quote:Op donderdag 17 april 2014 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hey Kapje, alles goed?
Ik ben blij dat je er weer bent. Je bent immers mijn favoriete Feyenoorder.
Nee hoor, alleen ik dacht dat mijn band met Tyron sterker wasquote:Op donderdag 17 april 2014 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, voel jij jezelf soms beter dan mij?
Hoezo? Ga je iets bijzonders doen?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knut, heb jij nog voedingstips voor de komende dagen?
dan ikquote:Op donderdag 17 april 2014 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, voel jij jezelf soms beter dan mij?
Ik wens je succes.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet binnenkort een paar dagen zelf koken
Feit.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij opende de aanval met Typisch op mij in het "Lieve yvonne' topic.
Spannendquote:Op donderdag 17 april 2014 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet binnenkort een paar dagen zelf koken
Ik kan prima koken, wat ik jullie zal tonen in het 'nasi a la johannes'-topic, maar ik heb zelden inspiratie voor goede maaltijden.quote:
Op de dagen dat ik tijd heb ga ik wat serieuzer aan de slagquote:Op donderdag 17 april 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ga je er echt wat van maken of gewoon zo makkelijk mogelijk?
Ik geef alleen de reden ervan, je reactie zou terecht zijn geweest als ik er zelf over begon.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:30 schreef Typisch het volgende:
ah
ik zie dat tyron er nog steeds niet overheen is
naar mannetje
Als je wat japans wil maken is deze site top voor inspiratie: http://www.japanesecooking101.com/quote:Op donderdag 17 april 2014 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de dagen dat ik tijd heb ga ik wat serieuzer aan de slag
Ik pak zelf altijd liever een bekertje.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik drink momenteel chocolademelk uit een automaat.
Dat doe ik ook altijd. En ik heb mazzel bij deze automaat aangezien je zelf het bekertje er onder moet zettenquote:Op donderdag 17 april 2014 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik pak zelf altijd liever een bekertje.
Mooi zo.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. En ik heb mazzel bij deze automaat aangezien je zelf het bekertje er onder moet zetten
Zit op het werk. Streaming sites e.d. zijn geblocked. Sterker nog, Fok! klapt er over 22 minuten ook uitquote:Op donderdag 17 april 2014 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi zo.
http://www.dumpert.nl/med(...)_poept_op_assen.html
Vermakelijk.
Laten we er nog even van genieten. De betreffende mevrouw had in een interview opgemerkt dat er in de plaatselijke Action mensen 'met typische Drentse koppen en van die lege ogen' kwamen. Iedereen valt over haar heen.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit op het werk. Streaming sites e.d. zijn geblocked. Sterker nog, Fok! klapt er over 22 minuten ook uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |