Was ie weer terug ja?quote:
Je vader is een prutserquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die HMF-prutser nou alweer geband?
Was een ongelukje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Grappig van Tyron om de usericon van HMF uit de OP te halen.
Je moer.quote:
Aldus jij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vond je het lekker om zijn kont te kussen ja?
Terecht ook, we hadden afgesproken dat niet te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Grappig van Tyron om de usericon van HMF uit de OP te halen.
Jeetjequote:Op vrijdag 11 april 2014 17:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. HMF en ik waren echt beste vrienden.
haha. Grapjas.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. HMF en ik waren echt beste vrienden.
Echt hequote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vond je het lekker om zijn kont te kussen ja?
Sarcasme, leer het kennen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haha. Grapjas.
HMF ziet jou het liefst wegkwijnen in een gaskamer.
Och och, René Jong-Un moet het weer wijzigen hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht ook, we hadden afgesproken dat niet te doen.
Dat zal ik zeker overwegen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kan je een afscheidsvideo maken zoals Inso al zei.
#neverforget
Ga mijn best doenquote:
Ik verwacht wel een emotioneel liedje als achtergrondmuziekquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker overwegen.
Al moet de video wel een waardig eerbetoon zijn, dus het zal even duren.
Die act rond je vissen vind ik intens treurigquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw mening gaat daar echt wat aan veranderen ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die act rond je vissen vind ik intens treurig
Welke act?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die act rond je vissen vind ik intens treurig
Met een uurtjequote:
Er is zoveel dat niet gaat veranderen door één mening.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jouw mening gaat daar echt wat aan veranderen ja.
Jezelf herhalen, alleen jij kan datquote:
Ik vind het alleen nogal gay dat je namen van FOK!ers aan vissen gaat geven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke act?![]()
Voor een autist is dit wellicht lastig te volgen; maar ik geef om mijn huisdieren.
Deze bewering waag ik te betwijfelen. Aangezien je zonder enige moeite direct een nieuwe vis kocht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke act?![]()
Voor een autist is dit wellicht lastig te volgen; maar ik geef om mijn huisdieren.
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezelf herhalen, alleen jij kan dat
Neem gerust de tijd, dit moet geen haastwerk worden, maar een oprecht eerbetoon.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén goudvis is zo treurig. Goudvissen zijn gezelligheidsdieren en daarvoor moeten zenou eenmaal met z'n tweeën zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze bewering waag ik te betwijfelen. Aangezien je zonder enige moeite direct een nieuwe vis kocht.
Stijn is een flikkernaamquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen nogal gay dat je namen van FOK!ers aan vissen gaat geven.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén goudvis is zo treurig. Goudvissen zijn gezelligheidsdieren en daarvoor moeten zenou eenmaal met z'n tweeën zijn.
Dat heb je al meerdere malen duidelijk gemaakt ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen nogal gay dat je namen van FOK!ers aan vissen gaat geven.
Steven is Engelsquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Steven is een naam voor vies dikke kale ieren.
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Steven is een naam voor vies dikke kale ieren.
Vis Stijn zie ik nu al springen van stress.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je al meerdere malen duidelijk gemaakt ja.
Denk je dat dit mij of vis Stijn ook meer iets interesseert?
Waarom zakt 'ie niet door het stoeltje heen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bruno gaat er ook voor zitten.
[ afbeelding ]
Dat komt omdat hij zo vaak koffie drinkt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vis Stijn zie ik nu al springen van stress.
Wat een bazenvis.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij zo vaak koffie drinkt.
Stoelen worden ontworpen zodat je er niet direct doorheen zakt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zakt 'ie niet door het stoeltje heen?
Niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stoelen worden ontworpen zodat je er niet direct doorheen zakt.
Balen manquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:04 schreef Pascalus het volgende:
Godverdomme die tering GGMM heeft Gevallen Helden weer uit de OP gehaald.
Je zou je er maar druk om kunnen maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:04 schreef Pascalus het volgende:
Tja je vraagt je altijd af waarom hé. Wat maakt het uit dat het daar staat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:04 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de muziekkeuzequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik wacht al op de johannes tribute video.
±'quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de muziekkeuze ±'
quote:
En dan winden mensen zich hier op over een goudvis die uit een aquarium springt.quote:Vis slokt vibrator op
De 64-jarige visser Bjørn Frilund was zeer tevreden met zijn gevangen kabeljauw, maar toen de Noorse man de vis ging fileren kwam hij een gigantische oranje vibrator tegen in de buik van het beest.
Dat meldt The Local donderdag.
"Ik weet dat de kabeljauw alles eet wat op z'n pad komt, maar dit had ik echt niet verwacht", zegt de visser.
Hij haalde eerst twee vishaken uit de buik en toverde daarna de vibrator tevoorschijn.
Volgens Frilund slokte de kabeljauw het seksspeeltje waarschijnlijk op, omdat hij het aanzag voor een smakelijke octopus. "We hebben daar in Noorwegen heel veel soorten van, ook gekleurde."
Van wie de vibrator afkomstig is weet niemand, maar de visser heeft er wel ideeën over. "Misschien is het van een gefrustreerde vrouw die een tochtje maakte op een cruiseschip", laat Frilund weten aan website.
Saind wilde zelf hoorquote:
STIEF!quote:
Je hebt het er maar moeilijk mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:04 schreef Pascalus het volgende:
Hoiquote:
Ho ho, we moeten wel even de checklist af, om te zien of hij wel geschikt is.quote:
een man van weinig woorden, I like.quote:
Het terugbrengen van gevallen helden was mijn levenswerk.quote:
Misschien kan je postzegels gaan verzamelen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het terugbrengen van gevallen helden was mijn levenswerk.
Jij maakt alles kapot.
Heb een kater 1e klas dus het denken gaat lastigquote:
Checklistquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ho ho, we moeten wel even de checklist af, om te zien of hij wel geschikt is.
Even kijken.
- Hij is ajacied - check.
Oke, maak maar blauw!
Nog meer I likequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb een kater 1e klas dus het denken gaat lastig
Ga jij je goudvissen nou maar verzorgen voordat er weer eentje zelfmoord pleegt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je postzegels gaan verzamelen.
Ga blowenquote:
Wat een misselijkmakende opmerkingquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga jij je goudvissen nou maar verzorgen voordat er weer eentje zelfmoord pleegt.
Mwhehe.quote:
Superquote:
Uiteraard.Ook met een gekookt eitjequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met ham en een klontje roomboter?
En jij?quote:
Dagen niet gedronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit best een leuk plaatje.
[..]
5.
Knap he?![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM heeft sinds juli 2012 niet meer gerookt.Ik sinds 11 april 16:15 niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ben jij zo'n iemand die alleen met alcohol plezier kan hebben?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
wel saai leef zonder alcohol ik zou het niemand aanraden in ieder geval
moest welquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk gestopt met drinken?
leven is gewoon leuker als je dronken bent, en je denkt minder na.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die alleen met alcohol plezier kan hebben?
Mwah soms.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leven is gewoon leuker als je dronken bent, en je denkt minder na.
Bier of meer de zwaardere dranken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dronk te veel, deed niets anders meer
beide, alles wat er voor handen was eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bier of meer de zwaardere dranken?
En wanneer kwam het punt dat je dacht 'nu gaat het te ver' ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beide, alles wat er voor handen was eigenlijk.
Laatste maanden wel veel wodka
Behalve dat het slecht voor je is wordt het ook een dure grap. Zeker als je niet alleen maar goedkope zooi wil drinken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beide, alles wat er voor handen was eigenlijk.
Laatste maanden wel veel wodka
Weet niet echt, meer periode toen ik erachter kwam dat ik echt geen niet meer zonder kon functioneren dat ik ging inzien dat ik toch hulp moest gaan zoekenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wanneer kwam het punt dat je dacht 'nu gaat het te ver' ?
Hm, ok. Knap dat je dat zelf inziet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet echt, meer periode toen ik erachter kwam dat ik echt geen niet meer zonder kon functioneren dat ik ging inzien dat ik toch hulp moest gaan zoeken
Zeker, ging het laatst berekenen. Ziek veel geld van juli tot/met januari aan uitgegevenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Behalve dat het slecht voor je is wordt het ook een dure grap. Zeker als je niet alleen maar goedkope zooi wil drinken.
Jeetjequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, wat een nieuws weer.
[ afbeelding ]
er zijn dus gewoon mensen die betaald krijgen om dit soort troep neer te tyfen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso dat die zich nu in iemand kelder bevinden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
In de flat van Benno.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso dat die zich nu in iemand kelder bevinden.
Hey, lullig zeg, post je hier heel even niet meer, halen ze gelijk die blauwe kleur weg.quote:
Van Nijnatten van het AD, die is echt slecht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef Cara het volgende:
[..]
er zijn dus gewoon mensen die betaald krijgen om dit soort troep neer te tyfen.
Dat doen ze meestal in België, ik weet niet of ze die gewoonte daar ook al hebben overgenomen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso dat die zich nu in iemand kelder bevinden.
Ja schoften zijn hetquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, lullig zeg, post je hier heel even niet meer, halen ze gelijk die blauwe kleur weg.
Die ziet er zo vies en onverzorgd uit, man man man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Nijnatten van het AD, die is echt slecht.
dat is toch die NAC fan die wekelijks anti-Feyenoord zeikstukjes schrijft?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Nijnatten van het AD, die is echt slecht.
Dat is Mossou.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef Cara het volgende:
[..]
dat is toch die NAC fan die wekelijks anti-Feyenoord zeikstukjes schrijft?
Dat meen je niet?quote:
Welke verleiding? Als je jezelf niet enige vorm van discipline op kunt leggen gaat het nog moeilijk worden in het echte leven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Wat een droeftoeters zijn dat toch altijd. Mensen die "de verleiding niet kunnen weer staan"
Nekschot voor dat soort lui, wat jij Yvonne.
Dank je stijnquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ziet er zo vies en onverzorgd uit, man man man.
Klaarblijkelijk de verleiding om niet te posten en zodoende maar zelf een ban aan te vragen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke verleiding? Als je jezelf niet enige vorm van discipline op kunt leggen gaat het nog moeilijk worden in het echte leven.
1 keer gedaan, tieten gepostquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk de verleiding om niet te posten en zodoende maar zelf een ban aan te vragen.
Beetje het Kapiteintje-fenomeen.
Dan waren ze zeker te kleinquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer gedaan, tieten gepost
kreeg ik note van steven
ik vraag me wel eens af waar sommigen de tijd vandaan halenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen dacht ik ook eigenlijk bij mezelf.
Waar zijn we allemaal mee bezig op dit forum.
Gewoon werkloos zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:30 schreef Cara het volgende:
[..]
ik vraag me wel eens af waar sommigen de tijd vandaan halen
niet eens dat, maar je bent toch wel eens een willekeurig dagje bij een vriend of vriendin ofzo.quote:
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:34 schreef Cara het volgende:
ik moet bij mn vriendin eens proberen om een paar hele avonden achter elkaar non-stop achter de computer louter onzin te typen
Soms laat ik m'n vriendin gewoon typen als ik het tempo niet meer aankan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:34 schreef Cara het volgende:
[..]
niet eens dat, maar je bent toch wel eens een willekeurig dagje bij een vriend of vriendin ofzo.
ik moet bij mn vriendin eens proberen om een paar hele avonden achter elkaar non-stop achter de computer louter onzin te typen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Soms laat ik m'n vriendin gewoon typen als ik het tempo niet meer aankan.
ik maak het mezelf weer onmogelijk in de SCquote:
Ik ook,daarom zijn mijn posts vaak ook zo slecht Nederlands.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 2 Polen in dienst genomen die in ploegendienst werken. Die posten zelfs als ik aan het werk ben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook,daarom zijn mijn posts vaak ook zo slecht Nederlands.
Dat is niet makkelijk hoor posts dicteren in het Nederlands als mijn vingers het begeven van de kramp.
Harde werkers hequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb 2 Polen in dienst genomen die in ploegendienst werken. Die posten zelfs als ik aan het werk ben.
Knut heeft er zelfs al een mooi sushi gerecht voor bedacht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut, had je het al gelezen van m'n vis?
Typt ze altijd je berichtjes naar xcachet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Typt ze altijd je berichtjes naar xcachet?
[..]
dit liet me toch s kijken naar hoeveel ik gepost heb, zit inmiddels bijna aan post 10.000quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb 2 Polen in dienst genomen die in ploegendienst werken. Die posten zelfs als ik aan het werk ben.
Neequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut, had je het al gelezen van m'n vis?
Hij heeft zelfmoord gepleegd door in een pan te springenquote:
[..]
ik zei muziekquote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vis Johannes is overleden.
Hij is uit de bak gesprongen.
Komt er nog een begrafenis?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt!
Vooral johannes_vermeer is er nogal ondersteboven van. Begrijpelijk trouwens.
Nee, een begravenis als Andre Hazes in arena zou ie niet gewild hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem al begraven, zonder al te veel poespas en mensen.
Zo zou hij het gewild hebben.
Van horen zeggen heb ik dat het juist een behoorlijk volkse vis was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, een begravenis als Andre Hazes in arena zou ie niet gewild hebben.
Met dat wereldje had ie niets te maken willen hebben
Nog iets moois gezegd natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had gehoopt op de barbecue, brandend als de heidenen van weleer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neequote:
Yoquote:
Yoooquote:
Hoe is het ermee, ouwe neus.quote:
picquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:02 schreef Cara het volgende:
ik heb yoghurt op mn broek gemorst en na het weghalen lijkt het net een hele grote rukvlek
Lekker man en met jou?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
In dit kader heb ik nog een leuk mopje.
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:Nu snap ik waarom jij mislukt bent als cabaretier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Onkruid vergaat niet,quote:
Ja nog steeds druk bezigquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet,
nog aan het werk?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
In dit kader heb ik nog een leuk mopje.
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:te vroeg man, te vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
neequote:
Mooi man, ben jaloers op je.quote:
Ja duhquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nieuwe kleren besteld, maar er zaten belachelijk hoge rembourskosten bij.
Tja, dan koop je je kleren toch gewoon in de winkel?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nieuwe kleren besteld, maar er zaten belachelijk hoge rembourskosten bij.
Dan moet je de straat op. Is eng.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja, dan koop je je kleren toch gewoon in de winkel?
Wat is dat voor iets raarsquote:
Ik heb echt een bloedhekel aan shoppen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja, dan koop je je kleren toch gewoon in de winkel?
Geen vaatwasser hebben.quote:
Ik hou er ook niet van.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan shoppen.
Ja dat je cash moet betalen aan die gozer. Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat moetquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
je bedoelt toch dat je moet betalen aan de postbode? Das keiduur man.
Kan het niet via iDeal?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat je cash moet betalen aan die gozer. Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat moet
Dat is de meest dure betaalmethode man. Betaal gewoon met ideal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat je cash moet betalen aan die gozer. Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat moet
Als je er zelf maar lol om hebt!quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag een bekende op Nederland 3 net.
Zij niet, want zij is blind.
Hihaho.
quote:
Je kon niet betalen met iDeal, alleen met creditcard. Maar die heb ik niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is de meest dure betaalmethode man. Betaal gewoon met ideal.
Paypal?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Je kon niet betalen met iDeal, alleen met creditcard. Maar die heb ik niet.
Wat is dat voor site dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
van tevoren overboeken? anders zo'n debet kaart online regelenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paypal?
Prepaid CC?
Zou het gewoon laten doen dan. Veel te duur idd.
H&Mquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat is dat voor site dan?![]()
Niet eens paypal?
Acceptgiro is ook goedkoop dudequote:Op vrijdag 11 april 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
H&M![]()
Maar paypal en iDeal waren geen betaalopties. Alleen creditcard of acceptgiro enzo. Echt aids.
Die optie heb ik gekozen dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Acceptgiro is ook goedkoop dude
quote:ACCEPTGIRO BIJ JE BESTELLING
De acceptgiro zit bij je bestelling
Geen administratiekosten
Geen rembourskosten (je bespaart ¤ 6,-)
Je betaalt binnen 14 dagen na afleverdatum
Hoe is de wedstrijd tegen Jo de Jong afgelopen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag een bekende op Nederland 3 net.
Zij niet, want zij is blind.
Hihaho.
Jo de Jong had zich afgemeld.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe is de wedstrijd tegen Jo de Jong afgelopen?
Schaak jij bij een club mexicano?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jo de Jong had zich afgemeld.
Ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schaak jij bij een club mexicano?
Daardoor is mijn beeld over jou meteen andersquote:
Daar heb ik nooit aan gewerkt dus die ligt rond de 1500quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daardoor is mijn beeld over jou meteen anders
Vooroordelen dit dat![]()
Reed de trein trouwens niet, dat dhr de Jong zich had afgemeld?
Nice.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit aan gewerkt dus die ligt rond de 1500Maar mijn niveau is hoger dan dat, ik kan 1800-1900 wel aan.
Dat is mijn vooroordeel over schakers. Zie meteen beetje nerderige mannetjes met brilletjes voor mequote:
Ik schaak ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is mijn vooroordeel over schakers. Zie meteen beetje nerderige mannetjes met brilletjes voor me
En ja, dit slaat inderdaad nergens op
Ga schaken, kutkneusquote:
Ja maar Jo de Jong kwam niet opdagen.quote:
De trein was 40-45 minuten te laat hihiquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar Jo de Jong kwam niet opdagen.
Dit bevestigt mijn punt.
Ik speel alleen snelschaak. 3 minuut blitz. Online. Ik ben zo goed dat ik van alle hobbyschakers win maar clubschakers verlies.quote:
Yesquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je dit seizoen nog europa in geweest steven?
Sowieso maar het was wel weer gezelligquote:
quote:
Wat dan?quote:
quote:
quote:Chris Horner is zwaar geblesseerd geraakt bij een ernstig trainingsongeval.
De winnaar van de Ronde van Spanje kwam ten val, volgens zijn team Lampre vermoedelijk door een aanrijding met een auto, en liep daarbij een klaplong en vier gebroken ribben op.
De 42-jarige Horner was aan het trainen nabij het Italiaanse Comomeer en werd na het ongeval overgebracht naar het ziekenhuis van Lecco.
Naast de zware verwondingen in zijn borststreek liep de Amerikaanse renner ook enkele sneeën in zijn hoofd op. Een hersenschudding bleef hem bespaard.
Horner was een van de beoogde kopmannen van Lampre voor de aankomende Ronde van Italië, die op 9 mei in Noord-Ierland van start gaat met een ploegentijdrit
Heftigquote:
De fuk is ditquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:21 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een gifje dat gaat over Braddie ( niet van mij natuurlijk) Ik moest echter meteen aan JR denken.
Is dit hoe jij bekkenstoot in je bed JR?
Een gifje over Braddie, een gast waar kennelijk veel te doen om is ofzo. Ik snap het verder ook niet echtquote:
uh, okéquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:21 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een gifje dat gaat over Braddie ( niet van mij natuurlijk) Ik moest echter meteen aan JR denken.
Totaal niet hetzelfdequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:21 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
proost Feyenoordquote:
Ik ook niet tot een jaar terugquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima spul joh.
[..]
Dat vind ik echt niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |