Ze blijven jouw contract ook maar verlengen ondanks je leeftijd. Heb je seks met de regiomanager?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef Smoofie het volgende:
De Ah waar ik werk is elke dag tot 20:00 open en de XL elke dag tot 22:00.
Is goed. Vrij morgen, kom maar.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we haar gaan slaan morgen en daarna lekker afbieren bij LR in Delft.
Lidl is duurder dan de appie deze week.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De appie bij mij om de hoek iedere dag van 07:00 tot 24:00
Maar ik ga naar de LIDL.
Stad uitfietsen richting station, spoor over en langs de Shell. Dan heb je rechts het CCC en daar begint de Veerallee.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest het googlen. Maar leg nou ff uit waar het ligt.
Met al die vrijstaande huizen?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stad uitfietsen richting station, spoor over en langs de Shell. Dan heb je rechts het CCC en daar begint de Veerallee.
Die wonen veelal in HBX, maar oke.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja relax sfeertje veel kunstacademie studenten je bent overal snel bij,
beetje chillen met gitaar ben in het wezenlanden park.
Vast wel bij een bepaalde productcombi.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lidl is duurder dan de appie deze week.
Sinds Lidl reclame maakt en allerlei kut-prorgamma's sponsort zoals Life and Cooking zijn ze wel duurder geworden.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De appie bij mij om de hoek iedere dag van 07:00 tot 24:00
Maar ik ga naar de LIDL.
Vast contractquote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze blijven jouw contract ook maar verlengen ondanks je leeftijd. Heb je seks met de regiomanager?
[..]
Is goed. Vrij morgen, kom maar.
Maar goed dit zegt misschien meer wat over mijn kennis over Zwolle. Maar dat ik al geen wijk kon uitkiezen om te wonen zegt wel veel.quote:
Kom neuken dan teringkind.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij gaat Elan bepaalde personen op de fiets achterna en op een afstandje bekijken wat ze uitvoeren. Vieze pedo dat het is.
Sowieso is heel Zwolle wel prima. Nergens waar het echt een zooi is. Al vind ik grote delen van Zuid en Stadshagen gewoon intens lelijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar goed dit zegt misschien meer wat over mijn kennis over Zwolle. Maar dat ik al geen wijk kon uitkiezen om te wonen zegt wel veel.
Klopt ook sinds ze marktleider zijn. En die speciale paas/kerst meuk moet je al helemaal niet kopen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds Lidl reclame maakt en allerlei kut-prorgamma's sponsort zoals Life and Cooking zijn ze wel duurder geworden.
elan zit ww debielquote:Op donderdag 3 april 2014 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast. Doen alle mensen dit die in de schuldsanering zitten?
Hahaha met je oren.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast. Doen alle mensen dit die in de schuldsanering zitten?
Stadshagen heeft wel een behoorlijk groot winkelcentrum. Verder is het niet echt een sfeervolle buurtquote:Op donderdag 3 april 2014 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sowieso is heel Zwolle wel prima. Nergens waar het echt een zooi is. Al vind ik grote delen van Zuid en Stadshagen gewoon intens lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |