Nee, een begravenis als Andre Hazes in arena zou ie niet gewild hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem al begraven, zonder al te veel poespas en mensen.
Zo zou hij het gewild hebben.
Van horen zeggen heb ik dat het juist een behoorlijk volkse vis was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, een begravenis als Andre Hazes in arena zou ie niet gewild hebben.
Met dat wereldje had ie niets te maken willen hebben
Nog iets moois gezegd natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had gehoopt op de barbecue, brandend als de heidenen van weleer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neequote:
Yoquote:
Yoooquote:
Hoe is het ermee, ouwe neus.quote:
picquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:02 schreef Cara het volgende:
ik heb yoghurt op mn broek gemorst en na het weghalen lijkt het net een hele grote rukvlek
Lekker man en met jou?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
In dit kader heb ik nog een leuk mopje.
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:Nu snap ik waarom jij mislukt bent als cabaretier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Onkruid vergaat niet,quote:
Ja nog steeds druk bezigquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet,
nog aan het werk?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
In dit kader heb ik nog een leuk mopje.
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:te vroeg man, te vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |