Is niet groot joh. Kut je beter bij Kamperpoort wonen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stadshagen heeft wel een behoorlijk groot winkelcentrum. Verder is het niet echt een sfeervolle buurt
Deventer is toch één al tokkie?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaren gewoond vond het altijd een verschrikking maar nu ik een paar jaar in Enschede woon verlang ik altijd terug naar Deventer als ik er weer ben.
Ok dombo het olifantje we zullen dit niet onthouden.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan is wel zo'n grote bad guy in het dagelijkse leven, onthoudt u dat niet.
Ik heb daar toen onderzoek moeten doen is best groot winkelcentrum voor zo'n wijk. Als ik dat zeg dan is dat zo.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is niet groot joh. Kut je beter bij Kamperpoort wonen.
Ja al zou ik wel in een van die herenhuizen langs de IJssel of in het centrum willen wonen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deventer is toch één al tokkie?
Doe eens normaal gozert.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok dombo het olifantje we zullen dit niet onthouden.
Marktleider? Dat is AH hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt ook sinds ze marktleider zijn. En die speciale paas/kerst meuk moet je al helemaal niet kopen.
Jammere is dat Zwolle relatief duur is en het aanbod slecht.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja al zou ik wel in een van die herenhuizen langs de IJssel of in het centrum willen wonen.
Is ook meer nostalgie ben er echt opgegroeid etc.
Geef jij nu ook eens een foto van jezelf vrij, kunnen we ook lachen om je kutkop.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok dombo het olifantje we zullen dit niet onthouden.
Ga werken in plaats van op een internetforum posten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou je puberzoon dan aangelijnd, mij een beetje uitmaken voor pedofiel.
Positie waren ze kwijt toch ? Vandaar die nieuwe prijzen oorlog die begon en weer was afgelopen voor je er erg in had.quote:
Ah heeft veel meer supermarkten man.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Positie waren ze kwijt toch ? Vandaar die nieuwe prijzen oorlog die begon en weer was afgelopen voor je er erg in had.
Bedankt voor dit lieve compliment. Wanneer kom je weer eens een biertje doen? Voor Cambuur thuis?quote:
Nee joh lekker terug van vakantie WW dit dat.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga werken in plaats van op een internetforum posten.
Jawel jij ziet eruit alsof je zo met opgezwolle/the opposistes kan mee doenquote:
Sjaak = Steen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel jij ziet eruit alsof je zo met opgezwolle/the opposistes kan mee doen
Voer voor je hoedenplank jatoch.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel jij ziet eruit alsof je zo met opgezwolle/the opposistes kan mee doen
Moet je weer klappen hebben?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is die vergelijking nooit eerder gemaakt?
Zie jij er nog steeds uit als een jongetje of droog je al aardig op.quote:
Ik ben ook nog maar een klein jongetje.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie jij er nog steeds uit als een jongetje of droog je al aardig op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |