SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
True.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je moet de mindere schakels in je team ook steunen
Haha ja. Maar hij bedoelt iets andersquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat het percentage supporters wat de supporters van de rivaliserende club dom vind redelijk gelijk is in de Eredivisie.
quote:Martijn Krabbendam@Mkrabby·4 min
#Feyenoord wil komende zomer Stefan de Vrij en Daryl Janmaat verkopen. Contractonderhandelingen met beide spelers zijn opgeschort.
quote:Met Terence Kongolo is #Feyenoord wel in onderhandeling. Hij heeft een contract tot 2015, dat de club wil verlengen en verbeteren.
Wil verkopen of vragen ze teveel?quote:
Gelukkig is hij wel in vorm. Met een beetje mazzel speelt hij zich nog in Oranje en stijgt z'n marktwaarde.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
beide waarschijnlijk, De Vrij zit al aardig hoog denk ik
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:17 schreef eight het volgende:
[..]
Gelukkig is hij wel in vorm. Met een beetje mazzel speelt hij zich nog in Oranje en stijgt z'n marktwaarde.
quote:Feyenoord zet WK-gangers De Vrij en Janmaat in etalage
Feyenoord gaat proberen om Daryl Janmaat en Stefan de Vrij in de zomer te verkopen. De verdedigers beschikken over een contract dat tot volgend jaar doorloopt en de onderhandelingen over een nieuwe verbintenis zijn stilgelegd. Technisch directeur Martin van Geel van de Rotterdammers en de spelers zelf willen mogelijke buitenlandse interesse afwachten.
Mocht er geen serieus bod binnenkomen, dan gaat Feyenoord mogelijk alsnog proberen om het duo langer te binden. Janmaat ontving al eerder een aanbieding voor een nieuw contract, maar wees dat tegenvallende voorstel af. "De gesprekken zijn stilgelegd, we wachten de zomer af", zegt Van Geel nu in het Algemeen Dagblad. "Bij De Vrij hebben wij al eerder besloten om tot na het WK te wachten."
Feyenoord is nog wel in gesprek met Terence Kongolo, die een basisplaats heeft veroverd in het elftal van Ronald Koeman, maar ook nog maar een contract voor een jaar heeft. Volgens Van Geel doet Feyenoord er alles aan om de jongeling langer vast te leggen: "Hij moet in de toekomst een belangrijke speler worden", zegt de technisch directeur. Kongolo heeft al aangegeven dat hij bij Feyenoord wil blijven.
zal Janmaat niet meer opleveren?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Feyenoord is in gesprek met Terence Kongolo om zijn contract dat tot medio 2015 loopt open te breken en te verlengen. De eerste onderhandelingen leverden vooralsnog geen resultaat op. Dat schrijft het Algemeen Dagblad woensdagochtend.
Kongolo staat open voor een langer verblijf bij de Rotterdammers. Het liefst blijft hij voorlopig ook nog in De Kuip. De centrale verdediger van Feyenoord verwacht echter een 'passende finaniële opwaardering ten opzichte van zijn huidige contract', zo verwoordt het ochtendblad het.
Technisch directeur Martin van Geel vindt het van groot belang om de talentvolle speler langer te binden. 'We praten met Terence, er is ons heel veel aan gelegen om hem langer te binden', zegt Van Geel. 'Hij moet in de toekomst een belangrijke speler worden.'
Ik zou Janmaat altijd proberen langer te binden.quote:
De Vrij zit denk ik al te hoog om nog een keer te verlengen inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zozeer aan zelfoverschatting ligt, de markt is nu eenmaal zo dat dit soort spelers elders meer kunnen verdienen en niet zo'n klein beetje meer.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Was te verwachten. Maar een vertrek van Janmaat zal zich denk ik toch laten voelen.
Waarschijnlijk weer spelers die hun eigen aandeel ernstig overschatten en aanzienlijk meer willen verdienen terwijl Van Geel nog altijd beperkt is in zijn mogelijkheden.
Tja, spelers als Janmaat zijn voor ons ook buitencategorie, die moet je gewoon veel geld bieden.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Was te verwachten. Maar een vertrek van Janmaat zal zich denk ik toch laten voelen.
Van Beek is een goede vervanger, maar aanvallend minder sterk.
Wel opvallend btw dat in deze artikelen valt te lezen dat Van Geel en de spelers in kwestie er in eerste instantie niet uit zijn gekomen in de contractonderhandelingen.
Waarschijnlijk weer spelers die hun eigen aandeel ernstig overschatten en aanzienlijk meer willen verdienen terwijl Van Geel nog altijd beperkt is in zijn mogelijkheden.
Aan de andere kant kun je je afvragen of een rechtsback de grootverdiener in je selectie moet zijn. Leuk dat we de afgelopen 2 seizoenen geluk hadden met een rasvoetballer op die positie, maar over het algemeen heb ik het kapitaal liever op het middenveld of in de aanval lopen.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, spelers als Janmaat zijn voor ons ook buitencategorie, die moet je gewoon veel geld bieden.
Dan geef je hem toch die ton extra. De Redder gaat toch weg, kan je zijn salaris daarvoor gebruiken.
En Kongolo.. Tja ben benieuwd, maar die moet je echt tot 2018 vastleggen, en dat mag van mij ook wel wat kosten. Natuurlijk geen idee over het gat tussen vraag een aanbod...
Ik denk dat je ook moet kijken naar hoe makkelijk je een vervanger kunt halen. Ik zou er geen kunnen noemen...quote:Op woensdag 9 april 2014 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je je afvragen of een rechtsback de grootverdiener in je selectie moet zijn. Leuk dat we de afgelopen 2 seizoenen geluk hadden met een rasvoetballer op die positie, maar over het algemeen heb ik het kapitaal liever op het middenveld of in de aanval lopen.
Een Janmaat2 zullen we niet zo snel vinden nee. Maar over het algemeen ben ik op die positie al tevreden met een speler die de bal afpakt en weer inlevert aan een middenvelder met het juiste shirt.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook moet kijken naar hoe makkelijk je een vervanger kunt halen. Ik zou er geen kunnen noemen...
Die zijn al vrij schaars...quote:Op woensdag 9 april 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Janmaat2 zullen we niet zo snel vinden nee. Maar over het algemeen ben ik op die positie al tevreden met een speler die de bal afpakt en weer inlevert aan een middenvelder met het juiste shirt.
Euro's kunnen we nog steeds goed gebruiken.
Dat was al in september ofzo toch? Toen hebben ze het geld wat er was gebruikt voor Otje Bacardi.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:04 schreef Muto het volgende:
Feyenoord heeft Janmaat uiterste aanbieding gedaan. Maar ze zijn er niet uitgekomen.
Tja, het is wel jammer. Beste speler op die positie sinds Emerton. Nu paar seizoenen minder gevaar vanaf daar...quote:Op woensdag 9 april 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Janmaat2 zullen we niet zo snel vinden nee. Maar over het algemeen ben ik op die positie al tevreden met een speler die de bal afpakt en weer inlevert aan een middenvelder met het juiste shirt.
Euro's kunnen we nog steeds goed gebruiken.
Als we ons dan ook niet significant versterken op de rechtsbuiten-positie komen echt alle aanvallen over linksquote:Op woensdag 9 april 2014 09:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, het is wel jammer. Beste speler op die positie sinds Emerton. Nu paar seizoenen minder gevaar vanaf daar...
Nee, gesprekken uit november waren uitgesteld naar na de winterstop.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was al in september ofzo toch? Toen hebben ze het geld wat er was gebruikt voor Otje Bacardi.
Van Beek komt centraal te staan lijkt me. Als De Vrij ook weg gaat.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:38 schreef PIETR het volgende:
Vraag me af hoeveel Feyenoord wil hebben voor Janmaat. 5 miljoen? Zijn vervanger hebben we iig al in huis. Van Beek, prima speler.
http://www.defeijenoorder.nl/quote:Gisteren suggereerde Telegraaf-journalist Marcel van der Kraan dat de begroting van Feyenoord met de overgebleven plannen achterblijft bij Ajax, PSV en zelfs Vitesse en FC Twente. Hij vergeet te vermelden dat het stadion slechts een vliegwiel is voor een hogere begroting. Het stadion moet in de plannen van Red de Kuip en BAM aanzienlijke extra inkomsten gaan opleveren ten opzichte van de huidige situatie. Dit geld kan in de selectie geïnvesteerd worden waardoor in theorie structureel Europees voetbal gespeeld kan worden. Dit levert op haar beurt dan weer een forse toename van de begroting op. In dezelfde stroomversnelling volgen hogere inkomsten uit sponsoring, merchandise, recettes, TV-gelden, enzovoort. Dit zijn toenames die niet direct uit het stadion voortkomen, maar wel profiteren van het vliegwieleffect.
In het artikel verwijst Van der Kraan naar de begroting van Ajax die boven de 100 miljoen uitkomt. Hij vergeet hierbij te benoemen dat hierin onder meer de volgende posten (bedragen x EUR 1.000) zijn opgenomen. Niet direct voortkomend uit het stadion en dus posten waar bij Feyenoord in het vliegwieleffect nog veel ruimte in zit:
• Recettes Europese competities: 7.341
• Premies Europese competities: 10.783
• Sponsoring: 25.157
• Televisie: 20.312
• Merchandising: 12.639
Totaal dus ruim 76 miljoen van de totaal 106 miljoen euro die de omzet van Ajax in het seizoen 2012-’13 telde. Als je hier compleet aan voorbij gaat, is de conclusie van dit artikel onjuist. We herhalen dat wij, en met ons de meeste Feyenoorders, maar één ding willen: het beste voor onze club.
quote:Na Lion Kalentjev, zoals gisteren te lezen was op deze site, zal nog een jeugdspeler van FC Groningen de overstap naar Feyenoord maken. Dit meldt de Groninger Gezinsbode. Orkun Kokcu, middenvelder van de C2 van FC Groningen, en zijn ouders hebben al enkele gesprekken gevoerd met jeugdtrainers van Feyenoord en een overstap lijkt aanstaande.
Het feit dat veel jeugdspelers de Groningse club vroegtijdig verlaten wekt grote frustratie bij de jeugdscouts van de club op. Eerder verloor de club de talentvolle Albian Muzaqi aan PSV vertrok de 10 jarige Fodé Fofana naar het grote Barcelona. Schrale troost is de opleidingsvergoeding die FC Groningen ontvangt van 13.500 euro. Kalentjev en Kokcu maakte samen 6 jaar deel uit van de jeugdopleiding, FC ontvangt een bedrag van 81.000 euro. Henk Veldmate laat weten zeer ongelukkig te zijn met deze transfers, maar beide spelers zijn vrij om te gaan.
Oh was je het zelf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
zo triest
overigens durf ik mijn geld erop te zetten dat dit door iemand geschreven is die nog nooit in de "f-side" gezeten heeft
Noem het maar in mindere mate.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
in mindere mate zijn er ook domme "amsterdammers" hoor
Wat een onsamenhangend stuk tekst en 81k voor twee C2 spelertjes, wtf?quote:
Ben jaren geleden nog naar Helmond - Excelsior geweest, toen kon Excelsior kampioen worden, maar volgens mij verloren ze, weet het eigenlijk niet meer zo goed hahahaquote:
Hellemond.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben jaren geleden nog naar Helmond - Excelsior geweest, toen kon Excelsior kampioen worden, maar volgens mij verloren ze, weet het eigenlijk niet meer zo goed hahaha
Voor Feyenoord is dat best veel geld inderdaad. Al schijnt die halve Rus wel een groot talent te zijn. Ook Ajax had interesse.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat een onsamenhangend stuk tekst en 81k voor twee C2 spelertjes, wtf?
Dit was in seizoen 2003/2004 toch? Het werd toen 1-1. Door de 3-2 overwinning van FCDB op Veendam die dag kwamen ze op evenveel punten uit als Excelsior en werd FCDB op doelsaldo kampioen.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben jaren geleden nog naar Helmond - Excelsior geweest, toen kon Excelsior kampioen worden, maar volgens mij verloren ze, weet het eigenlijk niet meer zo goed hahaha
Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Hellemond.
Maar dat worden wel leuke weekenden dan. Vrijdag naar jong Feyenoord en zondag naar het eerste.
Als blijkt dat er (altijd) veel supporters meekomen met Jong Feyenoord dan zullen er wel wat combi's tussen zitten. Maar dat ligt denk ik ook aan de tegenstander.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.
Volgens mij wel, ja waren er zeker veel, hele uitvak + veel losquote:Op woensdag 9 april 2014 10:42 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Dit was in seizoen 2003/2004 toch? Het werd toen 1-1. Door de 3-2 overwinning van FCDB op Veendam die dag kwamen ze op evenveel punten uit als Excelsior en werd FCDB op doelsaldo kampioen.
Vonden ze in Helmond niet echt leuk dat FCDB mede dankzij hen kampioen was.
Er waren toen wel veel supporters van Excelsior kan ik me herinneren.
Menig burgemeester kreeg al hartkloppingen bij het bericht gisteren, zou mij niks verbazen als 75% combi zal zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Zullen die wedstrijden ook een verplichte combi worden? Zou beter zijn van niet. Dan kan het nog leuk worden voor de supporters en Jupiler League.
Tegenstanders en eventueel risico telt tegenwoordig allang niet meer. Als Feyenoord op bezoek komt lijkt het wel alsof men standaard voor een combi-regeling kiest.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Als blijkt dat er (altijd) veel supporters meekomen met Jong Feyenoord dan zullen er wel wat combi's tussen zitten. Maar dat ligt denk ik ook aan de tegenstander.
Daar moet je niet eens naar toe willen. Dom inteeltvolk daar.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef bamibij het volgende:
Vrij vervoer naar Volendam lijkt me dan weer een minder goed plan.:p
Maak er maar bijna 100% van. Volgens mij was alleen Heerenveen (gedeeltelijk) vrij vervoer.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wedstrijden zoals RKC, Heracles Almelo, Heerenveen, AZ, Cambuur, Roda JC, Go Ahead Eagles, NEC, PEC Zwolle, zouden wat mij betreft allemaal vrij vervoer kunnen zijn. Terwijl ik zeker weet dat 80% van deze wedstrijden een combiregeling of beperkingen tav vrij vervoer kent.
Vroeger veel geweest, was altijd de gezelligste uitwedstrijd, om 09.00 uur al in de kroeg op de dijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar moet je niet eens naar toe willen. Dom inteeltvolk daar.
Onzin, vroeger zaten er veel meer gekken op de uitvakken i.p.v die broodtrommels die er nu zitten en gebeurde er ook weinig en mocht je vrij veel wedstrijden met eigen vervoer.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:39 schreef bamibij het volgende:
Toch mag de hand ook wel eens in eigen boezem. Vrij vervoer is ook iets wat een hoop niet aankunnen.
Zo ziet het er al heel anders uitquote:
Dat zal aan je definitie van weinig liggen dan. Wel eens staan praten met van die 'gekken' en die vonden t altijd prachtig, zo'n geplunderde winkel of 3,4.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Onzin, vroeger zaten er veel meer gekken op de uitvakken i.p.v die broodtrommels die er nu zitten en gebeurde er ook weinig en mocht je vrij veel wedstrijden met eigen vervoer.
Baselquote:Op woensdag 9 april 2014 14:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat zal aan je definitie van weinig liggen dan. Wel eens staan praten met van die 'gekken' en die vonden t altijd prachtig, zo'n geplunderde winkel of 3,4.
Dat zijn geen heldendaden hoor jongen. Wil je beverwijk anders ook nog ff verheerlijken? Oorzaak 1 voor al dat combi gezeik.quote:
Dat is geen direct gevolg van Beverwijk hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat zijn geen heldendaden hoor jongen. Wil je beverwijk anders ook nog ff verheerlijken? Oorzaak 1 voor al dat combi gezeik.
De problematiek zit hem nu meer in de mensen op losse kaarten, dan de supporters in het uitvak. Die eerste groep wordt groter en groter.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Onzin, vroeger zaten er veel meer gekken op de uitvakken i.p.v die broodtrommels die er nu zitten en gebeurde er ook weinig en mocht je vrij veel wedstrijden met eigen vervoer.
Punt is vooral dat daar zoveel heisa om wordt gemaakt door oa LN zelf. Waarom toch? Als je iedere aankondigt met de flkg present te zijn tjsa gek he dat er fuiken staanquote:Op woensdag 9 april 2014 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
De problematiek zit hem nu meer in de mensen op losse kaarten, dan de supporters in het uitvak. Die eerste groep wordt groter en groter.
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Punt is vooral dat daar zoveel heisa om wordt gemaakt door oa LN zelf. Waarom toch? Als je iedere aankondigt met de flkg present te zijn tjsa gek he dat er fuiken staan
Helemaal mee eens. Er is teveel aandacht voor, ook vanuit eigen supporterskringen.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Punt is vooral dat daar zoveel heisa om wordt gemaakt door oa LN zelf. Waarom toch? Als je iedere aankondigt met de flkg present te zijn tjsa gek he dat er fuiken staan
Daarom schoppen ze altijd herrie, aha. Ik denk dat die combi's helemaal niet zo onzinnig zijn; bepaalde groepen kunnen zich simpelweg niet gedragen. Of willen dat niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Word dat niet gedaan door LN en de FLKG juist om aan te tonen dat die combi's zo onzinnig als de pest zijn?
Lul niet man, ook na Beverwijk zat met eigen vervoer geweest, en die gekken waar jij het over hebt, denk je dat die ooit in een combi stappen, die hou je daar echt niet mee tegen hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat zijn geen heldendaden hoor jongen. Wil je beverwijk anders ook nog ff verheerlijken? Oorzaak 1 voor al dat combi gezeik.
Das helemaal waar.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Er is teveel aandacht voor, ook vanuit eigen supporterskringen.
Ook dat.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Word dat niet gedaan door LN en de FLKG juist om aan te tonen dat die combi's zo onzinnig als de pest zijn?
Ze schoppen niet altijd herrie. Je hebt wat groeperingen die het, zoals Scrummie zegt, er om doen. Maar het gros gaat gewoon zonder slag of stoot naar de wedstrijd. De FLKG is natuurlijk meer dan de heren van Vak W en Cabraz.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Daarom schoppen ze altijd herrie, aha. Ik denk dat die combi's helemaal niet zo onzinnig zijn; bepaalde groepen kunnen zich simpelweg niet gedragen. Of willen dat niet.
Als ik uitwedstrijden ga zit ik altijd los. Nog nooit ergens problemen gehad. Een groepering als vak W of Cabraz Feliz wordt al opgewacht als ze de trein uitstappen. Rara hoe kan dat?
Kan zijn, maar dan zijn ze wel langzaamaan der eigen glazen aan het ingooien, veel clubs nemen nu verkoopmaatregelen waardor het lastiger ordt om aan kaarten te komen.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
quote:Joris Mathijsen is komend weekend inzetbaar voor Feyenoord in de topper tegen PSV. De verdediger is volledig hersteld van een kuitblessure die hem de laatste drie weken aan de kant hield.
De kans is groot dat de ervaren verdediger in Eindhoven op de bank zal beginnen aangezien de vervangers van Mathijsen het goed hebben gedaan. Tegen Heracles, Go Ahead Eagles en RKC incasseerde de verdediging van Feyenoord slechts een tegentreffer.
Ook John Goossens is op de weg terug. De middenvelder trainde woensdag weer met de groep mee. De voormalig-speler van NEC kampte met een hamstringblessure en de verwachting was dat hij dit seizoen niet meer in actie zou komen. De wedstrijd tegen PSV komt zo goed als zeker nog te vroeg voor Goossens.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:13 schreef Scrummie het volgende:
Als jong Feyenoord in de jupiler komt start ik 'n busmaatschappij voor alle onzinnige combi's. Gouden bisnus.
quote:Terence Kongolo is één van de 'rookies' die Louis van Gaal mee zou kunnen nemen naar het WK in Brazilië. Hoewel de opmars van de verdediger plots is, zijn ze bij Feyenoord niet erg verrast over de kwaliteiten van Kongolo. Zijn jeugdtrainers Gaston Taument, Cor Adriaanse en moeder Edith Kongolo spraken met Voetbal International.
'Vooral moeder Kongolo is trots op haar zoon. 'Hij heeft de fysiek en hardheid en de snelheid van een echte Afrikaan en de opleiding van een Hollander.' aldus Edith Kongolo die weet dat de 'klas van 1994' bestaande uit Anass Achahbar, Jean-Paul Boëtius, Elvis Manu, Karim Rekik, Kyle Ebecilio en later Tonny Vilhena sinds de F2 al onafscheidelijk zijn. 'Dag en nacht waren ze met elkaar. Je zag dat ze allemaal wel goed konden voetballen, maar dat de meesten ook echt zouden doorbreken, dat kun je niet voorspellen.'
Trainer Cor Adriaanse staat bekend als de man die je moet overleven wil je ooit slagen bij Feyenoord. Kongolo had het zwaar onder hem, vooral omdat Adriaanse veel potentie in hem zag. 'Terence was een periode een tijdje minder scherp, dus ik heb hem toen wel even bij zijn oren gepakt. Had hij nodig. Daarna werd hij weer zichzelf en speelde hij op zijn eigen manier.'
Broertje Rodney
'Zijn broertje Rodney Kongolo vertrekt richting Manchester City. Omdat het broertje van Terence nog maar 16 jaar is, is de kans groot dat zijn familie met hem mee verhuisd. Echter vertelt Edith dat Terence gewoon bij Feyenoord kan en mag blijven. 'Hij moet zijn eigen beslissing nemen. Als hij bij Feyenoord wil blijven, moet hij dat vooral doen. We hebben genoeg familieleden in Rotterdam wonen die hem kunnen helpen en van afstand is er altijd mijn onvoorwaardelijke moederliefde.'
Sinds zijn blessure alles nog gewonnen.quote:John Goossens is sneller dan verwacht hersteld van zijn hamstringblessure. De middenvelder trainde woensdag alweer mee. Eind vorige maand liep Goossens een scheurtje in zijn hamstring op. De diagnose was dat hij een maand niet kon voetballen. Feyenoord vreesde daardoor dat zijn seizoen er al op zat.
Het herstel van Goossens gaat echter snel, want woensdag hervatte hij volgens AD.nl de groepstraining. Ook verdediger Joris Mathijsen was er op Varkenoord weer bij. De routinier is hersteld van een kuitblessure, waarmee hij enige tijd afwezig was.
Zowel Goossens als Mathijsen is waarschijnlijk op tijd fit voor de belangrijke competitiewedstrijd van aanstaande zondag tegen PSV. De Rotterdammers kunnen bij winst in Eindhoven weer een belangrijke stap zetten richting een tweede plek op de eindranglijst.
Feyenoord heeft na 31 duels vier punten voorsprong op nummer drie FC Twente, dat zaterdag Roda JC ontvangt. De laatste twee wedstrijden staat de ploeg van coach Ronald Koeman tegenover Cambuur (thuis) en AZ (uit).
Zijn dodelijke linkerbeen is ook nog niet helemaal uit de verf gekomen, net als de voorzet van Verhoekquote:Op woensdag 9 april 2014 17:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sinds zijn blessure alles nog gewonnen.
Te Vrede gek genoeg blijkbaar ook.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:54 schreef PIETR het volgende:
Mwua, Mathijsen, van Beek en Nelom zijn prima breedtespelers, die je rustig in kunt zetten als het moet.
Als je niet kunt voetballen, kun je dat over 3 jaar ook niet. Gozer is 23. Seizoensrecord 3 goalsquote:Op woensdag 9 april 2014 19:00 schreef exile79 het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief over Te Vrede? Hij heeft toch nog tijd genoeg om door te groeien?
Hij komt gewoon tekort. Dat is niet aan te leren of te ontwikkelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:00 schreef exile79 het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief over Te Vrede? Hij heeft toch nog tijd genoeg om door te groeien?
3? Maar dit jaar al 4, in vijf wedstrijden, zie hier, potentie!quote:Op woensdag 9 april 2014 19:02 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als je niet kunt voetballen, kun je dat over 3 jaar ook niet. Gozer is 23. Seizoensrecord 3 goals
Zeker nog niet goed genoeg voor Feyenoord. Maarjah, probeer maar eens een speler te halen die beter is en er vrede (hihaho) mee heeft dat hij 2e spits is..quote:Op woensdag 9 april 2014 18:59 schreef bamibij het volgende:
Doorselecteren? Nee we verlengen te vredes contract
Het topsportklimaat bij onze mooie club
Precies. Kennelijk zien ze in Te Vrede de ideale vervanger voor de vaste spits.. iemand die al blij is dat hij het Feyenoord-shirt mag dragen en zonder morren op de bank zit.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij komt gewoon tekort. Dat is niet aan te leren of te ontwikkelen.
quote:Dirk Kuyt sluit een terugkeer bij Feyenoord nog altijd niet uit. De aanvaller sprak onlangs zijn hoop uit dat er in de toekomst nog een mogelijkheid bestaat om in De Kuip te spelen al benadrukte hij wel dat zoiets 'niet alleen aan hem ligt'. Voor technisch directeur Martin van Geel is de spits voorlopig nog geen optie.
'Op dit moment is dat niet aan de orde, omdat hij nog een doorlopend contract bij Fenerbahçe heeft. En ik heb begrepen dat hij het daar fantastisch naar zijn zin heeft', zo lijkt Van Geel een terugkeer deze zomer uit te sluiten tegenover Fox Sports.
Dat de td van Feyenoord de komst van de international onrealistisch acht, betekent overigens niet dat Kuyt geen optie is. 'Het is wel een jongen die wij net als Guidetti altijd in ons achterhoofd hebben zitten', verzekert Van Geel.
Ik mag hopen dat Van Geel Kuyt heeft zitten in een vetbult op zijn achterhoofd.. ik hoef hem namelijk niet meer te zien bij Feyenoord.. gewoon te laat. Ik herinner me nog dat Pi-air een 2e periode bij Feyenoord heeft gespeeld. Dat was ook geen succes, kan me er ook verder niks meer van herinneren.quote:
Invalbeurt tegen NAC uitquote:Op woensdag 9 april 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Van Geel Kuyt heeft zitten in een vetbult op zijn achterhoofd.. ik hoef hem namelijk niet meer te zien bij Feyenoord.. gewoon te laat. Ik herinner me nog dat Pi-air een 2e periode bij Feyenoord heeft gespeeld. Dat was ook geen succes, kan me er ook verder niks meer van herinneren.
Was dat die keer dat het van 0-3 3-3 werd? Kan me er verder niks van herinneren, veel uit die slechte periode van Feyenoord ben ik eigenlijk vergeten.. soms zie je oude beelden terug op Feyenoord TV met spelers als Buijs etc. Maar veel ervan ben ik vergeten.. maar goed ook.quote:
Oh ja, met die 1-3 voorsprong van Feyenoord in Breda die in 10 minuten omgebogen werd naar een 3-3 gelijkspel door NAC.quote:
Ja, publiek ging er weer achter staan, spelers gingen er weer in gelovenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, met die 1-3 voorsprong van Feyenoord in Breda die in 10 minuten omgebogen werd naar een 3-3 gelijkspel door NAC.
Die uitspraken had hij nooit moeten doen, nee. Maar zijn keuze voor die Turkse club was misschien wel logisch. Als je in drie jaar tijd 6 miljoen meer kunt verdienen, dan kan je iemand niet zoveel verwijten. Bovendien werd hij door Van Geel best wel voor schut gezet.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:55 schreef Dven het volgende:
Ik zou Kuyt weren om zijn uitspraken, niet om zijn voetbslkwaliteiten. Met het laatste zou hij immers direct tot de beste spelers van Feyenoord en allicht wel de eredivisie behoren.
Kostic staat al in de belangstelling van Ajax toch? Dan zal tie daar wel naartoe gaan, en onhaalbaar zijn voor ons. Zo liggen helaas de feiten, aangezien er een transfersom betaald moet worden en we het financieel onherroepelijk afleggen tegen Ajax.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie we als spits moeten halen zou ik even niet weten.. Havenaar vind ik weinig uitstralen.. past niet echt bij Feyenoord. Maar op de vleugel zou ik Kostic er wel bij willen.. zal wel een paar miljoen kosten maar die gozer heeft iets.. Boetius en Kostic op de vleugels en dan nog een goeie spits erbij.
Die keus word hem niet verweten, tenminste, dat geloof ik. Gaat meer om idd, zijn uitspraken. Zeg gewoon dat je nog ff wil cashen, met die bedragen neemt niemand je dat kwalijk, denk ik. Maar goed, da's geweest. Ik was eerder ook tegen Dollar Dirk, maar zie hem nu nog wel van waarde zijn voor 1 of misschien 2 jaartjes. Welkom wat mij betreft.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Die uitspraken had hij nooit moeten doen, nee. Maar zijn keuze voor die Turkse club was misschien wel logisch. Als je in drie jaar tijd 6 miljoen meer kunt verdienen, dan kan je iemand niet zoveel verwijten. Bovendien werd hij door Van Geel best wel voor schut gezet.
Heeft nu alleen maar egoisten achter hem spelen. Krijgt ie wat betere ballen zie ik niet in waar ie slechter is dan Pelle.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Die is niet veel beter als Te Vrede, dus laat maar lekker weg blijven.
Veel mindere techniek, om eens wat te noemenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heeft nu alleen maar egoisten achter hem spelen. Krijgt ie wat betere ballen zie ik niet in waar ie slechter is dan Pelle.
Vakkie_VV (toch?), Kostic is wel geneomd bij Ajax idd, net als Zivkovic of Zyech. Zivkovic gaat al daar heen, en ik zou dolgelukkig zijn met of Zyech, of Kostic, beide heel erg goed en een zware verbetering van wat we hebben.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kostic staat al in de belangstelling van Ajax toch? Dan zal tie daar wel naartoe gaan, en onhaalbaar zijn voor ons. Zo liggen helaas de feiten, aangezien er een transfersom betaald moet worden en we het financieel onherroepelijk afleggen tegen Ajax.
Vakkie_VV inderdaad, speurneus.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vakkie_VV (toch?), Kostic is wel geneomd bij Ajax idd, net als Zivkovic of Zyech. Zivkovic gaat al daar heen, en ik zou dolgelukkig zijn met of Zyech, of Kostic, beide heel erg goed en een zware verbetering van wat we hebben.
Als Pelle blijft, Boetius en Kostic/Zyech wisselend op links en rechts, oei oei oei.. Middenveldertje erbij zoals Ahmadi, Clasie naast hem, Vilhena plekkie naar voren op 10. Bam bam, koekoek, winterkampioen dit dat.
Een eindeloze reeks herhalingen, waar veel op de man wordt gespeeld, en veel vooringenomen figuren tussenzitten die niet serieus te nemen zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:05 schreef bamibij het volgende:
Vakkie_VV, wat vind jij van die aids-reeks over HNS op t FN?
Ja ik ook.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een eindeloze reeks herhalingen, waar veel op de man wordt gespeeld, en veel vooringenomen figuren tussenzitten die niet serieus te nemen zijn.
Maar post er zo nu en dan ook weleens wat.
Hendriks, is dat de befaamde Richard?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Maar heb niet het idee dat er ook maar iemand van die vaste gasten onafhankelijk is.
Met onze hersenloze Hendriks vooropwat een paardenstront is dat
Als ik het goed heb is Ard, samen met EPA en Charles juist één van de weinigen die altijd op de inhoud is blijven ingaan, en zijn zijn posts feitelijk zorgvuldig onderbouwt.quote:
Mij best, je doet maar.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:27 schreef bamibij het volgende:
lachen toch, op fn zit ik nu die tomatenboer van FOK! af te zeiken
De mannetjes die door het Maasgebouw voor het karretje zijn gespannen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is Ard, samen met EPA en Charles juist één van de weinigen die altijd op de inhoud is blijven ingaan, en zijn zijn posts feitelijk zorgvuldig onderbouwt.
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef Happel het volgende:
[..]
De mannetjes die door het Maasgebouw voor het karretje zijn gespannen.
Jij gelooft in complottheorieën en simpele waarheden?quote:
4 wedstrijden.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:16 schreef bamibij het volgende:
Geen tilburg in de eredivisie liever. Staan nu 2 puntjes voor op Dordt met nog 3 wedstrijden toch? kan nog dus
quote:‘Engelse topclubs komen direct in actie voor beschikbaar Feyenoord-duo’
Feyenoord heeft Stefan de Vrij en Daryl Janmaat in de etalage gezet en de topclubs uit Engeland happen direct toe. Volgens Sky Sports zijn Arsenal, Liverpool en Tottenham Hotspur in de markt voor de verdedigers. Zowel De Vrij als Janmaat is in Rotterdam in het bezit van een verbintenis tot medio 2015.
Volgens het medium heeft Liverpool interesse in de 22-jarige centrumverdediger De Vrij. Manager Brendan Rodgers ziet De Vrij als een uitstekende aanvulling op zijn selectie. De 24-jarige Janmaat staat in de belangstelling van de Noord-Londense aartsrivalen Arsenal en Tottenham Hotspur.
In gesprek met FOX Sports gaf directeur Martin van Geel al aan dat het inzake De Vrij al langer duidelijk was dat men zou wachten tot na het WK. Met Janmaat sprak men wel over verlenging, maar tot een overeenkomst kwam men niet. “Indien er iets gebeurt op het transfervlak gaan we dat serieus bekijken. Als het tot niets komt, dan zullen we de gesprekken weer oppakken. Wat dat betreft staat de deur op een kier.”
Haha. Deze verhalen doen zich natuurlijk weer direct voor. Net als vorig jaar. Er zou ook van alles "klaar staan" om e.e.a. over te nemen. Uiteindelijk bleven we met de hele selectie zitten en ging er 0 weg.quote:
quote:Spaanse krant ziet Pellè als mogelijke aanwinst Barça
Het is ongetwijfeld lang geleden dat een speler van Feyenoord in verband werd gebracht met een transfer naar FC Barcelona, maar vandaag is het dan zover. Volgens de Spaanse sportkrant Sport is Graziano Pellè een van de kandidaten om de Blaugranas komende winter te komen versterken. De Italiaanse topschutter prijkt bovenaan de website van Sport, samen met een viertal andere spelers.
Volgens de krant in coach Tata Martino op zoek naar een breekijzer. Een sterke spits die goed kan koppen. Iemand die in de laatste tien minuten een doelpunt kan forceren als het tiqui-taca een keer geen soelaas biedt om een tegenstander te verslaan. Voor die rol zou Pellè in beeld zijn.
De Italiaan wordt omschreven als 'goede afmaker met het hoofd. Het spel van de 1.93 meter lange spits doet in sommige opzichten denken aan dat van zijn landgenoot Luca Toni. Vorig seizoen maakte hij 27 goals in de Eredivisie.'
Andere kandidaten
Naast Pellè zijn ook Artem Dzyuba, Aritz Aduriz en Oscar Cardozo in beeld Laatstgenoemde werkte bij de nationale ploeg van Paraguay al samen met Martino. Nadeel is dat hij met Benfica al in de Champions League speelde dit seizoen en daardoor niet meer voor Barcelona in dezelfde competitie mag uitkomen.
Dzuyba is een spits van Spartak Moskou, die op huurbasis bij Grozny speelt. Hij is nog drie centimeter langer dan Pellè. Dzuyba is niet alleen kopsterk, maar beschikt ook over een goed afstandsschot. Aduriz speelt bij het Athletic Bilbao. Zijn naam komt al langer voor op de scoutingslijst van Barça.
Verdediger
Tenslotte overweegt Barcelona in de winterstop een defensieve versterking te halen. De Colombiaan Éder Álvarez Balanta van het Argentijnse River Plate lijkt de belangrijkste gegadigde. Of zijn komst doorgang vindt, hangt voor een groot deel af van hoe de blessure van aanvoerder Carles Puyol zich ontwikkelt.
Zolang ze de roze kleur maar achterwege laten.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:51 schreef Steinerized het volgende:
Wanneer worden de tenue's voor het seizoen 2014-2015 bekend gemaakt? Kan me herinneren dat Puma heel erg vroeg was met het bekend maken van de tenue's van dit seizoen. Ben benieuwd wat Adidas voor ontwerp voor ogen heeft.
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:54 schreef Muto het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Kuyt of Havenaar zou ik lekker voor Kuytje gaan.
Boehoehoe. Er zou maar iets roze verwerkt in zitten zeg, misschien denkt de hele wereld dan wel dat je homo bent!11!!quote:Op donderdag 10 april 2014 01:12 schreef eight het volgende:
[..]
Zolang ze de roze kleur maar achterwege laten.
quote:Update woensdag 9 april (mbt jeugdspelers Groningen) : Middenvelder Orkun Kokcü en topscorer Lion Kalentjev van C2 vertrekken definitief naar Feyenoord. Kalentjev gaf in een persoonlijke reactie afgelopen maandagavond op Boerenmacht al aan dat hij naar Feyenoord gaat. De begaafde spelverdeler Orkun Kokcü kwam via een talentendag naar FC. Hij verhuisde met zijn ouders vanuit Noord Holland naar het Noorden. Op het digitale huis van de Groninger Gezinsbode staat dat het gezin terugkeert naar het Westen (Haarlem). Deze verhuizing kan er toe leiden dat FC Groningen nog een derde speler kwijtraakt, het gaat om de 15 jarige broer van Orkun, genaamd Ozankan. Laatstgenoemde speelt als eerstejaars geregeld voor FC Groningen B1. bron
Ben ook benieuwd naar de nieuwe tenues. In de jaren 90 was ik altijd zeer tevreden over Adidas.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:51 schreef Steinerized het volgende:
Wanneer worden de tenue's voor het seizoen 2014-2015 bekend gemaakt? Kan me herinneren dat Puma heel erg vroeg was met het bekend maken van de tenue's van dit seizoen. Ben benieuwd wat Adidas voor ontwerp voor ogen heeft.
Ik verwacht het ook. Al zou het mooi zijn als ze in ieder geval nog de voorrondes Champions League voor Feyenoord kunnen uitkomen.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:42 schreef Happel het volgende:
Alle oranje internationals vertrekken dit seizoen, dus daar hebben wij ook geen last meer van dan.
Klopt inderdaad. Daarom verwacht ik dat sommige wel rap zullen vertrekken aan het eind van dit seizoen. Is het niet voor het WK, dan wel er vlak na.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht het ook. Al zou het mooi zijn als ze in ieder geval nog de voorrondes Champions League voor Feyenoord kunnen uitkomen.
Enerzijds verwacht ik niet dat ze dan al vertrokken zijn, anderzijds mogen ze dan niet meer voor een andere club in de Champions League uitkomen toch?
Ik denk dat de achterhoede niet versterkt wordt bij vertrek , middenveld ook niet, maar wel wat in de voorhoede bijkomt.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Daarom verwacht ik dat sommige wel rap zullen vertrekken aan het eind van dit seizoen. Is het niet voor het WK, dan wel er vlak na.
Ben wel erg benieuwd wie we er voor weten terug te halen. Dat we misschien in categorie 3 komen wil nog niet zeggen dat er ook veel voorhanden is met betrekking tot het aanschaffen van spelers.
Heeft Gudde ook al gezegd, die verwacht dat we de komende tijd nog schipperen tussen categorie 2 en 3, omdat die eisen wat vreemd opgesteld zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Daarom verwacht ik dat sommige wel rap zullen vertrekken aan het eind van dit seizoen. Is het niet voor het WK, dan wel er vlak na.
Ben wel erg benieuwd wie we er voor weten terug te halen. Dat we misschien in categorie 3 komen wil nog niet zeggen dat er ook veel voorhanden is met betrekking tot het aanschaffen van spelers.
quote:Feyenoord heeft Stefan de Vrij en Daryl Janmaat in de etalage gezet en de topclubs uit Engeland happen direct toe. Volgens Sky Sports zijn Arsenal, Liverpool en Tottenham Hotspur in de markt voor de verdedigers. Zowel De Vrij als Janmaat is in Rotterdam in het bezit van een verbintenis tot medio 2015.
Volgens het medium heeft Liverpool interesse in de 22-jarige centrumverdediger De Vrij. Manager Brendan Rodgers ziet De Vrij als een uitstekende aanvulling op zijn selectie. De 24-jarige Janmaat staat in de belangstelling van de Noord-Londense aartsrivalen Arsenal en Tottenham Hotspur.
In gesprek met FOX Sports gaf directeur Martin van Geel al aan dat het inzake De Vrij al langer duidelijk was dat men zou wachten tot na het WK. Met Janmaat sprak men wel over verlenging, maar tot een overeenkomst kwam men niet. “Indien er iets gebeurt op het transfervlak gaan we dat serieus bekijken. Als het tot niets komt, dan zullen we de gesprekken weer oppakken. Wat dat betreft staat de deur op een kier.”
We moeten ze ook weer niet te snel van de hand doen. Hoop wel dat we er een goede transferprijs weten uit te halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Hupperts is volgens mij niet transfervrij.. Optie tot 2015 die volgens mij ook gelicht is.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We moeten ze ook weer niet te snel van de hand doen. Hoop wel dat we er een goede transferprijs weten uit te halen.
Heb vernomen dat zo'n 25% van de transferopbrengsten kunnen worden geherinvesteerd. Ervan uitgaande dat alle oranje-internationals + Pellè vertrekken zou dat tussen de 24 en de 30 miljoen opleveren schat ik, dus dan kan er zo'n 6 tot 8 miljoen worden besteed.
Niet heel veel, maar voldoende voor enkele transfervrije spelers en 2 aankopen.
Hopelijk kosten Kostic en Ziyech niet teveel, Hupperts is transfervrij geloof ik, maar anders wordt onze selectie wel heel erg smal, en een goede spits is sowieso noodzakelijk.
Hupperts niet transfervrij (of hij moet in z'n contract hebben opgenomen dat hij transfervrij weg mag bij degradatie), Kostic heeft nog contract tot 2017 dus die zal enkele miljoenen moeten kosten (Groningen kennende gaat dat naar de 7/8 miljoen), Ziyech heeft nog 1 jaar. Alleen Ziyech is toch geen buitenspeler? Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denkquote:Op donderdag 10 april 2014 09:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We moeten ze ook weer niet te snel van de hand doen. Hoop wel dat we er een goede transferprijs weten uit te halen.
Heb vernomen dat zo'n 25% van de transferopbrengsten kunnen worden geherinvesteerd. Ervan uitgaande dat alle oranje-internationals + Pellè vertrekken zou dat tussen de 24 en de 30 miljoen opleveren schat ik, dus dan kan er zo'n 6 tot 8 miljoen worden besteed.
Hopelijk kosten Kostic en Ziyech niet teveel, Hupperts is transfervrij geloof ik, maar anders wordt onze selectie wel heel erg smal, en een goede spits is sowieso noodzakelijk.
Voor zover ik weet kan Ziyech prima op rechtsbuiten. Ik ben het met je eens dat Tonny - Ziyech - Vormer geen succes zou gaan wordenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:00 schreef Bombvis het volgende:
Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denk
Ziyech is volgens mij van origine buitenspeler. In die hoedanigheid kun je hem goed gebruiken.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hupperts niet transfervrij (of hij moet in z'n contract hebben opgenomen dat hij transfervrij weg mag bij degradatie), Kostic heeft nog contract tot 2017 dus die zal enkele miljoenen moeten kosten (Groningen kennende gaat dat naar de 7/8 miljoen), Ziyech heeft nog 1 jaar. Alleen Ziyech is toch geen buitenspeler? Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denk
Is toch een goeie creatieve middenvelder?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ziyech is volgens mij van origine buitenspeler. In die hoedanigheid kun je hem goed gebruiken.
Voor 10 niet inderdaad.
Aanvallende middenvelder/buitenspeler ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch een goeie creatieve middenvelder?
Ik heb hem nooit als buitenspeler zien spelen, niet dat ik wekelijks Heerenveen zie.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder/buitenspeler ja.
Volgens mij begon hij op die plek.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit als buitenspeler zien spelen, niet dat ik wekelijks Heerenveen zie.
Okee, dan zullen ze wel niet alle drie naar Feyenoord komen, want 3 keer een (forse) transfersom betalen zie ik niet gebeuren. Zeker niet als er ook nog een spits moet worden aangetrokken.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hupperts niet transfervrij (of hij moet in z'n contract hebben opgenomen dat hij transfervrij weg mag bij degradatie), Kostic heeft nog contract tot 2017 dus die zal enkele miljoenen moeten kosten (Groningen kennende gaat dat naar de 7/8 miljoen), Ziyech heeft nog 1 jaar. Alleen Ziyech is toch geen buitenspeler? Zie die naam steeds vaker voorbij komen, maar ik zou niet weten voor welke positie, het lijkt mij geen vervanger voor Clasie of Immers en Tonny is nou niet echt verdedigend het beste. Middenveld met Tonny-Ziyech-Vormer wordt compleet overlopen denk
Ik neem aan dat die 25% maatregel slechts voor de eerste 10-15 miljoen geldt en dat ze het daarna loslaten.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:59 schreef eight het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die 25% maatregel slechts voor de eerste 10-15 miljoen geldt en dat ze het daarna loslaten.
Omdat de schulden dan zijn afgelost bedoel je?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:59 schreef eight het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die 25% maatregel slechts voor de eerste 10-15 miljoen geldt en dat ze het daarna loslaten.
Voor die prijzen kom je uit in het buitenland. Binnen Nederland zijn er geen spelers voor die prijs te krijgen.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:24 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk dat met die 10 mln dan ook het beste gezocht kan worden naar 1 back, 1 vleugelspeler en 1 spits.(wat al lastig zat zal zijn)
Ik zei al dat het wel lastig werd. Al kun je natuurlijk ook op 1 positie een speler huren. Als je bijvoorbeeld een Vermijl zou huren (mocht NEC degraderen) en een Hupperts zou kopen voor 2-3 mln heb je nog best wel wat ruimte voor een spits.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor die prijzen kom je uit in het buitenland. Binnen Nederland zijn er geen spelers voor die prijs te krijgen.
quote:Ruben Schaken bouwde zijn profloopbaan geleidelijk op. Via SC Cambuur en SC Veendam kwam hij in de Eredivisie terecht met VVV-Venlo. In de zomer van 2010 maakte hij de overstap naar Feyenoord en na twee jaar tekende hij bij, tot medio 2015. Schaken legt in gesprek met ELF Voetbal Magazine uit dat hij daar sowieso één goede reden voor had: hij wilde Oranje halen.
Na zijn eerste twee seizoenen in Rotterdam-Zuid was er interesse vanuit het buitenland voor Schaken. De vleugelaanvaller koos er echter bewust voor in De Kuip te blijven. “Ik zei toen tegen technisch directeur Martin van Geel: 'Ik doe dit, omdat ik hoop op Oranje. Al is het maar één interland'”, geeft Schaken aan. “De kans was toen maar één procent, maar het is me wel gelukt.”
In oktober 2012 riep Louis van Gaal de aanvaller op voor de WK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Andorra. Schaken begon in de basis en maakte een van de doelpunten in de 3-0 overwinning. Een maand later deed hij nog eens van begin tot eind mee, bij Nederland-Duitsland. In zijn derde interland volgde weer een treffer, tegen Estland. Inmiddels staat de 32-jarige aanvaller al op 7 caps voor Oranje, maar hij ontbrak in de laatste 5 duels van Nederland.
Wie is Vermijl nu weer?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zei al dat het wel lastig werd. Al kun je natuurlijk ook op 1 positie een speler huren. Als je bijvoorbeeld een Vermijl zou huren (mocht NEC degraderen) en een Hupperts zou kopen voor 2-3 mln heb je nog best wel wat ruimte voor een spits.
Ziyech en Kostic zullen wel wat meer kosten (5-6 mln), en als je je back ook wilt kopen kun je ws geen Nederlandse spits meer aantrekken nee...
Rechtsback van NEC, huurling van ManU, wel redelijke back (al is het de meest gepasseerde verdediging van NL ja)quote:
Vormer heeft daar toch ook ooit eens een wedstrijdje gespeeld?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef Muto het volgende:
Immers als rechtsback. In maart kampioen.
Moet je niet willen. Die jongen leeft in zo'n droomwereld dat hij nog altijd denkt volgend jaar wel even een basisplek bij Man United af te dwingenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Rechtsback van NEC, huurling van ManU, wel redelijke back (al is het de meest gepasseerde verdediging van NL ja)
Ik hoop toch wel tussen de 8 en 10 miljoen. Ik vind dat wel zijn reële waarde, alles minder dan 8 zou ik een slecht onderhandelingsresultaat vinden.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Elan het volgende:
Wat zou Feyenoord na afloop van dit seizoen nou voor zo'n Pellé gaan krijgen, 6-7 miljoen of zo?
GMTAquote:Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel tussen de 8 en 10 miljoen. Ik vind dat wel zijn reële waarde, alles minder dan 8 zou ik een slecht onderhandelingsresultaat vinden.
Als De Vrij, Janmaat en Pelle verkocht worden moet je toch wel minstens een miljoentje of 20-25 er aan overhouden.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel tussen de 8 en 10 miljoen. Ik vind dat wel zijn reële waarde, alles minder dan 8 zou ik een slecht onderhandelingsresultaat vinden.
Dat valt toch wel mee, 2 spelers met nog een contract voor een jaar en Pelle geen idee wat voor een contract maar redelijk op leeftijd, de club die hem koopt kan hem niet meer verkopen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, we kunnen nu de echte kracht van Van Geel te zien krijgen. Hij heeft in principe een sterke onderhandelingspositie.
Bij De Vrij en Janmaat valt dat wel mee.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, we kunnen nu de echte kracht van Van Geel te zien krijgen. Hij heeft in principe een sterke onderhandelingspositie.
Voor die 3 spelers tezamen niet hoor. Ik verwacht dergelijk bedrag eerder voor de verkoop van al onze oranje-internationals + Pellè samen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als De Vrij, Janmaat en Pelle verkocht worden moet je toch wel minstens een miljoentje of 20-25 er aan overhouden.
Waarvan het grootste gedeelte natuurlijk direct weer in de bodemloze put gegooid kan worden, maar toch.
Pellè ligt vast tot de zomer van 2017. Hij is 28 dus hij kan echt nog wel 6 jaar voetballen. Dus de club die hem nu koopt kan hem zeker nog wel doorverkopen, alleen dan niet meer voor de hoofdprijs waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, 2 spelers met nog een contract voor een jaar en Pelle geen idee wat voor een contract maar redelijk op leeftijd, de club die hem koopt kan hem niet meer verkopen.
Pelle is op perfecte leeftijd voor krachtige spits in zijn categorie. Janmaat en De Vrij liggen wel voor een jaar vast maar willen niet weg. Dus de deur om die nog te verlengen staat open waardoor dat aflopende contract niet zo zwaar zal wegen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, 2 spelers met nog een contract voor een jaar en Pelle geen idee wat voor een contract maar redelijk op leeftijd, de club die hem koopt kan hem niet meer verkopen.
Er zijn altijd argumenten voor en tegen, gewoon afwachten en zien wat ze opleveren.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pelle is op perfecte leeftijd voor krachtige spits in zijn categorie. Janmaat en De Vrij liggen wel voor een jaar vast maar willen niet weg. Dus de deur om die nog te verlengen staat open waardoor dat aflopende contract niet zo zwaar zal wegen.
Dat is altijd zo. Ik ben nu alleen wat kritischer dan ten tijde van de echte financiële perikelen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn altijd argumenten voor en tegen, gewoon afwachten en zien wat ze opleveren.
Hij ligt nog 3 jaar vast. 8 lijkt me wel het minimale, anders niet doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Elan het volgende:
Wat zou Feyenoord na afloop van dit seizoen nou voor zo'n Pellé gaan krijgen, 6-7 miljoen of zo?
Voordeel is wel dat Pelle zelf ook gewoon nog even ordinair wil cashen, en met zijn wagenpark is al het geld dan welkom.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pellè ligt vast tot de zomer van 2017. Hij is 28 dus hij kan echt nog wel 6 jaar voetballen. Dus de club die hem nu koopt kan hem zeker nog wel doorverkopen, alleen dan niet meer voor de hoofdprijs waarschijnlijk.
Idd lekker bedrag al is er nog niet echt serieuze interesse geweest behalve die club uit de zandbak in de winterstop.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij ligt nog 3 jaar vast. 8 lijkt me wel het minimale, anders niet doen.
De bodem is in zicht.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als De Vrij, Janmaat en Pelle verkocht worden moet je toch wel minstens een miljoentje of 20-25 er aan overhouden.
Waarvan het grootste gedeelte natuurlijk direct weer in de bodemloze put gegooid kan worden, maar toch.
Clubs uit de zandbak gaan toch het meeste geven. Een lange spits, met uitstraling en karakter die mooie goals kan maken in ook een flut competitie.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd lekker bedrag al is er nog niet echt serieuze interesse geweest behalve die club uit de zandbak in de winterstop.
Welnee man, hij is voor 3 miljoen aangetrokken. Een spits van zijn kaliber moet echt tussen de 8 en 10 miljoen opleveren. De geruchten die leefden rond Pellè zeggen misschien niet alles, maar gingen ook uit van dergelijke bedragen. Een topspits met status van topscorer in de Eredivisie met een transfer naar een buitenlandse club levert over het algemeen tussen de 7 en 14 miljoen op.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Clubs uit de zandbak gaan toch het meeste geven. Een lange spits, met uitstraling en karakter die mooie goals kan maken in ook een flut competitie.
Ik denk echter niet aan bedragen van 7-8 millMeer in de 3-4 mill helaas.
Voor zulke bedragen moet je hem lekker houden.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Clubs uit de zandbak gaan toch het meeste geven. Een lange spits, met uitstraling en karakter die mooie goals kan maken in ook een flut competitie.
Nee man, Pellè gaat voor 10 miljoen +quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |