Ik heb 2 Polen in dienst genomen die in ploegendienst werken. Die posten zelfs als ik aan het werk ben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook,daarom zijn mijn posts vaak ook zo slecht Nederlands.
Dat is niet makkelijk hoor posts dicteren in het Nederlands als mijn vingers het begeven van de kramp.
Harde werkers hequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb 2 Polen in dienst genomen die in ploegendienst werken. Die posten zelfs als ik aan het werk ben.
Knut heeft er zelfs al een mooi sushi gerecht voor bedacht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut, had je het al gelezen van m'n vis?
Typt ze altijd je berichtjes naar xcachet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Soms laat ik m'n vriendin gewoon typen als ik het tempo niet meer aankan.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Typt ze altijd je berichtjes naar xcachet?
[..]
dit liet me toch s kijken naar hoeveel ik gepost heb, zit inmiddels bijna aan post 10.000quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb 2 Polen in dienst genomen die in ploegendienst werken. Die posten zelfs als ik aan het werk ben.
Neequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut, had je het al gelezen van m'n vis?
Hij heeft zelfmoord gepleegd door in een pan te springenquote:
[..]
ik zei muziekquote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vis Johannes is overleden.
Hij is uit de bak gesprongen.
Komt er nog een begrafenis?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt!
Vooral johannes_vermeer is er nogal ondersteboven van. Begrijpelijk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |