Superquote:
Uiteraard.Ook met een gekookt eitjequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met ham en een klontje roomboter?
En jij?quote:
Dagen niet gedronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit best een leuk plaatje.
[..]
5.
Knap he?![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM heeft sinds juli 2012 niet meer gerookt.Ik sinds 11 april 16:15 niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ben jij zo'n iemand die alleen met alcohol plezier kan hebben?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
wel saai leef zonder alcohol ik zou het niemand aanraden in ieder geval
moest welquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk gestopt met drinken?
leven is gewoon leuker als je dronken bent, en je denkt minder na.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die alleen met alcohol plezier kan hebben?
Mwah soms.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leven is gewoon leuker als je dronken bent, en je denkt minder na.
Bier of meer de zwaardere dranken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dronk te veel, deed niets anders meer
beide, alles wat er voor handen was eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bier of meer de zwaardere dranken?
En wanneer kwam het punt dat je dacht 'nu gaat het te ver' ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beide, alles wat er voor handen was eigenlijk.
Laatste maanden wel veel wodka
Behalve dat het slecht voor je is wordt het ook een dure grap. Zeker als je niet alleen maar goedkope zooi wil drinken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beide, alles wat er voor handen was eigenlijk.
Laatste maanden wel veel wodka
Weet niet echt, meer periode toen ik erachter kwam dat ik echt geen niet meer zonder kon functioneren dat ik ging inzien dat ik toch hulp moest gaan zoekenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wanneer kwam het punt dat je dacht 'nu gaat het te ver' ?
Hm, ok. Knap dat je dat zelf inziet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet echt, meer periode toen ik erachter kwam dat ik echt geen niet meer zonder kon functioneren dat ik ging inzien dat ik toch hulp moest gaan zoeken
Zeker, ging het laatst berekenen. Ziek veel geld van juli tot/met januari aan uitgegevenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Behalve dat het slecht voor je is wordt het ook een dure grap. Zeker als je niet alleen maar goedkope zooi wil drinken.
Jeetjequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, wat een nieuws weer.
[ afbeelding ]
er zijn dus gewoon mensen die betaald krijgen om dit soort troep neer te tyfen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso dat die zich nu in iemand kelder bevinden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
In de flat van Benno.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso dat die zich nu in iemand kelder bevinden.
Hey, lullig zeg, post je hier heel even niet meer, halen ze gelijk die blauwe kleur weg.quote:
Van Nijnatten van het AD, die is echt slecht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef Cara het volgende:
[..]
er zijn dus gewoon mensen die betaald krijgen om dit soort troep neer te tyfen.
Dat doen ze meestal in België, ik weet niet of ze die gewoonte daar ook al hebben overgenomen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso dat die zich nu in iemand kelder bevinden.
Ja schoften zijn hetquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, lullig zeg, post je hier heel even niet meer, halen ze gelijk die blauwe kleur weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |