.
Laten we ze geld geven, dan lost het vast de situatie op. In een notendop wat er mis is met ontwikkelingshulp. Het is een pure industrie daar in de Afrique.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij had daar een kind gekocht van ouders die het zo wilde meegeven.
Zijn oplossing die ouders een smak geld (is dus zo weer op) En dat kind daar laten.
Nobel van hem dat wel maar dat kind is bij de volgende verkoop als nog de lul natuurlijk.
WA Don even dat ik hoop dat ik een kaart krijg.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we ze geld geven, dan lost het vast de situatie op. In een notendop wat er mis is met ontwikkelingshulp. Het is een pure industrie daar in de Afrique.
IK zou 'm slaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beetje mijn kind voor kansjongeren uitmaken op het internet.
Moet allemaal maar weer kunnen zeker.
Ik ga Don niet storen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WA Don even dat ik hoop dat ik een kaart krijg.
Tja ik ben snel afgeleidquote:Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak 't gewoon in 1 keer af joh.
Toevallig eet ik vanavond konijn.quote:
Waarom sta je schoon te maken in een mantelpak?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik ben snel afgeleidPostbode was er net dus ik moest toch eerst even mijn pakje openmaken.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens besloten om mijn grote droom om mod te worden tijdelijk te laten varen.
Het is graag of niet
Doe net als mij en ga gewoon gelijk voor FA zodat we eindelijk een einde kunnen brengen aan het schrikbewind van GGMMquote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens besloten om mijn grote droom om mod te worden tijdelijk te laten varen.
Het is graag of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |