Menig burgemeester kreeg al hartkloppingen bij het bericht gisteren, zou mij niks verbazen als 75% combi zal zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.
Tegenstanders en eventueel risico telt tegenwoordig allang niet meer. Als Feyenoord op bezoek komt lijkt het wel alsof men standaard voor een combi-regeling kiest.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Als blijkt dat er (altijd) veel supporters meekomen met Jong Feyenoord dan zullen er wel wat combi's tussen zitten. Maar dat ligt denk ik ook aan de tegenstander.
Daar moet je niet eens naar toe willen. Dom inteeltvolk daar.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef bamibij het volgende:
Vrij vervoer naar Volendam lijkt me dan weer een minder goed plan.:p
Maak er maar bijna 100% van. Volgens mij was alleen Heerenveen (gedeeltelijk) vrij vervoer.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wedstrijden zoals RKC, Heracles Almelo, Heerenveen, AZ, Cambuur, Roda JC, Go Ahead Eagles, NEC, PEC Zwolle, zouden wat mij betreft allemaal vrij vervoer kunnen zijn. Terwijl ik zeker weet dat 80% van deze wedstrijden een combiregeling of beperkingen tav vrij vervoer kent.
Vroeger veel geweest, was altijd de gezelligste uitwedstrijd, om 09.00 uur al in de kroeg op de dijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar moet je niet eens naar toe willen. Dom inteeltvolk daar.
Onzin, vroeger zaten er veel meer gekken op de uitvakken i.p.v die broodtrommels die er nu zitten en gebeurde er ook weinig en mocht je vrij veel wedstrijden met eigen vervoer.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef bamibij het volgende:
Toch mag de hand ook wel eens in eigen boezem. Vrij vervoer is ook iets wat een hoop niet aankunnen.
Zo ziet het er al heel anders uitquote:
Dat zal aan je definitie van weinig liggen dan. Wel eens staan praten met van die 'gekken' en die vonden t altijd prachtig, zo'n geplunderde winkel of 3,4.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Onzin, vroeger zaten er veel meer gekken op de uitvakken i.p.v die broodtrommels die er nu zitten en gebeurde er ook weinig en mocht je vrij veel wedstrijden met eigen vervoer.
Baselquote:Op woensdag 9 april 2014 14:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat zal aan je definitie van weinig liggen dan. Wel eens staan praten met van die 'gekken' en die vonden t altijd prachtig, zo'n geplunderde winkel of 3,4.
Dat zijn geen heldendaden hoor jongen. Wil je beverwijk anders ook nog ff verheerlijken? Oorzaak 1 voor al dat combi gezeik.quote:
Dat is geen direct gevolg van Beverwijk hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat zijn geen heldendaden hoor jongen. Wil je beverwijk anders ook nog ff verheerlijken? Oorzaak 1 voor al dat combi gezeik.
De problematiek zit hem nu meer in de mensen op losse kaarten, dan de supporters in het uitvak. Die eerste groep wordt groter en groter.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Onzin, vroeger zaten er veel meer gekken op de uitvakken i.p.v die broodtrommels die er nu zitten en gebeurde er ook weinig en mocht je vrij veel wedstrijden met eigen vervoer.
Punt is vooral dat daar zoveel heisa om wordt gemaakt door oa LN zelf. Waarom toch? Als je iedere aankondigt met de flkg present te zijn tjsa gek he dat er fuiken staanquote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
De problematiek zit hem nu meer in de mensen op losse kaarten, dan de supporters in het uitvak. Die eerste groep wordt groter en groter.
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Punt is vooral dat daar zoveel heisa om wordt gemaakt door oa LN zelf. Waarom toch? Als je iedere aankondigt met de flkg present te zijn tjsa gek he dat er fuiken staan
Helemaal mee eens. Er is teveel aandacht voor, ook vanuit eigen supporterskringen.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Punt is vooral dat daar zoveel heisa om wordt gemaakt door oa LN zelf. Waarom toch? Als je iedere aankondigt met de flkg present te zijn tjsa gek he dat er fuiken staan
Daarom schoppen ze altijd herrie, aha. Ik denk dat die combi's helemaal niet zo onzinnig zijn; bepaalde groepen kunnen zich simpelweg niet gedragen. Of willen dat niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Word dat niet gedaan door LN en de FLKG juist om aan te tonen dat die combi's zo onzinnig als de pest zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |