Noem maar een tijd. Zit nu nog in Rotterdam. Geblokkeerde OV-kaart en alles dus moet wel eerst naar centraal lopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR, Mansjester en ik wel. Voor Stinho hebben we een paar blikjes amstel radler.
Jammer dat jullie niet even in Groningen komen buurten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR, Mansjester en ik wel. Voor Stinho hebben we een paar blikjes amstel radler.
Kom gerust langs in Ypenburg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem maar een tijd. Zit nu nog in Rotterdam. Geblokkeerde OV-kaart en alles dus moet wel eerst naar centraal lopen.
Zal het overwegen. Een vriend woont naast die hockeyvelden. Als jij het bier meeneemt kunnen we naar trainende 16 jarige meisjes gaan kijkenquote:
Dat kan best leuk zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal het overwegen. Een vriend woont naast die hockeyvelden. Als jij het bier meeneemt kunnen we naar trainende 16 jarige meisjes gaan kijken![]()
Hier mag ik mij gezien de leeftijd niet al te positief over uit laten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal het overwegen. Een vriend woont naast die hockeyvelden. Als jij het bier meeneemt kunnen we naar trainende 16 jarige meisjes gaan kijken![]()
quote:
Ok deze afspraak staat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je toch niet weg komt uit Rotterdam kan je eerst nog even iets voor me ophalen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem maar een tijd. Zit nu nog in Rotterdam. Geblokkeerde OV-kaart en alles dus moet wel eerst naar centraal lopen.
Ik kom wel weg met de trein. Enkel voor de metro heb ik een OV-chipcard nodig. Vandaar het lopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je toch niet weg komt uit Rotterdam kan je eerst nog even iets voor me ophalen dan?
Krijg je ook geen antwoord op. Oprottenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij lokt mij hier heen
ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag waar hmf is?
Dat doe ik helemaal niet schtijkind.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij lokt mij hier heen
Waarom zou je dit willen wetenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij lokt mij hier heen
Volgens mij geeft HMF ook geen ene neuk om Cachet.,quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou je dit willen weten
daaromquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij geeft HMF ook geen ene neuk om Cachet.,
oh gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou je dit willen weten
Dat doet niemandquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij geeft HMF ook geen ene neuk om Cachet.,
Ok doei, terug in je hok.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh gewoon nieuwsgierig
[..]
Dat doet niemand
quote:Ruim zestig procent van de Groningers ziet het wel zitten om onderdeel van Duitsland te zijn.
Dat blijkt althans uit een poll van RTV Noord. Op de stelling 'Groningen is beter af als Duitse provincie' reageerde 64 procent met 'jawohl'.
De regionale omroep bedacht de stelling, omdat het donderdag de Dag van de Duitse taal is. Ruim 2500 mensen vulden de poll in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |