abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138680484
Lekker toch als je Janmaat verkoopt, transfervrij gehaald en dan nu voor enkele miljoenen weg.
pi_138680488
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Aan de andere kant kun je je afvragen of een rechtsback de grootverdiener in je selectie moet zijn. Leuk dat we de afgelopen 2 seizoenen geluk hadden met een rasvoetballer op die positie, maar over het algemeen heb ik het kapitaal liever op het middenveld of in de aanval lopen.
Ik denk dat je ook moet kijken naar hoe makkelijk je een vervanger kunt halen. Ik zou er geen kunnen noemen...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138680531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook moet kijken naar hoe makkelijk je een vervanger kunt halen. Ik zou er geen kunnen noemen...
Een Janmaat2 zullen we niet zo snel vinden nee. Maar over het algemeen ben ik op die positie al tevreden met een speler die de bal afpakt en weer inlevert aan een middenvelder met het juiste shirt.

Euro's kunnen we nog steeds goed gebruiken.
pi_138680642
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Een Janmaat2 zullen we niet zo snel vinden nee. Maar over het algemeen ben ik op die positie al tevreden met een speler die de bal afpakt en weer inlevert aan een middenvelder met het juiste shirt.

Die zijn al vrij schaars...
Maar inderdaad, euro's kunnen we goed gebruiken.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138680670
Feyenoord heeft Janmaat uiterste aanbieding gedaan. Maar ze zijn er niet uitgekomen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138680682
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:04 schreef Muto het volgende:
Feyenoord heeft Janmaat uiterste aanbieding gedaan. Maar ze zijn er niet uitgekomen.
Dat was al in september ofzo toch? Toen hebben ze het geld wat er was gebruikt voor Otje Bacardi.
pi_138680683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Tja, het is wel jammer. Beste speler op die positie sinds Emerton. Nu paar seizoenen minder gevaar vanaf daar... :'(
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138680737
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Tja, het is wel jammer. Beste speler op die positie sinds Emerton. Nu paar seizoenen minder gevaar vanaf daar... :'(
Als we ons dan ook niet significant versterken op de rechtsbuiten-positie komen echt alle aanvallen over links :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138681088
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:05 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dat was al in september ofzo toch? Toen hebben ze het geld wat er was gebruikt voor Otje Bacardi.
Nee, gesprekken uit november waren uitgesteld naar na de winterstop.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138681291
Geld is keihard nodig dus prima.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:38:43 #36
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138681310
Vraag me af hoeveel Feyenoord wil hebben voor Janmaat. 5 miljoen? Zijn vervanger hebben we iig al in huis. Van Beek, prima speler.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_138681415
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:38 schreef PIETR het volgende:
Vraag me af hoeveel Feyenoord wil hebben voor Janmaat. 5 miljoen? Zijn vervanger hebben we iig al in huis. Van Beek, prima speler.
Van Beek komt centraal te staan lijkt me. Als De Vrij ook weg gaat.
  woensdag 9 april 2014 @ 09:48:09 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138681526
quote:
Gisteren suggereerde Telegraaf-journalist Marcel van der Kraan dat de begroting van Feyenoord met de overgebleven plannen achterblijft bij Ajax, PSV en zelfs Vitesse en FC Twente. Hij vergeet te vermelden dat het stadion slechts een vliegwiel is voor een hogere begroting. Het stadion moet in de plannen van Red de Kuip en BAM aanzienlijke extra inkomsten gaan opleveren ten opzichte van de huidige situatie. Dit geld kan in de selectie geïnvesteerd worden waardoor in theorie structureel Europees voetbal gespeeld kan worden. Dit levert op haar beurt dan weer een forse toename van de begroting op. In dezelfde stroomversnelling volgen hogere inkomsten uit sponsoring, merchandise, recettes, TV-gelden, enzovoort. Dit zijn toenames die niet direct uit het stadion voortkomen, maar wel profiteren van het vliegwieleffect.

In het artikel verwijst Van der Kraan naar de begroting van Ajax die boven de 100 miljoen uitkomt. Hij vergeet hierbij te benoemen dat hierin onder meer de volgende posten (bedragen x EUR 1.000) zijn opgenomen. Niet direct voortkomend uit het stadion en dus posten waar bij Feyenoord in het vliegwieleffect nog veel ruimte in zit:

• Recettes Europese competities: 7.341
• Premies Europese competities: 10.783
• Sponsoring: 25.157
• Televisie: 20.312
• Merchandising: 12.639

Totaal dus ruim 76 miljoen van de totaal 106 miljoen euro die de omzet van Ajax in het seizoen 2012-’13 telde. Als je hier compleet aan voorbij gaat, is de conclusie van dit artikel onjuist. We herhalen dat wij, en met ons de meeste Feyenoorders, maar één ding willen: het beste voor onze club.
http://www.defeijenoorder.nl/
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138681566
quote:
Na Lion Kalentjev, zoals gisteren te lezen was op deze site, zal nog een jeugdspeler van FC Groningen de overstap naar Feyenoord maken. Dit meldt de Groninger Gezinsbode. Orkun Kokcu, middenvelder van de C2 van FC Groningen, en zijn ouders hebben al enkele gesprekken gevoerd met jeugdtrainers van Feyenoord en een overstap lijkt aanstaande.

Het feit dat veel jeugdspelers de Groningse club vroegtijdig verlaten wekt grote frustratie bij de jeugdscouts van de club op. Eerder verloor de club de talentvolle Albian Muzaqi aan PSV vertrok de 10 jarige Fodé Fofana naar het grote Barcelona. Schrale troost is de opleidingsvergoeding die FC Groningen ontvangt van 13.500 euro. Kalentjev en Kokcu maakte samen 6 jaar deel uit van de jeugdopleiding, FC ontvangt een bedrag van 81.000 euro. Henk Veldmate laat weten zeer ongelukkig te zijn met deze transfers, maar beide spelers zijn vrij om te gaan.
pi_138681856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef Tyron het volgende:

[..]

zo triest :{

overigens durf ik mijn geld erop te zetten dat dit door iemand geschreven is die nog nooit in de "f-side" gezeten heeft
Oh was je het zelf.
pi_138681913
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:33 schreef Tyron het volgende:

[..]

in mindere mate zijn er ook domme "amsterdammers" hoor :)
Noem het maar in mindere mate.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Amsterdam__.html
pi_138682097
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:50 schreef Muto het volgende:

[..]

Wat een onsamenhangend stuk tekst en 81k voor twee C2 spelertjes, wtf?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_138682108
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:59 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Een combi naar Helmond _O_
Ben jaren geleden nog naar Helmond - Excelsior geweest, toen kon Excelsior kampioen worden, maar volgens mij verloren ze, weet het eigenlijk niet meer zo goed hahaha
  woensdag 9 april 2014 @ 10:24:16 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138682356
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:

[..]

Ben jaren geleden nog naar Helmond - Excelsior geweest, toen kon Excelsior kampioen worden, maar volgens mij verloren ze, weet het eigenlijk niet meer zo goed hahaha
Hellemond.

Maar dat worden wel leuke weekenden dan. Vrijdag naar jong Feyenoord en zondag naar het eerste.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 10:25:18 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_138682376
Beetje opgeschoond. Nu weer over Feyenoord mensjes.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 9 april 2014 @ 10:25:52 #46
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138682396
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:12 schreef nostra het volgende:

[..]

Wat een onsamenhangend stuk tekst en 81k voor twee C2 spelertjes, wtf?
Voor Feyenoord is dat best veel geld inderdaad. Al schijnt die halve Rus wel een groot talent te zijn. Ook Ajax had interesse.

We moeten sowieso nooit meer huilen als er een jeugdspeler vertrekt naar een Engelse club. We halen zelf ook jonge spelers weg van andere clubs.
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 9 april 2014 @ 10:42:59 #47
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_138682849
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:

[..]

Dit was in seizoen 2003/2004 toch? Het werd toen 1-1. Door de 3-2 overwinning van FCDB op Veendam die dag kwamen ze op evenveel punten uit als Excelsior en werd FCDB op doelsaldo kampioen.
Vonden ze in Helmond niet echt leuk dat FCDB mede dankzij hen kampioen was.
Er waren toen wel veel supporters van Excelsior kan ik me herinneren.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  woensdag 9 april 2014 @ 11:08:58 #48
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_138683583
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Hellemond.

Maar dat worden wel leuke weekenden dan. Vrijdag naar jong Feyenoord en zondag naar het eerste.
Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:14:23 #49
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_138683792
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef satecl het volgende:

[..]

Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.
Als blijkt dat er (altijd) veel supporters meekomen met Jong Feyenoord dan zullen er wel wat combi's tussen zitten. Maar dat ligt denk ik ook aan de tegenstander.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_138684242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:42 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Dit was in seizoen 2003/2004 toch? Het werd toen 1-1. Door de 3-2 overwinning van FCDB op Veendam die dag kwamen ze op evenveel punten uit als Excelsior en werd FCDB op doelsaldo kampioen.
Vonden ze in Helmond niet echt leuk dat FCDB mede dankzij hen kampioen was.
Er waren toen wel veel supporters van Excelsior kan ik me herinneren.
Volgens mij wel, ja waren er zeker veel, hele uitvak + veel los
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')