Geen flauw idee, ik vertrouw die translators niet. Ga het wel als tattoo nemenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 07:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik vertrouw die translators niet. Ga het wel als tattoo nemen
Ik heb het inmiddels begrepenquote:Op donderdag 17 april 2014 07:40 schreef Dven het volgende:
Het zou moeten zijn : Love Japan (met denkbeeldige)
Fijn dat jij altijd zo snel bentquote:
Heb je dan volgende week de hele week vrij?quote:Op donderdag 17 april 2014 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen. Nog 1 dagje en dan weekend.
Nee, dat niet. Dat hoor ik ook steeds van anderen uit mijn vriendenkring. Ik heb lekker vanaf vrijdagmiddag 25 april vakantie. Dan hoef ik pas weer naar school op 6 mei, want bevrijdingsdag valt dit jaar op een maandag. Heb altijd vakantie met de april/mei omslag.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je dan volgende week de hele week vrij?
Ik begrijp sowieso niets meer van die schoolvakanties maar wel een kort weekje dus volgende weekquote:Op donderdag 17 april 2014 07:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dat hoor ik ook steeds van anderen uit mijn vriendenkring. Ik heb lekker vanaf vrijdagmiddag 25 april vakantie. Dan hoef ik pas weer naar school op 6 mei, want bevrijdingsdag valt dit jaar op een maandag. Heb altijd vakantie met de april/mei omslag.
Yesquote:Op donderdag 17 april 2014 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niets meer van die schoolvakanties maar wel een kort weekje dus volgende week
Tis wa.quote:
Gelukkig viel die treffer nog want ik zag een beetje tegen de eventuele verlenging opquote:Op donderdag 17 april 2014 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die rent nog sneller dan jij kan fietsen op je wielrenfiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |