Ja duhquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nieuwe kleren besteld, maar er zaten belachelijk hoge rembourskosten bij.
Tja, dan koop je je kleren toch gewoon in de winkel?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nieuwe kleren besteld, maar er zaten belachelijk hoge rembourskosten bij.
Dan moet je de straat op. Is eng.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja, dan koop je je kleren toch gewoon in de winkel?
Wat is dat voor iets raarsquote:
Ik heb echt een bloedhekel aan shoppen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja, dan koop je je kleren toch gewoon in de winkel?
Geen vaatwasser hebben.quote:
Ik hou er ook niet van.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan shoppen.
Ja dat je cash moet betalen aan die gozer. Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat moetquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
je bedoelt toch dat je moet betalen aan de postbode? Das keiduur man.
Kan het niet via iDeal?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat je cash moet betalen aan die gozer. Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat moet
Dat is de meest dure betaalmethode man. Betaal gewoon met ideal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat je cash moet betalen aan die gozer. Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat moet
Als je er zelf maar lol om hebt!quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag een bekende op Nederland 3 net.
Zij niet, want zij is blind.
Hihaho.
quote:
Je kon niet betalen met iDeal, alleen met creditcard. Maar die heb ik niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is de meest dure betaalmethode man. Betaal gewoon met ideal.
Paypal?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Je kon niet betalen met iDeal, alleen met creditcard. Maar die heb ik niet.
Wat is dat voor site dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
van tevoren overboeken? anders zo'n debet kaart online regelenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paypal?
Prepaid CC?
Zou het gewoon laten doen dan. Veel te duur idd.
H&Mquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat is dat voor site dan?![]()
Niet eens paypal?
Acceptgiro is ook goedkoop dudequote:Op vrijdag 11 april 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
H&M![]()
Maar paypal en iDeal waren geen betaalopties. Alleen creditcard of acceptgiro enzo. Echt aids.
Die optie heb ik gekozen dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Acceptgiro is ook goedkoop dude
quote:ACCEPTGIRO BIJ JE BESTELLING
De acceptgiro zit bij je bestelling
Geen administratiekosten
Geen rembourskosten (je bespaart ¤ 6,-)
Je betaalt binnen 14 dagen na afleverdatum
Hoe is de wedstrijd tegen Jo de Jong afgelopen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag een bekende op Nederland 3 net.
Zij niet, want zij is blind.
Hihaho.
Jo de Jong had zich afgemeld.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe is de wedstrijd tegen Jo de Jong afgelopen?
Schaak jij bij een club mexicano?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jo de Jong had zich afgemeld.
Ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schaak jij bij een club mexicano?
Daardoor is mijn beeld over jou meteen andersquote:
Daar heb ik nooit aan gewerkt dus die ligt rond de 1500quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daardoor is mijn beeld over jou meteen anders
Vooroordelen dit dat![]()
Reed de trein trouwens niet, dat dhr de Jong zich had afgemeld?
Nice.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit aan gewerkt dus die ligt rond de 1500Maar mijn niveau is hoger dan dat, ik kan 1800-1900 wel aan.
Dat is mijn vooroordeel over schakers. Zie meteen beetje nerderige mannetjes met brilletjes voor mequote:
Ik schaak ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is mijn vooroordeel over schakers. Zie meteen beetje nerderige mannetjes met brilletjes voor me
En ja, dit slaat inderdaad nergens op
Ga schaken, kutkneusquote:
Ja maar Jo de Jong kwam niet opdagen.quote:
De trein was 40-45 minuten te laat hihiquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar Jo de Jong kwam niet opdagen.
Dit bevestigt mijn punt.
Ik speel alleen snelschaak. 3 minuut blitz. Online. Ik ben zo goed dat ik van alle hobbyschakers win maar clubschakers verlies.quote:
Yesquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je dit seizoen nog europa in geweest steven?
Sowieso maar het was wel weer gezelligquote:
quote:
Wat dan?quote:
quote:
quote:Chris Horner is zwaar geblesseerd geraakt bij een ernstig trainingsongeval.
De winnaar van de Ronde van Spanje kwam ten val, volgens zijn team Lampre vermoedelijk door een aanrijding met een auto, en liep daarbij een klaplong en vier gebroken ribben op.
De 42-jarige Horner was aan het trainen nabij het Italiaanse Comomeer en werd na het ongeval overgebracht naar het ziekenhuis van Lecco.
Naast de zware verwondingen in zijn borststreek liep de Amerikaanse renner ook enkele sneeën in zijn hoofd op. Een hersenschudding bleef hem bespaard.
Horner was een van de beoogde kopmannen van Lampre voor de aankomende Ronde van Italië, die op 9 mei in Noord-Ierland van start gaat met een ploegentijdrit
Heftigquote:
De fuk is ditquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:21 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een gifje dat gaat over Braddie ( niet van mij natuurlijk) Ik moest echter meteen aan JR denken.
Is dit hoe jij bekkenstoot in je bed JR?
Een gifje over Braddie, een gast waar kennelijk veel te doen om is ofzo. Ik snap het verder ook niet echtquote:
uh, okéquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:21 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een gifje dat gaat over Braddie ( niet van mij natuurlijk) Ik moest echter meteen aan JR denken.
Totaal niet hetzelfdequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:21 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
proost Feyenoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |