Mensen vinden dat alleen maar mooi als je een Japanse vlag in je UI hebt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Misschien moet ik een japan vlaggetje in mn ava stoppen om mensen mee te vervelen.
In totaal één japanse vlag zien hangen trouwens, opvallend.
Misschien kan Inso deze foto aanpassen dat Cara er ook op staatquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen vinden dat alleen maar mooi als je een Japanse vlag in je UI hebt.
Behalve een paar notoire Japan haters.
Nemen ze Ono nou mee of niet ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan Inso deze foto aanpassen dat Cara er ook op staat
[ afbeelding ]
Dit is wel een realistische fotoquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ben fanquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als iemand dat voor me kan doen graag. ik ben grafisch gehandicapt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen vinden dat alleen maar mooi als je een Japanse vlag in je UI hebt.
Behalve een paar notoire Japan haters.
Je moeder, kutkleuterquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven is er.
Allemaal negeren die hap.
Ben je al 16 ja?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zestien jaar is geen kleuterschap.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou het niet denken, hé. Drie weken geleden.,
Ja wel goed eigenlijkquote:
Ja en ook dat ja en nu een normale vriendinquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stabiele baan, geen gekke ex-vriendinnen meer?
Wat burgerlijk zeg(Goed om te horen
)
Nog van baan gewisseld of wat? Hoe 's het eigenlijk afgelopen met de promotie naar het kantoor?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ook dat ja en nu een normale vriendin
Zit weer in het callcenter en nu als frontoffice managerquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog van baan gewisseld of wat? Hoe 's het eigenlijk afgelopen met de promotie naar het kantoor?
Aha, verdient wel goed zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit weer in het callcenter en nu als frontoffice manager
Stevenquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit weer in het callcenter en nu als frontoffice manager
Redelijkquote:
Yoquote:
Eetsequote:Op vrijdag 11 april 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weer skeer en vroeg eten.
Voor het geval je weer weg bent tot zes maanden, dag stief.
Yoo drizztquote:
Stop hem terugquote:
wat voer je een johannes eigenlijk?quote:
Goed planquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:22 schreef Tyron het volgende:
Kan iemand Steven even blauw maken? Dan is hij zo weer weg.
Diehard fokken vanavond1!!!1!quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn bord meegenomen naar de pc.
Dit boeit echt niemand.
Lekker Fokken met het bord op schoot.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit boeit echt niemand.
GMTA.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lekker Fokken met het bord op schoot.
Pics van het bord.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit boeit echt niemand.
opperjood*quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we daar onze oppejood niet hebben
Alles goed?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we daar onze oppejood niet hebben
Lekker manquote:
Nu niks meer.quote:
Die vis gunt jou nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu niks meer.![]()
Teringzooi.
Het erge is dat er echt 2 centimeter ruimte tussen de rand en het water zit, dus hij heeft gesprongen als een achterlijke.
Wat ga je nu met Johannes doen? In de nasi ermee?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu niks meer.![]()
Teringzooi.
Het erge is dat er echt 2 centimeter ruimte tussen de rand en het water zit, dus hij heeft gesprongen als een achterlijke.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu niks meer.![]()
Teringzooi.
Ik heb hem begraven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat ga je nu met Johannes doen? In de nasi ermee?
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Hoe gaat het met Christian?
Is Johannes dood?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem begraven.
[..]
Bedankt.
Met Christian gaat het redelijk. Hij is uiteraard in rouw..
Waarom staat er een pan naast je aquarium?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:35 schreef GGMM het volgende:
Ironisch genoeg was hij in een pan gesprongen die naast m'n aquarium stond.
Dit is echt geen grapje.
Ter nagedachtenis moet je hem in een Nasi ala Johannes verwerken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:35 schreef GGMM het volgende:
Ironisch genoeg was hij in een pan gesprongen die naast m'n aquarium stond.
Dit is echt geen grapje.
Heb vorig weekend het water ververst.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom staat er een pan naast je aquarium?
Om vissen op te vangen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom staat er een pan naast je aquarium?
RIP JOHANNES NEVER FORGETquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu niks meer.![]()
Teringzooi.
Marianne Thieme vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM gaat onverantwoord om met zijn vissen.
Ik stel voor om aangifte te doen tegen GGMM bij de Dierenpolitie. Trommel de hele linkserakkersbuurt op met z'n allen.
Ik bekijk zijn films altijd tijdens mijn chilsessies met mijn vrienden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geniet altijd erg van GGMM productions
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik bekijk zijn films altijd tijdens mijn chilsessies met mijn vrienden.
Oe-lala.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:39 schreef Tyron het volgende:
Alleen één vriend komt later dus chilsessie is de eerste paar uur met zijn tweeën.
Werk jij al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |