Pics.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage is lager dan dieetkwark van de jumbo.
Je kunt beter nadenken over wat je eet dan gewoon maar wat in je mond stoppen als je buik knort. Is dus erg verstandig om er over te praten.quote:
niet te hopen voor jequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn vetpercentage is lager dan dieetkwark van de jumbo.
Je bent zelf teringsmerigquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Teringsmerig.
[..]
Graag pics van het eindresultaat.
Grapjes over iemands moeder zijn echt een teken van zwakte.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
I know, maar je moeder vond het nou eenmaal lekker.
Kwark met muesli en een beetje honing is echt kanjerlekker man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Teringsmerig.
[..]
Graag pics van het eindresultaat.
Je gezicht is een teken van zwakte.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grapjes over iemands moeder zijn echt een teken van zwakte.
goeie eiwitbron, ik eet het ook iedere ochtend maar zonder iets erinquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kwark met muesli en een beetje honing is echt kanjerlekker man.
Kanjerquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kwark met muesli en een beetje honing is echt kanjerlekker man.
ik wissel dat af met havermoutquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef Tyron het volgende:
Ik eet elke ochtend een bordje Brinta, zonder suiker.
Je bent zelf een kanjer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kanjer
Ik doe gewoon beetje suiker en naturel naar binnen rammen
GGMM is irritant.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gezicht is een teken van zwakte.
Niet zo stoer tegen GGMM of we gaan vechten.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef Tyron het volgende:
Ik eet elke ochtend een bordje Brinta, met suiker.
Suiker is vet ongezond man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kanjer
Ik doe gewoon beetje suiker en naturel naar binnen rammen
TR gemaakt, zoiets kan een mod niet zeggen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gezicht is een teken van zwakte.
Niet zo stoer tegen GGMM of we gaan vechten.
Beetje kaneel erbij is ook wel lekker, maar ben tegenwoordig gewend aan Brinta zonder suiker oid.quote:
Doe je ook aan gezichtsverzorging?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beetje kaneel erbij is ook wel lekker, maar ben tegenwoordig gewend aan Brinta zonder suiker oid.
Crewbash.quote:
Blijkbaar wel #yolo #SWAGquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TR gemaakt, zoiets kan een mod niet zeggen.
MAja kwark zonder suiker is niet te hachelen.quote:
Scheren is daar ook een onderdeel van toch? Ja dus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe je ook aan gezichtsverzorging?
Zonder suiker vind ik het best ranzigquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beetje kaneel erbij is ook wel lekker, maar ben tegenwoordig gewend aan Brinta zonder suiker oid.
Zonder suiker is het ook niet echt "lekker", maar ik krijg in de ochtend niks anders door mijn keel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zonder suiker vind ik het best ranzig![]()
Siroop kan eventueel ook, of honing. Eigenlijk alle zoete troep wel
Ik heb precies hetzelfde. Mensen die 4 broodjes om 7 uur etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zonder suiker is het ook niet echt "lekker", maar ik krijg in de ochtend niks anders door mijn keel.
Daarom honing of bv bessensap. Dat zijn veel gezondere suikers.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel #yolo #SWAG
[..]
MAja kwark zonder suiker is niet te hachelen.
Minuutje in de magnetron.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Mensen die 4 broodjes om 7 uur eten![]()
En Brinta is nog gezond ook en kost niet veel tijd. Hoe maak jij de melk warm? Ik warm het op in een pannetje
Stroop heb ik 1 keer gedaan. Dat is geen succes.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zonder suiker vind ik het best ranzig![]()
Siroop kan eventueel ook, of honing. Eigenlijk alle zoete troep wel
alles went, ik zou er geen suiker in willen, net als in de koffie, niet te zuipen met suiker en/of melkquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zonder suiker is het ook niet echt "lekker", maar ik krijg in de ochtend niks anders door mijn keel.
Maar geen maskertjes? Ik wil graag tips van de meest metro man op fok.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Scheren is daar ook een onderdeel van toch? Ja dus.
Sterke espressoquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles went, ik zou er geen suiker in willen, net als in de koffie, niet te zuipen met suiker en/of melk
Ik zou Kapiteintje even DM'en.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar geen maskertjes? Ik wil graag tips van de meest metro man op fok.
Eens, hetzelfde met thee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles went, ik zou er geen suiker in willen, net als in de koffie, niet te zuipen met suiker en/of melk
Nog nooit gehad denk ik.quote:
Daarom ook altijd een flesje stroop mee naar de kerk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vroeger ging ik nog naar de kerk, als je zo'n hosti lang in je mond houdt dan wordt het net brinta.
Moet je een keer om een macchiato met ristretto vragenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog nooit gehad denk ik.
Wel jammer altijd dat het zo weinig is
Hahaquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vroeger ging ik nog naar de kerk, als je zo'n hosti lang in je mond houdt dan wordt het net brinta.
De priester zei vroeger ook tegen mij dat het net brinta wordt als ik hem lang genoeg in mijn mond houdquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Knut en de kerk lijkt me ook niet echt een geschikte combinatiequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Jongens, Knut ging naar de kerk!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Melk in je koffiequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je een keer om een macchiato met ristretto vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |