Dat weet iedereen al lang jonge, ik heb tegelijk met don communie gedaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Jongens, Knut ging naar de kerk!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Melkschuim, debiel.quote:
Ik was toen 10 gekquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Knut en de kerk lijkt me ook niet echt een geschikte combinatie![]()
Beetje coke snuiven vanaf die bankjes en de hele tijd "donder op" roepen
Ik drink mijn koffie zwart.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Melkschuim, debiel.
[..]
Ik was toen 10 gek
Deze grap is zelfs al een keer gemaakt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
De priester zei vroeger ook tegen mij dat het net brinta wordt als ik hem lang genoeg in mijn mond houd
Komt er ook een achter.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze grap is zelfs al een keer gemaakt.
1 grote loop deze sc.
Door mij. Mijn enige positieve notequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze grap is zelfs al een keer gemaakt.
1 grote loop deze sc.
Krijg je kanker van.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:51 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme.
Hosti hosti hosti, door al dit gelul heb ik nu een verbrande tosti
Het is nog echt zo ook
Ik ook, want ik wil het levensverhaal van Johan Derksen kopiėren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vroeger ging ik nog naar de kerk, als je zo'n hosti lang in je mond houdt dan wordt het net brinta.
Welk bandje ga jij naar grote hoogte stuwen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, want ik wil het levensverhaal van Johan Derksen kopiėren.
Die Saskia en Serge zijn echt steengoed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welk bandje ga jij naar grote hoogte stuwen?
In zijn tijd als diepe spitsquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen wist je dat het tegenovergestelde waar was.
Lex in Oranjequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zijn tijd als diepe spitsWat een alleskunner
Oh dat vorige topic was al even dicht
Ik ga nu net een rondje fietsen.Ik fiets wel ff langs je, doe toch rondje ringvaartquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Straks met mansjester en mij naar station delft stinho, zorg dat je klaar staat.
Lekker weertje wel. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga nu net een rondje fietsen.Ik fiets wel ff langs je, doe toch rondje ringvaart
Gaan jullie halve liters wegtikken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Straks met mansjester en mij naar station delft stinho, zorg dat je klaar staat.
LR, Mansjester en ik wel. Voor Stinho hebben we een paar blikjes amstel radler.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaan jullie halve liters wegtikken?
0.0 neem ik aan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR, Mansjester en ik wel. Voor Stinho hebben we een paar blikjes amstel radler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |