Pics.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage is lager dan dieetkwark van de jumbo.
Je kunt beter nadenken over wat je eet dan gewoon maar wat in je mond stoppen als je buik knort. Is dus erg verstandig om er over te praten.quote:
niet te hopen voor jequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage is lager dan dieetkwark van de jumbo.
Je bent zelf teringsmerigquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Teringsmerig.
[..]
Graag pics van het eindresultaat.
Grapjes over iemands moeder zijn echt een teken van zwakte.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
I know, maar je moeder vond het nou eenmaal lekker.
Kwark met muesli en een beetje honing is echt kanjerlekker man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Teringsmerig.
[..]
Graag pics van het eindresultaat.
Je gezicht is een teken van zwakte.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grapjes over iemands moeder zijn echt een teken van zwakte.
goeie eiwitbron, ik eet het ook iedere ochtend maar zonder iets erinquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kwark met muesli en een beetje honing is echt kanjerlekker man.
Kanjerquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kwark met muesli en een beetje honing is echt kanjerlekker man.
ik wissel dat af met havermoutquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef Tyron het volgende:
Ik eet elke ochtend een bordje Brinta, zonder suiker.
Je bent zelf een kanjer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kanjer
Ik doe gewoon beetje suiker en naturel naar binnen rammen
GGMM is irritant.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gezicht is een teken van zwakte.
Niet zo stoer tegen GGMM of we gaan vechten.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef Tyron het volgende:
Ik eet elke ochtend een bordje Brinta, met suiker.
Suiker is vet ongezond man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kanjer
Ik doe gewoon beetje suiker en naturel naar binnen rammen
TR gemaakt, zoiets kan een mod niet zeggen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gezicht is een teken van zwakte.
Niet zo stoer tegen GGMM of we gaan vechten.
Beetje kaneel erbij is ook wel lekker, maar ben tegenwoordig gewend aan Brinta zonder suiker oid.quote:
Doe je ook aan gezichtsverzorging?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beetje kaneel erbij is ook wel lekker, maar ben tegenwoordig gewend aan Brinta zonder suiker oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |