Onterechte ban dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had het in ieder geval over ongecontroleerde celdeling in Amsterdam deze morgen.
Die Danny woont toch ook in Zwolle?quote:
Solliciteer jij dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso een Feyenoord-mod zou fijn zijn voor het evenwicht.
Nee.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Danny woont toch ook in Zwolle?
Wel eens zien lopen moet wel opvallen met zijn kale kop.
Mwah GGMM is behoorlijk gekapt met dat trollen de laatste weken.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof er Feyenoordmoderators komen. Wees realistisch, daar zit geen enkele geschikte mod in dat topic.
#BringBackHappelquote:Op donderdag 3 april 2014 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
De Muutquote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof er Feyenoordmoderators komen. Wees realistisch, daar zit geen enkele geschikte mod in dat topic.
LittleRabbit was in mijn ogen ook totaal ongeschikt maar die doet het redelijk toch ?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is een idioot. Krijgt het voor elkaar om de meeste vriendelijke man die ik ken weg te krijgen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah GGMM is behoorlijk gekapt met dat trollen de laatste weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |