Was ie weer terug ja?quote:
Je vader is een prutserquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die HMF-prutser nou alweer geband?
Was een ongelukje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Grappig van Tyron om de usericon van HMF uit de OP te halen.
Je moer.quote:
Aldus jij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vond je het lekker om zijn kont te kussen ja?
Terecht ook, we hadden afgesproken dat niet te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Grappig van Tyron om de usericon van HMF uit de OP te halen.
Jeetjequote:Op vrijdag 11 april 2014 17:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. HMF en ik waren echt beste vrienden.
haha. Grapjas.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. HMF en ik waren echt beste vrienden.
Echt hequote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vond je het lekker om zijn kont te kussen ja?
Sarcasme, leer het kennen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haha. Grapjas.
HMF ziet jou het liefst wegkwijnen in een gaskamer.
Och och, René Jong-Un moet het weer wijzigen hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht ook, we hadden afgesproken dat niet te doen.
Dat zal ik zeker overwegen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kan je een afscheidsvideo maken zoals Inso al zei.
#neverforget
Ga mijn best doenquote:
Ik verwacht wel een emotioneel liedje als achtergrondmuziekquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker overwegen.
Al moet de video wel een waardig eerbetoon zijn, dus het zal even duren.
Die act rond je vissen vind ik intens treurigquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw mening gaat daar echt wat aan veranderen ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die act rond je vissen vind ik intens treurig
Welke act?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die act rond je vissen vind ik intens treurig
Met een uurtjequote:
Er is zoveel dat niet gaat veranderen door één mening.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jouw mening gaat daar echt wat aan veranderen ja.
Jezelf herhalen, alleen jij kan datquote:
Ik vind het alleen nogal gay dat je namen van FOK!ers aan vissen gaat geven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke act?![]()
Voor een autist is dit wellicht lastig te volgen; maar ik geef om mijn huisdieren.
Deze bewering waag ik te betwijfelen. Aangezien je zonder enige moeite direct een nieuwe vis kocht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke act?![]()
Voor een autist is dit wellicht lastig te volgen; maar ik geef om mijn huisdieren.
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezelf herhalen, alleen jij kan dat
Neem gerust de tijd, dit moet geen haastwerk worden, maar een oprecht eerbetoon.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén goudvis is zo treurig. Goudvissen zijn gezelligheidsdieren en daarvoor moeten zenou eenmaal met z'n tweeën zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze bewering waag ik te betwijfelen. Aangezien je zonder enige moeite direct een nieuwe vis kocht.
Stijn is een flikkernaamquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen nogal gay dat je namen van FOK!ers aan vissen gaat geven.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén goudvis is zo treurig. Goudvissen zijn gezelligheidsdieren en daarvoor moeten zenou eenmaal met z'n tweeën zijn.
Dat heb je al meerdere malen duidelijk gemaakt ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen nogal gay dat je namen van FOK!ers aan vissen gaat geven.
Steven is Engelsquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Steven is een naam voor vies dikke kale ieren.
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Steven is een naam voor vies dikke kale ieren.
Vis Stijn zie ik nu al springen van stress.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je al meerdere malen duidelijk gemaakt ja.
Denk je dat dit mij of vis Stijn ook meer iets interesseert?
Waarom zakt 'ie niet door het stoeltje heen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bruno gaat er ook voor zitten.
[ afbeelding ]
Dat komt omdat hij zo vaak koffie drinkt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vis Stijn zie ik nu al springen van stress.
Wat een bazenvis.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij zo vaak koffie drinkt.
Stoelen worden ontworpen zodat je er niet direct doorheen zakt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zakt 'ie niet door het stoeltje heen?
Niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stoelen worden ontworpen zodat je er niet direct doorheen zakt.
Balen manquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:04 schreef Pascalus het volgende:
Godverdomme die tering GGMM heeft Gevallen Helden weer uit de OP gehaald.
Je zou je er maar druk om kunnen maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:04 schreef Pascalus het volgende:
Tja je vraagt je altijd af waarom hé. Wat maakt het uit dat het daar staat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:04 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de muziekkeuzequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik wacht al op de johannes tribute video.
±'quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de muziekkeuze ±'
quote:
En dan winden mensen zich hier op over een goudvis die uit een aquarium springt.quote:Vis slokt vibrator op
De 64-jarige visser Bjørn Frilund was zeer tevreden met zijn gevangen kabeljauw, maar toen de Noorse man de vis ging fileren kwam hij een gigantische oranje vibrator tegen in de buik van het beest.
Dat meldt The Local donderdag.
"Ik weet dat de kabeljauw alles eet wat op z'n pad komt, maar dit had ik echt niet verwacht", zegt de visser.
Hij haalde eerst twee vishaken uit de buik en toverde daarna de vibrator tevoorschijn.
Volgens Frilund slokte de kabeljauw het seksspeeltje waarschijnlijk op, omdat hij het aanzag voor een smakelijke octopus. "We hebben daar in Noorwegen heel veel soorten van, ook gekleurde."
Van wie de vibrator afkomstig is weet niemand, maar de visser heeft er wel ideeën over. "Misschien is het van een gefrustreerde vrouw die een tochtje maakte op een cruiseschip", laat Frilund weten aan website.
Saind wilde zelf hoorquote:
STIEF!quote:
Je hebt het er maar moeilijk mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:04 schreef Pascalus het volgende:
Hoiquote:
Ho ho, we moeten wel even de checklist af, om te zien of hij wel geschikt is.quote:
een man van weinig woorden, I like.quote:
Het terugbrengen van gevallen helden was mijn levenswerk.quote:
Misschien kan je postzegels gaan verzamelen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het terugbrengen van gevallen helden was mijn levenswerk.
Jij maakt alles kapot.
Heb een kater 1e klas dus het denken gaat lastigquote:
Checklistquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ho ho, we moeten wel even de checklist af, om te zien of hij wel geschikt is.
Even kijken.
- Hij is ajacied - check.
Oke, maak maar blauw!
Nog meer I likequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb een kater 1e klas dus het denken gaat lastig
Ga jij je goudvissen nou maar verzorgen voordat er weer eentje zelfmoord pleegt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je postzegels gaan verzamelen.
Ga blowenquote:
Wat een misselijkmakende opmerkingquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga jij je goudvissen nou maar verzorgen voordat er weer eentje zelfmoord pleegt.
Mwhehe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |