Ja duhquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nieuwe kleren besteld, maar er zaten belachelijk hoge rembourskosten bij.
Tja, dan koop je je kleren toch gewoon in de winkel?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nieuwe kleren besteld, maar er zaten belachelijk hoge rembourskosten bij.
Dan moet je de straat op. Is eng.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja, dan koop je je kleren toch gewoon in de winkel?
Wat is dat voor iets raarsquote:
Ik heb echt een bloedhekel aan shoppen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja, dan koop je je kleren toch gewoon in de winkel?
Geen vaatwasser hebben.quote:
Ik hou er ook niet van.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan shoppen.
Ja dat je cash moet betalen aan die gozer. Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat moetquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
je bedoelt toch dat je moet betalen aan de postbode? Das keiduur man.
Kan het niet via iDeal?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat je cash moet betalen aan die gozer. Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat moet
Dat is de meest dure betaalmethode man. Betaal gewoon met ideal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat je cash moet betalen aan die gozer. Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat moet
Als je er zelf maar lol om hebt!quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag een bekende op Nederland 3 net.
Zij niet, want zij is blind.
Hihaho.
quote:
Je kon niet betalen met iDeal, alleen met creditcard. Maar die heb ik niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is de meest dure betaalmethode man. Betaal gewoon met ideal.
Paypal?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Je kon niet betalen met iDeal, alleen met creditcard. Maar die heb ik niet.
Wat is dat voor site dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
van tevoren overboeken? anders zo'n debet kaart online regelenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paypal?
Prepaid CC?
Zou het gewoon laten doen dan. Veel te duur idd.
H&Mquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat is dat voor site dan?![]()
Niet eens paypal?
Acceptgiro is ook goedkoop dudequote:Op vrijdag 11 april 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
H&M![]()
Maar paypal en iDeal waren geen betaalopties. Alleen creditcard of acceptgiro enzo. Echt aids.
Die optie heb ik gekozen dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Acceptgiro is ook goedkoop dude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |