SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
True.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je moet de mindere schakels in je team ook steunen
Haha ja. Maar hij bedoelt iets andersquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat het percentage supporters wat de supporters van de rivaliserende club dom vind redelijk gelijk is in de Eredivisie.
quote:Martijn Krabbendam@Mkrabby·4 min
#Feyenoord wil komende zomer Stefan de Vrij en Daryl Janmaat verkopen. Contractonderhandelingen met beide spelers zijn opgeschort.
quote:Met Terence Kongolo is #Feyenoord wel in onderhandeling. Hij heeft een contract tot 2015, dat de club wil verlengen en verbeteren.
Wil verkopen of vragen ze teveel?quote:
Gelukkig is hij wel in vorm. Met een beetje mazzel speelt hij zich nog in Oranje en stijgt z'n marktwaarde.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
beide waarschijnlijk, De Vrij zit al aardig hoog denk ik
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:17 schreef eight het volgende:
[..]
Gelukkig is hij wel in vorm. Met een beetje mazzel speelt hij zich nog in Oranje en stijgt z'n marktwaarde.
quote:Feyenoord zet WK-gangers De Vrij en Janmaat in etalage
Feyenoord gaat proberen om Daryl Janmaat en Stefan de Vrij in de zomer te verkopen. De verdedigers beschikken over een contract dat tot volgend jaar doorloopt en de onderhandelingen over een nieuwe verbintenis zijn stilgelegd. Technisch directeur Martin van Geel van de Rotterdammers en de spelers zelf willen mogelijke buitenlandse interesse afwachten.
Mocht er geen serieus bod binnenkomen, dan gaat Feyenoord mogelijk alsnog proberen om het duo langer te binden. Janmaat ontving al eerder een aanbieding voor een nieuw contract, maar wees dat tegenvallende voorstel af. "De gesprekken zijn stilgelegd, we wachten de zomer af", zegt Van Geel nu in het Algemeen Dagblad. "Bij De Vrij hebben wij al eerder besloten om tot na het WK te wachten."
Feyenoord is nog wel in gesprek met Terence Kongolo, die een basisplaats heeft veroverd in het elftal van Ronald Koeman, maar ook nog maar een contract voor een jaar heeft. Volgens Van Geel doet Feyenoord er alles aan om de jongeling langer vast te leggen: "Hij moet in de toekomst een belangrijke speler worden", zegt de technisch directeur. Kongolo heeft al aangegeven dat hij bij Feyenoord wil blijven.
zal Janmaat niet meer opleveren?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Feyenoord is in gesprek met Terence Kongolo om zijn contract dat tot medio 2015 loopt open te breken en te verlengen. De eerste onderhandelingen leverden vooralsnog geen resultaat op. Dat schrijft het Algemeen Dagblad woensdagochtend.
Kongolo staat open voor een langer verblijf bij de Rotterdammers. Het liefst blijft hij voorlopig ook nog in De Kuip. De centrale verdediger van Feyenoord verwacht echter een 'passende finaniële opwaardering ten opzichte van zijn huidige contract', zo verwoordt het ochtendblad het.
Technisch directeur Martin van Geel vindt het van groot belang om de talentvolle speler langer te binden. 'We praten met Terence, er is ons heel veel aan gelegen om hem langer te binden', zegt Van Geel. 'Hij moet in de toekomst een belangrijke speler worden.'
Ik zou Janmaat altijd proberen langer te binden.quote:
De Vrij zit denk ik al te hoog om nog een keer te verlengen inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zozeer aan zelfoverschatting ligt, de markt is nu eenmaal zo dat dit soort spelers elders meer kunnen verdienen en niet zo'n klein beetje meer.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Was te verwachten. Maar een vertrek van Janmaat zal zich denk ik toch laten voelen.
Waarschijnlijk weer spelers die hun eigen aandeel ernstig overschatten en aanzienlijk meer willen verdienen terwijl Van Geel nog altijd beperkt is in zijn mogelijkheden.
Tja, spelers als Janmaat zijn voor ons ook buitencategorie, die moet je gewoon veel geld bieden.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Was te verwachten. Maar een vertrek van Janmaat zal zich denk ik toch laten voelen.
Van Beek is een goede vervanger, maar aanvallend minder sterk.
Wel opvallend btw dat in deze artikelen valt te lezen dat Van Geel en de spelers in kwestie er in eerste instantie niet uit zijn gekomen in de contractonderhandelingen.
Waarschijnlijk weer spelers die hun eigen aandeel ernstig overschatten en aanzienlijk meer willen verdienen terwijl Van Geel nog altijd beperkt is in zijn mogelijkheden.
Aan de andere kant kun je je afvragen of een rechtsback de grootverdiener in je selectie moet zijn. Leuk dat we de afgelopen 2 seizoenen geluk hadden met een rasvoetballer op die positie, maar over het algemeen heb ik het kapitaal liever op het middenveld of in de aanval lopen.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, spelers als Janmaat zijn voor ons ook buitencategorie, die moet je gewoon veel geld bieden.
Dan geef je hem toch die ton extra. De Redder gaat toch weg, kan je zijn salaris daarvoor gebruiken.
En Kongolo.. Tja ben benieuwd, maar die moet je echt tot 2018 vastleggen, en dat mag van mij ook wel wat kosten. Natuurlijk geen idee over het gat tussen vraag een aanbod...
Ik denk dat je ook moet kijken naar hoe makkelijk je een vervanger kunt halen. Ik zou er geen kunnen noemen...quote:Op woensdag 9 april 2014 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je je afvragen of een rechtsback de grootverdiener in je selectie moet zijn. Leuk dat we de afgelopen 2 seizoenen geluk hadden met een rasvoetballer op die positie, maar over het algemeen heb ik het kapitaal liever op het middenveld of in de aanval lopen.
Een Janmaat2 zullen we niet zo snel vinden nee. Maar over het algemeen ben ik op die positie al tevreden met een speler die de bal afpakt en weer inlevert aan een middenvelder met het juiste shirt.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook moet kijken naar hoe makkelijk je een vervanger kunt halen. Ik zou er geen kunnen noemen...
Die zijn al vrij schaars...quote:Op woensdag 9 april 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Janmaat2 zullen we niet zo snel vinden nee. Maar over het algemeen ben ik op die positie al tevreden met een speler die de bal afpakt en weer inlevert aan een middenvelder met het juiste shirt.
Euro's kunnen we nog steeds goed gebruiken.
Dat was al in september ofzo toch? Toen hebben ze het geld wat er was gebruikt voor Otje Bacardi.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:04 schreef Muto het volgende:
Feyenoord heeft Janmaat uiterste aanbieding gedaan. Maar ze zijn er niet uitgekomen.
Tja, het is wel jammer. Beste speler op die positie sinds Emerton. Nu paar seizoenen minder gevaar vanaf daar...quote:Op woensdag 9 april 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Janmaat2 zullen we niet zo snel vinden nee. Maar over het algemeen ben ik op die positie al tevreden met een speler die de bal afpakt en weer inlevert aan een middenvelder met het juiste shirt.
Euro's kunnen we nog steeds goed gebruiken.
Als we ons dan ook niet significant versterken op de rechtsbuiten-positie komen echt alle aanvallen over linksquote:Op woensdag 9 april 2014 09:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, het is wel jammer. Beste speler op die positie sinds Emerton. Nu paar seizoenen minder gevaar vanaf daar...
Nee, gesprekken uit november waren uitgesteld naar na de winterstop.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was al in september ofzo toch? Toen hebben ze het geld wat er was gebruikt voor Otje Bacardi.
Van Beek komt centraal te staan lijkt me. Als De Vrij ook weg gaat.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:38 schreef PIETR het volgende:
Vraag me af hoeveel Feyenoord wil hebben voor Janmaat. 5 miljoen? Zijn vervanger hebben we iig al in huis. Van Beek, prima speler.
http://www.defeijenoorder.nl/quote:Gisteren suggereerde Telegraaf-journalist Marcel van der Kraan dat de begroting van Feyenoord met de overgebleven plannen achterblijft bij Ajax, PSV en zelfs Vitesse en FC Twente. Hij vergeet te vermelden dat het stadion slechts een vliegwiel is voor een hogere begroting. Het stadion moet in de plannen van Red de Kuip en BAM aanzienlijke extra inkomsten gaan opleveren ten opzichte van de huidige situatie. Dit geld kan in de selectie geïnvesteerd worden waardoor in theorie structureel Europees voetbal gespeeld kan worden. Dit levert op haar beurt dan weer een forse toename van de begroting op. In dezelfde stroomversnelling volgen hogere inkomsten uit sponsoring, merchandise, recettes, TV-gelden, enzovoort. Dit zijn toenames die niet direct uit het stadion voortkomen, maar wel profiteren van het vliegwieleffect.
In het artikel verwijst Van der Kraan naar de begroting van Ajax die boven de 100 miljoen uitkomt. Hij vergeet hierbij te benoemen dat hierin onder meer de volgende posten (bedragen x EUR 1.000) zijn opgenomen. Niet direct voortkomend uit het stadion en dus posten waar bij Feyenoord in het vliegwieleffect nog veel ruimte in zit:
• Recettes Europese competities: 7.341
• Premies Europese competities: 10.783
• Sponsoring: 25.157
• Televisie: 20.312
• Merchandising: 12.639
Totaal dus ruim 76 miljoen van de totaal 106 miljoen euro die de omzet van Ajax in het seizoen 2012-’13 telde. Als je hier compleet aan voorbij gaat, is de conclusie van dit artikel onjuist. We herhalen dat wij, en met ons de meeste Feyenoorders, maar één ding willen: het beste voor onze club.
quote:Na Lion Kalentjev, zoals gisteren te lezen was op deze site, zal nog een jeugdspeler van FC Groningen de overstap naar Feyenoord maken. Dit meldt de Groninger Gezinsbode. Orkun Kokcu, middenvelder van de C2 van FC Groningen, en zijn ouders hebben al enkele gesprekken gevoerd met jeugdtrainers van Feyenoord en een overstap lijkt aanstaande.
Het feit dat veel jeugdspelers de Groningse club vroegtijdig verlaten wekt grote frustratie bij de jeugdscouts van de club op. Eerder verloor de club de talentvolle Albian Muzaqi aan PSV vertrok de 10 jarige Fodé Fofana naar het grote Barcelona. Schrale troost is de opleidingsvergoeding die FC Groningen ontvangt van 13.500 euro. Kalentjev en Kokcu maakte samen 6 jaar deel uit van de jeugdopleiding, FC ontvangt een bedrag van 81.000 euro. Henk Veldmate laat weten zeer ongelukkig te zijn met deze transfers, maar beide spelers zijn vrij om te gaan.
Oh was je het zelf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
zo triest
overigens durf ik mijn geld erop te zetten dat dit door iemand geschreven is die nog nooit in de "f-side" gezeten heeft
Noem het maar in mindere mate.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
in mindere mate zijn er ook domme "amsterdammers" hoor
Wat een onsamenhangend stuk tekst en 81k voor twee C2 spelertjes, wtf?quote:
Ben jaren geleden nog naar Helmond - Excelsior geweest, toen kon Excelsior kampioen worden, maar volgens mij verloren ze, weet het eigenlijk niet meer zo goed hahahaquote:
Hellemond.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben jaren geleden nog naar Helmond - Excelsior geweest, toen kon Excelsior kampioen worden, maar volgens mij verloren ze, weet het eigenlijk niet meer zo goed hahaha
Voor Feyenoord is dat best veel geld inderdaad. Al schijnt die halve Rus wel een groot talent te zijn. Ook Ajax had interesse.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat een onsamenhangend stuk tekst en 81k voor twee C2 spelertjes, wtf?
Dit was in seizoen 2003/2004 toch? Het werd toen 1-1. Door de 3-2 overwinning van FCDB op Veendam die dag kwamen ze op evenveel punten uit als Excelsior en werd FCDB op doelsaldo kampioen.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben jaren geleden nog naar Helmond - Excelsior geweest, toen kon Excelsior kampioen worden, maar volgens mij verloren ze, weet het eigenlijk niet meer zo goed hahaha
Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Hellemond.
Maar dat worden wel leuke weekenden dan. Vrijdag naar jong Feyenoord en zondag naar het eerste.
Als blijkt dat er (altijd) veel supporters meekomen met Jong Feyenoord dan zullen er wel wat combi's tussen zitten. Maar dat ligt denk ik ook aan de tegenstander.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.
Volgens mij wel, ja waren er zeker veel, hele uitvak + veel losquote:Op woensdag 9 april 2014 10:42 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Dit was in seizoen 2003/2004 toch? Het werd toen 1-1. Door de 3-2 overwinning van FCDB op Veendam die dag kwamen ze op evenveel punten uit als Excelsior en werd FCDB op doelsaldo kampioen.
Vonden ze in Helmond niet echt leuk dat FCDB mede dankzij hen kampioen was.
Er waren toen wel veel supporters van Excelsior kan ik me herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |