abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:26:23 #1
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138668347

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP. :+
pi_138669633
Sluitpost Erwin :')

Slechtste keeper ooit.
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:53:07 #3
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138669800
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:50 schreef bamibij het volgende:
Sluitpost Erwin :')

Slechtste keeper ooit.
Je moet de mindere schakels in je team ook steunen
pi_138670015
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef Grifte het volgende:

[..]

Je moet de mindere schakels in je team ook steunen
True.

Mulder, Verhoek, Schaken, Te Vrede, Nelom :')
Zouden niet misstaan bij cambuur
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 23:35:29 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138675752

ASTERDAM HOO-LI-GANS!!!!!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_138677256
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:21 schreef Muto het volgende:
Met Don en Happel was alles beter.

RT pls
Ik ben inmiddels overleden.
pi_138677459
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik denk dat het percentage supporters wat de supporters van de rivaliserende club dom vind redelijk gelijk is in de Eredivisie.
Haha ja. Maar hij bedoelt iets anders ;)
pi_138677718
quote:
Martijn Krabbendam‏@Mkrabby·4 min
#Feyenoord wil komende zomer Stefan de Vrij en Daryl Janmaat verkopen. Contractonderhandelingen met beide spelers zijn opgeschort.
quote:
Met Terence Kongolo is #Feyenoord wel in onderhandeling. Hij heeft een contract tot 2015, dat de club wil verlengen en verbeteren.
  woensdag 9 april 2014 @ 00:47:57 #9
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_138677783
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:44 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[..]

:{
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 9 april 2014 @ 00:58:59 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138677978
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:44 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[..]

Wil verkopen of vragen ze teveel?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 9 april 2014 @ 01:02:30 #11
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138678035
Was te verwachten. Van Beek als rcv inpassen, of eventueel BMI - Kongolo centrum. En dan maar zoeken naar een nieuwe rechtsback.
pi_138678049
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wil verkopen of vragen ze teveel?
beide waarschijnlijk, De Vrij zit al aardig hoog denk ik
pi_138678220
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 01:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gelukkig is hij wel in vorm. Met een beetje mazzel speelt hij zich nog in Oranje en stijgt z'n marktwaarde.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138678298
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 01:17 schreef eight het volgende:

[..]

Gelukkig is hij wel in vorm. Met een beetje mazzel speelt hij zich nog in Oranje en stijgt z'n marktwaarde.
:Y

Met Mathijsen, Kongolo, Van Beek en Indi heb je dan nog 4 cv's in je selectie. Nog een rechtsback er bij en Cabral uit de jugend en je zit weer goed qua verdedigers.
pi_138679460
Misschien wel een verkeerd signaal hoor naar de spelers, maar als je het ze gewoon vertelt kun je het contract toch alsnog openbreken en verlengen om de marktwaarde te doen stijgen? Ook al wil je ze verkopen? Janmaat staat sowieso al op veel lijstjes van clubs die net zo goed 5 als 10 mln voor 'm kunnen betalen (ws ongeveer het verschil tussen 1- en 2à3-jarig contract

Dit klinkt een beetje als een uitverkoop :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138679747
quote:
Feyenoord zet WK-gangers De Vrij en Janmaat in etalage

Feyenoord gaat proberen om Daryl Janmaat en Stefan de Vrij in de zomer te verkopen. De verdedigers beschikken over een contract dat tot volgend jaar doorloopt en de onderhandelingen over een nieuwe verbintenis zijn stilgelegd. Technisch directeur Martin van Geel van de Rotterdammers en de spelers zelf willen mogelijke buitenlandse interesse afwachten.

Mocht er geen serieus bod binnenkomen, dan gaat Feyenoord mogelijk alsnog proberen om het duo langer te binden. Janmaat ontving al eerder een aanbieding voor een nieuw contract, maar wees dat tegenvallende voorstel af. "De gesprekken zijn stilgelegd, we wachten de zomer af", zegt Van Geel nu in het Algemeen Dagblad. "Bij De Vrij hebben wij al eerder besloten om tot na het WK te wachten."

Feyenoord is nog wel in gesprek met Terence Kongolo, die een basisplaats heeft veroverd in het elftal van Ronald Koeman, maar ook nog maar een contract voor een jaar heeft. Volgens Van Geel doet Feyenoord er alles aan om de jongeling langer vast te leggen: "Hij moet in de toekomst een belangrijke speler worden", zegt de technisch directeur. Kongolo heeft al aangegeven dat hij bij Feyenoord wil blijven.
  woensdag 9 april 2014 @ 08:13:48 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138680004
Geen verrassing.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 9 april 2014 @ 08:16:13 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138680028
quote:

[..]

zal Janmaat niet meer opleveren?
pi_138680057
quote:
Feyenoord is in gesprek met Terence Kongolo om zijn contract dat tot medio 2015 loopt open te breken en te verlengen. De eerste onderhandelingen leverden vooralsnog geen resultaat op. Dat schrijft het Algemeen Dagblad woensdagochtend.

Kongolo staat open voor een langer verblijf bij de Rotterdammers. Het liefst blijft hij voorlopig ook nog in De Kuip. De centrale verdediger van Feyenoord verwacht echter een 'passende finaniële opwaardering ten opzichte van zijn huidige contract', zo verwoordt het ochtendblad het.

Technisch directeur Martin van Geel vindt het van groot belang om de talentvolle speler langer te binden. 'We praten met Terence, er is ons heel veel aan gelegen om hem langer te binden', zegt Van Geel. 'Hij moet in de toekomst een belangrijke speler worden.'
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138680115
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zou Janmaat altijd proberen langer te binden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138680223
quote:

[..]

De Vrij zit denk ik al te hoog om nog een keer te verlengen inderdaad.
Janmaat zou moeten kunnen lijkt me. Desnoods stop je een clausule á 7-10mln er in.
pi_138680316
Was te verwachten. Maar een vertrek van Janmaat zal zich denk ik toch laten voelen.

Van Beek is een goede vervanger, maar aanvallend minder sterk.

Wel opvallend btw dat in deze artikelen valt te lezen dat Van Geel en de spelers in kwestie er in eerste instantie niet uit zijn gekomen in de contractonderhandelingen.

Waarschijnlijk weer spelers die hun eigen aandeel ernstig overschatten en aanzienlijk meer willen verdienen terwijl Van Geel nog altijd beperkt is in zijn mogelijkheden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 9 april 2014 @ 08:42:16 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138680352
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Was te verwachten. Maar een vertrek van Janmaat zal zich denk ik toch laten voelen.

Waarschijnlijk weer spelers die hun eigen aandeel ernstig overschatten en aanzienlijk meer willen verdienen terwijl Van Geel nog altijd beperkt is in zijn mogelijkheden.
Ik weet niet of dat zozeer aan zelfoverschatting ligt, de markt is nu eenmaal zo dat dit soort spelers elders meer kunnen verdienen en niet zo'n klein beetje meer.
pi_138680387
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:

Van Beek is een goede vervanger, maar aanvallend minder sterk.

Wel opvallend btw dat in deze artikelen valt te lezen dat Van Geel en de spelers in kwestie er in eerste instantie niet uit zijn gekomen in de contractonderhandelingen.

Tja, spelers als Janmaat zijn voor ons ook buitencategorie, die moet je gewoon veel geld bieden.
Dan geef je hem toch die ton extra. De Redder gaat toch weg, kan je zijn salaris daarvoor gebruiken.

En Kongolo.. Tja ben benieuwd, maar die moet je echt tot 2018 vastleggen, en dat mag van mij ook wel wat kosten. Natuurlijk geen idee over het gat tussen vraag een aanbod...
pi_138680428
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, spelers als Janmaat zijn voor ons ook buitencategorie, die moet je gewoon veel geld bieden.
Dan geef je hem toch die ton extra. De Redder gaat toch weg, kan je zijn salaris daarvoor gebruiken.

En Kongolo.. Tja ben benieuwd, maar die moet je echt tot 2018 vastleggen, en dat mag van mij ook wel wat kosten. Natuurlijk geen idee over het gat tussen vraag een aanbod...
Aan de andere kant kun je je afvragen of een rechtsback de grootverdiener in je selectie moet zijn. Leuk dat we de afgelopen 2 seizoenen geluk hadden met een rasvoetballer op die positie, maar over het algemeen heb ik het kapitaal liever op het middenveld of in de aanval lopen.
pi_138680484
Lekker toch als je Janmaat verkoopt, transfervrij gehaald en dan nu voor enkele miljoenen weg.
pi_138680488
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Aan de andere kant kun je je afvragen of een rechtsback de grootverdiener in je selectie moet zijn. Leuk dat we de afgelopen 2 seizoenen geluk hadden met een rasvoetballer op die positie, maar over het algemeen heb ik het kapitaal liever op het middenveld of in de aanval lopen.
Ik denk dat je ook moet kijken naar hoe makkelijk je een vervanger kunt halen. Ik zou er geen kunnen noemen...
pi_138680531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook moet kijken naar hoe makkelijk je een vervanger kunt halen. Ik zou er geen kunnen noemen...
Een Janmaat2 zullen we niet zo snel vinden nee. Maar over het algemeen ben ik op die positie al tevreden met een speler die de bal afpakt en weer inlevert aan een middenvelder met het juiste shirt.

Euro's kunnen we nog steeds goed gebruiken.
pi_138680642
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Een Janmaat2 zullen we niet zo snel vinden nee. Maar over het algemeen ben ik op die positie al tevreden met een speler die de bal afpakt en weer inlevert aan een middenvelder met het juiste shirt.

Die zijn al vrij schaars...
Maar inderdaad, euro's kunnen we goed gebruiken.
pi_138680670
Feyenoord heeft Janmaat uiterste aanbieding gedaan. Maar ze zijn er niet uitgekomen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138680682
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:04 schreef Muto het volgende:
Feyenoord heeft Janmaat uiterste aanbieding gedaan. Maar ze zijn er niet uitgekomen.
Dat was al in september ofzo toch? Toen hebben ze het geld wat er was gebruikt voor Otje Bacardi.
pi_138680683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Tja, het is wel jammer. Beste speler op die positie sinds Emerton. Nu paar seizoenen minder gevaar vanaf daar... :'(
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138680737
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Tja, het is wel jammer. Beste speler op die positie sinds Emerton. Nu paar seizoenen minder gevaar vanaf daar... :'(
Als we ons dan ook niet significant versterken op de rechtsbuiten-positie komen echt alle aanvallen over links :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138681088
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:05 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dat was al in september ofzo toch? Toen hebben ze het geld wat er was gebruikt voor Otje Bacardi.
Nee, gesprekken uit november waren uitgesteld naar na de winterstop.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138681291
Geld is keihard nodig dus prima.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:38:43 #36
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138681310
Vraag me af hoeveel Feyenoord wil hebben voor Janmaat. 5 miljoen? Zijn vervanger hebben we iig al in huis. Van Beek, prima speler.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_138681415
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:38 schreef PIETR het volgende:
Vraag me af hoeveel Feyenoord wil hebben voor Janmaat. 5 miljoen? Zijn vervanger hebben we iig al in huis. Van Beek, prima speler.
Van Beek komt centraal te staan lijkt me. Als De Vrij ook weg gaat.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:48:09 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138681526
quote:
Gisteren suggereerde Telegraaf-journalist Marcel van der Kraan dat de begroting van Feyenoord met de overgebleven plannen achterblijft bij Ajax, PSV en zelfs Vitesse en FC Twente. Hij vergeet te vermelden dat het stadion slechts een vliegwiel is voor een hogere begroting. Het stadion moet in de plannen van Red de Kuip en BAM aanzienlijke extra inkomsten gaan opleveren ten opzichte van de huidige situatie. Dit geld kan in de selectie geïnvesteerd worden waardoor in theorie structureel Europees voetbal gespeeld kan worden. Dit levert op haar beurt dan weer een forse toename van de begroting op. In dezelfde stroomversnelling volgen hogere inkomsten uit sponsoring, merchandise, recettes, TV-gelden, enzovoort. Dit zijn toenames die niet direct uit het stadion voortkomen, maar wel profiteren van het vliegwieleffect.

In het artikel verwijst Van der Kraan naar de begroting van Ajax die boven de 100 miljoen uitkomt. Hij vergeet hierbij te benoemen dat hierin onder meer de volgende posten (bedragen x EUR 1.000) zijn opgenomen. Niet direct voortkomend uit het stadion en dus posten waar bij Feyenoord in het vliegwieleffect nog veel ruimte in zit:

• Recettes Europese competities: 7.341
• Premies Europese competities: 10.783
• Sponsoring: 25.157
• Televisie: 20.312
• Merchandising: 12.639

Totaal dus ruim 76 miljoen van de totaal 106 miljoen euro die de omzet van Ajax in het seizoen 2012-’13 telde. Als je hier compleet aan voorbij gaat, is de conclusie van dit artikel onjuist. We herhalen dat wij, en met ons de meeste Feyenoorders, maar één ding willen: het beste voor onze club.
http://www.defeijenoorder.nl/
Elite
Tegen TTIP
pi_138681566
quote:
Na Lion Kalentjev, zoals gisteren te lezen was op deze site, zal nog een jeugdspeler van FC Groningen de overstap naar Feyenoord maken. Dit meldt de Groninger Gezinsbode. Orkun Kokcu, middenvelder van de C2 van FC Groningen, en zijn ouders hebben al enkele gesprekken gevoerd met jeugdtrainers van Feyenoord en een overstap lijkt aanstaande.

Het feit dat veel jeugdspelers de Groningse club vroegtijdig verlaten wekt grote frustratie bij de jeugdscouts van de club op. Eerder verloor de club de talentvolle Albian Muzaqi aan PSV vertrok de 10 jarige Fodé Fofana naar het grote Barcelona. Schrale troost is de opleidingsvergoeding die FC Groningen ontvangt van 13.500 euro. Kalentjev en Kokcu maakte samen 6 jaar deel uit van de jeugdopleiding, FC ontvangt een bedrag van 81.000 euro. Henk Veldmate laat weten zeer ongelukkig te zijn met deze transfers, maar beide spelers zijn vrij om te gaan.
pi_138681856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef Tyron het volgende:

[..]

zo triest :{

overigens durf ik mijn geld erop te zetten dat dit door iemand geschreven is die nog nooit in de "f-side" gezeten heeft
Oh was je het zelf.
pi_138681913
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:33 schreef Tyron het volgende:

[..]

in mindere mate zijn er ook domme "amsterdammers" hoor :)
Noem het maar in mindere mate.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Amsterdam__.html
pi_138682097
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:50 schreef Muto het volgende:

[..]

Wat een onsamenhangend stuk tekst en 81k voor twee C2 spelertjes, wtf?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_138682108
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:59 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Een combi naar Helmond _O_
Ben jaren geleden nog naar Helmond - Excelsior geweest, toen kon Excelsior kampioen worden, maar volgens mij verloren ze, weet het eigenlijk niet meer zo goed hahaha
  woensdag 9 april 2014 @ 10:24:16 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138682356
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:

[..]

Ben jaren geleden nog naar Helmond - Excelsior geweest, toen kon Excelsior kampioen worden, maar volgens mij verloren ze, weet het eigenlijk niet meer zo goed hahaha
Hellemond.

Maar dat worden wel leuke weekenden dan. Vrijdag naar jong Feyenoord en zondag naar het eerste.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 10:25:18 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_138682376
Beetje opgeschoond. Nu weer over Feyenoord mensjes.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 9 april 2014 @ 10:25:52 #46
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138682396
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:12 schreef nostra het volgende:

[..]

Wat een onsamenhangend stuk tekst en 81k voor twee C2 spelertjes, wtf?
Voor Feyenoord is dat best veel geld inderdaad. Al schijnt die halve Rus wel een groot talent te zijn. Ook Ajax had interesse.

We moeten sowieso nooit meer huilen als er een jeugdspeler vertrekt naar een Engelse club. We halen zelf ook jonge spelers weg van andere clubs.
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 9 april 2014 @ 10:42:59 #47
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_138682849
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:

[..]

Dit was in seizoen 2003/2004 toch? Het werd toen 1-1. Door de 3-2 overwinning van FCDB op Veendam die dag kwamen ze op evenveel punten uit als Excelsior en werd FCDB op doelsaldo kampioen.
Vonden ze in Helmond niet echt leuk dat FCDB mede dankzij hen kampioen was.
Er waren toen wel veel supporters van Excelsior kan ik me herinneren.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  woensdag 9 april 2014 @ 11:08:58 #48
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_138683583
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Hellemond.

Maar dat worden wel leuke weekenden dan. Vrijdag naar jong Feyenoord en zondag naar het eerste.
Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:14:23 #49
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_138683792
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef satecl het volgende:

[..]

Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.
Als blijkt dat er (altijd) veel supporters meekomen met Jong Feyenoord dan zullen er wel wat combi's tussen zitten. Maar dat ligt denk ik ook aan de tegenstander.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_138684242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:42 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Dit was in seizoen 2003/2004 toch? Het werd toen 1-1. Door de 3-2 overwinning van FCDB op Veendam die dag kwamen ze op evenveel punten uit als Excelsior en werd FCDB op doelsaldo kampioen.
Vonden ze in Helmond niet echt leuk dat FCDB mede dankzij hen kampioen was.
Er waren toen wel veel supporters van Excelsior kan ik me herinneren.
Volgens mij wel, ja waren er zeker veel, hele uitvak + veel los
pi_138684418
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef satecl het volgende:

[..]

Menig burgemeester kreeg al hartkloppingen bij het bericht gisteren, zou mij niks verbazen als 75% combi zal zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138684499
75%? Alles behalve de eerste keer Sperma en Excelsior combi..
pi_138684523
Ik wilde positief zijn, optimistisch inschatten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138684547
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Als blijkt dat er (altijd) veel supporters meekomen met Jong Feyenoord dan zullen er wel wat combi's tussen zitten. Maar dat ligt denk ik ook aan de tegenstander.
Tegenstanders en eventueel risico telt tegenwoordig allang niet meer. Als Feyenoord op bezoek komt lijkt het wel alsof men standaard voor een combi-regeling kiest. :')

Als ik zie welke wedstrijden naar mijn inzicht allemaal vrij bezocht zouden moeten kunnen worden, maar waar toch beperkingen voor worden opgelegd, hetzij in de vorm van een combiregeling of een auto-combi, dan zitten daar echt belachelijke voorbeelden tussen.

Wedstrijden zoals RKC, Heracles Almelo, Heerenveen, AZ, Cambuur, Roda JC, Go Ahead Eagles, NEC, PEC Zwolle, zouden wat mij betreft allemaal vrij vervoer kunnen zijn. Terwijl ik zeker weet dat 80% van deze wedstrijden een combiregeling of beperkingen tav vrij vervoer kent.

Zo zal het ook in de Jupiler league zijn. Terwijl er echt geen rivaliteit bestaat tussen Feyenoordsupporters en die kleine clubjes, op dat gekke Sparta na dan, maar dat is dan weer wel vrij vervoer.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 9 april 2014 @ 11:42:12 #55
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138684647
Ga er maar gewoon vanuit dat het meerendeel dan combi zal zijn, inderdaad. Jong Ajax kreeg volgens mij alleen vrij vervoer naar clubs in de buurt als Almere, Volendam en Telstar. Rest allemaal combi.

Al werd die buscombi dan in bijna elk geval geannuleerd omdat er maximaal 6 kaarten werden verkocht. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_138684872
Vrij vervoer naar Volendam lijkt me dan weer een minder goed plan.:p
pi_138684894
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef bamibij het volgende:
Vrij vervoer naar Volendam lijkt me dan weer een minder goed plan.:p
Daar moet je niet eens naar toe willen. Dom inteeltvolk daar. :')
  woensdag 9 april 2014 @ 11:53:19 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138685002
Alles is tegenwoordig een combi, voor heel veel clubs geldt dat. Het is de makkelijkste weg voor de lokale driehoek.
Elite
Tegen TTIP
pi_138685399
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wedstrijden zoals RKC, Heracles Almelo, Heerenveen, AZ, Cambuur, Roda JC, Go Ahead Eagles, NEC, PEC Zwolle, zouden wat mij betreft allemaal vrij vervoer kunnen zijn. Terwijl ik zeker weet dat 80% van deze wedstrijden een combiregeling of beperkingen tav vrij vervoer kent.

Maak er maar bijna 100% van. Volgens mij was alleen Heerenveen (gedeeltelijk) vrij vervoer.
pi_138686130
Toch mag de hand ook wel eens in eigen boezem. Vrij vervoer is ook iets wat een hoop niet aankunnen.
pi_138688086
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar moet je niet eens naar toe willen. Dom inteeltvolk daar. :')
Vroeger veel geweest, was altijd de gezelligste uitwedstrijd, om 09.00 uur al in de kroeg op de dijk.
pi_138688153
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef bamibij het volgende:
Toch mag de hand ook wel eens in eigen boezem. Vrij vervoer is ook iets wat een hoop niet aankunnen.
Onzin, vroeger zaten er veel meer gekken op de uitvakken i.p.v die broodtrommels die er nu zitten en gebeurde er ook weinig en mocht je vrij veel wedstrijden met eigen vervoer.
pi_138688428
quote:
Zo ziet het er al heel anders uit
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138688757
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Onzin, vroeger zaten er veel meer gekken op de uitvakken i.p.v die broodtrommels die er nu zitten en gebeurde er ook weinig en mocht je vrij veel wedstrijden met eigen vervoer.
Dat zal aan je definitie van weinig liggen dan. Wel eens staan praten met van die 'gekken' en die vonden t altijd prachtig, zo'n geplunderde winkel of 3,4.
pi_138688800
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:04 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat zal aan je definitie van weinig liggen dan. Wel eens staan praten met van die 'gekken' en die vonden t altijd prachtig, zo'n geplunderde winkel of 3,4.
Basel _O_
blablablabla
pi_138688847
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Basel _O_
Dat zijn geen heldendaden hoor jongen. Wil je beverwijk anders ook nog ff verheerlijken? Oorzaak 1 voor al dat combi gezeik.
pi_138688966
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat zijn geen heldendaden hoor jongen. Wil je beverwijk anders ook nog ff verheerlijken? Oorzaak 1 voor al dat combi gezeik.
Dat is geen direct gevolg van Beverwijk hoor.
Buitenproportionele maatregelen allemaal net als al die politie-inzet rondom wedstrijden die nauwelijks een risico vormen.

Go Ahead moest laatst ook met combiregeling naar De Kuip men is volledig doorgeslagen op dat vlak.
blablablabla
pi_138689298
Autoriteiten zijn doorgeslagen, zeker.

Mensen die van alles en nog wat hebben uitgevreten hebben echter wel gezorgd dat zij konden doorslaan.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:30:23 #69
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138689475
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef Luni het volgende:

[..]

De problematiek zit hem nu meer in de mensen op losse kaarten, dan de supporters in het uitvak. Die eerste groep wordt groter en groter.
Elite
Tegen TTIP
pi_138689625
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef Happel het volgende:

[..]

De problematiek zit hem nu meer in de mensen op losse kaarten, dan de supporters in het uitvak. Die eerste groep wordt groter en groter.
Punt is vooral dat daar zoveel heisa om wordt gemaakt door oa LN zelf. Waarom toch? Als je iedere aankondigt met de flkg present te zijn tjsa gek he dat er fuiken staan
pi_138689646
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef bamibij het volgende:

[..]

Punt is vooral dat daar zoveel heisa om wordt gemaakt door oa LN zelf. Waarom toch? Als je iedere aankondigt met de flkg present te zijn tjsa gek he dat er fuiken staan
Daar heb je wel een punt, ja.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:45:16 #72
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138689925
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef bamibij het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Er is teveel aandacht voor, ook vanuit eigen supporterskringen.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 9 april 2014 @ 14:46:32 #73
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_138689966
Ben echt benieuwd naar de selectie van volgend jaar. Zeker als bijvoorbeeld De Vrij, Janmaat en Pelle weggaan. De Vrij is op te vangen met Van Beek, dus dat gat is goed te dichten. Maar Janmaat en met name Pelle is toch maar weer afwachten wat er komt. Te Vrede is niet goed genoeg namelijk :')
pi_138690415
Word dat niet gedaan door LN en de FLKG juist om aan te tonen dat die combi's zo onzinnig als de pest zijn?
pi_138690544
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Word dat niet gedaan door LN en de FLKG juist om aan te tonen dat die combi's zo onzinnig als de pest zijn?
Daarom schoppen ze altijd herrie, aha. Ik denk dat die combi's helemaal niet zo onzinnig zijn; bepaalde groepen kunnen zich simpelweg niet gedragen. Of willen dat niet.

Als ik uitwedstrijden ga zit ik altijd los. Nog nooit ergens problemen gehad. Een groepering als vak W of Cabraz Feliz wordt al opgewacht als ze de trein uitstappen. Rara hoe kan dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')