Die ziet er zo vies en onverzorgd uit, man man man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Nijnatten van het AD, die is echt slecht.
dat is toch die NAC fan die wekelijks anti-Feyenoord zeikstukjes schrijft?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Nijnatten van het AD, die is echt slecht.
Dat is Mossou.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef Cara het volgende:
[..]
dat is toch die NAC fan die wekelijks anti-Feyenoord zeikstukjes schrijft?
Dat meen je niet?quote:
Welke verleiding? Als je jezelf niet enige vorm van discipline op kunt leggen gaat het nog moeilijk worden in het echte leven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Wat een droeftoeters zijn dat toch altijd. Mensen die "de verleiding niet kunnen weer staan"
Nekschot voor dat soort lui, wat jij Yvonne.
Dank je stijnquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ziet er zo vies en onverzorgd uit, man man man.
Klaarblijkelijk de verleiding om niet te posten en zodoende maar zelf een ban aan te vragen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke verleiding? Als je jezelf niet enige vorm van discipline op kunt leggen gaat het nog moeilijk worden in het echte leven.
1 keer gedaan, tieten gepostquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk de verleiding om niet te posten en zodoende maar zelf een ban aan te vragen.
Beetje het Kapiteintje-fenomeen.
Dan waren ze zeker te kleinquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer gedaan, tieten gepost
kreeg ik note van steven
ik vraag me wel eens af waar sommigen de tijd vandaan halenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen dacht ik ook eigenlijk bij mezelf.
Waar zijn we allemaal mee bezig op dit forum.
Gewoon werkloos zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:30 schreef Cara het volgende:
[..]
ik vraag me wel eens af waar sommigen de tijd vandaan halen
niet eens dat, maar je bent toch wel eens een willekeurig dagje bij een vriend of vriendin ofzo.quote:
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:34 schreef Cara het volgende:
ik moet bij mn vriendin eens proberen om een paar hele avonden achter elkaar non-stop achter de computer louter onzin te typen
Soms laat ik m'n vriendin gewoon typen als ik het tempo niet meer aankan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:34 schreef Cara het volgende:
[..]
niet eens dat, maar je bent toch wel eens een willekeurig dagje bij een vriend of vriendin ofzo.
ik moet bij mn vriendin eens proberen om een paar hele avonden achter elkaar non-stop achter de computer louter onzin te typen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Soms laat ik m'n vriendin gewoon typen als ik het tempo niet meer aankan.
ik maak het mezelf weer onmogelijk in de SCquote:
Ik ook,daarom zijn mijn posts vaak ook zo slecht Nederlands.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 2 Polen in dienst genomen die in ploegendienst werken. Die posten zelfs als ik aan het werk ben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook,daarom zijn mijn posts vaak ook zo slecht Nederlands.
Dat is niet makkelijk hoor posts dicteren in het Nederlands als mijn vingers het begeven van de kramp.
Harde werkers hequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb 2 Polen in dienst genomen die in ploegendienst werken. Die posten zelfs als ik aan het werk ben.
Knut heeft er zelfs al een mooi sushi gerecht voor bedacht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut, had je het al gelezen van m'n vis?
Typt ze altijd je berichtjes naar xcachet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Typt ze altijd je berichtjes naar xcachet?
[..]
dit liet me toch s kijken naar hoeveel ik gepost heb, zit inmiddels bijna aan post 10.000quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb 2 Polen in dienst genomen die in ploegendienst werken. Die posten zelfs als ik aan het werk ben.
Neequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut, had je het al gelezen van m'n vis?
Hij heeft zelfmoord gepleegd door in een pan te springenquote:
[..]
ik zei muziekquote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vis Johannes is overleden.
Hij is uit de bak gesprongen.
Komt er nog een begrafenis?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt!
Vooral johannes_vermeer is er nogal ondersteboven van. Begrijpelijk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |