abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:26:23 #1
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138668347

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP. :+
pi_138669633
Sluitpost Erwin :')

Slechtste keeper ooit.
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:53:07 #3
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138669800
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:50 schreef bamibij het volgende:
Sluitpost Erwin :')

Slechtste keeper ooit.
Je moet de mindere schakels in je team ook steunen
pi_138670015
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef Grifte het volgende:

[..]

Je moet de mindere schakels in je team ook steunen
True.

Mulder, Verhoek, Schaken, Te Vrede, Nelom :')
Zouden niet misstaan bij cambuur
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 23:35:29 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138675752

ASTERDAM HOO-LI-GANS!!!!!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_138677256
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:21 schreef Muto het volgende:
Met Don en Happel was alles beter.

RT pls
Ik ben inmiddels overleden.
pi_138677459
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik denk dat het percentage supporters wat de supporters van de rivaliserende club dom vind redelijk gelijk is in de Eredivisie.
Haha ja. Maar hij bedoelt iets anders ;)
pi_138677718
quote:
Martijn Krabbendam‏@Mkrabby·4 min
#Feyenoord wil komende zomer Stefan de Vrij en Daryl Janmaat verkopen. Contractonderhandelingen met beide spelers zijn opgeschort.
quote:
Met Terence Kongolo is #Feyenoord wel in onderhandeling. Hij heeft een contract tot 2015, dat de club wil verlengen en verbeteren.
  woensdag 9 april 2014 @ 00:47:57 #9
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_138677783
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:44 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[..]

:{
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 9 april 2014 @ 00:58:59 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138677978
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:44 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[..]

Wil verkopen of vragen ze teveel?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 9 april 2014 @ 01:02:30 #11
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138678035
Was te verwachten. Van Beek als rcv inpassen, of eventueel BMI - Kongolo centrum. En dan maar zoeken naar een nieuwe rechtsback.
pi_138678049
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wil verkopen of vragen ze teveel?
beide waarschijnlijk, De Vrij zit al aardig hoog denk ik
pi_138678220
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 01:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gelukkig is hij wel in vorm. Met een beetje mazzel speelt hij zich nog in Oranje en stijgt z'n marktwaarde.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138678298
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 01:17 schreef eight het volgende:

[..]

Gelukkig is hij wel in vorm. Met een beetje mazzel speelt hij zich nog in Oranje en stijgt z'n marktwaarde.
:Y

Met Mathijsen, Kongolo, Van Beek en Indi heb je dan nog 4 cv's in je selectie. Nog een rechtsback er bij en Cabral uit de jugend en je zit weer goed qua verdedigers.
pi_138679460
Misschien wel een verkeerd signaal hoor naar de spelers, maar als je het ze gewoon vertelt kun je het contract toch alsnog openbreken en verlengen om de marktwaarde te doen stijgen? Ook al wil je ze verkopen? Janmaat staat sowieso al op veel lijstjes van clubs die net zo goed 5 als 10 mln voor 'm kunnen betalen (ws ongeveer het verschil tussen 1- en 2à3-jarig contract

Dit klinkt een beetje als een uitverkoop :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138679747
quote:
Feyenoord zet WK-gangers De Vrij en Janmaat in etalage

Feyenoord gaat proberen om Daryl Janmaat en Stefan de Vrij in de zomer te verkopen. De verdedigers beschikken over een contract dat tot volgend jaar doorloopt en de onderhandelingen over een nieuwe verbintenis zijn stilgelegd. Technisch directeur Martin van Geel van de Rotterdammers en de spelers zelf willen mogelijke buitenlandse interesse afwachten.

Mocht er geen serieus bod binnenkomen, dan gaat Feyenoord mogelijk alsnog proberen om het duo langer te binden. Janmaat ontving al eerder een aanbieding voor een nieuw contract, maar wees dat tegenvallende voorstel af. "De gesprekken zijn stilgelegd, we wachten de zomer af", zegt Van Geel nu in het Algemeen Dagblad. "Bij De Vrij hebben wij al eerder besloten om tot na het WK te wachten."

Feyenoord is nog wel in gesprek met Terence Kongolo, die een basisplaats heeft veroverd in het elftal van Ronald Koeman, maar ook nog maar een contract voor een jaar heeft. Volgens Van Geel doet Feyenoord er alles aan om de jongeling langer vast te leggen: "Hij moet in de toekomst een belangrijke speler worden", zegt de technisch directeur. Kongolo heeft al aangegeven dat hij bij Feyenoord wil blijven.
  woensdag 9 april 2014 @ 08:13:48 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138680004
Geen verrassing.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 9 april 2014 @ 08:16:13 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138680028
quote:

[..]

zal Janmaat niet meer opleveren?
pi_138680057
quote:
Feyenoord is in gesprek met Terence Kongolo om zijn contract dat tot medio 2015 loopt open te breken en te verlengen. De eerste onderhandelingen leverden vooralsnog geen resultaat op. Dat schrijft het Algemeen Dagblad woensdagochtend.

Kongolo staat open voor een langer verblijf bij de Rotterdammers. Het liefst blijft hij voorlopig ook nog in De Kuip. De centrale verdediger van Feyenoord verwacht echter een 'passende finaniële opwaardering ten opzichte van zijn huidige contract', zo verwoordt het ochtendblad het.

Technisch directeur Martin van Geel vindt het van groot belang om de talentvolle speler langer te binden. 'We praten met Terence, er is ons heel veel aan gelegen om hem langer te binden', zegt Van Geel. 'Hij moet in de toekomst een belangrijke speler worden.'
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138680115
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zou Janmaat altijd proberen langer te binden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138680223
quote:

[..]

De Vrij zit denk ik al te hoog om nog een keer te verlengen inderdaad.
Janmaat zou moeten kunnen lijkt me. Desnoods stop je een clausule á 7-10mln er in.
pi_138680316
Was te verwachten. Maar een vertrek van Janmaat zal zich denk ik toch laten voelen.

Van Beek is een goede vervanger, maar aanvallend minder sterk.

Wel opvallend btw dat in deze artikelen valt te lezen dat Van Geel en de spelers in kwestie er in eerste instantie niet uit zijn gekomen in de contractonderhandelingen.

Waarschijnlijk weer spelers die hun eigen aandeel ernstig overschatten en aanzienlijk meer willen verdienen terwijl Van Geel nog altijd beperkt is in zijn mogelijkheden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 9 april 2014 @ 08:42:16 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138680352
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Was te verwachten. Maar een vertrek van Janmaat zal zich denk ik toch laten voelen.

Waarschijnlijk weer spelers die hun eigen aandeel ernstig overschatten en aanzienlijk meer willen verdienen terwijl Van Geel nog altijd beperkt is in zijn mogelijkheden.
Ik weet niet of dat zozeer aan zelfoverschatting ligt, de markt is nu eenmaal zo dat dit soort spelers elders meer kunnen verdienen en niet zo'n klein beetje meer.
pi_138680387
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:

Van Beek is een goede vervanger, maar aanvallend minder sterk.

Wel opvallend btw dat in deze artikelen valt te lezen dat Van Geel en de spelers in kwestie er in eerste instantie niet uit zijn gekomen in de contractonderhandelingen.

Tja, spelers als Janmaat zijn voor ons ook buitencategorie, die moet je gewoon veel geld bieden.
Dan geef je hem toch die ton extra. De Redder gaat toch weg, kan je zijn salaris daarvoor gebruiken.

En Kongolo.. Tja ben benieuwd, maar die moet je echt tot 2018 vastleggen, en dat mag van mij ook wel wat kosten. Natuurlijk geen idee over het gat tussen vraag een aanbod...
pi_138680428
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, spelers als Janmaat zijn voor ons ook buitencategorie, die moet je gewoon veel geld bieden.
Dan geef je hem toch die ton extra. De Redder gaat toch weg, kan je zijn salaris daarvoor gebruiken.

En Kongolo.. Tja ben benieuwd, maar die moet je echt tot 2018 vastleggen, en dat mag van mij ook wel wat kosten. Natuurlijk geen idee over het gat tussen vraag een aanbod...
Aan de andere kant kun je je afvragen of een rechtsback de grootverdiener in je selectie moet zijn. Leuk dat we de afgelopen 2 seizoenen geluk hadden met een rasvoetballer op die positie, maar over het algemeen heb ik het kapitaal liever op het middenveld of in de aanval lopen.
pi_138680484
Lekker toch als je Janmaat verkoopt, transfervrij gehaald en dan nu voor enkele miljoenen weg.
pi_138680488
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Aan de andere kant kun je je afvragen of een rechtsback de grootverdiener in je selectie moet zijn. Leuk dat we de afgelopen 2 seizoenen geluk hadden met een rasvoetballer op die positie, maar over het algemeen heb ik het kapitaal liever op het middenveld of in de aanval lopen.
Ik denk dat je ook moet kijken naar hoe makkelijk je een vervanger kunt halen. Ik zou er geen kunnen noemen...
pi_138680531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook moet kijken naar hoe makkelijk je een vervanger kunt halen. Ik zou er geen kunnen noemen...
Een Janmaat2 zullen we niet zo snel vinden nee. Maar over het algemeen ben ik op die positie al tevreden met een speler die de bal afpakt en weer inlevert aan een middenvelder met het juiste shirt.

Euro's kunnen we nog steeds goed gebruiken.
pi_138680642
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Een Janmaat2 zullen we niet zo snel vinden nee. Maar over het algemeen ben ik op die positie al tevreden met een speler die de bal afpakt en weer inlevert aan een middenvelder met het juiste shirt.

Die zijn al vrij schaars...
Maar inderdaad, euro's kunnen we goed gebruiken.
pi_138680670
Feyenoord heeft Janmaat uiterste aanbieding gedaan. Maar ze zijn er niet uitgekomen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138680682
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:04 schreef Muto het volgende:
Feyenoord heeft Janmaat uiterste aanbieding gedaan. Maar ze zijn er niet uitgekomen.
Dat was al in september ofzo toch? Toen hebben ze het geld wat er was gebruikt voor Otje Bacardi.
pi_138680683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Tja, het is wel jammer. Beste speler op die positie sinds Emerton. Nu paar seizoenen minder gevaar vanaf daar... :'(
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138680737
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Tja, het is wel jammer. Beste speler op die positie sinds Emerton. Nu paar seizoenen minder gevaar vanaf daar... :'(
Als we ons dan ook niet significant versterken op de rechtsbuiten-positie komen echt alle aanvallen over links :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138681088
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:05 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dat was al in september ofzo toch? Toen hebben ze het geld wat er was gebruikt voor Otje Bacardi.
Nee, gesprekken uit november waren uitgesteld naar na de winterstop.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138681291
Geld is keihard nodig dus prima.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:38:43 #36
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138681310
Vraag me af hoeveel Feyenoord wil hebben voor Janmaat. 5 miljoen? Zijn vervanger hebben we iig al in huis. Van Beek, prima speler.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_138681415
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:38 schreef PIETR het volgende:
Vraag me af hoeveel Feyenoord wil hebben voor Janmaat. 5 miljoen? Zijn vervanger hebben we iig al in huis. Van Beek, prima speler.
Van Beek komt centraal te staan lijkt me. Als De Vrij ook weg gaat.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:48:09 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138681526
quote:
Gisteren suggereerde Telegraaf-journalist Marcel van der Kraan dat de begroting van Feyenoord met de overgebleven plannen achterblijft bij Ajax, PSV en zelfs Vitesse en FC Twente. Hij vergeet te vermelden dat het stadion slechts een vliegwiel is voor een hogere begroting. Het stadion moet in de plannen van Red de Kuip en BAM aanzienlijke extra inkomsten gaan opleveren ten opzichte van de huidige situatie. Dit geld kan in de selectie geïnvesteerd worden waardoor in theorie structureel Europees voetbal gespeeld kan worden. Dit levert op haar beurt dan weer een forse toename van de begroting op. In dezelfde stroomversnelling volgen hogere inkomsten uit sponsoring, merchandise, recettes, TV-gelden, enzovoort. Dit zijn toenames die niet direct uit het stadion voortkomen, maar wel profiteren van het vliegwieleffect.

In het artikel verwijst Van der Kraan naar de begroting van Ajax die boven de 100 miljoen uitkomt. Hij vergeet hierbij te benoemen dat hierin onder meer de volgende posten (bedragen x EUR 1.000) zijn opgenomen. Niet direct voortkomend uit het stadion en dus posten waar bij Feyenoord in het vliegwieleffect nog veel ruimte in zit:

• Recettes Europese competities: 7.341
• Premies Europese competities: 10.783
• Sponsoring: 25.157
• Televisie: 20.312
• Merchandising: 12.639

Totaal dus ruim 76 miljoen van de totaal 106 miljoen euro die de omzet van Ajax in het seizoen 2012-’13 telde. Als je hier compleet aan voorbij gaat, is de conclusie van dit artikel onjuist. We herhalen dat wij, en met ons de meeste Feyenoorders, maar één ding willen: het beste voor onze club.
http://www.defeijenoorder.nl/
Elite
Tegen TTIP
pi_138681566
quote:
Na Lion Kalentjev, zoals gisteren te lezen was op deze site, zal nog een jeugdspeler van FC Groningen de overstap naar Feyenoord maken. Dit meldt de Groninger Gezinsbode. Orkun Kokcu, middenvelder van de C2 van FC Groningen, en zijn ouders hebben al enkele gesprekken gevoerd met jeugdtrainers van Feyenoord en een overstap lijkt aanstaande.

Het feit dat veel jeugdspelers de Groningse club vroegtijdig verlaten wekt grote frustratie bij de jeugdscouts van de club op. Eerder verloor de club de talentvolle Albian Muzaqi aan PSV vertrok de 10 jarige Fodé Fofana naar het grote Barcelona. Schrale troost is de opleidingsvergoeding die FC Groningen ontvangt van 13.500 euro. Kalentjev en Kokcu maakte samen 6 jaar deel uit van de jeugdopleiding, FC ontvangt een bedrag van 81.000 euro. Henk Veldmate laat weten zeer ongelukkig te zijn met deze transfers, maar beide spelers zijn vrij om te gaan.
pi_138681856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef Tyron het volgende:

[..]

zo triest :{

overigens durf ik mijn geld erop te zetten dat dit door iemand geschreven is die nog nooit in de "f-side" gezeten heeft
Oh was je het zelf.
pi_138681913
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:33 schreef Tyron het volgende:

[..]

in mindere mate zijn er ook domme "amsterdammers" hoor :)
Noem het maar in mindere mate.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Amsterdam__.html
pi_138682097
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:50 schreef Muto het volgende:

[..]

Wat een onsamenhangend stuk tekst en 81k voor twee C2 spelertjes, wtf?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_138682108
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:59 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Een combi naar Helmond _O_
Ben jaren geleden nog naar Helmond - Excelsior geweest, toen kon Excelsior kampioen worden, maar volgens mij verloren ze, weet het eigenlijk niet meer zo goed hahaha
  woensdag 9 april 2014 @ 10:24:16 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138682356
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:

[..]

Ben jaren geleden nog naar Helmond - Excelsior geweest, toen kon Excelsior kampioen worden, maar volgens mij verloren ze, weet het eigenlijk niet meer zo goed hahaha
Hellemond.

Maar dat worden wel leuke weekenden dan. Vrijdag naar jong Feyenoord en zondag naar het eerste.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 10:25:18 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_138682376
Beetje opgeschoond. Nu weer over Feyenoord mensjes.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 9 april 2014 @ 10:25:52 #46
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138682396
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:12 schreef nostra het volgende:

[..]

Wat een onsamenhangend stuk tekst en 81k voor twee C2 spelertjes, wtf?
Voor Feyenoord is dat best veel geld inderdaad. Al schijnt die halve Rus wel een groot talent te zijn. Ook Ajax had interesse.

We moeten sowieso nooit meer huilen als er een jeugdspeler vertrekt naar een Engelse club. We halen zelf ook jonge spelers weg van andere clubs.
  woensdag 9 april 2014 @ 10:42:59 #47
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_138682849
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:

[..]

Dit was in seizoen 2003/2004 toch? Het werd toen 1-1. Door de 3-2 overwinning van FCDB op Veendam die dag kwamen ze op evenveel punten uit als Excelsior en werd FCDB op doelsaldo kampioen.
Vonden ze in Helmond niet echt leuk dat FCDB mede dankzij hen kampioen was.
Er waren toen wel veel supporters van Excelsior kan ik me herinneren.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  woensdag 9 april 2014 @ 11:08:58 #48
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_138683583
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Hellemond.

Maar dat worden wel leuke weekenden dan. Vrijdag naar jong Feyenoord en zondag naar het eerste.
Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:14:23 #49
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_138683792
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef satecl het volgende:

[..]

Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.
Als blijkt dat er (altijd) veel supporters meekomen met Jong Feyenoord dan zullen er wel wat combi's tussen zitten. Maar dat ligt denk ik ook aan de tegenstander.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_138684242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:42 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Dit was in seizoen 2003/2004 toch? Het werd toen 1-1. Door de 3-2 overwinning van FCDB op Veendam die dag kwamen ze op evenveel punten uit als Excelsior en werd FCDB op doelsaldo kampioen.
Vonden ze in Helmond niet echt leuk dat FCDB mede dankzij hen kampioen was.
Er waren toen wel veel supporters van Excelsior kan ik me herinneren.
Volgens mij wel, ja waren er zeker veel, hele uitvak + veel los
pi_138684418
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef satecl het volgende:

[..]

Menig burgemeester kreeg al hartkloppingen bij het bericht gisteren, zou mij niks verbazen als 75% combi zal zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138684499
75%? Alles behalve de eerste keer Sperma en Excelsior combi..
pi_138684523
Ik wilde positief zijn, optimistisch inschatten
pi_138684547
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Als blijkt dat er (altijd) veel supporters meekomen met Jong Feyenoord dan zullen er wel wat combi's tussen zitten. Maar dat ligt denk ik ook aan de tegenstander.
Tegenstanders en eventueel risico telt tegenwoordig allang niet meer. Als Feyenoord op bezoek komt lijkt het wel alsof men standaard voor een combi-regeling kiest. :')

Als ik zie welke wedstrijden naar mijn inzicht allemaal vrij bezocht zouden moeten kunnen worden, maar waar toch beperkingen voor worden opgelegd, hetzij in de vorm van een combiregeling of een auto-combi, dan zitten daar echt belachelijke voorbeelden tussen.

Wedstrijden zoals RKC, Heracles Almelo, Heerenveen, AZ, Cambuur, Roda JC, Go Ahead Eagles, NEC, PEC Zwolle, zouden wat mij betreft allemaal vrij vervoer kunnen zijn. Terwijl ik zeker weet dat 80% van deze wedstrijden een combiregeling of beperkingen tav vrij vervoer kent.

Zo zal het ook in de Jupiler league zijn. Terwijl er echt geen rivaliteit bestaat tussen Feyenoordsupporters en die kleine clubjes, op dat gekke Sparta na dan, maar dat is dan weer wel vrij vervoer.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 9 april 2014 @ 11:42:12 #55
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138684647
Ga er maar gewoon vanuit dat het meerendeel dan combi zal zijn, inderdaad. Jong Ajax kreeg volgens mij alleen vrij vervoer naar clubs in de buurt als Almere, Volendam en Telstar. Rest allemaal combi.

Al werd die buscombi dan in bijna elk geval geannuleerd omdat er maximaal 6 kaarten werden verkocht. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_138684872
Vrij vervoer naar Volendam lijkt me dan weer een minder goed plan.:p
pi_138684894
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef bamibij het volgende:
Vrij vervoer naar Volendam lijkt me dan weer een minder goed plan.:p
Daar moet je niet eens naar toe willen. Dom inteeltvolk daar. :')
  woensdag 9 april 2014 @ 11:53:19 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138685002
Alles is tegenwoordig een combi, voor heel veel clubs geldt dat. Het is de makkelijkste weg voor de lokale driehoek.
Elite
Tegen TTIP
pi_138685399
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wedstrijden zoals RKC, Heracles Almelo, Heerenveen, AZ, Cambuur, Roda JC, Go Ahead Eagles, NEC, PEC Zwolle, zouden wat mij betreft allemaal vrij vervoer kunnen zijn. Terwijl ik zeker weet dat 80% van deze wedstrijden een combiregeling of beperkingen tav vrij vervoer kent.

Maak er maar bijna 100% van. Volgens mij was alleen Heerenveen (gedeeltelijk) vrij vervoer.
pi_138686130
Toch mag de hand ook wel eens in eigen boezem. Vrij vervoer is ook iets wat een hoop niet aankunnen.
pi_138688086
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar moet je niet eens naar toe willen. Dom inteeltvolk daar. :')
Vroeger veel geweest, was altijd de gezelligste uitwedstrijd, om 09.00 uur al in de kroeg op de dijk.
pi_138688153
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef bamibij het volgende:
Toch mag de hand ook wel eens in eigen boezem. Vrij vervoer is ook iets wat een hoop niet aankunnen.
Onzin, vroeger zaten er veel meer gekken op de uitvakken i.p.v die broodtrommels die er nu zitten en gebeurde er ook weinig en mocht je vrij veel wedstrijden met eigen vervoer.
pi_138688428
quote:
Zo ziet het er al heel anders uit
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138688757
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Onzin, vroeger zaten er veel meer gekken op de uitvakken i.p.v die broodtrommels die er nu zitten en gebeurde er ook weinig en mocht je vrij veel wedstrijden met eigen vervoer.
Dat zal aan je definitie van weinig liggen dan. Wel eens staan praten met van die 'gekken' en die vonden t altijd prachtig, zo'n geplunderde winkel of 3,4.
pi_138688800
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:04 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat zal aan je definitie van weinig liggen dan. Wel eens staan praten met van die 'gekken' en die vonden t altijd prachtig, zo'n geplunderde winkel of 3,4.
Basel _O_
blablablabla
pi_138688847
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Basel _O_
Dat zijn geen heldendaden hoor jongen. Wil je beverwijk anders ook nog ff verheerlijken? Oorzaak 1 voor al dat combi gezeik.
pi_138688966
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat zijn geen heldendaden hoor jongen. Wil je beverwijk anders ook nog ff verheerlijken? Oorzaak 1 voor al dat combi gezeik.
Dat is geen direct gevolg van Beverwijk hoor.
Buitenproportionele maatregelen allemaal net als al die politie-inzet rondom wedstrijden die nauwelijks een risico vormen.

Go Ahead moest laatst ook met combiregeling naar De Kuip men is volledig doorgeslagen op dat vlak.
blablablabla
pi_138689298
Autoriteiten zijn doorgeslagen, zeker.

Mensen die van alles en nog wat hebben uitgevreten hebben echter wel gezorgd dat zij konden doorslaan.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:30:23 #69
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138689475
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef Luni het volgende:

[..]

De problematiek zit hem nu meer in de mensen op losse kaarten, dan de supporters in het uitvak. Die eerste groep wordt groter en groter.
Elite
Tegen TTIP
pi_138689625
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef Happel het volgende:

[..]

De problematiek zit hem nu meer in de mensen op losse kaarten, dan de supporters in het uitvak. Die eerste groep wordt groter en groter.
Punt is vooral dat daar zoveel heisa om wordt gemaakt door oa LN zelf. Waarom toch? Als je iedere aankondigt met de flkg present te zijn tjsa gek he dat er fuiken staan
pi_138689646
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef bamibij het volgende:

[..]

Punt is vooral dat daar zoveel heisa om wordt gemaakt door oa LN zelf. Waarom toch? Als je iedere aankondigt met de flkg present te zijn tjsa gek he dat er fuiken staan
Daar heb je wel een punt, ja.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:45:16 #72
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138689925
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef bamibij het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Er is teveel aandacht voor, ook vanuit eigen supporterskringen.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 9 april 2014 @ 14:46:32 #73
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_138689966
Ben echt benieuwd naar de selectie van volgend jaar. Zeker als bijvoorbeeld De Vrij, Janmaat en Pelle weggaan. De Vrij is op te vangen met Van Beek, dus dat gat is goed te dichten. Maar Janmaat en met name Pelle is toch maar weer afwachten wat er komt. Te Vrede is niet goed genoeg namelijk :')
pi_138690415
Word dat niet gedaan door LN en de FLKG juist om aan te tonen dat die combi's zo onzinnig als de pest zijn?
pi_138690544
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Word dat niet gedaan door LN en de FLKG juist om aan te tonen dat die combi's zo onzinnig als de pest zijn?
Daarom schoppen ze altijd herrie, aha. Ik denk dat die combi's helemaal niet zo onzinnig zijn; bepaalde groepen kunnen zich simpelweg niet gedragen. Of willen dat niet.

Als ik uitwedstrijden ga zit ik altijd los. Nog nooit ergens problemen gehad. Een groepering als vak W of Cabraz Feliz wordt al opgewacht als ze de trein uitstappen. Rara hoe kan dat?
pi_138690621
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef bamibij het volgende:

[..]

Lul niet man, ook na Beverwijk zat met eigen vervoer geweest, en die gekken waar jij het over hebt, denk je dat die ooit in een combi stappen, die hou je daar echt niet mee tegen hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luni op 09-04-2014 15:10:31 ]
pi_138690736
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Er is teveel aandacht voor, ook vanuit eigen supporterskringen.
Das helemaal waar.
  woensdag 9 april 2014 @ 15:08:20 #78
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138690789
quote:
Ook dat.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:01 schreef bamibij het volgende:

[..]

Daarom schoppen ze altijd herrie, aha. Ik denk dat die combi's helemaal niet zo onzinnig zijn; bepaalde groepen kunnen zich simpelweg niet gedragen. Of willen dat niet.

Als ik uitwedstrijden ga zit ik altijd los. Nog nooit ergens problemen gehad. Een groepering als vak W of Cabraz Feliz wordt al opgewacht als ze de trein uitstappen. Rara hoe kan dat?
Ze schoppen niet altijd herrie. Je hebt wat groeperingen die het, zoals Scrummie zegt, er om doen. Maar het gros gaat gewoon zonder slag of stoot naar de wedstrijd. De FLKG is natuurlijk meer dan de heren van Vak W en Cabraz.
Elite
Tegen TTIP
pi_138690847
quote:
Kan zijn, maar dan zijn ze wel langzaamaan der eigen glazen aan het ingooien, veel clubs nemen nu verkoopmaatregelen waardor het lastiger ordt om aan kaarten te komen.
pi_138692594
quote:
Joris Mathijsen is komend weekend inzetbaar voor Feyenoord in de topper tegen PSV. De verdediger is volledig hersteld van een kuitblessure die hem de laatste drie weken aan de kant hield.

De kans is groot dat de ervaren verdediger in Eindhoven op de bank zal beginnen aangezien de vervangers van Mathijsen het goed hebben gedaan. Tegen Heracles, Go Ahead Eagles en RKC incasseerde de verdediging van Feyenoord slechts een tegentreffer.

Ook John Goossens is op de weg terug. De middenvelder trainde woensdag weer met de groep mee. De voormalig-speler van NEC kampte met een hamstringblessure en de verwachting was dat hij dit seizoen niet meer in actie zou komen. De wedstrijd tegen PSV komt zo goed als zeker nog te vroeg voor Goossens.
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 16:09:31 #81
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138693007
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:13 schreef Scrummie het volgende:
Als jong Feyenoord in de jupiler komt start ik 'n busmaatschappij voor alle onzinnige combi's. Gouden bisnus.
_O-
4045
onlogisch
pi_138694645
quote:
Terence Kongolo is één van de 'rookies' die Louis van Gaal mee zou kunnen nemen naar het WK in Brazilië. Hoewel de opmars van de verdediger plots is, zijn ze bij Feyenoord niet erg verrast over de kwaliteiten van Kongolo. Zijn jeugdtrainers Gaston Taument, Cor Adriaanse en moeder Edith Kongolo spraken met Voetbal International.

'Vooral moeder Kongolo is trots op haar zoon. 'Hij heeft de fysiek en hardheid en de snelheid van een echte Afrikaan en de opleiding van een Hollander.' aldus Edith Kongolo die weet dat de 'klas van 1994' bestaande uit Anass Achahbar, Jean-Paul Boëtius, Elvis Manu, Karim Rekik, Kyle Ebecilio en later Tonny Vilhena sinds de F2 al onafscheidelijk zijn. 'Dag en nacht waren ze met elkaar. Je zag dat ze allemaal wel goed konden voetballen, maar dat de meesten ook echt zouden doorbreken, dat kun je niet voorspellen.'

Trainer Cor Adriaanse staat bekend als de man die je moet overleven wil je ooit slagen bij Feyenoord. Kongolo had het zwaar onder hem, vooral omdat Adriaanse veel potentie in hem zag. 'Terence was een periode een tijdje minder scherp, dus ik heb hem toen wel even bij zijn oren gepakt. Had hij nodig. Daarna werd hij weer zichzelf en speelde hij op zijn eigen manier.'

Broertje Rodney
'Zijn broertje Rodney Kongolo vertrekt richting Manchester City. Omdat het broertje van Terence nog maar 16 jaar is, is de kans groot dat zijn familie met hem mee verhuisd. Echter vertelt Edith dat Terence gewoon bij Feyenoord kan en mag blijven. 'Hij moet zijn eigen beslissing nemen. Als hij bij Feyenoord wil blijven, moet hij dat vooral doen. We hebben genoeg familieleden in Rotterdam wonen die hem kunnen helpen en van afstand is er altijd mijn onvoorwaardelijke moederliefde.'
pi_138695166
quote:
John Goossens is sneller dan verwacht hersteld van zijn hamstringblessure. De middenvelder trainde woensdag alweer mee. Eind vorige maand liep Goossens een scheurtje in zijn hamstring op. De diagnose was dat hij een maand niet kon voetballen. Feyenoord vreesde daardoor dat zijn seizoen er al op zat.

Het herstel van Goossens gaat echter snel, want woensdag hervatte hij volgens AD.nl de groepstraining. Ook verdediger Joris Mathijsen was er op Varkenoord weer bij. De routinier is hersteld van een kuitblessure, waarmee hij enige tijd afwezig was.

Zowel Goossens als Mathijsen is waarschijnlijk op tijd fit voor de belangrijke competitiewedstrijd van aanstaande zondag tegen PSV. De Rotterdammers kunnen bij winst in Eindhoven weer een belangrijke stap zetten richting een tweede plek op de eindranglijst.

Feyenoord heeft na 31 duels vier punten voorsprong op nummer drie FC Twente, dat zaterdag Roda JC ontvangt. De laatste twee wedstrijden staat de ploeg van coach Ronald Koeman tegenover Cambuur (thuis) en AZ (uit).
Sinds zijn blessure alles nog gewonnen.
  woensdag 9 april 2014 @ 18:16:59 #84
Koekoek andere Atleti
pi_138697118
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Sinds zijn blessure alles nog gewonnen.
Zijn dodelijke linkerbeen is ook nog niet helemaal uit de verf gekomen, net als de voorzet van Verhoek :').

Sowieso heb je niks aan een type Goossens op linksbuiten. Middenveld kan nog wel. Vind eigenlijk niemand van de bank buiten Vormer überhaupt goed genoeg voor Feyenoord.
  woensdag 9 april 2014 @ 18:54:40 #85
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138698189
Mwua, Mathijsen, van Beek en Nelom zijn prima breedtespelers, die je rustig in kunt zetten als het moet.
pi_138698210
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:54 schreef PIETR het volgende:
Mwua, Mathijsen, van Beek en Nelom zijn prima breedtespelers, die je rustig in kunt zetten als het moet.
Te Vrede gek genoeg blijkbaar ook.
pi_138698384
Doorselecteren? Nee we verlengen te vredes contract :')

Het topsportklimaat bij onze mooie club :')
pi_138698423
Waarom is iedereen zo negatief over Te Vrede? Hij heeft toch nog tijd genoeg om door te groeien?
pi_138698484
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:00 schreef exile79 het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief over Te Vrede? Hij heeft toch nog tijd genoeg om door te groeien?
Als je niet kunt voetballen, kun je dat over 3 jaar ook niet. Gozer is 23. Seizoensrecord 3 goals :')
pi_138698512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:00 schreef exile79 het volgende:
Hij komt gewoon tekort. Dat is niet aan te leren of te ontwikkelen.
pi_138698527
Oh, 23 al ja? :@
pi_138698550
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:02 schreef bamibij het volgende:

[..]

Als je niet kunt voetballen, kun je dat over 3 jaar ook niet. Gozer is 23. Seizoensrecord 3 goals :')
3? Maar dit jaar al 4, in vijf wedstrijden, zie hier, potentie!
  woensdag 9 april 2014 @ 19:03:43 #93
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138698552
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:59 schreef bamibij het volgende:
Doorselecteren? Nee we verlengen te vredes contract :')

Het topsportklimaat bij onze mooie club :')
Zeker nog niet goed genoeg voor Feyenoord. Maarjah, probeer maar eens een speler te halen die beter is en er vrede (hihaho) mee heeft dat hij 2e spits is..
pi_138698934
Feyenoord iets te hoog gegrepen voor Te Vrede.
Ik zou hem weleens zien bij Cambuur als 1e spits of iets.
pi_138699393
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hij komt gewoon tekort. Dat is niet aan te leren of te ontwikkelen.
Precies. Kennelijk zien ze in Te Vrede de ideale vervanger voor de vaste spits.. iemand die al blij is dat hij het Feyenoord-shirt mag dragen en zonder morren op de bank zit.
pi_138699970
quote:
Dirk Kuyt sluit een terugkeer bij Feyenoord nog altijd niet uit. De aanvaller sprak onlangs zijn hoop uit dat er in de toekomst nog een mogelijkheid bestaat om in De Kuip te spelen al benadrukte hij wel dat zoiets 'niet alleen aan hem ligt'. Voor technisch directeur Martin van Geel is de spits voorlopig nog geen optie.

'Op dit moment is dat niet aan de orde, omdat hij nog een doorlopend contract bij Fenerbahçe heeft. En ik heb begrepen dat hij het daar fantastisch naar zijn zin heeft', zo lijkt Van Geel een terugkeer deze zomer uit te sluiten tegenover Fox Sports.

Dat de td van Feyenoord de komst van de international onrealistisch acht, betekent overigens niet dat Kuyt geen optie is. 'Het is wel een jongen die wij net als Guidetti altijd in ons achterhoofd hebben zitten', verzekert Van Geel.
pi_138700037
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

:D
pi_138700414
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat Van Geel Kuyt heeft zitten in een vetbult op zijn achterhoofd.. ik hoef hem namelijk niet meer te zien bij Feyenoord.. gewoon te laat. Ik herinner me nog dat Pi-air een 2e periode bij Feyenoord heeft gespeeld. Dat was ook geen succes, kan me er ook verder niks meer van herinneren.
pi_138700584
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat Van Geel Kuyt heeft zitten in een vetbult op zijn achterhoofd.. ik hoef hem namelijk niet meer te zien bij Feyenoord.. gewoon te laat. Ik herinner me nog dat Pi-air een 2e periode bij Feyenoord heeft gespeeld. Dat was ook geen succes, kan me er ook verder niks meer van herinneren.
Invalbeurt tegen NAC uit ;(
pi_138700696
Als ik moest kiezen tussen Kuyt of Havenaar zou ik lekker voor Kuytje gaan.
pi_138700698
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

Was dat die keer dat het van 0-3 3-3 werd? Kan me er verder niks van herinneren, veel uit die slechte periode van Feyenoord ben ik eigenlijk vergeten.. soms zie je oude beelden terug op Feyenoord TV met spelers als Buijs etc. Maar veel ervan ben ik vergeten.. maar goed ook.
pi_138700732
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

Oh ja, met die 1-3 voorsprong van Feyenoord in Breda die in 10 minuten omgebogen werd naar een 3-3 gelijkspel door NAC. :')
  woensdag 9 april 2014 @ 19:55:36 #103
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138700743
Ik zou Kuyt weren om zijn uitspraken, niet om zijn voetbslkwaliteiten. Met het laatste zou hij immers direct tot de beste spelers van Feyenoord en allicht wel de eredivisie behoren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138700779
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Oh ja, met die 1-3 voorsprong van Feyenoord in Breda die in 10 minuten omgebogen werd naar een 3-3 gelijkspel door NAC. :')
Ja, publiek ging er weer achter staan, spelers gingen er weer in geloven ;(
pi_138700789
Kuijt had ons twee jaar geleden kampioen moeten komen maken. Nu blijft ie lekker een eind weg.
pi_138700808
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:55 schreef Dven het volgende:
Ik zou Kuyt weren om zijn uitspraken, niet om zijn voetbslkwaliteiten. Met het laatste zou hij immers direct tot de beste spelers van Feyenoord en allicht wel de eredivisie behoren.
Die uitspraken had hij nooit moeten doen, nee. Maar zijn keuze voor die Turkse club was misschien wel logisch. Als je in drie jaar tijd 6 miljoen meer kunt verdienen, dan kan je iemand niet zoveel verwijten. Bovendien werd hij door Van Geel best wel voor schut gezet.
pi_138700903
Liever Havenaar.

Van Guidetti en Pelle verwachtte ook niemand wat. Van Kuyt verwacht de helft een kampioenschap.

1+1=2
pi_138701018
Wie we als spits moeten halen zou ik even niet weten.. Havenaar vind ik weinig uitstralen.. past niet echt bij Feyenoord. Maar op de vleugel zou ik Kostic er wel bij willen.. zal wel een paar miljoen kosten maar die gozer heeft iets.. Boetius en Kostic op de vleugels en dan nog een goeie spits erbij.
pi_138701175
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie we als spits moeten halen zou ik even niet weten.. Havenaar vind ik weinig uitstralen.. past niet echt bij Feyenoord. Maar op de vleugel zou ik Kostic er wel bij willen.. zal wel een paar miljoen kosten maar die gozer heeft iets.. Boetius en Kostic op de vleugels en dan nog een goeie spits erbij.
Kostic staat al in de belangstelling van Ajax toch? Dan zal tie daar wel naartoe gaan, en onhaalbaar zijn voor ons. Zo liggen helaas de feiten, aangezien er een transfersom betaald moet worden en we het financieel onherroepelijk afleggen tegen Ajax.
pi_138702653
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:59 schreef bamibij het volgende:
Liever Havenaar

Die is niet veel beter als Te Vrede, dus laat maar lekker weg blijven.
pi_138702655
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:57 schreef Muto het volgende:

[..]

Die uitspraken had hij nooit moeten doen, nee. Maar zijn keuze voor die Turkse club was misschien wel logisch. Als je in drie jaar tijd 6 miljoen meer kunt verdienen, dan kan je iemand niet zoveel verwijten. Bovendien werd hij door Van Geel best wel voor schut gezet.
Die keus word hem niet verweten, tenminste, dat geloof ik. Gaat meer om idd, zijn uitspraken. Zeg gewoon dat je nog ff wil cashen, met die bedragen neemt niemand je dat kwalijk, denk ik. Maar goed, da's geweest. Ik was eerder ook tegen Dollar Dirk, maar zie hem nu nog wel van waarde zijn voor 1 of misschien 2 jaartjes. Welkom wat mij betreft.
pi_138702682
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef Luni het volgende:

[..]

Die is niet veel beter als Te Vrede, dus laat maar lekker weg blijven.
Heeft nu alleen maar egoisten achter hem spelen. Krijgt ie wat betere ballen zie ik niet in waar ie slechter is dan Pelle.
pi_138702712
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef bamibij het volgende:

[..]

Heeft nu alleen maar egoisten achter hem spelen. Krijgt ie wat betere ballen zie ik niet in waar ie slechter is dan Pelle.
Veel mindere techniek, om eens wat te noemen
pi_138702743
Het voordeel van de Te Vrede is dat de ploeg eerder een voetballende oplossing zoekt dan een bal op Te Vrede. Pelle eist alle ballen op, in tegenstelling tot Te Vrede die deze status niet heeft in de ploeg. Op het moment dat Pelle meedoet zie je dat er veel sneller voor de optie Pelle wordt gekozen dan een voetballende oplossing via bijvoorbeeld de vleugels.
pi_138702755
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kostic staat al in de belangstelling van Ajax toch? Dan zal tie daar wel naartoe gaan, en onhaalbaar zijn voor ons. Zo liggen helaas de feiten, aangezien er een transfersom betaald moet worden en we het financieel onherroepelijk afleggen tegen Ajax.
Vakkie_VV (toch?), Kostic is wel geneomd bij Ajax idd, net als Zivkovic of Zyech. Zivkovic gaat al daar heen, en ik zou dolgelukkig zijn met of Zyech, of Kostic, beide heel erg goed en een zware verbetering van wat we hebben.

Als Pelle blijft, Boetius en Kostic/Zyech wisselend op links en rechts, oei oei oei.. Middenveldertje erbij zoals Ahmadi, Clasie naast hem, Vilhena plekkie naar voren op 10. Bam bam, koekoek, winterkampioen dit dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 20:45:42 ]
pi_138704176
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vakkie_VV (toch?), Kostic is wel geneomd bij Ajax idd, net als Zivkovic of Zyech. Zivkovic gaat al daar heen, en ik zou dolgelukkig zijn met of Zyech, of Kostic, beide heel erg goed en een zware verbetering van wat we hebben.

Als Pelle blijft, Boetius en Kostic/Zyech wisselend op links en rechts, oei oei oei.. Middenveldertje erbij zoals Ahmadi, Clasie naast hem, Vilhena plekkie naar voren op 10. Bam bam, koekoek, winterkampioen dit dat.
Vakkie_VV inderdaad, speurneus. :P

Kostic en Ziyech zou ik ook beiden versterkingen vinden, evenals Hupperts overigens, maar die in mindere mate (Hupperts is transfervrij toch?) maar zodra er een transfersom betaalt moet worden ben ik bang dat Feyenoord het aflegt tegen andere ploegen.

Al denk ik wel dat Janmaat en Pellè vertrekken en er een klein bedrag mag worden geherinvesteerd. Maar een nieuwe spits zal duur genoeg zijn.
pi_138704214
Vakkie_VV, wat vind jij van die aids-reeks over HNS op t FN?
pi_138704327
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:05 schreef bamibij het volgende:
Vakkie_VV, wat vind jij van die aids-reeks over HNS op t FN?
Een eindeloze reeks herhalingen, waar veel op de man wordt gespeeld, en veel vooringenomen figuren tussenzitten die niet serieus te nemen zijn.

Zo nu en dan staat er een inhoudsvolle post tussen met fatsoenlijke onderbouwing. Zeker bruikbaar.

Post er zo nu en dan ook weleens wat.
pi_138704396
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een eindeloze reeks herhalingen, waar veel op de man wordt gespeeld, en veel vooringenomen figuren tussenzitten die niet serieus te nemen zijn.

Maar post er zo nu en dan ook weleens wat.
Ja ik ook.

Maar heb niet het idee dat er ook maar iemand van die vaste gasten onafhankelijk is.
Met onze hersenloze Hendriks voorop :') wat een paardenstront is dat
pi_138704482
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ja ik ook.

Maar heb niet het idee dat er ook maar iemand van die vaste gasten onafhankelijk is.
Met onze hersenloze Hendriks voorop :') wat een paardenstront is dat
Hendriks, is dat de befaamde Richard? :D

Dat is inderdaad één hoop ellende. Daar zit echt niets bruikbaars tussen. :')
pi_138704568
Ja die ja.

En Ard Buijsen :')
pi_138705290
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:12 schreef bamibij het volgende:
Ja die ja.

En Ard Buijsen :')
Als ik het goed heb is Ard, samen met EPA en Charles juist één van de weinigen die altijd op de inhoud is blijven ingaan, en zijn zijn posts feitelijk zorgvuldig onderbouwt.

Maar ik kan me vergissen met iemand anders.

Maar laten we niet het hele FN gaan reviewen. :')
pi_138705349
lachen toch, op fn zit ik nu die tomatenboer van FOK! af te zeiken :')
pi_138705468
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:27 schreef bamibij het volgende:
lachen toch, op fn zit ik nu die tomatenboer van FOK! af te zeiken :')
Mij best, je doet maar. :)
  woensdag 9 april 2014 @ 21:33:54 #125
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138705777
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als ik het goed heb is Ard, samen met EPA en Charles juist één van de weinigen die altijd op de inhoud is blijven ingaan, en zijn zijn posts feitelijk zorgvuldig onderbouwt.
De mannetjes die door het Maasgebouw voor het karretje zijn gespannen.
Elite
Tegen TTIP
pi_138705876
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Happel het volgende:

[..]

De mannetjes die door het Maasgebouw voor het karretje zijn gespannen.
Nee, dat geloof ik niet.

Bovendien zijn al hun beweringen feitelijk te checken geweest op juistheid en onderbouwen ze hun meningen veelal heel wat zorgvuldiger dan de gemiddelde tegenstander tegen nieuwbouw. Dat spreekt toch wel in hun voordeel aangezien iedereen hiermee ook tot een eigen oordeel kan komen.
  woensdag 9 april 2014 @ 21:37:52 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138706004
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik niet.
Hoeft niet. Ik weet wel beter.
Elite
Tegen TTIP
pi_138706109
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij gelooft in complottheorieën en simpele waarheden?

Al de standpunten die ze hebben aangedragen zijn gewoon te checken op juistheid hoor. Echter nooit inhoudelijk door tegenstanders onderuit gehaald.

Maar goed, heb geen behoefte aan een zinloze welles / nietes discussie. :')
pi_138706409
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe kom je aan deze wijsheid dan?
  woensdag 9 april 2014 @ 21:59:07 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138707181
Ik lees nooit op FN. :')

Niet zo happen.

Het is op recht een aidsforum. Haast nog erger dan de reacties op FR12. Eng inteeltkliekje.
Elite
Tegen TTIP
pi_138707648
Klote dat Willem II vanavond gewonnen heeft btw.

Geen zin in die club in de Eredivisie komend seizoen, doe mij Dordrecht maar. ^O^
pi_138708448
Geen tilburg in de eredivisie liever. Staan nu 2 puntjes voor op Dordt met nog 3 wedstrijden toch? kan nog dus
pi_138708666
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef bamibij het volgende:
Geen tilburg in de eredivisie liever. Staan nu 2 puntjes voor op Dordt met nog 3 wedstrijden toch? kan nog dus
4 wedstrijden.

De Graafschap - Willem II had voorrang boven Atletico Madrid - Barcelona vanavond. :')
  woensdag 9 april 2014 @ 23:09:17 #134
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138711681
quote:
‘Engelse topclubs komen direct in actie voor beschikbaar Feyenoord-duo’

Feyenoord heeft Stefan de Vrij en Daryl Janmaat in de etalage gezet en de topclubs uit Engeland happen direct toe. Volgens Sky Sports zijn Arsenal, Liverpool en Tottenham Hotspur in de markt voor de verdedigers. Zowel De Vrij als Janmaat is in Rotterdam in het bezit van een verbintenis tot medio 2015.
Volgens het medium heeft Liverpool interesse in de 22-jarige centrumverdediger De Vrij. Manager Brendan Rodgers ziet De Vrij als een uitstekende aanvulling op zijn selectie. De 24-jarige Janmaat staat in de belangstelling van de Noord-Londense aartsrivalen Arsenal en Tottenham Hotspur.
In gesprek met FOX Sports gaf directeur Martin van Geel al aan dat het inzake De Vrij al langer duidelijk was dat men zou wachten tot na het WK. Met Janmaat sprak men wel over verlenging, maar tot een overeenkomst kwam men niet. “Indien er iets gebeurt op het transfervlak gaan we dat serieus bekijken. Als het tot niets komt, dan zullen we de gesprekken weer oppakken. Wat dat betreft staat de deur op een kier.”
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 23:10:50 #135
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138711745
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Haha. Deze verhalen doen zich natuurlijk weer direct voor. Net als vorig jaar. Er zou ook van alles "klaar staan" om e.e.a. over te nemen. Uiteindelijk bleven we met de hele selectie zitten en ging er 0 weg.

Ik geloof er vooralsnog niet zo in :)
4045
onlogisch
pi_138711758
Verkopen voor 15 miljoen samen.

Saneren a mattie.
pi_138711877
Engelse topclubs _O_
Dat word de centjes ophalen ~O>
  woensdag 9 april 2014 @ 23:14:05 #138
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138711890
quote:
Spaanse krant ziet Pellè als mogelijke aanwinst Barça

Het is ongetwijfeld lang geleden dat een speler van Feyenoord in verband werd gebracht met een transfer naar FC Barcelona, maar vandaag is het dan zover. Volgens de Spaanse sportkrant Sport is Graziano Pellè een van de kandidaten om de Blaugranas komende winter te komen versterken. De Italiaanse topschutter prijkt bovenaan de website van Sport, samen met een viertal andere spelers.

Volgens de krant in coach Tata Martino op zoek naar een breekijzer. Een sterke spits die goed kan koppen. Iemand die in de laatste tien minuten een doelpunt kan forceren als het tiqui-taca een keer geen soelaas biedt om een tegenstander te verslaan. Voor die rol zou Pellè in beeld zijn.

De Italiaan wordt omschreven als 'goede afmaker met het hoofd. Het spel van de 1.93 meter lange spits doet in sommige opzichten denken aan dat van zijn landgenoot Luca Toni. Vorig seizoen maakte hij 27 goals in de Eredivisie.'

Andere kandidaten
Naast Pellè zijn ook Artem Dzyuba, Aritz Aduriz en Oscar Cardozo in beeld Laatstgenoemde werkte bij de nationale ploeg van Paraguay al samen met Martino. Nadeel is dat hij met Benfica al in de Champions League speelde dit seizoen en daardoor niet meer voor Barcelona in dezelfde competitie mag uitkomen.

Dzuyba is een spits van Spartak Moskou, die op huurbasis bij Grozny speelt. Hij is nog drie centimeter langer dan Pellè. Dzuyba is niet alleen kopsterk, maar beschikt ook over een goed afstandsschot. Aduriz speelt bij het Athletic Bilbao. Zijn naam komt al langer voor op de scoutingslijst van Barça.

Verdediger
Tenslotte overweegt Barcelona in de winterstop een defensieve versterking te halen. De Colombiaan Éder Álvarez Balanta van het Argentijnse River Plate lijkt de belangrijkste gegadigde. Of zijn komst doorgang vindt, hangt voor een groot deel af van hoe de blessure van aanvoerder Carles Puyol zich ontwikkelt.
pi_138711968
9 oktober 2013..
pi_138712456
Kansloze mediaspeculaties die Van Geels persbericht gelezen hebben :z
Niet vanwege dit oude nieuwsbericht over Pallè hoor, maar als je vanavond de dwergen van Barça onderuit zag gaan zou een type Pellè niet misstaan hoor, beetje kaatsen op Messi en breedleggen op Neymar, ik zie hem er wel staan hoor, als breekijzer :D
  donderdag 10 april 2014 @ 00:51:39 #141
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_138715172
Wanneer worden de tenue's voor het seizoen 2014-2015 bekend gemaakt? Kan me herinneren dat Puma heel erg vroeg was met het bekend maken van de tenue's van dit seizoen. Ben benieuwd wat Adidas voor ontwerp voor ogen heeft.
pi_138715378
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:51 schreef Steinerized het volgende:
Wanneer worden de tenue's voor het seizoen 2014-2015 bekend gemaakt? Kan me herinneren dat Puma heel erg vroeg was met het bekend maken van de tenue's van dit seizoen. Ben benieuwd wat Adidas voor ontwerp voor ogen heeft.
Zolang ze de roze kleur maar achterwege laten.
pi_138715416
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:54 schreef Muto het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Kuyt of Havenaar zou ik lekker voor Kuytje gaan.
  donderdag 10 april 2014 @ 06:39:49 #145
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138716254
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 01:12 schreef eight het volgende:

[..]

Zolang ze de roze kleur maar achterwege laten.
Boehoehoe. Er zou maar iets roze verwerkt in zitten zeg, misschien denkt de hele wereld dan wel dat je homo bent!11!!
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_138716594
quote:
Update woensdag 9 april (mbt jeugdspelers Groningen) : Middenvelder Orkun Kokcü en topscorer Lion Kalentjev van C2 vertrekken definitief naar Feyenoord. Kalentjev gaf in een persoonlijke reactie afgelopen maandagavond op Boerenmacht al aan dat hij naar Feyenoord gaat. De begaafde spelverdeler Orkun Kokcü kwam via een talentendag naar FC. Hij verhuisde met zijn ouders vanuit Noord Holland naar het Noorden. Op het digitale huis van de Groninger Gezinsbode staat dat het gezin terugkeert naar het Westen (Haarlem). Deze verhuizing kan er toe leiden dat FC Groningen nog een derde speler kwijtraakt, het gaat om de 15 jarige broer van Orkun, genaamd Ozankan. Laatstgenoemde speelt als eerstejaars geregeld voor FC Groningen B1. bron
  donderdag 10 april 2014 @ 08:31:20 #147
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_138716914
Ik reed net langs de arena.
Het podium voor de huldiging wordt nu al opgebouwd. :')
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_138717027
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:51 schreef Steinerized het volgende:
Ben ook benieuwd naar de nieuwe tenues. In de jaren 90 was ik altijd zeer tevreden over Adidas. ^O^

Het nieuwe seizoen begint voor Feyenoord trouwens al erg vroeg, tenminste als we 2e eindigen. Ik las dat de derde kwalificatieronde voor de Champions League al op 30 juli gepland staat.

Als je pakweg 3 weken vooraf met de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint dan zit er geen vakantie in voor veel oranje-internationals uit onze selectie. :D
  donderdag 10 april 2014 @ 08:42:49 #149
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138717051
Alle oranje internationals vertrekken dit seizoen, dus daar hebben wij ook geen last meer van dan.
Elite
Tegen TTIP
pi_138717088
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:42 schreef Happel het volgende:
Alle oranje internationals vertrekken dit seizoen, dus daar hebben wij ook geen last meer van dan.
Ik verwacht het ook. Al zou het mooi zijn als ze in ieder geval nog de voorrondes Champions League voor Feyenoord kunnen uitkomen.

Enerzijds verwacht ik niet dat ze dan al vertrokken zijn, anderzijds mogen ze dan niet meer voor een andere club in de Champions League uitkomen toch?
  donderdag 10 april 2014 @ 08:58:21 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138717322
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht het ook. Al zou het mooi zijn als ze in ieder geval nog de voorrondes Champions League voor Feyenoord kunnen uitkomen.

Enerzijds verwacht ik niet dat ze dan al vertrokken zijn, anderzijds mogen ze dan niet meer voor een andere club in de Champions League uitkomen toch?
Klopt inderdaad. Daarom verwacht ik dat sommige wel rap zullen vertrekken aan het eind van dit seizoen. Is het niet voor het WK, dan wel er vlak na.

Ben wel erg benieuwd wie we er voor weten terug te halen. Dat we misschien in categorie 3 komen wil nog niet zeggen dat er ook veel voorhanden is met betrekking tot het aanschaffen van spelers.
Elite
Tegen TTIP
pi_138717461
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Daarom verwacht ik dat sommige wel rap zullen vertrekken aan het eind van dit seizoen. Is het niet voor het WK, dan wel er vlak na.

Ben wel erg benieuwd wie we er voor weten terug te halen. Dat we misschien in categorie 3 komen wil nog niet zeggen dat er ook veel voorhanden is met betrekking tot het aanschaffen van spelers.
Ik denk dat de achterhoede niet versterkt wordt bij vertrek , middenveld ook niet, maar wel wat in de voorhoede bijkomt.
Rekening houdende met een vertrek van Janmaat, De Vrij, BMI, Clasie, Schaken en Pelle
zal de selectie dan iets zijn als:
------------
Hahn (Mulder)
----
Lopes Cabral - Van Beek - Kongolo - Nelom, (Woudenberg - Mathijsen)
----
Vormer - Immers - Vilhena, (Goosens - Sleegers - Karsdorp,)
----
Manu - 1e spits - Boetius, (Verhoek - Te Vrede - Achahbar)
------------
Ik hoop daarentegen dat er dan verdedigend nog wel wat bij komt en de ook nog iets op de flank, zou ook wel moeten kunnen met 6 vertrekkende spelers (Vermijl wellicht huren als NEC degradeert (=huurling ManU), en aanvallend nog een Ziyech/ Hupperts/Kostic erbij voor de flank)

[ Bericht 1% gewijzigd door ace_eleven op 10-04-2014 09:15:08 ]
pi_138717471
quote:

[..]

Heeft Gudde ook al gezegd, die verwacht dat we de komende tijd nog schipperen tussen categorie 2 en 3, omdat die eisen wat vreemd opgesteld zijn.

Mag verder aannemen dat Van Geel wel wat schaduwelftallen heeft en al her en der wat aan het polsen is, kunnen iig weer genoeg praten over onmogelijke/onhaalbare spelers :P
pi_138717730
quote:
Feyenoord heeft Stefan de Vrij en Daryl Janmaat in de etalage gezet en de topclubs uit Engeland happen direct toe. Volgens Sky Sports zijn Arsenal, Liverpool en Tottenham Hotspur in de markt voor de verdedigers. Zowel De Vrij als Janmaat is in Rotterdam in het bezit van een verbintenis tot medio 2015.

Volgens het medium heeft Liverpool interesse in de 22-jarige centrumverdediger De Vrij. Manager Brendan Rodgers ziet De Vrij als een uitstekende aanvulling op zijn selectie. De 24-jarige Janmaat staat in de belangstelling van de Noord-Londense aartsrivalen Arsenal en Tottenham Hotspur.

In gesprek met FOX Sports gaf directeur Martin van Geel al aan dat het inzake De Vrij al langer duidelijk was dat men zou wachten tot na het WK. Met Janmaat sprak men wel over verlenging, maar tot een overeenkomst kwam men niet. “Indien er iets gebeurt op het transfervlak gaan we dat serieus bekijken. Als het tot niets komt, dan zullen we de gesprekken weer oppakken. Wat dat betreft staat de deur op een kier.”
pi_138717792
quote:

[..]

We moeten ze ook weer niet te snel van de hand doen. Hoop wel dat we er een goede transferprijs weten uit te halen.

Heb vernomen dat zo'n 25% van de transferopbrengsten kunnen worden geherinvesteerd. Ervan uitgaande dat alle oranje-internationals + Pellè vertrekken zou dat tussen de 24 en de 30 miljoen opleveren schat ik, dus dan kan er zo'n 6 tot 8 miljoen worden besteed.

Niet heel veel, maar voldoende voor enkele transfervrije spelers en 2 aankopen.

Hopelijk kosten Kostic en Ziyech niet teveel, Hupperts is transfervrij geloof ik, maar anders wordt onze selectie wel heel erg smal, en een goede spits is sowieso noodzakelijk.
pi_138717862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

We moeten ze ook weer niet te snel van de hand doen. Hoop wel dat we er een goede transferprijs weten uit te halen.

Heb vernomen dat zo'n 25% van de transferopbrengsten kunnen worden geherinvesteerd. Ervan uitgaande dat alle oranje-internationals + Pellè vertrekken zou dat tussen de 24 en de 30 miljoen opleveren schat ik, dus dan kan er zo'n 6 tot 8 miljoen worden besteed.

Hopelijk kosten Kostic en Ziyech niet teveel, Hupperts is transfervrij geloof ik, maar anders wordt onze selectie wel heel erg smal, en een goede spits is sowieso noodzakelijk.
Hupperts is volgens mij niet transfervrij.. Optie tot 2015 die volgens mij ook gelicht is.
Maar hij zal voor een heel beperkt bedrag wegkunnen als Roda degradeert denk ik.
pi_138718395
quote:

[..]

Hupperts niet transfervrij (of hij moet in z'n contract hebben opgenomen dat hij transfervrij weg mag bij degradatie), Kostic heeft nog contract tot 2017 dus die zal enkele miljoenen moeten kosten (Groningen kennende gaat dat naar de 7/8 miljoen), Ziyech heeft nog 1 jaar. Alleen Ziyech is toch geen buitenspeler? Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denk
pi_138718463
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:00 schreef Bombvis het volgende:
Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denk
Voor zover ik weet kan Ziyech prima op rechtsbuiten. Ik ben het met je eens dat Tonny - Ziyech - Vormer geen succes zou gaan worden :)
pi_138718465
quote:

[..]

Hupperts niet transfervrij (of hij moet in z'n contract hebben opgenomen dat hij transfervrij weg mag bij degradatie), Kostic heeft nog contract tot 2017 dus die zal enkele miljoenen moeten kosten (Groningen kennende gaat dat naar de 7/8 miljoen), Ziyech heeft nog 1 jaar. Alleen Ziyech is toch geen buitenspeler? Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denk
Ziyech is volgens mij van origine buitenspeler. In die hoedanigheid kun je hem goed gebruiken.
Voor 10 niet inderdaad.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:27:04 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138719020
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ziyech is volgens mij van origine buitenspeler. In die hoedanigheid kun je hem goed gebruiken.
Voor 10 niet inderdaad.
Is toch een goeie creatieve middenvelder?
pi_138719129
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is toch een goeie creatieve middenvelder?
Aanvallende middenvelder/buitenspeler ja.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:32:07 #162
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138719160
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Aanvallende middenvelder/buitenspeler ja.
Ik heb hem nooit als buitenspeler zien spelen, niet dat ik wekelijks Heerenveen zie.
pi_138719186
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik heb hem nooit als buitenspeler zien spelen, niet dat ik wekelijks Heerenveen zie.
Volgens mij begon hij op die plek.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:37:32 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138719282
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Volgens mij begon hij op die plek.
Iig een speler die wat toe kan voegen lijkt het, mag van mij ook naar Amsterdam komen.
pi_138721026
quote:

[..]

Okee, dan zullen ze wel niet alle drie naar Feyenoord komen, want 3 keer een (forse) transfersom betalen zie ik niet gebeuren. Zeker niet als er ook nog een spits moet worden aangetrokken.

Ziyech zie ik wel als aanvallende middenvelder, maar dan vooral op een middenveld met Vormer - Immers en Ziyech, en dan mag Vilhena van mij vertrekken (of banken) aangezien ik Ziyech beter vind. Ookal is Vilhena eigen opleiding en zou dit ten koste gaan van zijn ontwikkeling.
pi_138721579
quote:

[..]

Ik neem aan dat die 25% maatregel slechts voor de eerste 10-15 miljoen geldt en dat ze het daarna loslaten.
pi_138721771
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:59 schreef eight het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die 25% maatregel slechts voor de eerste 10-15 miljoen geldt en dat ze het daarna loslaten.
Want?
pi_138721987
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:59 schreef eight het volgende:

[..]

Omdat de schulden dan zijn afgelost bedoel je?

Maar Feyenoord heeft daarnaast ook nog een negatief eigen vermogen (ik meen rond de 6 miljoen euro) die Feyenoord wilt wegwerken.

Daarnaast zal een deel nog naar de investeerders gaan verwacht ik.

Kortom, ik verwacht deze transferperiode niet dat er veel meer uitgegeven kan worden dan een miljoen of 10 in het meest gunstige geval.
pi_138722300
Ik denk dat met die 10 mln dan ook het beste gezocht kan worden naar 1 back, 1 vleugelspeler en 1 spits.(wat al lastig zat zal zijn :) )
  donderdag 10 april 2014 @ 12:30:24 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138722517
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:24 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk dat met die 10 mln dan ook het beste gezocht kan worden naar 1 back, 1 vleugelspeler en 1 spits.(wat al lastig zat zal zijn :) )
Voor die prijzen kom je uit in het buitenland. Binnen Nederland zijn er geen spelers voor die prijs te krijgen.
Elite
Tegen TTIP
pi_138722853
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Voor die prijzen kom je uit in het buitenland. Binnen Nederland zijn er geen spelers voor die prijs te krijgen.
Ik zei al dat het wel lastig werd. Al kun je natuurlijk ook op 1 positie een speler huren. Als je bijvoorbeeld een Vermijl zou huren (mocht NEC degraderen) en een Hupperts zou kopen voor 2-3 mln heb je nog best wel wat ruimte voor een spits.
Ziyech en Kostic zullen wel wat meer kosten (5-6 mln), en als je je back ook wilt kopen kun je ws geen Nederlandse spits meer aantrekken nee...
pi_138724983
quote:
Ruben Schaken bouwde zijn profloopbaan geleidelijk op. Via SC Cambuur en SC Veendam kwam hij in de Eredivisie terecht met VVV-Venlo. In de zomer van 2010 maakte hij de overstap naar Feyenoord en na twee jaar tekende hij bij, tot medio 2015. Schaken legt in gesprek met ELF Voetbal Magazine uit dat hij daar sowieso één goede reden voor had: hij wilde Oranje halen.

Na zijn eerste twee seizoenen in Rotterdam-Zuid was er interesse vanuit het buitenland voor Schaken. De vleugelaanvaller koos er echter bewust voor in De Kuip te blijven. “Ik zei toen tegen technisch directeur Martin van Geel: 'Ik doe dit, omdat ik hoop op Oranje. Al is het maar één interland'”, geeft Schaken aan. “De kans was toen maar één procent, maar het is me wel gelukt.”

In oktober 2012 riep Louis van Gaal de aanvaller op voor de WK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Andorra. Schaken begon in de basis en maakte een van de doelpunten in de 3-0 overwinning. Een maand later deed hij nog eens van begin tot eind mee, bij Nederland-Duitsland. In zijn derde interland volgde weer een treffer, tegen Estland. Inmiddels staat de 32-jarige aanvaller al op 7 caps voor Oranje, maar hij ontbrak in de laatste 5 duels van Nederland.
pi_138725019
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:39 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik zei al dat het wel lastig werd. Al kun je natuurlijk ook op 1 positie een speler huren. Als je bijvoorbeeld een Vermijl zou huren (mocht NEC degraderen) en een Hupperts zou kopen voor 2-3 mln heb je nog best wel wat ruimte voor een spits.
Ziyech en Kostic zullen wel wat meer kosten (5-6 mln), en als je je back ook wilt kopen kun je ws geen Nederlandse spits meer aantrekken nee...
Wie is Vermijl nu weer?
pi_138725075
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:39 schreef Typisch het volgende:
Wie is Vermijl nu weer?
Rechtsback van NEC, huurling van ManU, wel redelijke back (al is het de meest gepasseerde verdediging van NL ja)
pi_138725306
Immers als rechtsback. In maart kampioen.
pi_138725408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef Muto het volgende:
Immers als rechtsback. In maart kampioen.
Vormer heeft daar toch ook ooit eens een wedstrijdje gespeeld?
pi_138729954
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Rechtsback van NEC, huurling van ManU, wel redelijke back (al is het de meest gepasseerde verdediging van NL ja)
Moet je niet willen. Die jongen leeft in zo'n droomwereld dat hij nog altijd denkt volgend jaar wel even een basisplek bij Man United af te dwingen _O- (En verdedigen kan hij niet)
pi_138731582
Wat zou Feyenoord na afloop van dit seizoen nou voor zo'n Pellé gaan krijgen, 6-7 miljoen of zo?
blablablabla
pi_138732278
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Elan het volgende:
Wat zou Feyenoord na afloop van dit seizoen nou voor zo'n Pellé gaan krijgen, 6-7 miljoen of zo?
Ik hoop toch wel tussen de 8 en 10 miljoen. Ik vind dat wel zijn reële waarde, alles minder dan 8 zou ik een slecht onderhandelingsresultaat vinden.
pi_138732359
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik hoop toch wel tussen de 8 en 10 miljoen. Ik vind dat wel zijn reële waarde, alles minder dan 8 zou ik een slecht onderhandelingsresultaat vinden.
GMTA
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138732584
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als De Vrij, Janmaat en Pelle verkocht worden moet je toch wel minstens een miljoentje of 20-25 er aan overhouden.
Waarvan het grootste gedeelte natuurlijk direct weer in de bodemloze put gegooid kan worden, maar toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2014 17:12:21 ]
pi_138732748
Tja, we kunnen nu de echte kracht van Van Geel te zien krijgen. Hij heeft in principe een sterke onderhandelingspositie.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:18:59 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138732814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, we kunnen nu de echte kracht van Van Geel te zien krijgen. Hij heeft in principe een sterke onderhandelingspositie.
Dat valt toch wel mee, 2 spelers met nog een contract voor een jaar en Pelle geen idee wat voor een contract maar redelijk op leeftijd, de club die hem koopt kan hem niet meer verkopen.
pi_138732821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij De Vrij en Janmaat valt dat wel mee.
pi_138732919
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als De Vrij, Janmaat en Pelle verkocht worden moet je toch wel minstens een miljoentje of 20-25 er aan overhouden.
Waarvan het grootste gedeelte natuurlijk direct weer in de bodemloze put gegooid kan worden, maar toch.
Voor die 3 spelers tezamen niet hoor. Ik verwacht dergelijk bedrag eerder voor de verkoop van al onze oranje-internationals + Pellè samen.

Kan zijn dat ik de waarde van onze verdedigers structureel te laag inschat, maar de transferwaarde van De Vrij schat ik op niet meer dan 4 tot 5 miljoen, en van Janmaat tussen 5 tot 6 miljoen. Een Martins Indi schat ik ook rond de 5 miljoen, en Clasie ook tussen de 5 tot 6 miljoen.
pi_138732972
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee, 2 spelers met nog een contract voor een jaar en Pelle geen idee wat voor een contract maar redelijk op leeftijd, de club die hem koopt kan hem niet meer verkopen.
Pellè ligt vast tot de zomer van 2017. Hij is 28 dus hij kan echt nog wel 6 jaar voetballen. Dus de club die hem nu koopt kan hem zeker nog wel doorverkopen, alleen dan niet meer voor de hoofdprijs waarschijnlijk.
pi_138733039
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

Pelle is op perfecte leeftijd voor krachtige spits in zijn categorie. Janmaat en De Vrij liggen wel voor een jaar vast maar willen niet weg. Dus de deur om die nog te verlengen staat open waardoor dat aflopende contract niet zo zwaar zal wegen.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:30:29 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138733231
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Pelle is op perfecte leeftijd voor krachtige spits in zijn categorie. Janmaat en De Vrij liggen wel voor een jaar vast maar willen niet weg. Dus de deur om die nog te verlengen staat open waardoor dat aflopende contract niet zo zwaar zal wegen.
Er zijn altijd argumenten voor en tegen, gewoon afwachten en zien wat ze opleveren.
pi_138733371
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er zijn altijd argumenten voor en tegen, gewoon afwachten en zien wat ze opleveren.
Dat is altijd zo. Ik ben nu alleen wat kritischer dan ten tijde van de echte financiële perikelen.
pi_138733385
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Elan het volgende:
Hij ligt nog 3 jaar vast. 8 lijkt me wel het minimale, anders niet doen.
pi_138733392
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Pellè ligt vast tot de zomer van 2017. Hij is 28 dus hij kan echt nog wel 6 jaar voetballen. Dus de club die hem nu koopt kan hem zeker nog wel doorverkopen, alleen dan niet meer voor de hoofdprijs waarschijnlijk.
Voordeel is wel dat Pelle zelf ook gewoon nog even ordinair wil cashen, en met zijn wagenpark is al het geld dan welkom.
Zou dus ook bij een of andere schijtclub in Rusland kunnen gaan voetballen dat zie ik De Vrij of Janmaat niet snel doen gezien hun leeftijd.
blablablabla
pi_138733412
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij ligt nog 3 jaar vast. 8 lijkt me wel het minimale, anders niet doen.
Idd lekker bedrag al is er nog niet echt serieuze interesse geweest behalve die club uit de zandbak in de winterstop.
blablablabla
pi_138734169
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

De bodem is in zicht.
pi_138736835
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Idd lekker bedrag al is er nog niet echt serieuze interesse geweest behalve die club uit de zandbak in de winterstop.
Clubs uit de zandbak gaan toch het meeste geven. Een lange spits, met uitstraling en karakter die mooie goals kan maken in ook een flut competitie.
Ik denk echter niet aan bedragen van 7-8 mill :') Meer in de 3-4 mill helaas.
pi_138737682
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Vasion het volgende:

[..]

Clubs uit de zandbak gaan toch het meeste geven. Een lange spits, met uitstraling en karakter die mooie goals kan maken in ook een flut competitie.
Welnee man, hij is voor 3 miljoen aangetrokken. Een spits van zijn kaliber moet echt tussen de 8 en 10 miljoen opleveren. De geruchten die leefden rond Pellè zeggen misschien niet alles, maar gingen ook uit van dergelijke bedragen. Een topspits met status van topscorer in de Eredivisie met een transfer naar een buitenlandse club levert over het algemeen tussen de 7 en 14 miljoen op.
pi_138737778
quote:

[..]

Voor zulke bedragen moet je hem lekker houden.
pi_138739160
quote:

[..]

Nee man, Pellè gaat voor 10 miljoen +
Afgelopen zomer was toch ook al een bod van 10 miljoen afgeslagen ergens uit de zandbak?
pi_138739215
Ik weet niet of 10 miljoen haalbaar is maar 6-8 miljoen zeker. Feyenoord gaat Pellè echt niet wegdoen voor 4 miljoen. _O-
pi_138739336
Als je ziet dat zo'n Luca Toni er op z'n 37ste er nog 20 inschiet in Italië (natuurlijk, Luca Toni is geen Pellè, maar toch), kan Pellè ook nog wel 8-10 jaar mee hoor. Is geen speler à la Schaken, die het puur van z'n snelheid moet hebben, die op z'n 32ste eigenlijk al op is.
  donderdag 10 april 2014 @ 20:34:30 #200
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138739567
Dirk Kuyt werd afgelopen week weer nadrukkelijk aan een terugkeer bij Feyenoord gelinkt. De vraag blijft of het daar ooit van gaat komen, want de aanvaller heeft het nog altijd uitstekend naar zijn zin bij Fenerbahçe.

Kuyt gaat ervan uit dat hij zijn tot 2015 lopende contract bij Fener uitdient, maar ook over de periode daarna wordt al gesproken. "Ik heb het echt uitstekend naar mijn zin", beaamt de vleugelaanvaller in het Algemeen Dagblad. "Ik zie mezelf sowieso nog een aantal jaren spelen, maar we praten ook al wel eens over een rol zoals Luis Figo die bij Inter heeft gehad.

"Figo sloot uiteindelijk zijn carrière af bij Inter, waarvoor hij min of meer ambassadeur was.
"Fenerbahçe wil verder aan de weg timmeren in Europa. Door sportieve prestaties, maar ook in publicitair opzicht", verklaart Kuyt, die met De Gele Kanaries op weg is naar de landstitel. Het wordt de eerste voor de 33-jarige Kuyt, die zowel met Feyenoord als Liverpool nooit kampioen werd."

Deze man :') Paar dagen geleden geeft ie nog aan dat hij ooit nog een keer voor Feyenoord wil spelen. Nu zegt ie nog jaren voor Fenerbahce te willen spelen, en zelfs na zn carriere daar een rol gaan vervullen. Echt een verschrikkelijke demagoog.
pi_138739669
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:34 schreef PIETR het volgende:
Dirk Kuyt werd afgelopen week weer nadrukkelijk aan een terugkeer bij Feyenoord gelinkt. De vraag blijft of het daar ooit van gaat komen, want de aanvaller heeft het nog altijd uitstekend naar zijn zin bij Fenerbahçe.

Kuyt gaat ervan uit dat hij zijn tot 2015 lopende contract bij Fener uitdient, maar ook over de periode daarna wordt al gesproken. "Ik heb het echt uitstekend naar mijn zin", beaamt de vleugelaanvaller in het Algemeen Dagblad. "Ik zie mezelf sowieso nog een aantal jaren spelen, maar we praten ook al wel eens over een rol zoals Luis Figo die bij Inter heeft gehad.

"Figo sloot uiteindelijk zijn carrière af bij Inter, waarvoor hij min of meer ambassadeur was.
"Fenerbahçe wil verder aan de weg timmeren in Europa. Door sportieve prestaties, maar ook in publicitair opzicht", verklaart Kuyt, die met De Gele Kanaries op weg is naar de landstitel. Het wordt de eerste voor de 33-jarige Kuyt, die zowel met Feyenoord als Liverpool nooit kampioen werd."

Deze man :') Paar dagen geleden geeft ie nog aan dat hij ooit nog een keer voor Feyenoord wil spelen. Nu zegt ie nog jaren voor Fenerbache te willen spelen, en zelfs na zn carriere daar een rol gaan vervullen. Echt een verschrikkelijke demagoog.
Joh, aan die gast moet je geen woorden meer vuil maken joh.
  donderdag 10 april 2014 @ 20:44:24 #202
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138740068
Hoef hem ook nooit meer in het Feyenoord-shirt te zien. Veel woorden, weinig daden.
pi_138740652
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet niet of 10 miljoen haalbaar is maar 6-8 miljoen zeker. Feyenoord gaat Pellè echt niet wegdoen voor 4 miljoen. _O-
5-6 mil klinkt wel realistisch dan.
Maar 10 ga er nooit voor krijgen. Finbogasson krijgen ze amper 8-9 voor en hij is toch wel beter dan Pelle.
pi_138741025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Vasion het volgende:

[..]

Maar 10 ga er nooit voor krijgen. Finbogasson krijgen ze amper 8-9 voor en hij is toch wel beter dan Pelle.
De Fin is echt niet beter dan De Pel.
pi_138741111
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:34 schreef PIETR het volgende:

Deze man :') Paar dagen geleden geeft ie nog aan dat hij ooit nog een keer voor Feyenoord wil spelen. Nu zegt ie nog jaren voor Fenerbahce te willen spelen, en zelfs na zn carriere daar een rol gaan vervullen. Echt een verschrikkelijke demagoog.
En ik trapte er een aantal dagen geleden gewoon weer in he. Wat een mongool joh. Lekker weg laten rotten in Turkistan. De blonde Turk. Past daar perfect, tussen al die huichelaars en oplichters.
pi_138742065
quote:
De contractonderhandelingen tussen Daryl Janmaat en Feyenoord zijn stopgezet. Feyenoord wacht op mogelijke interesse in de verdediger en zal daarna verder kijken. „Ik wil ooit naar het buitenland, maar ik heb het hier prima naar mijn zin”, verteld Daryl Janmaat tegenover Feyenoord TV.

"Ik heb een mooi huisje in Den Haag met mijn gezin en bij de club heb ik het ook naar mijn zin”, zegt de verdediger. "Het gaat natuurlijk wel kriebelen als er een grote club langskomt, maar dat is nu niet aan de orde. Als er deze zomer niks komt, blijf ik lekker bij Feyenoord.”

"Ik ben tevreden over mijn eigen spel op dit moment. Ik heb een mooie ontwikkeling meegemaakt sinds mijn komst naar de club. Ik denk dat ik constant speel, met af en toe een piek naar boven”, zo stelt de rechtsback. Janmaat ziet echter wel kansen tot verbetering: "Ik vind dat mijn rendement omhoog kan, dit seizoen heb ik één keer gescoord. Ook kan ik rustiger voor de goal worden, mijn positiespel kan ook beter evenals het koppen.”

De geboren Leidschendammer droomt ook over een mogelijk WK. "Ik maak een goede kans als ik goed in vorm blijf. Het spelen van een WK is natuurlijk mooi, zeker in Brazilië”, concludeert hij. "Mijn koffers zijn nog niet gepakt, maar als het moet zal dat snel gebeurt zijn.”
pi_138742107
quote:

[..]

Beter dan Pellè?
Hij is iets sneller, maar verder in alles minder.
pi_138742143
quote:
Louis van Gaal overweegt in de zomer een rookie mee te nemen naar het WK en dat zou zomaar Terence Kongolo kunnen zijn. De verdediger doet het goed bij Feyenoord en werd in de jeugdopleiding gevormd door de trainers Gaston Taument en Cor Adriaanse.

Zij gaven de nu twintigjarige stopper de bijnaam Het Been: “Omdat hij overal tussen zat met die lange staken van hem”, blikt Taument in gesprek met Voetbal International terug. “Hij had toen eigenlijk alles al wat een verdediger moet hebben, hij is vrij compleet. Het maakt Terence niet uit of hij straks tegen de spits van Spanje komt te spelen, daar wordt hij niet zenuwachtig van.”

Kongolo heeft dit seizoen veertien competitiewedstrijden achter zijn naam staan. De jeugdinternational, die in de winter nog dicht bij een overstap naar FC Utrecht was, maakte in het seizoen 2011/12 zijn debuut voor Feyenoord. Trainer Ronald Koeman zei in maart nog dat hij niet uitsluit dat Kongolo in de zomer meegaat naar Brazilië.
pi_138742308
Als De Kong mee zou gaan zou dat echt _O_ _O_ _O_ zijn
  donderdag 10 april 2014 @ 21:28:27 #210
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138742486
Zou het eigenlijk heel logisch vinden om hem mee te nemen. Noem maar eens twee verdedigers die beter zijn.
pi_138742755
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:28 schreef PIETR het volgende:
Zou het eigenlijk heel logisch vinden om hem mee te nemen. Noem maar eens twee verdedigers die beter zijn.
Verdedigers zitten allemaal dicht bij elkaar wat betreft kwaliteit. Ik zou de vorm van de laatste paar wedstrijden laten bepalen wie er mee gaan. Momenteel is De Vrij wel lekker bezig, dus zou ik die meenemen, Kongolo ook. BMI twijfel geval.
  donderdag 10 april 2014 @ 21:36:13 #212
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138742933
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Verdedigers zitten allemaal dicht bij elkaar wat betreft kwaliteit. Ik zou de vorm van de laatste paar wedstrijden laten bepalen wie er mee gaan. Momenteel is De Vrij wel lekker bezig, dus zou ik die meenemen, Kongolo ook. BMI twijfel geval.
Met BMI staat er natuurlijk wel wat. Toen tegen Ronaldo _O-
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 21:52:29 #213
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_138743967
Ben ik de enige waar de kortingscode op de feyenoord fanshop website niet werkt ? :')

de kortingscode is toch het nummer van je seizoenskaart vanaf de 2 ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_138744279
Kongolo is echt een baas. Van alle verdedigers die in Nederland zogenaamd talent zijn zie ik alleen hem en BMI het ver schoppen. BMI o.a. door uitstraling en fysiek. Als Indi straks 27/28 is, ervaring heeft, is het gewoon een hard beest. Geloof ik heilig in. Geld ook voor Kongolo, alleen is die net wat minder stevig en meer een lange slungel, maar kan alleen veel beter verdedigen als Indi.
pi_138744323
Bmi is op het moment alleen uit vorm.
Terecht dat hij geen basisplek meer heeft.
pi_138744351
quote:

[..]

Welnee man, 8 tot 10 miljoen is zeer realistisch voor een spits als Pellè. Voor Finbogasson worden bedragen van 10 tot 13 miljoen genoemd zelfs, en Heerenveen nam afgelopen winterstop geen genoegen met een bod van 10 miljoen op Finbogasson. :')
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 22:01:44 #217
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_138744551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Welnee man, 8 tot 10 miljoen is zeer realistisch voor een spits als Pellè. Voor Finbogasson worden bedragen van 10 tot 13 miljoen genoemd zelfs. :')
Ik verwacht 40-45mln voor pelle ^O^
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_138744998
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Welnee man, 8 tot 10 miljoen is zeer realistisch voor een spits als Pellè. Voor Finbogasson worden bedragen van 10 tot 13 miljoen genoemd zelfs, en Heerenveen nam afgelopen winterstop geen genoegen met een bod van 10 miljoen op Finbogasson. :')
Die 10 miljoen werd alleen geboden vanwege de aardige vorm en het feit dat het winterstop was.
Krijgen ze echt nooit meer.
pi_138745098
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Kongolo is echt een baas. Van alle verdedigers die in Nederland zogenaamd talent zijn zie ik alleen hem en BMI het ver schoppen. BMI o.a. door uitstraling en fysiek. Als Indi straks 27/28 is, ervaring heeft, is het gewoon een hard beest. Geloof ik heilig in. Geld ook voor Kongolo, alleen is die net wat minder stevig en meer een lange slungel, maar kan alleen veel beter verdedigen als Indi.
Wat bij Kongolo nu al opvalt is dat hij veel agressiever verdedigt.. die gozer heeft meer pit dan De Vrij, BMI, Janmaat en Nelom bij elkaar.. Feyenoord heeft mede zoveel doelpunten tegen omdat die gasten niet agressief genoeg kunnen verdedigen.. niet meedogenloos genoeg. Daarom denk ik ook niet dat BMI het gaat redden bij een echte topclub.. maar we zullen het zien.
pi_138745149
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat bij Kongolo nu al opvalt is dat hij veel agressiever verdedigt.. die gozer heeft meer pit dan De Vrij, BMI, Janmaat en Nelom bij elkaar.. Feyenoord heeft mede zoveel doelpunten tegen omdat die gasten niet agressief genoeg kunnen verdedigen.. niet meedogenloos genoeg. Daarom denk ik ook niet dat BMI het gaat redden bij een echte topclub.. maar we zullen het zien.
En zijn snelheid _O_
Denk dat dat nog het belangrijkste is. Dat is ook nauwelijks trainbaar.
  donderdag 10 april 2014 @ 22:12:47 #221
268260 Dr.Mikey
pi_138745185
Janmaat verkopen eigenlijk is het ook wel zonde,
Is wel echt een baas en was vorig seizoen altijd een van de betere.
Die is ook echt talent af en vaste back van oranje.
Misschien wel net zo belangrijk als Pellé Boetius en Immers.
R.I.P DTS.
pi_138745379
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janmaat heeft het goed gedaan maar als je kritisch kijkt.. verdedigend vind ik hem veel te lief en het aantal assists valt ook een beetje tegen voor onze eigen Dani Alvis. Zijn opkomende kwaliteiten zijn zijn handelsmerk, dan mag je wel wat meer assists verwachten. Maar goed, liever hem in Oranje dan een ander.
  donderdag 10 april 2014 @ 22:19:37 #223
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138745598
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo belangrijk is Boetius nog niet hoor. Laatste 5 wedstrijden niets laten zien. Mag natuurlijk, is ook pas 19.
pi_138745765
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef PIETR het volgende:

[..]

Zo belangrijk is Boetius nog niet hoor. Laatste 5 wedstrijden niets laten zien. Mag natuurlijk, is ook pas 19.
Maar wel al een doelpunt of 9 en 9 assists.

Janmaat is een beetje net als Schaken. Ziet er vaak dreigend uit, maar z'n voorzetten zijn vaak matig en z'n afronding op goal net zo zeer. Al doe ik Janmaat natuurlijk tekort met de vergelijking met Schaken, want Janmaat heeft wel de potentie om de top te halen, terwijl Schaken op (of over) zijn top zit bij Feyenoord. Daarnaast scoort Janmaat altijd een voldoende, terwijl Schaken vrij vaak door de ondergrens zakt.

Maar neemt niet weg dat Janmaat wel mag werken aan nauwkeurigheid. :P
pi_138746031
Pelle is wat rendement per wedstrijd beter dan Finbogasson, 4 doelpunten minder en 7 wedstrijden minder. Maar ja, 7 wedstrijden minder. Dat telt ook.
pi_138746963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:26 schreef exile79 het volgende:
Pelle is wat rendement per wedstrijd beter dan Finbogasson, 4 doelpunten minder en 7 wedstrijden minder. Maar ja, 7 wedstrijden minder. Dat telt ook.
En 30% van Finbogasson zijn goals zijn penalties. Oké, dat is ook een kunst, maar in een grote competitie vallen die weg, want daar hebben ze vaak al een andere specialist voor.
pi_138747117
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef H.FR het volgende:

[..]

En 30% van Finbogasson zijn goals zijn penalties. Oké, dat is ook een kunst, maar in een grote competitie vallen die weg, want daar hebben ze vaak al een andere specialist voor.
Ja maar buiten dat is het ook een andere type spits he
Ben ook niet helemaal weg van Pelle tbh
pi_138747623
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef Vasion het volgende:

[..]

Heel ander type inderdaad.
Pellè had een echte topspits kunnen zijn als hij wat meer snelheid had. Nu is hij hier een topper, maar moet het nog maar blijken in een andere competitie.
  donderdag 10 april 2014 @ 23:04:54 #229
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138748118
Pelle gaat weg, daar gaan de meeste wel vanuit toch? Havenaar ben ik niet kapot van. Van Wolfswinkel speelt nooit bij Norwich en Luuk de Jong valt tegen bij Newcastle. Is het huren van één van deze twee spelers een reële optie?
  donderdag 10 april 2014 @ 23:10:39 #230
Koekoek andere Atleti
pi_138748381
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef PIETR het volgende:
Pelle gaat weg, daar gaan de meeste wel vanuit toch? Havenaar ben ik niet kapot van. Van Wolfswinkel speelt nooit bij Norwich en Luuk de Jong valt tegen bij Newcastle. Is het huren van één van deze twee spelers een reële optie?
Of Bas Dost :')
pi_138748429
quote:
zijn wel spelers die het wel redden bij ons in de spits, in hoeverre ze haalbaar zijn (op beschikbaarheid en huurprijs/salaris) durf ik jiet in te schatten, ze zullen wel weer 2 mln salaris vangen oid :{

edit:
Luuk de Jong: 2.2 mln
Van wolfswinkel bij Porto 1.175mln, bij Norwich weet k t niet

[ Bericht 5% gewijzigd door ace_eleven op 10-04-2014 23:16:59 ]
  donderdag 10 april 2014 @ 23:16:14 #232
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138748701
quote:
Zijn wel twee goede opties idd.
  donderdag 10 april 2014 @ 23:17:22 #233
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138748755
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Of Bas Dost :')
Dost :') Wat een idioot is dat zeg.
pi_138748764
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef Vasion het volgende:

[..]

Afgezien dat hij niet snel is, vind ik Pelle juist best wel compleet. Fysiek sterk, bijna niet van de bal te krijgen, goede kaatser, kopsterk, tweebenig, goed schot, technisch oke.. ik ga hem echt missen dat is zeker.
pi_138748840
ik ben wel fan van johansson
  donderdag 10 april 2014 @ 23:21:51 #236
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138749031
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:11 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

zijn wel spelers die het wel redden bij ons in de spits, in hoeverre ze haalbaar zijn (op beschikbaarheid en huurprijs/salaris) durf ik jiet in te schatten, ze zullen wel weer 2 mln salaris vangen oid :{

edit:
Luuk de Jong: 2.2 mln
Van wolfswinkel bij Porto 1.175mln, bij Norwich weet k t niet

Ziek salaris van de Jong. Beide onbetaalbaar dus.
pi_138750146
quote:
Spelers uit de eredivisie falen steeds vaker als ze naar het buitenland verkassen.
Als dit doorzet zullen buitenlandse clubs minder bereid zijn om hoge bedragen te betalen voor eredivisiespelers :{
pi_138753172
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Na De Teen hebben we nu Het Been. _O-
pi_138753547
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 04:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Na De Teen hebben we nu Het Been. _O-
Ik schrok even. Zag "Been" en kreeg opeens allemaal flitsen van Mario en Leo.
pi_138756586
quote:
In de strijd om de tweede plaats in de Eredivisie staat Feyenoord er het best voor. Maar mochten de Rotterdammers zich daadwerkelijk kwalificeren voor de voorronde van de Champions League, dan wordt het bereiken van de laatste schifting (de play-offs) volgend seizoen een hels karwei. Aangezien Feyenoord de laatste jaren nauwelijks punten vergaarde op de Europese ranglijst zit een geplaatste status bij de loting voor de derde kwalificatieronde er niet in.

PSV, Ajax, AZ, FC Twente, SC Heerenveen en FC Utrecht staan op de huidige UEFA-ranglijst allemaal hoger dan Feyenoord. Duidelijk is al wel dat de ploeg die in Nederland als tweede eindigt, volgend seizoen al vroeg in vorm moet zijn. Op 29 of 30 juli, iets meer dan twee weken na de WK-finale, staat de eerste wedstrijd in de derde kwalificatieronde van de Champions League op het programma. Een week later, op 5 of 6 augustus, volgt de return. Via het traject voor niet-kampioenen plaatsen uiteindelijk vijf teams zich voor de groepsfase van de CL.

In de vierde en laatste kwalificatieronde (speeldata 19/20 en 26/27 augustus) stromen de nummers vier uit Spanje, Engeland en Duitsland en de nummers drie uit Italië en Portugal in. De Nederlandse nummer twee moet in de derde kwalificatieronde eerst afrekenen met de nummer drie uit Frankrijk of de nummer twee uit Oekraïne, Rusland, Turkije, België, Griekenland, Zwitserland, Cyprus of Denemarken. Daarna wacht mogelijk een zware opponent.

Mocht Feyenoord tweede worden in de Eredvisie, dan dreigt er nog een ander probleem. De eerste training van de Rotterdammers staat gepland voor 25 juni, twee dagen na het laatste groepsduel van het Nederlands elftal op het WK, met Chili. De internationals van de Rotterdammers hebben toestemming van de clubleiding drie weken na hun laatste optreden in Brazilië aan te sluiten bij de selectie van de nieuwe trainer Fred Rutten. Dat zou de voorbereidingen op eventueel CL-voetbal danig in de war schoppen.
Staat op VI.nl, lekker geregeld met die training...
pi_138756720
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Ik denk dat rust voor die spelers belangrijker is dan trainen
pi_138757211
quote:
Voor mij is deze omschrijving van Havenaar als aankoop iets te netjes.
'Een schandalige aankoop' zou een betere omschrijving zijn.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_138757244
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:57 schreef Cara het volgende:

[..]

Voor mij is deze omschrijving van Havenaar als aankoop iets te netjes.
'Een schandalige aankoop' zou een betere omschrijving zijn.
Ben je weer terug?
pi_138757261
Graag Pelle ruilen voor van Wolfswinkel + Geld.
pi_138757330
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ben je weer terug?
Ik hoor te slapen, maar mijn jetlag houdt me behoorlijk tegen :{
Heb genoten man, reisverslagje komt er aan O+
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_138757367
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:00 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik hoor te slapen, maar mijn jetlag houdt me behoorlijk tegen :{
Heb genoten man, reisverslagje komt er aan O+
^O^

Japan _O_
pi_138757397
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Als ze met oranje de (troost)finale halen (onwaarschijnlijk, I know), sluiten ze met hun 3 weken vakantie pas 2 dagen voor de returnwedstrijd aan aan (4 aug) :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Graag Pelle ruilen voor van Wolfswinkel + Geld.
Gaat niet gebeuren. Norwich heeft afgelopen zomer 10 mln voor Van Wolfswinkel neergelegd
pi_138757449
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Gaat niet gebeuren. Norwich heeft afgelopen zomer 10 mln voor Van Wolfswinkel neergelegd
Dus? Ieder jaar dat je hem op de bank laten sukkelen wordt ie nog minder waard.
pi_138757873
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dus? Ieder jaar dat je hem op de bank laten sukkelen wordt ie nog minder waard.
Volgens transfermarkt.co.uk speelt ie eigenlijk best wel veel, scoort ie alleen nooit :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:42:08 #250
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_138758455
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:18 schreef Adames het volgende:
ik ben wel fan van johansson
Wel leuk om naar te kijken, maar die kan toch helemaal niet voetballen joh.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:35:21 #252
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_138762211
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:02 schreef Luni het volgende:
Hans van Vliet, wat een held!

http://www.defeijenoorder(...)man-achter-de-ploeg/
Wat een wedstrijd was dat _O_
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:20:53 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138763716
Feyenoord twitterde op vrijdag 11-04-2014 om 14:08:01 Feyenoord heeft met jeugdspelers Bart Nieuwkoop en Calvin Verdonk akkoord bereikt over hun eerste profcontract. http://t.co/bZWxc3Zs2t reageer retweet
Schijnen zeer goede talenten te zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_138763848
Wat denken we van zondag, wordt het nog wat?
In al mijn naïviteit heb ik nog best goede hoop.
#12 is not for sale!
pi_138764141
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Haringkop het volgende:
Je doet alsof Feyenoord de laatste wedstrijden volledig door het ijs is gezakt joh. PSV moet je gewoon makkelijk hebben.
pi_138764205
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je doet alsof Feyenoord de laatste wedstrijden volledig door het ijs is gezakt joh. PSV moet je gewoon makkelijk hebben.
Dat is het juist, ik heb best goede hoop en PSV speelt ook helemaal niet goed.
Maar iedere keer als het er echt om ging konden wij vreemd genoeg geen potten breken.
#12 is not for sale!
pi_138764224
quote:
Ik heb ook wel goede hoop. Wij hebben ook best wel een goede reeks momenteel (een evenaring van langste reeks van 5 overwinningen op rij in dit seizoen :') ), en er is best wel vertrouwen in de selectie, waar psv nu wel weer een mentale tik heeft gekregen na 2 nederlagen op rij. Die geloven volgens mij niet zo erg mee in die bovenste plaatsen :)
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:37:43 #258
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_138764239
quote:

[..]

Nee, door het ijs gezakt zijn ze zeker niet. Maar over het hele seizoen wel een beetje, want ze hebben gewoon de kampioensploeg.
pi_138764261
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:37 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Nee, door het ijs gezakt zijn ze zeker niet. Maar over het hele seizoen wel een beetje, want ze hebben gewoon de kampioensploeg.
Er is dit seizoen geen kampioensploeg :W
pi_138764326
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:38 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

GwaiLow dacht eerst nog dat PSV kampioen werd.
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:41:06 #261
179002 GwaiLow
pi_138764341
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:38 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nou, Ajax is de grote kampioen en de aller beste. Maar Feyenoord heeft gewoon de kampioensploeg hoor. Als je Pelle in de spits hebt (het beste van het beste in Nederland), en daarachter en naast nog een paar redelijke spelers voor een club als Feyenoord in de eredivisie. Dan heb je toch gewoon gefaald als je geen kampioen wordt?
pi_138764348
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Had ook wel gekund, zou rond eind-augustus 2013 :P
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:41:56 #263
179002 GwaiLow
pi_138764369
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zeker, ik had verwacht dat PSV en Feyenoord om het kampioenschap zouden strijden. Die hebben de spelers er ook voor, maar hebben gefaald. Ajax gewoon de beste. Eerlijk is eerlijk.
pi_138764431
quote:

[..]

Het is ook weer niet zo dat Feyenoord heel grootst speelt de laatste 3 wedstrijden.

Komende wedstrijd zou weer typisch zo'n Feyenoordwedstrijd kunnen worden waarin Feyenoord vooraf de beste papieren lijkt te hebben maar de tegenstander uit vorm zich uitgerekend tegen Feyenoord weer weet te herpakken.
pi_138764645
quote:
Lastig: ergens wel vertrouwen, maar tegelijkertijd is het al 10 jaar geleden dat we er gewonnen hebben (in competitieverband dan).
pi_138764725
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:53 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Lastig: ergens wel vertrouwen, maar tegelijkertijd is het al 10 jaar geleden dat we er gewonnen hebben (in competitieverband dan).
Tsja, statistieken:
Bij PSV-Thuis
66x gespeeld in competitieverband
35x winst psv
11x gelijk
20x winst Feyenoord
Doelsaldo 144 - 88 (in 't voordeel van psv)

Na 10x niet winnen zou het statistisch dus juist wel weer eens tijd worden :P
pi_138765060
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:36 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Dat is het juist, ik heb best goede hoop en PSV speelt ook helemaal niet goed.
Maar iedere keer als het er echt om ging konden wij vreemd genoeg geen potten breken.
Ik hou me maar vast aan de 1e 70 minuten tegen Twente uit, dan komt het goed.
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:09:20 #268
268260 Dr.Mikey
pi_138765120
Normaal gezien moet je van dit psv makkelijk kunnen winnen maarja de bal is rond.
R.I.P DTS.
pi_138766098
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:35 schreef Katth het volgende:

[..]

Wat een wedstrijd was dat _O_
Zekers te weten. Die invalbeurt van Leonardo 2 :') Nog nooit iemand in zo weinig speelminuten zoveel fout zien doen. Als die wedstrijd 5 minuten langer had geduurd hadden we nog wel verloren denk ik.
pi_138766143
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het is ook weer niet zo dat Feyenoord heel grootst speelt de laatste 3 wedstrijden.

Komende wedstrijd zou weer typisch zo'n Feyenoordwedstrijd kunnen worden waarin Feyenoord vooraf de beste papieren lijkt te hebben maar de tegenstander uit vorm zich uitgerekend tegen Feyenoord weer weet te herpakken.
Dit dus. En als het er echt om gaat laat Feyenoord het al-tijd afweten.
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:46:39 #271
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_138766233
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Zekers te weten. Die invalbeurt van Leonardo 2 :') Nog nooit iemand in zo weinig speelminuten zoveel fout zien doen. Als die wedstrijd 5 minuten langer had geduurd hadden we nog wel verloren denk ik.
En de scheids/grens die Emerton geel aannaaide, zodat hij geschorst was voor de finale :'(
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_138766264
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Katth het volgende:

[..]

En de scheids/grens die Emerton geel aannaaide, zodat hij geschorst was voor de finale :'(
Dat was heel treurig ja.
pi_138766775
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef Happel het volgende:
Feyenoord twitterde op vrijdag 11-04-2014 om 14:08:01 Feyenoord heeft met jeugdspelers Bart Nieuwkoop en Calvin Verdonk akkoord bereikt over hun eerste profcontract. http://t.co/bZWxc3Zs2t reageer retweet
Schijnen zeer goede talenten te zijn.
HMF had ons alles daarover kennen vertellen. Maar helaas. ;(

Gelukkig hebben we de sherlock nog _O_

http://fok.nl/sherlock/?by=helpmefok&about=verdonk¬intopic=0
pi_138767422
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:42 schreef Euribob het volgende:

[..]

Wel leuk om naar te kijken, maar die kan toch helemaal niet voetballen joh.
10x beter dan finnbogasson
pi_138767467
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:25 schreef Adames het volgende:

[..]

In de toppers heeft 'ie nog niet echt bewezen dat het een goeie speler is.
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:24:27 #276
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_138769407
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:04 schreef Muto het volgende:

[..]

HMF had ons alles daarover kennen vertellen. Maar helaas. ;(

Gelukkig hebben we de sherlock nog _O_

http://fok.nl/sherlock/?by=helpmefok&about=verdonk¬intopic=0
#FREEHMF
Ik ben inmiddels overleden.
pi_138770257
Mooi portret van David Connolly in FC Rijnmond vanavond. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomatenboer op 11-04-2014 18:03:44 ]
pi_138770278
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:41 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Nou, Ajax is de grote kampioen en de aller beste. Maar Feyenoord heeft gewoon de kampioensploeg hoor. Als je Pelle in de spits hebt (het beste van het beste in Nederland), en daarachter en naast nog een paar redelijke spelers voor een club als Feyenoord in de eredivisie. Dan heb je toch gewoon gefaald als je geen kampioen wordt?
Er komt heel wat meer bij kijken dan een goede spits en wat aardige spelers erachter hoor.
pi_138770909
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:25 schreef Adames het volgende:

[..]

Nee joh, die johansson kan er echt NIKS van.
pi_138771596
Waarom heeft hmf eigenlijk een ban?
pi_138771680
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:50 schreef exile79 het volgende:
Vast omdat hij altijd zo genuanceerd, vriendelijk, respectvol en behulpzaam is. O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_138771776
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hij had het in ieder geval over ongecontroleerde celdeling in Amsterdam deze morgen.
Kansloze ban dus weer
pi_138773744
Gaat moeilijk worden in Eindhoven, maar wordt tijd dat er weer eens 3 puntjes naar Rotterdam gaat. :Y)
Tegen Twente had ik er meer vertrouwen in dan Eindhoven, maar goed he.. geen daden maar woorden ;)
  vrijdag 11 april 2014 @ 20:15:45 #284
277865 Sejt
Ondertitel
pi_138775052
Clasie, De Vrij en BMI moeten een stap hogerop, zegt Koeman.

quote:
Ronald Koeman kan zondag in de topper tegen PSV weer beschikken over Joris Mathijsen. De centrumverdediger ontbrak de laatste drie duels vanwege een kuitblessure, maar trainde de hele week weer volledig mee.

Of Miquel Nelom er in Eindhoven bij is, is nog afwachten. De linksback, die tegen RKC in de basis stond, kampt met knieklachten. 'We nemen na de afsluitende training van morgen een besluit over zijn inzetbaarheid', aldus Koeman vandaag na de training.

Feyenoord is nog de enige ploeg die Ajax van de titel kan houden. Als de Rotterdammers bij PSV winnen, stellen ze het titelfeest van Ajax nog even uit. Koeman rekent er niet op dat dat zomaar even gebeurt. 'Uitwedstrijden tegen PSV zijn de laatste jaren allesbehalve geweldig verlopen voor ons', zei hij. De laatste zege van Feyenoord in Eindhoven dateert van 2004, al wonnen de Rotterdammers in de KNVB-beker in 2010 wél een keer in het Philips Stadion: 3-0.

De trainer, die na dit seizoen vertrekt, geeft hoog op van de Eindhovenaren. 'Ze hebben een zeer talentvolle groep, met een aantal kwalitatief goede spelers. Gezien het materiaal staat PSV in mijn ogen te laag op de ranglijst.'

Opvallend advies
Voor drie van zijn sterkhouders heeft Koeman nog een opvallend advies in petto. Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij en Jordy Clasie doen er volgens de vertrekkend trainer goed aan Rotterdam na de zomer achter zich te laten. 'Het is duidelijk dat spelers na een paar seizoenen bij Feyenoord, toe zijn aan een stap hogerop. Daar word je uiteindelijk beter van, maar dan moet je wel de juiste keuze maken', stelt Koeman tegenover de NOS.
AD.nl
I love my mispoken words.
pi_138775928
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:15 schreef Sejt het volgende:
Clasie, De Vrij en BMI moeten een stap hogerop, zegt Koeman.

[..]

AD.nl
Als Koeman nou even een mooie club in het buitenland vindt waar er genoeg geld beschikbaar is, kan hij zowel Feyenoord als de spelers helpen
pi_138776751
quote:
Ach, die jongen wordt toch 10x harder aangepakt dan de rest
pi_138777392
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:41 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Als Koeman nou even een mooie club in het buitenland vindt waar er genoeg geld beschikbaar is, kan hij zowel Feyenoord als de spelers helpen
Haha, inderdaad!
pi_138779600
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:00 schreef eight het volgende:

[..]

Ach, die jongen wordt toch 10x harder aangepakt dan de rest
Vind je het gek? :')
pi_138780344
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:06 schreef Vasion het volgende:

[..]

Vind je het gek? :')
Als ik bepaalde mensen (schijnbaar) ongestraft fulltime zie trollen wel ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door H.FR op 11-04-2014 22:28:42 ]
pi_138790306
Koeman stopt ermee omdat Feyenoord niet structureel om de titel kan spelen

http://www.telegraaf.nl/t(...)detti__Pelle___.html
pi_138790996
quote:
Omdat het een Feyenoorder is natuurlijk.
pi_138791004
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:41 schreef arjan1112 het volgende:

Dat heeft hij goed gezien.
pi_138791101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:41 schreef arjan1112 het volgende:

Ja en als Ajax weer eens een topcorer wil hebben moeten ze Messi kopen.
Laat Ronald lekker kijken naar zijn eigen falen in plaats van te janken over geld eerst deze week BMI en Janmaat adviseren te vertrekken nu dit weer hij regeert echt een beetje over zijn eigen graf..

Als geld allesbepalend is hadden Twente en PSV nu wel mijlenver voorgestaan op ons :W
blablablabla
pi_138791121
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:32 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dat heeft hij goed gezien.
Bij jouw clubje werden ze spontaan vier keer kampioen terwijl er juist veel minder geld werd uitgegeven aan transfers en salarissen dan al de jaren daarvoor onder bijv Jol.
blablablabla
pi_138791266
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij jouw clubje werden ze spontaan vier keer kampioen terwijl er juist veel minder geld werd uitgegeven aan transfers en salarissen dan al de jaren daarvoor onder bijv Jol.
Het is wel waar dat er meer geld nodig is om structureel mee te spelen om het kampioenschap. Dan kun je namelijk de wenselijke versterkingen halen(die we niet in de jeugd hebben) zonder dan genoegen te hoeven nemen met middelmaat.
Maar het is dan ook nogal een open deur en de koers die we varen en wmb hebben we de afgelopen 3 jaar wel gewoon kans gehad op meer, al hoeven we niet te klagen over de 2e plaatsen (al ware het eenmaal gedeeld).

Morgen het licht even uitdoen in ehv en het seizoen is wmb geslaagd :D
pi_138791314
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja en als Ajax weer eens een topcorer wil hebben moeten ze Messi kopen.
Laat Ronald lekker kijken naar zijn eigen falen in plaats van te janken over geld eerst deze week BMI en Janmaat adviseren te vertrekken nu dit weer hij regeert echt een beetje over zijn eigen graf..

Als geld allesbepalend is hadden Twente en PSV nu wel mijlenver voorgestaan op ons :W
Koeman heeft niet gefaald. Dus hoezo zou hij naar zijn eigen falen moeten kijken?

PSV en Twente staan financieel ook behoorlijk ver voor op ons. Niet mijlenver gelukkig. Sportief gezien presteert Feyenoord al jaren boven verwachting en boven onze financiële mogelijkheden eigenlijk.

Op basis van 3 jaar meevallende sportieve prestaties concluderen dat het allemaal wel meevalt is opportunistisch. Feyenoord gaat niet ieder jaar 'toevalstreffers' als Guidetti en Pellè tegenkomen, of geluk hebben met een goede jeugdlichting.

Aan de andere kant zijn onze schulden na komende zomer definitief afgelost na een goede transferzomer dus wat betreft financiën zullen we dan weer langzaam uit het dal gaan klimmen, al blijft onze financiële situatie achter bij met name Ajax en PSV (al is dat eigenlijk al vanaf de jaren 70 zo).
pi_138791352
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:49 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het is wel waar dat er meer geld nodig is om structureel mee te spelen om het kampioenschap. Dan kun je namelijk de wenselijke versterkingen halen(die we niet in de jeugd hebben) zonder dan genoegen te hoeven nemen met middelmaat.
Maar het is dan ook nogal een open deur en de koers die we varen en wmb hebben we de afgelopen 3 jaar wel gewoon kans gehad op meer, al hoeven we niet te klagen over de 2e plaatsen (al ware het eenmaal gedeeld).

Morgen het licht even uitdoen in ehv en het seizoen is wmb geslaagd :D
De ploeg heeft het als collectief op cruciale momenten laten zitten met name in uitwedstrijden en dat valt Koeman zelf aan te rekenen.
Meer geld lost echt je problemen niet op zie PSV die voor weet ik veel hoeveel miljoenen aan spelers hebben gehaald.

Het jaar dat Gio Makaay etc werden gehaald vind ik wat dat betreft een goed voorbeeld van hoe het dus niet meer moet in de toekomst.
blablablabla
pi_138791383
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:55 schreef Elan het volgende:

[..]

De ploeg heeft het als collectief op cruciale momenten laten zitten met name in uitwedstrijden en dat valt Koeman zelf aan te rekenen.
Meer geld lost echt je problemen niet op zie PSV die voor weet ik veel hoeveel miljoenen aan spelers hebben gehaald.

Het jaar dat Gio Makaay etc werden gehaald vind ik wat dat betreft een goed voorbeeld van hoe het dus niet meer moet in de toekomst.
Het eerste zie ik toch vooral als een gebrek aan kwaliteit. Dat kan je Koeman hooguit ten dele aanrekenen.

Het laatste is waar, financiën bepalen niet alles. Maar het vergroot de kans op succes wel aanzienlijk. Omdat je voor 10 miljoen nu eenmaal uit betere spelers kunt kiezen (en dus de kans op een miskoop kleiner wordt) dan wanneer je met een Aldi-budget moet shoppen in de koopjeshoek en transfervrije spelers.
  zaterdag 12 april 2014 @ 10:58:16 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138791395
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, het is niet alleen de begroting, probleem is natuurlijk de schuldenlast
pi_138791404
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Koeman heeft niet gefaald. Dus hoezo zou hij naar zijn eigen falen moeten kijken?

PSV en Twente staan financieel ook behoorlijk ver voor op ons. Niet mijlenver gelukkig. Sportief gezien presteert Feyenoord al jaren boven verwachting en boven onze financiële mogelijkheden eigenlijk.

Op basis van 3 jaar meevallende sportieve prestaties concluderen dat het allemaal wel meevalt is opportunistisch. Feyenoord gaat niet ieder jaar 'toevalstreffers' als Guidetti en Pellè tegenkomen, of geluk hebben met een goede jeugdlichting.

Aan de andere kant zijn onze schulden na komende zomer definitief afgelost na een goede transferzomer dus wat betreft financiën zullen we dan weer langzaam uit het dal gaan klimmen, al blijft onze financiële situatie achter bij met name Ajax en PSV (al is dat eigenlijk al vanaf de jaren 70 zo).
Koeman had met deze selectie net zo goed kampioen kunnen worden, het is echt niet zo dat Ajax vele malen beter speelden of een veel betere selectie hebben.
In tegenstelling tot ons wonnen zij wél de beslissende potjes.

Het is absoluut niet zo dat Koeman wmb gefaald heeft qua prestaties, maar zeg nou zelf we hebben het kampioenschap voor de derde keer op rij vrij knullig weggegeven met name in een aantal treurige uitwedstrijden die verloren werden omdat het hele spul collectief weer eens door de ondergrens heen ging niet omdat de selectie an sig nou per se kwaliteit tekort kwam tov de concurrentie.

Dikke pluim voor Frank de Boer wat dat betreft.
blablablabla
pi_138791712
lap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')