Later schatje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben weer weg, kom af en toe wel even kijken in het weekend![]()
Prettig weekend allemaal natuurlijk.
Lisboa, estadio da Luiz.quote:
* onlogisch meldtquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kom even terug op filetboterham boterham. Heerlijk op een broodje natuurlijk. Op een boterham is natuurlijk raar. Ik dacht naar aanleiding van het Nasi topic in CUL, waarin deze SC goed vertegenwoordigd was, te maken te hebben met culinair verantwoorde users.
Valt me tegen.
Ik zie het zomaar gebeuren dat er dadelijk iemand opbiecht dat hij eerst een klodder boter op zijn boterham tyft om er daarna filet op te doen.
Ik doe overal boter opquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kom even terug op filetboterham boterham. Heerlijk op een broodje natuurlijk. Op een boterham is natuurlijk raar. Ik dacht naar aanleiding van het Nasi topic in CUL, waarin deze SC goed vertegenwoordigd was, te maken te hebben met culinair verantwoorde users.
Valt me tegen.
Ik zie het zomaar gebeuren dat er dadelijk iemand opbiecht dat hij eerst een klodder boter op zijn boterham tyft om er daarna filet op te doen.
Heerlijk. Martino ook heerlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:01 schreef Mansjester het volgende:
Filet american met wat uitjes is ook lekker
Tartaarquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk. Martino ook heerlijk.
Op een hard broodje tenminste.
zeker en dat geldt voor alle 4 maar als ik het over gunnen heb staat Chelsea onderaan het lijstjequote:Op vrijdag 11 april 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je in de finale staat kan je hem winnen ook.
Atleti gun ik 't het meest, deels omdat ze underdog zijn tegenover Real en Bayern in mijn ogen, maar Bayern zou ik ook niet erg vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker en dat geldt voor alle 4 maar als ik het over gunnen heb staat Chelsea onderaan het lijstje
Ik zie chris volgend jaar wel bij Bayernquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Atleti gun ik 't het meest, deels omdat ze underdog zijn tegenover Real en Bayern in mijn ogen, maar Bayern zou ik ook niet erg vinden.
Beetje steekpasses strooien op Robben en Ribery, waarom niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie chris volgend jaar wel bij Bayern
Als je goede mozzarella hebt is dat een optie. Niet die smakeloze troep die je voor een euro koopt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet je wat ik ook vaak eet, dit is misschien best raar, boterhammen met mozarella. Zonder tomaat. Beetje zout en peper. Lekker man.
Salade Caprese is ook lekker.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je goede mozzarella hebt is dat een optie. Niet die smakeloze troep die je voor een euro koopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |