abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138725408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef Muto het volgende:
Immers als rechtsback. In maart kampioen.
Vormer heeft daar toch ook ooit eens een wedstrijdje gespeeld?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138729954
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Rechtsback van NEC, huurling van ManU, wel redelijke back (al is het de meest gepasseerde verdediging van NL ja)
Moet je niet willen. Die jongen leeft in zo'n droomwereld dat hij nog altijd denkt volgend jaar wel even een basisplek bij Man United af te dwingen _O- (En verdedigen kan hij niet)
pi_138731582
Wat zou Feyenoord na afloop van dit seizoen nou voor zo'n Pellé gaan krijgen, 6-7 miljoen of zo?
blablablabla
pi_138732278
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Elan het volgende:
Wat zou Feyenoord na afloop van dit seizoen nou voor zo'n Pellé gaan krijgen, 6-7 miljoen of zo?
Ik hoop toch wel tussen de 8 en 10 miljoen. Ik vind dat wel zijn reële waarde, alles minder dan 8 zou ik een slecht onderhandelingsresultaat vinden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138732359
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik hoop toch wel tussen de 8 en 10 miljoen. Ik vind dat wel zijn reële waarde, alles minder dan 8 zou ik een slecht onderhandelingsresultaat vinden.
GMTA
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138732584
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als De Vrij, Janmaat en Pelle verkocht worden moet je toch wel minstens een miljoentje of 20-25 er aan overhouden.
Waarvan het grootste gedeelte natuurlijk direct weer in de bodemloze put gegooid kan worden, maar toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2014 17:12:21 ]
pi_138732748
Tja, we kunnen nu de echte kracht van Van Geel te zien krijgen. Hij heeft in principe een sterke onderhandelingspositie.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:18:59 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138732814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, we kunnen nu de echte kracht van Van Geel te zien krijgen. Hij heeft in principe een sterke onderhandelingspositie.
Dat valt toch wel mee, 2 spelers met nog een contract voor een jaar en Pelle geen idee wat voor een contract maar redelijk op leeftijd, de club die hem koopt kan hem niet meer verkopen.
pi_138732821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij De Vrij en Janmaat valt dat wel mee.
pi_138732919
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als De Vrij, Janmaat en Pelle verkocht worden moet je toch wel minstens een miljoentje of 20-25 er aan overhouden.
Waarvan het grootste gedeelte natuurlijk direct weer in de bodemloze put gegooid kan worden, maar toch.
Voor die 3 spelers tezamen niet hoor. Ik verwacht dergelijk bedrag eerder voor de verkoop van al onze oranje-internationals + Pellè samen.

Kan zijn dat ik de waarde van onze verdedigers structureel te laag inschat, maar de transferwaarde van De Vrij schat ik op niet meer dan 4 tot 5 miljoen, en van Janmaat tussen 5 tot 6 miljoen. Een Martins Indi schat ik ook rond de 5 miljoen, en Clasie ook tussen de 5 tot 6 miljoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138732972
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee, 2 spelers met nog een contract voor een jaar en Pelle geen idee wat voor een contract maar redelijk op leeftijd, de club die hem koopt kan hem niet meer verkopen.
Pellè ligt vast tot de zomer van 2017. Hij is 28 dus hij kan echt nog wel 6 jaar voetballen. Dus de club die hem nu koopt kan hem zeker nog wel doorverkopen, alleen dan niet meer voor de hoofdprijs waarschijnlijk.
pi_138733039
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

Pelle is op perfecte leeftijd voor krachtige spits in zijn categorie. Janmaat en De Vrij liggen wel voor een jaar vast maar willen niet weg. Dus de deur om die nog te verlengen staat open waardoor dat aflopende contract niet zo zwaar zal wegen.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:30:29 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138733231
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Pelle is op perfecte leeftijd voor krachtige spits in zijn categorie. Janmaat en De Vrij liggen wel voor een jaar vast maar willen niet weg. Dus de deur om die nog te verlengen staat open waardoor dat aflopende contract niet zo zwaar zal wegen.
Er zijn altijd argumenten voor en tegen, gewoon afwachten en zien wat ze opleveren.
pi_138733371
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er zijn altijd argumenten voor en tegen, gewoon afwachten en zien wat ze opleveren.
Dat is altijd zo. Ik ben nu alleen wat kritischer dan ten tijde van de echte financiële perikelen.
pi_138733385
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Elan het volgende:
Hij ligt nog 3 jaar vast. 8 lijkt me wel het minimale, anders niet doen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138733392
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Pellè ligt vast tot de zomer van 2017. Hij is 28 dus hij kan echt nog wel 6 jaar voetballen. Dus de club die hem nu koopt kan hem zeker nog wel doorverkopen, alleen dan niet meer voor de hoofdprijs waarschijnlijk.
Voordeel is wel dat Pelle zelf ook gewoon nog even ordinair wil cashen, en met zijn wagenpark is al het geld dan welkom.
Zou dus ook bij een of andere schijtclub in Rusland kunnen gaan voetballen dat zie ik De Vrij of Janmaat niet snel doen gezien hun leeftijd.
blablablabla
pi_138733412
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij ligt nog 3 jaar vast. 8 lijkt me wel het minimale, anders niet doen.
Idd lekker bedrag al is er nog niet echt serieuze interesse geweest behalve die club uit de zandbak in de winterstop.
blablablabla
pi_138734169
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

De bodem is in zicht.
pi_138736835
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Idd lekker bedrag al is er nog niet echt serieuze interesse geweest behalve die club uit de zandbak in de winterstop.
Clubs uit de zandbak gaan toch het meeste geven. Een lange spits, met uitstraling en karakter die mooie goals kan maken in ook een flut competitie.
Ik denk echter niet aan bedragen van 7-8 mill :') Meer in de 3-4 mill helaas.
pi_138737682
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Vasion het volgende:

[..]

Clubs uit de zandbak gaan toch het meeste geven. Een lange spits, met uitstraling en karakter die mooie goals kan maken in ook een flut competitie.
Welnee man, hij is voor 3 miljoen aangetrokken. Een spits van zijn kaliber moet echt tussen de 8 en 10 miljoen opleveren. De geruchten die leefden rond Pellè zeggen misschien niet alles, maar gingen ook uit van dergelijke bedragen. Een topspits met status van topscorer in de Eredivisie met een transfer naar een buitenlandse club levert over het algemeen tussen de 7 en 14 miljoen op.
pi_138737778
quote:

[..]

Voor zulke bedragen moet je hem lekker houden.
pi_138739160
quote:

[..]

Nee man, Pellè gaat voor 10 miljoen +
Afgelopen zomer was toch ook al een bod van 10 miljoen afgeslagen ergens uit de zandbak?
pi_138739215
Ik weet niet of 10 miljoen haalbaar is maar 6-8 miljoen zeker. Feyenoord gaat Pellè echt niet wegdoen voor 4 miljoen. _O-
pi_138739336
Als je ziet dat zo'n Luca Toni er op z'n 37ste er nog 20 inschiet in Italië (natuurlijk, Luca Toni is geen Pellè, maar toch), kan Pellè ook nog wel 8-10 jaar mee hoor. Is geen speler à la Schaken, die het puur van z'n snelheid moet hebben, die op z'n 32ste eigenlijk al op is.
  donderdag 10 april 2014 @ 20:34:30 #200
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138739567
Dirk Kuyt werd afgelopen week weer nadrukkelijk aan een terugkeer bij Feyenoord gelinkt. De vraag blijft of het daar ooit van gaat komen, want de aanvaller heeft het nog altijd uitstekend naar zijn zin bij Fenerbahçe.

Kuyt gaat ervan uit dat hij zijn tot 2015 lopende contract bij Fener uitdient, maar ook over de periode daarna wordt al gesproken. "Ik heb het echt uitstekend naar mijn zin", beaamt de vleugelaanvaller in het Algemeen Dagblad. "Ik zie mezelf sowieso nog een aantal jaren spelen, maar we praten ook al wel eens over een rol zoals Luis Figo die bij Inter heeft gehad.

"Figo sloot uiteindelijk zijn carrière af bij Inter, waarvoor hij min of meer ambassadeur was.
"Fenerbahçe wil verder aan de weg timmeren in Europa. Door sportieve prestaties, maar ook in publicitair opzicht", verklaart Kuyt, die met De Gele Kanaries op weg is naar de landstitel. Het wordt de eerste voor de 33-jarige Kuyt, die zowel met Feyenoord als Liverpool nooit kampioen werd."

Deze man :') Paar dagen geleden geeft ie nog aan dat hij ooit nog een keer voor Feyenoord wil spelen. Nu zegt ie nog jaren voor Fenerbahce te willen spelen, en zelfs na zn carriere daar een rol gaan vervullen. Echt een verschrikkelijke demagoog.
Niets is sterker dan dat ene woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')