Die kut provincialen zeker weer.quote:
Zit Mollema nog in de kopgroep?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kut provincialen zeker weer.
Knut, welke Nederlander denk je dat vandaag gaat winnen bij het wielrennen?
In ieder geval niet die slapjanus van een Gesink. Is weer afgestapt vandaag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kut provincialen zeker weer.
Knut, welke Nederlander denk je dat vandaag gaat winnen bij het wielrennen?
Ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godsamme
[..]
Zit Mollema nog in de kopgroep?
Ik ga voor Poels, die rijdt a la cancelara het gat dicht en klopt iedereen in de sprint.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.
En onze andere troef Daan Olivier ook.
Voetbal kan je de samenvattingen wel kijken, bord op schoot!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Tot Ajax ineens begon te zeuren dat ze niet om 12:30 wilde beginnen.
finish tegelijkertijd met Ajax denk ik en dan hebben we Liverpool-Shitty ook nog, hoe laat is dat?quote:
14:30quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
finish tegelijkertijd met Ajax denk ik en dan hebben we Liverpool-Shitty ook nog, hoe laat is dat?
Liverpool v Man City wordt wel om 14:37 afgetrapt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
finish tegelijkertijd met Ajax denk ik en dan hebben we Liverpool-Shitty ook nog, hoe laat is dat?
Niet als je traditiegetrouw de wedstrijden van Ajax met ADO met vrienden in de kroeg wil kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voetbal kan je de samenvattingen wel kijken, bord op schoot!
Neem je mobiel mee en kijk ondertussen p-r op de nos site.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet als je traditiegetrouw de wedstrijden van Ajax met ADO met vrienden in de kroeg wil kijken.
Doe je dat alleen als ze tegen Ajax spelen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet als je traditiegetrouw de wedstrijden van Ajax met ADO met vrienden in de kroeg wil kijken.
Misschien kan ik ze zo gek krijgen p-r op een van de andere schermen te vertonen. Hopen dat de overwinning van Terpstra een beetje gelijk is met de 0-1 van Den Haag. Hoef ik maar 1x te juichen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je mobiel mee en kijk ondertussen p-r op de nos site.
#tipsvanknut
Op zich is PSV - Feyenoord interessanterquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wedstrijd van ajax is toch niet interessant verder. Boeiend potje thuis tegen Adoje kan na de finish van PR nog precies zien of ajax kampioen wordt of niet.
Met wat vrienden die voor Ajax zijn wel ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doe je dat alleen als ze tegen Ajax spelen?
Boonen is kopman.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kan ik ze zo gek krijgen p-r op een van de andere schermen te vertonen. Hopen dat de overwinning van Terpstra een beetje gelijk is met de 0-1 van Den Haag. Hoef ik maar 1x te juichen.
In Den Haag?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met wat vrienden die voor Ajax zijn wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |