Superquote:
Uiteraard.Ook met een gekookt eitjequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met ham en een klontje roomboter?
En jij?quote:
Dagen niet gedronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit best een leuk plaatje.
[..]
5.
Knap he?![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM heeft sinds juli 2012 niet meer gerookt.Ik sinds 11 april 16:15 niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ben jij zo'n iemand die alleen met alcohol plezier kan hebben?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
wel saai leef zonder alcohol ik zou het niemand aanraden in ieder geval
moest welquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk gestopt met drinken?
leven is gewoon leuker als je dronken bent, en je denkt minder na.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die alleen met alcohol plezier kan hebben?
Mwah soms.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leven is gewoon leuker als je dronken bent, en je denkt minder na.
Bier of meer de zwaardere dranken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dronk te veel, deed niets anders meer
beide, alles wat er voor handen was eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bier of meer de zwaardere dranken?
En wanneer kwam het punt dat je dacht 'nu gaat het te ver' ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beide, alles wat er voor handen was eigenlijk.
Laatste maanden wel veel wodka
Behalve dat het slecht voor je is wordt het ook een dure grap. Zeker als je niet alleen maar goedkope zooi wil drinken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beide, alles wat er voor handen was eigenlijk.
Laatste maanden wel veel wodka
Weet niet echt, meer periode toen ik erachter kwam dat ik echt geen niet meer zonder kon functioneren dat ik ging inzien dat ik toch hulp moest gaan zoekenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wanneer kwam het punt dat je dacht 'nu gaat het te ver' ?
Hm, ok. Knap dat je dat zelf inziet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet echt, meer periode toen ik erachter kwam dat ik echt geen niet meer zonder kon functioneren dat ik ging inzien dat ik toch hulp moest gaan zoeken
Zeker, ging het laatst berekenen. Ziek veel geld van juli tot/met januari aan uitgegevenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Behalve dat het slecht voor je is wordt het ook een dure grap. Zeker als je niet alleen maar goedkope zooi wil drinken.
Jeetjequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, wat een nieuws weer.
[ afbeelding ]
er zijn dus gewoon mensen die betaald krijgen om dit soort troep neer te tyfen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso dat die zich nu in iemand kelder bevinden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
In de flat van Benno.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso dat die zich nu in iemand kelder bevinden.
Hey, lullig zeg, post je hier heel even niet meer, halen ze gelijk die blauwe kleur weg.quote:
Van Nijnatten van het AD, die is echt slecht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef Cara het volgende:
[..]
er zijn dus gewoon mensen die betaald krijgen om dit soort troep neer te tyfen.
Dat doen ze meestal in België, ik weet niet of ze die gewoonte daar ook al hebben overgenomen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso dat die zich nu in iemand kelder bevinden.
Ja schoften zijn hetquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, lullig zeg, post je hier heel even niet meer, halen ze gelijk die blauwe kleur weg.
Die ziet er zo vies en onverzorgd uit, man man man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Nijnatten van het AD, die is echt slecht.
dat is toch die NAC fan die wekelijks anti-Feyenoord zeikstukjes schrijft?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Nijnatten van het AD, die is echt slecht.
Dat is Mossou.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef Cara het volgende:
[..]
dat is toch die NAC fan die wekelijks anti-Feyenoord zeikstukjes schrijft?
Dat meen je niet?quote:
Welke verleiding? Als je jezelf niet enige vorm van discipline op kunt leggen gaat het nog moeilijk worden in het echte leven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Wat een droeftoeters zijn dat toch altijd. Mensen die "de verleiding niet kunnen weer staan"
Nekschot voor dat soort lui, wat jij Yvonne.
Dank je stijnquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ziet er zo vies en onverzorgd uit, man man man.
Klaarblijkelijk de verleiding om niet te posten en zodoende maar zelf een ban aan te vragen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke verleiding? Als je jezelf niet enige vorm van discipline op kunt leggen gaat het nog moeilijk worden in het echte leven.
1 keer gedaan, tieten gepostquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk de verleiding om niet te posten en zodoende maar zelf een ban aan te vragen.
Beetje het Kapiteintje-fenomeen.
Dan waren ze zeker te kleinquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer gedaan, tieten gepost
kreeg ik note van steven
ik vraag me wel eens af waar sommigen de tijd vandaan halenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen dacht ik ook eigenlijk bij mezelf.
Waar zijn we allemaal mee bezig op dit forum.
Gewoon werkloos zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:30 schreef Cara het volgende:
[..]
ik vraag me wel eens af waar sommigen de tijd vandaan halen
niet eens dat, maar je bent toch wel eens een willekeurig dagje bij een vriend of vriendin ofzo.quote:
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:34 schreef Cara het volgende:
ik moet bij mn vriendin eens proberen om een paar hele avonden achter elkaar non-stop achter de computer louter onzin te typen
Soms laat ik m'n vriendin gewoon typen als ik het tempo niet meer aankan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:34 schreef Cara het volgende:
[..]
niet eens dat, maar je bent toch wel eens een willekeurig dagje bij een vriend of vriendin ofzo.
ik moet bij mn vriendin eens proberen om een paar hele avonden achter elkaar non-stop achter de computer louter onzin te typen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Soms laat ik m'n vriendin gewoon typen als ik het tempo niet meer aankan.
ik maak het mezelf weer onmogelijk in de SCquote:
Ik ook,daarom zijn mijn posts vaak ook zo slecht Nederlands.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 2 Polen in dienst genomen die in ploegendienst werken. Die posten zelfs als ik aan het werk ben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook,daarom zijn mijn posts vaak ook zo slecht Nederlands.
Dat is niet makkelijk hoor posts dicteren in het Nederlands als mijn vingers het begeven van de kramp.
Harde werkers hequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb 2 Polen in dienst genomen die in ploegendienst werken. Die posten zelfs als ik aan het werk ben.
Knut heeft er zelfs al een mooi sushi gerecht voor bedacht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut, had je het al gelezen van m'n vis?
Typt ze altijd je berichtjes naar xcachet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Typt ze altijd je berichtjes naar xcachet?
[..]
dit liet me toch s kijken naar hoeveel ik gepost heb, zit inmiddels bijna aan post 10.000quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb 2 Polen in dienst genomen die in ploegendienst werken. Die posten zelfs als ik aan het werk ben.
Neequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut, had je het al gelezen van m'n vis?
Hij heeft zelfmoord gepleegd door in een pan te springenquote:
[..]
ik zei muziekquote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vis Johannes is overleden.
Hij is uit de bak gesprongen.
Komt er nog een begrafenis?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt!
Vooral johannes_vermeer is er nogal ondersteboven van. Begrijpelijk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |