Nee, een begravenis als Andre Hazes in arena zou ie niet gewild hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem al begraven, zonder al te veel poespas en mensen.
Zo zou hij het gewild hebben.
Van horen zeggen heb ik dat het juist een behoorlijk volkse vis was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, een begravenis als Andre Hazes in arena zou ie niet gewild hebben.
Met dat wereldje had ie niets te maken willen hebben
Nog iets moois gezegd natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had gehoopt op de barbecue, brandend als de heidenen van weleer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neequote:
Yoquote:
Yoooquote:
Hoe is het ermee, ouwe neus.quote:
picquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:02 schreef Cara het volgende:
ik heb yoghurt op mn broek gemorst en na het weghalen lijkt het net een hele grote rukvlek
Lekker man en met jou?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
In dit kader heb ik nog een leuk mopje.
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:Nu snap ik waarom jij mislukt bent als cabaretier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Onkruid vergaat niet,quote:
Ja nog steeds druk bezigquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet,
nog aan het werk?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
In dit kader heb ik nog een leuk mopje.
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter:te vroeg man, te vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
neequote:
Mooi man, ben jaloers op je.quote:
Ja duhquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nieuwe kleren besteld, maar er zaten belachelijk hoge rembourskosten bij.
Tja, dan koop je je kleren toch gewoon in de winkel?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nieuwe kleren besteld, maar er zaten belachelijk hoge rembourskosten bij.
Dan moet je de straat op. Is eng.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja, dan koop je je kleren toch gewoon in de winkel?
Wat is dat voor iets raarsquote:
Ik heb echt een bloedhekel aan shoppen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja, dan koop je je kleren toch gewoon in de winkel?
Geen vaatwasser hebben.quote:
Ik hou er ook niet van.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan shoppen.
Ja dat je cash moet betalen aan die gozer. Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat moetquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
je bedoelt toch dat je moet betalen aan de postbode? Das keiduur man.
Kan het niet via iDeal?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat je cash moet betalen aan die gozer. Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat moet
Dat is de meest dure betaalmethode man. Betaal gewoon met ideal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat je cash moet betalen aan die gozer. Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat moet
Als je er zelf maar lol om hebt!quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag een bekende op Nederland 3 net.
Zij niet, want zij is blind.
Hihaho.
quote:
Je kon niet betalen met iDeal, alleen met creditcard. Maar die heb ik niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is de meest dure betaalmethode man. Betaal gewoon met ideal.
Paypal?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Je kon niet betalen met iDeal, alleen met creditcard. Maar die heb ik niet.
Wat is dat voor site dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
van tevoren overboeken? anders zo'n debet kaart online regelenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paypal?
Prepaid CC?
Zou het gewoon laten doen dan. Veel te duur idd.
H&Mquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat is dat voor site dan?![]()
Niet eens paypal?
Acceptgiro is ook goedkoop dudequote:Op vrijdag 11 april 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
H&M![]()
Maar paypal en iDeal waren geen betaalopties. Alleen creditcard of acceptgiro enzo. Echt aids.
Die optie heb ik gekozen dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Acceptgiro is ook goedkoop dude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |