Ik vind dit ook wel tof hoor. 2x genot bij Bayern - Real en dan nog een finale.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had natuurlijk de finale moeten zijn.
Nu heb je de match twee keer. Oh oh oh, wat kunnen die ballen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had natuurlijk de finale moeten zijn.
Als Chelsea maar niet wint vind ik het al snel goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel tof hoor. 2x genot bij Bayern - Real en dan nog een finale.
Maar als ze winnen dwingen ze het af, de bal is rond, het is 11 tegen 11, euh.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Chelsea maar niet wint vind ik het al snel goed.
Het is een knotsgekke champions liek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als ze winnen dwingen ze het af, de bal is rond, het is 11 tegen 11, euh.
Sommige dingen moeten speciaal blijven. Toen El Classico 8x per seizoen werd gespeeld ging de lol er ook van af.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu heb je de match twee keer. Oh oh oh, wat kunnen die ballen.
Als je in de finale staat kan je hem winnen ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als ze winnen dwingen ze het af, de bal is rond, het is 11 tegen 11, euh.
Zo vaak wordt Real - Bayern nou ook weer niet gespeeld.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten speciaal blijven. Toen El Classico 8x per seizoen werd gespeeld ging de lol er ook van af.
Is lastiger, want dan tellen uitdoelpunten niet meer dubbel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je in de finale staat kan je hem winnen ook.
Of verliezenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je in de finale staat kan je hem winnen ook.
Doeiquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben weer weg, kom af en toe wel even kijken in het weekend![]()
Prettig weekend allemaal natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |