Ik vind dit ook wel tof hoor. 2x genot bij Bayern - Real en dan nog een finale.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had natuurlijk de finale moeten zijn.
Nu heb je de match twee keer. Oh oh oh, wat kunnen die ballen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had natuurlijk de finale moeten zijn.
Als Chelsea maar niet wint vind ik het al snel goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel tof hoor. 2x genot bij Bayern - Real en dan nog een finale.
Maar als ze winnen dwingen ze het af, de bal is rond, het is 11 tegen 11, euh.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Chelsea maar niet wint vind ik het al snel goed.
Het is een knotsgekke champions liek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als ze winnen dwingen ze het af, de bal is rond, het is 11 tegen 11, euh.
Sommige dingen moeten speciaal blijven. Toen El Classico 8x per seizoen werd gespeeld ging de lol er ook van af.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu heb je de match twee keer. Oh oh oh, wat kunnen die ballen.
Als je in de finale staat kan je hem winnen ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als ze winnen dwingen ze het af, de bal is rond, het is 11 tegen 11, euh.
Zo vaak wordt Real - Bayern nou ook weer niet gespeeld.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten speciaal blijven. Toen El Classico 8x per seizoen werd gespeeld ging de lol er ook van af.
Is lastiger, want dan tellen uitdoelpunten niet meer dubbel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je in de finale staat kan je hem winnen ook.
Of verliezenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doeiquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben weer weg, kom af en toe wel even kijken in het weekend![]()
Prettig weekend allemaal natuurlijk.
Later schatje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben weer weg, kom af en toe wel even kijken in het weekend![]()
Prettig weekend allemaal natuurlijk.
Lisboa, estadio da Luiz.quote:
* onlogisch meldtquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kom even terug op filetboterham boterham. Heerlijk op een broodje natuurlijk. Op een boterham is natuurlijk raar. Ik dacht naar aanleiding van het Nasi topic in CUL, waarin deze SC goed vertegenwoordigd was, te maken te hebben met culinair verantwoorde users.
Valt me tegen.
Ik zie het zomaar gebeuren dat er dadelijk iemand opbiecht dat hij eerst een klodder boter op zijn boterham tyft om er daarna filet op te doen.
Ik doe overal boter opquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kom even terug op filetboterham boterham. Heerlijk op een broodje natuurlijk. Op een boterham is natuurlijk raar. Ik dacht naar aanleiding van het Nasi topic in CUL, waarin deze SC goed vertegenwoordigd was, te maken te hebben met culinair verantwoorde users.
Valt me tegen.
Ik zie het zomaar gebeuren dat er dadelijk iemand opbiecht dat hij eerst een klodder boter op zijn boterham tyft om er daarna filet op te doen.
Heerlijk. Martino ook heerlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:01 schreef Mansjester het volgende:
Filet american met wat uitjes is ook lekker
Tartaarquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk. Martino ook heerlijk.
Op een hard broodje tenminste.
zeker en dat geldt voor alle 4 maar als ik het over gunnen heb staat Chelsea onderaan het lijstjequote:Op vrijdag 11 april 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Atleti gun ik 't het meest, deels omdat ze underdog zijn tegenover Real en Bayern in mijn ogen, maar Bayern zou ik ook niet erg vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker en dat geldt voor alle 4 maar als ik het over gunnen heb staat Chelsea onderaan het lijstje
Ik zie chris volgend jaar wel bij Bayernquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Atleti gun ik 't het meest, deels omdat ze underdog zijn tegenover Real en Bayern in mijn ogen, maar Bayern zou ik ook niet erg vinden.
Beetje steekpasses strooien op Robben en Ribery, waarom niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie chris volgend jaar wel bij Bayern
Als je goede mozzarella hebt is dat een optie. Niet die smakeloze troep die je voor een euro koopt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet je wat ik ook vaak eet, dit is misschien best raar, boterhammen met mozarella. Zonder tomaat. Beetje zout en peper. Lekker man.
Salade Caprese is ook lekker.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je goede mozzarella hebt is dat een optie. Niet die smakeloze troep die je voor een euro koopt.
Pics.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage is lager dan dieetkwark van de jumbo.
Je kunt beter nadenken over wat je eet dan gewoon maar wat in je mond stoppen als je buik knort. Is dus erg verstandig om er over te praten.quote:
niet te hopen voor jequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage is lager dan dieetkwark van de jumbo.
Je bent zelf teringsmerigquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Teringsmerig.
[..]
Graag pics van het eindresultaat.
Grapjes over iemands moeder zijn echt een teken van zwakte.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
I know, maar je moeder vond het nou eenmaal lekker.
Kwark met muesli en een beetje honing is echt kanjerlekker man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Teringsmerig.
[..]
Graag pics van het eindresultaat.
Je gezicht is een teken van zwakte.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grapjes over iemands moeder zijn echt een teken van zwakte.
goeie eiwitbron, ik eet het ook iedere ochtend maar zonder iets erinquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kwark met muesli en een beetje honing is echt kanjerlekker man.
Kanjerquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kwark met muesli en een beetje honing is echt kanjerlekker man.
ik wissel dat af met havermoutquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef Tyron het volgende:
Ik eet elke ochtend een bordje Brinta, zonder suiker.
Je bent zelf een kanjer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kanjer
Ik doe gewoon beetje suiker en naturel naar binnen rammen
GGMM is irritant.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gezicht is een teken van zwakte.
Niet zo stoer tegen GGMM of we gaan vechten.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef Tyron het volgende:
Ik eet elke ochtend een bordje Brinta, met suiker.
Suiker is vet ongezond man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kanjer
Ik doe gewoon beetje suiker en naturel naar binnen rammen
TR gemaakt, zoiets kan een mod niet zeggen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gezicht is een teken van zwakte.
Niet zo stoer tegen GGMM of we gaan vechten.
Beetje kaneel erbij is ook wel lekker, maar ben tegenwoordig gewend aan Brinta zonder suiker oid.quote:
Doe je ook aan gezichtsverzorging?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beetje kaneel erbij is ook wel lekker, maar ben tegenwoordig gewend aan Brinta zonder suiker oid.
Crewbash.quote:
Blijkbaar wel #yolo #SWAGquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TR gemaakt, zoiets kan een mod niet zeggen.
MAja kwark zonder suiker is niet te hachelen.quote:
Scheren is daar ook een onderdeel van toch? Ja dus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe je ook aan gezichtsverzorging?
Zonder suiker vind ik het best ranzigquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beetje kaneel erbij is ook wel lekker, maar ben tegenwoordig gewend aan Brinta zonder suiker oid.
Zonder suiker is het ook niet echt "lekker", maar ik krijg in de ochtend niks anders door mijn keel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zonder suiker vind ik het best ranzig![]()
Siroop kan eventueel ook, of honing. Eigenlijk alle zoete troep wel
Ik heb precies hetzelfde. Mensen die 4 broodjes om 7 uur etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zonder suiker is het ook niet echt "lekker", maar ik krijg in de ochtend niks anders door mijn keel.
Daarom honing of bv bessensap. Dat zijn veel gezondere suikers.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel #yolo #SWAG
[..]
MAja kwark zonder suiker is niet te hachelen.
Minuutje in de magnetron.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Mensen die 4 broodjes om 7 uur eten![]()
En Brinta is nog gezond ook en kost niet veel tijd. Hoe maak jij de melk warm? Ik warm het op in een pannetje
Stroop heb ik 1 keer gedaan. Dat is geen succes.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zonder suiker vind ik het best ranzig![]()
Siroop kan eventueel ook, of honing. Eigenlijk alle zoete troep wel
alles went, ik zou er geen suiker in willen, net als in de koffie, niet te zuipen met suiker en/of melkquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zonder suiker is het ook niet echt "lekker", maar ik krijg in de ochtend niks anders door mijn keel.
Maar geen maskertjes? Ik wil graag tips van de meest metro man op fok.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Scheren is daar ook een onderdeel van toch? Ja dus.
Sterke espressoquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles went, ik zou er geen suiker in willen, net als in de koffie, niet te zuipen met suiker en/of melk
Ik zou Kapiteintje even DM'en.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar geen maskertjes? Ik wil graag tips van de meest metro man op fok.
Eens, hetzelfde met thee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles went, ik zou er geen suiker in willen, net als in de koffie, niet te zuipen met suiker en/of melk
Nog nooit gehad denk ik.quote:
Daarom ook altijd een flesje stroop mee naar de kerk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vroeger ging ik nog naar de kerk, als je zo'n hosti lang in je mond houdt dan wordt het net brinta.
Moet je een keer om een macchiato met ristretto vragenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog nooit gehad denk ik.
Wel jammer altijd dat het zo weinig is
Hahaquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vroeger ging ik nog naar de kerk, als je zo'n hosti lang in je mond houdt dan wordt het net brinta.
De priester zei vroeger ook tegen mij dat het net brinta wordt als ik hem lang genoeg in mijn mond houdquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Knut en de kerk lijkt me ook niet echt een geschikte combinatiequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Jongens, Knut ging naar de kerk!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Melk in je koffiequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je een keer om een macchiato met ristretto vragen
Dat weet iedereen al lang jonge, ik heb tegelijk met don communie gedaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Jongens, Knut ging naar de kerk!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Melkschuim, debiel.quote:
Ik was toen 10 gekquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Knut en de kerk lijkt me ook niet echt een geschikte combinatie![]()
Beetje coke snuiven vanaf die bankjes en de hele tijd "donder op" roepen
Ik drink mijn koffie zwart.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Melkschuim, debiel.
[..]
Ik was toen 10 gek
Deze grap is zelfs al een keer gemaakt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
De priester zei vroeger ook tegen mij dat het net brinta wordt als ik hem lang genoeg in mijn mond houd
Komt er ook een achter.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze grap is zelfs al een keer gemaakt.
1 grote loop deze sc.
Door mij. Mijn enige positieve notequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze grap is zelfs al een keer gemaakt.
1 grote loop deze sc.
Krijg je kanker van.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:51 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme.
Hosti hosti hosti, door al dit gelul heb ik nu een verbrande tosti
Het is nog echt zo ook
Ik ook, want ik wil het levensverhaal van Johan Derksen kopiëren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Welk bandje ga jij naar grote hoogte stuwen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, want ik wil het levensverhaal van Johan Derksen kopiëren.
Die Saskia en Serge zijn echt steengoed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welk bandje ga jij naar grote hoogte stuwen?
In zijn tijd als diepe spitsquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen wist je dat het tegenovergestelde waar was.
Lex in Oranjequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zijn tijd als diepe spitsWat een alleskunner
Oh dat vorige topic was al even dicht
Ik ga nu net een rondje fietsen.Ik fiets wel ff langs je, doe toch rondje ringvaartquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Straks met mansjester en mij naar station delft stinho, zorg dat je klaar staat.
Lekker weertje wel. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga nu net een rondje fietsen.Ik fiets wel ff langs je, doe toch rondje ringvaart
Gaan jullie halve liters wegtikken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Straks met mansjester en mij naar station delft stinho, zorg dat je klaar staat.
LR, Mansjester en ik wel. Voor Stinho hebben we een paar blikjes amstel radler.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaan jullie halve liters wegtikken?
0.0 neem ik aan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR, Mansjester en ik wel. Voor Stinho hebben we een paar blikjes amstel radler.
Noem maar een tijd. Zit nu nog in Rotterdam. Geblokkeerde OV-kaart en alles dus moet wel eerst naar centraal lopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat jullie niet even in Groningen komen buurten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom gerust langs in Ypenburg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem maar een tijd. Zit nu nog in Rotterdam. Geblokkeerde OV-kaart en alles dus moet wel eerst naar centraal lopen.
Zal het overwegen. Een vriend woont naast die hockeyvelden. Als jij het bier meeneemt kunnen we naar trainende 16 jarige meisjes gaan kijkenquote:
Dat kan best leuk zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal het overwegen. Een vriend woont naast die hockeyvelden. Als jij het bier meeneemt kunnen we naar trainende 16 jarige meisjes gaan kijken![]()
Hier mag ik mij gezien de leeftijd niet al te positief over uit laten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal het overwegen. Een vriend woont naast die hockeyvelden. Als jij het bier meeneemt kunnen we naar trainende 16 jarige meisjes gaan kijken![]()
quote:
Ok deze afspraak staat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je toch niet weg komt uit Rotterdam kan je eerst nog even iets voor me ophalen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem maar een tijd. Zit nu nog in Rotterdam. Geblokkeerde OV-kaart en alles dus moet wel eerst naar centraal lopen.
Ik kom wel weg met de trein. Enkel voor de metro heb ik een OV-chipcard nodig. Vandaar het lopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je toch niet weg komt uit Rotterdam kan je eerst nog even iets voor me ophalen dan?
Krijg je ook geen antwoord op. Oprottenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij lokt mij hier heen
ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag waar hmf is?
Dat doe ik helemaal niet schtijkind.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij lokt mij hier heen
Waarom zou je dit willen wetenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij lokt mij hier heen
Volgens mij geeft HMF ook geen ene neuk om Cachet.,quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou je dit willen weten
daaromquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij geeft HMF ook geen ene neuk om Cachet.,
oh gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou je dit willen weten
Dat doet niemandquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij geeft HMF ook geen ene neuk om Cachet.,
Ok doei, terug in je hok.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh gewoon nieuwsgierig
[..]
Dat doet niemand
quote:Ruim zestig procent van de Groningers ziet het wel zitten om onderdeel van Duitsland te zijn.
Dat blijkt althans uit een poll van RTV Noord. Op de stelling 'Groningen is beter af als Duitse provincie' reageerde 64 procent met 'jawohl'.
De regionale omroep bedacht de stelling, omdat het donderdag de Dag van de Duitse taal is. Ruim 2500 mensen vulden de poll in.
Die kut provincialen zeker weer.quote:
Zit Mollema nog in de kopgroep?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kut provincialen zeker weer.
Knut, welke Nederlander denk je dat vandaag gaat winnen bij het wielrennen?
In ieder geval niet die slapjanus van een Gesink. Is weer afgestapt vandaag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kut provincialen zeker weer.
Knut, welke Nederlander denk je dat vandaag gaat winnen bij het wielrennen?
Ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godsamme
[..]
Zit Mollema nog in de kopgroep?
Ik ga voor Poels, die rijdt a la cancelara het gat dicht en klopt iedereen in de sprint.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.
En onze andere troef Daan Olivier ook.
Voetbal kan je de samenvattingen wel kijken, bord op schoot!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Tot Ajax ineens begon te zeuren dat ze niet om 12:30 wilde beginnen.
finish tegelijkertijd met Ajax denk ik en dan hebben we Liverpool-Shitty ook nog, hoe laat is dat?quote:
14:30quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
finish tegelijkertijd met Ajax denk ik en dan hebben we Liverpool-Shitty ook nog, hoe laat is dat?
Liverpool v Man City wordt wel om 14:37 afgetrapt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
finish tegelijkertijd met Ajax denk ik en dan hebben we Liverpool-Shitty ook nog, hoe laat is dat?
Niet als je traditiegetrouw de wedstrijden van Ajax met ADO met vrienden in de kroeg wil kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voetbal kan je de samenvattingen wel kijken, bord op schoot!
Neem je mobiel mee en kijk ondertussen p-r op de nos site.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet als je traditiegetrouw de wedstrijden van Ajax met ADO met vrienden in de kroeg wil kijken.
Doe je dat alleen als ze tegen Ajax spelen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet als je traditiegetrouw de wedstrijden van Ajax met ADO met vrienden in de kroeg wil kijken.
Misschien kan ik ze zo gek krijgen p-r op een van de andere schermen te vertonen. Hopen dat de overwinning van Terpstra een beetje gelijk is met de 0-1 van Den Haag. Hoef ik maar 1x te juichen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je mobiel mee en kijk ondertussen p-r op de nos site.
#tipsvanknut
Op zich is PSV - Feyenoord interessanterquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wedstrijd van ajax is toch niet interessant verder. Boeiend potje thuis tegen Adoje kan na de finish van PR nog precies zien of ajax kampioen wordt of niet.
Met wat vrienden die voor Ajax zijn wel ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doe je dat alleen als ze tegen Ajax spelen?
Boonen is kopman.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kan ik ze zo gek krijgen p-r op een van de andere schermen te vertonen. Hopen dat de overwinning van Terpstra een beetje gelijk is met de 0-1 van Den Haag. Hoef ik maar 1x te juichen.
In Den Haag?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met wat vrienden die voor Ajax zijn wel ja.
Zo vlak voor Pasen vind ik het normaal om met kasseieren te gooien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sta in het publiek en als boonen of cance dichtbij is gooi ik een kassei in hun wiel.
Valt wel mee moet ik zeggen. Meer dan hooguit een boze blik zal je niet krijgen. Nu verwacht ik dat ze zondag sowieso rustig zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten die zich daar rustig houden of valt dat wel mee?
Je bent je ondertekening vergeten: "-JR "quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo vlak voor Pasen vind ik het normaal om met kasseieren te gooien.
Ik wist dat ik iets vergeten was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent je ondertekening vergeten: "-JR "
Denk dat je op zich op tijd was met het aanpassen van je postquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergeten was.
Niemand zal het gezien hebben denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat je op zich op tijd was met het aanpassen van je post
quote:Een schoolfeest op een gymnasium in Hamburg is gisteravond uitgelopen op een drama. Tijdens het feestje, dat als thema porno had, zijn 45 kinderen ziek geworden.
De Duitse spuitgasten rukten gisteravond massaal uit. Er waren namelijk veel tienermeisjes te zien met geile netkousen. Maar hiervoor kwam de brandweer niet.
De scholieren, 10 tot 14 jaar jong, waren massaal ziek geworden na het drinken van cola met een vreemde smaak. Vermoed wordt dat de prik alcohol bevatte. Toch werd bij bloedonderzoek geen alcohol aangetroffen.
Maar liefst 32 kinderen zijn wegens buikkrampen en misselijkheid in het ziekenhuis opgenomen. Het pornofeestje, waarbij meisjes als sletjes en jongens als pooiers moesten zijn verkleed, werd hierna voortijdig afgeblazen.
Ik kijk er niet eens van op als zoiets gebeurt. Je zag het vorige week bij de Hoogmis, wat een mongolen daar tussen het publiek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sta in het publiek en als boonen of cance dichtbij is gooi ik een kassei in hun wiel.
Lekker dokkeren. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier met 60 in t uur overheen fietsen![]()
Parijs Roubaix
quote:A total of 51,000 meters of pavé, with five or six stones every meter, is about 250,000-300,000 hammer blows on the legs of each rider. At 40 km/h, that’s an average of 10-12 blows per second, a constant vibration that leaves its mark on the entire body: neck, hands, arms, back and even the blood circulation get extremely stressed from the outside. Vibrations slow down the venous return from the legs (but also from the arms), hindering the delicate work of the valves that is necessary to defeat gravity’s pull.
We hebben een nieuwe fan in de SCquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:31 schreef Cara het volgende:
Zo daar ben ik weer.
Wat een toptijd heb ik gehad, mooiste reis die ik tot nu toe gemaakt heb.
Vriendin is de 3000 foto's aan het sorteren, zal er snel ff een verhaaltje van maken.
Japan
Versegeren is toch de betere FM'er van jullie twee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet mijn agressie kwijt, godverdomme.
Celtic was in het echt ook beter dan Ajax dus wel realistisch.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet mijn agressie kwijt, godverdomme.
Misschien moet ik een japan vlaggetje in mn ava stoppen om mensen mee te vervelen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe fan in de SC
Haha waarom grijpt er niemand in,quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom hadden wij dit soort feesten niet.
Daar verveel je helemaal niemand mee hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Misschien moet ik een japan vlaggetje in mn ava stoppen om mensen mee te vervelen.
In totaal één japanse vlag zien hangen trouwens, opvallend.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een tip. Voor je OV-chipcard maakt het niet uit als je foto debiel is. Ik ga de komende jaren door als Servische militant bij de controles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |