abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138684418
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef satecl het volgende:

[..]

Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.
Menig burgemeester kreeg al hartkloppingen bij het bericht gisteren, zou mij niks verbazen als 75% combi zal zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138684499
75%? Alles behalve de eerste keer Sperma en Excelsior combi..
pi_138684523
Ik wilde positief zijn, optimistisch inschatten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138684547
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Als blijkt dat er (altijd) veel supporters meekomen met Jong Feyenoord dan zullen er wel wat combi's tussen zitten. Maar dat ligt denk ik ook aan de tegenstander.
Tegenstanders en eventueel risico telt tegenwoordig allang niet meer. Als Feyenoord op bezoek komt lijkt het wel alsof men standaard voor een combi-regeling kiest. :')

Als ik zie welke wedstrijden naar mijn inzicht allemaal vrij bezocht zouden moeten kunnen worden, maar waar toch beperkingen voor worden opgelegd, hetzij in de vorm van een combiregeling of een auto-combi, dan zitten daar echt belachelijke voorbeelden tussen.

Wedstrijden zoals RKC, Heracles Almelo, Heerenveen, AZ, Cambuur, Roda JC, Go Ahead Eagles, NEC, PEC Zwolle, zouden wat mij betreft allemaal vrij vervoer kunnen zijn. Terwijl ik zeker weet dat 80% van deze wedstrijden een combiregeling of beperkingen tav vrij vervoer kent.

Zo zal het ook in de Jupiler league zijn. Terwijl er echt geen rivaliteit bestaat tussen Feyenoordsupporters en die kleine clubjes, op dat gekke Sparta na dan, maar dat is dan weer wel vrij vervoer.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 9 april 2014 @ 11:42:12 #55
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138684647
Ga er maar gewoon vanuit dat het meerendeel dan combi zal zijn, inderdaad. Jong Ajax kreeg volgens mij alleen vrij vervoer naar clubs in de buurt als Almere, Volendam en Telstar. Rest allemaal combi.

Al werd die buscombi dan in bijna elk geval geannuleerd omdat er maximaal 6 kaarten werden verkocht. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_138684872
Vrij vervoer naar Volendam lijkt me dan weer een minder goed plan.:p
pi_138684894
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef bamibij het volgende:
Vrij vervoer naar Volendam lijkt me dan weer een minder goed plan.:p
Daar moet je niet eens naar toe willen. Dom inteeltvolk daar. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 9 april 2014 @ 11:53:19 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138685002
Alles is tegenwoordig een combi, voor heel veel clubs geldt dat. Het is de makkelijkste weg voor de lokale driehoek.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138685399
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wedstrijden zoals RKC, Heracles Almelo, Heerenveen, AZ, Cambuur, Roda JC, Go Ahead Eagles, NEC, PEC Zwolle, zouden wat mij betreft allemaal vrij vervoer kunnen zijn. Terwijl ik zeker weet dat 80% van deze wedstrijden een combiregeling of beperkingen tav vrij vervoer kent.

Maak er maar bijna 100% van. Volgens mij was alleen Heerenveen (gedeeltelijk) vrij vervoer.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138686130
Toch mag de hand ook wel eens in eigen boezem. Vrij vervoer is ook iets wat een hoop niet aankunnen.
pi_138688086
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar moet je niet eens naar toe willen. Dom inteeltvolk daar. :')
Vroeger veel geweest, was altijd de gezelligste uitwedstrijd, om 09.00 uur al in de kroeg op de dijk.
pi_138688153
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef bamibij het volgende:
Toch mag de hand ook wel eens in eigen boezem. Vrij vervoer is ook iets wat een hoop niet aankunnen.
Onzin, vroeger zaten er veel meer gekken op de uitvakken i.p.v die broodtrommels die er nu zitten en gebeurde er ook weinig en mocht je vrij veel wedstrijden met eigen vervoer.
pi_138688428
quote:
Zo ziet het er al heel anders uit
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138688757
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Onzin, vroeger zaten er veel meer gekken op de uitvakken i.p.v die broodtrommels die er nu zitten en gebeurde er ook weinig en mocht je vrij veel wedstrijden met eigen vervoer.
Dat zal aan je definitie van weinig liggen dan. Wel eens staan praten met van die 'gekken' en die vonden t altijd prachtig, zo'n geplunderde winkel of 3,4.
pi_138688800
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:04 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat zal aan je definitie van weinig liggen dan. Wel eens staan praten met van die 'gekken' en die vonden t altijd prachtig, zo'n geplunderde winkel of 3,4.
Basel _O_
blablablabla
pi_138688847
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Basel _O_
Dat zijn geen heldendaden hoor jongen. Wil je beverwijk anders ook nog ff verheerlijken? Oorzaak 1 voor al dat combi gezeik.
pi_138688966
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat zijn geen heldendaden hoor jongen. Wil je beverwijk anders ook nog ff verheerlijken? Oorzaak 1 voor al dat combi gezeik.
Dat is geen direct gevolg van Beverwijk hoor.
Buitenproportionele maatregelen allemaal net als al die politie-inzet rondom wedstrijden die nauwelijks een risico vormen.

Go Ahead moest laatst ook met combiregeling naar De Kuip men is volledig doorgeslagen op dat vlak.
blablablabla
pi_138689298
Autoriteiten zijn doorgeslagen, zeker.

Mensen die van alles en nog wat hebben uitgevreten hebben echter wel gezorgd dat zij konden doorslaan.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:30:23 #69
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138689475
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef Luni het volgende:

[..]

De problematiek zit hem nu meer in de mensen op losse kaarten, dan de supporters in het uitvak. Die eerste groep wordt groter en groter.
Elite
Tegen TTIP
pi_138689625
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef Happel het volgende:

[..]

De problematiek zit hem nu meer in de mensen op losse kaarten, dan de supporters in het uitvak. Die eerste groep wordt groter en groter.
Punt is vooral dat daar zoveel heisa om wordt gemaakt door oa LN zelf. Waarom toch? Als je iedere aankondigt met de flkg present te zijn tjsa gek he dat er fuiken staan
pi_138689646
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef bamibij het volgende:

[..]

Punt is vooral dat daar zoveel heisa om wordt gemaakt door oa LN zelf. Waarom toch? Als je iedere aankondigt met de flkg present te zijn tjsa gek he dat er fuiken staan
Daar heb je wel een punt, ja.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:45:16 #72
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138689925
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef bamibij het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Er is teveel aandacht voor, ook vanuit eigen supporterskringen.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 9 april 2014 @ 14:46:32 #73
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_138689966
Ben echt benieuwd naar de selectie van volgend jaar. Zeker als bijvoorbeeld De Vrij, Janmaat en Pelle weggaan. De Vrij is op te vangen met Van Beek, dus dat gat is goed te dichten. Maar Janmaat en met name Pelle is toch maar weer afwachten wat er komt. Te Vrede is niet goed genoeg namelijk :')
pi_138690415
Word dat niet gedaan door LN en de FLKG juist om aan te tonen dat die combi's zo onzinnig als de pest zijn?
pi_138690544
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Word dat niet gedaan door LN en de FLKG juist om aan te tonen dat die combi's zo onzinnig als de pest zijn?
Daarom schoppen ze altijd herrie, aha. Ik denk dat die combi's helemaal niet zo onzinnig zijn; bepaalde groepen kunnen zich simpelweg niet gedragen. Of willen dat niet.

Als ik uitwedstrijden ga zit ik altijd los. Nog nooit ergens problemen gehad. Een groepering als vak W of Cabraz Feliz wordt al opgewacht als ze de trein uitstappen. Rara hoe kan dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')