quote:Op woensdag 2 april 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
Hoi Fok!kers,
veelal wanneer weer ergens een discussie over Isreal oplaait, wordt er al heel snel het concept "gestolen land" van stal gehaald. Israel zou rechtmatig toekomen aan de joden.
Dit concept vind ik redelijk vreemd. Landsgrenzen zijn namelijk altijd al dynamisch geweest. Gebieden zijn veroverd en bezet, gehele volkeren zijn verhuist en bijna de halve wereld is gekoloniseerd.
Toch zijn Joden de enige groep die het hebben over hun "gestolen land", dit terwijl er tussen de Romeinse tijd en de 19e eeuw nooit zoiets als een Joods land is geweest. Het Joodse volk heeft zich verspreidt over de Westerse wereld en heeft zich daar vele eeuwen weten te handhaven.
Zo zijn ze ook in Amerika terecht gekomen. Een land wat daadwerkelijk gestolen is van de inheemse bevolking. Dat maakt de Amerikaanse Joden, die klagen over "gestolen land" toch een beetje hypocriet.
Klacht: JODEN ZIJN HYPOCRIET.
Vond ik ook al opvallend.quote:
Het gaat me in deze dan ook niet om het feit dat ze de boel nu aan het koloniseren zijn. Maar dat ze spreken over "gestolen land". Het een sluit het ander niet uit, of wel?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef blek het volgende:
Onterechte klacht,
Er is daar extreem veel land in handen van de Arabieren, gun de Joden ook wat.
Watquote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef blek het volgende:
Onterechte klacht,
in Nederland is extreem veel land van de Nederlanders. Gun de Marokkanen ook watquote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef blek het volgende:
Onterechte klacht,
Wie wil daar nou zijn auto parkerenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:32 schreef deprimist het volgende:
Die hele tering regio daar mag wat mij betreft parkeerplaats worden.
Ik stel mij zo voor dat men het daar in Oekraïne niet helemaal mee eens is.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
Toch zijn Joden de enige groep die het hebben over hun "gestolen land"
Bah je zou maar van het groene zijn. Je wordt eigenlijk verbannen naar steeds minder plek?quote:
Verbannen, verbannen. Ze hebben in hun schoot geworpen gekregen van de Engelse, als goedmakertje voor de in Europa getolereerde genocide.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:59 schreef Spongeboss het volgende:
Bah je zou maar van het groene zijn. Je wordt eigenlijk verbannen naar steeds minder plek?
Ze hadden laatst m'n waterput nog vergiftigdquote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef LoveAndPeace het volgende:
Joden zijn slim, net als de turken. Zij zijn de grootste dieven/criminelen, stelen land (turken plegen de grootste misdrijven) ondertussen geven zij de schuld aan de Palestijnen, turken aan de marokkanen. Marokkanen zijn dom en worden snel betrapt, terwijl turken heel sneaky en onopvallend te werk gaan..
Joodse praktijken noem je dat..
Maar dat krijg je met geknuffel, dit gebeurt als je gaat knuffelen. Daarom ben ik bang voor teveel geknuffel.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verbannen, verbannen. Ze hebben in hun schoot geworpen gekregen van de Engelse, als goedmakertje voor de in Europa getolereerde genocide.
Wil je me huren? Ex-special forces Spongeboss meldt zich codename Echo.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze hadden laatst m'n waterput nog vergiftigd.
Wie zijn ze?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze hadden laatst m'n waterput nog vergiftigd.
Ach ja, de Amerikanen hebben er een fijne militaire basis aan, dat zal ook wel iets wat mee spelen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar dat krijg je met geknuffel, dit gebeurt als je gaat knuffelen. Daarom ben ik bang voor teveel geknuffel.
Dus jij denkt dat de Bandido's en Hell's Angels ook mogen blijven bestaan als ze de ambtenaren iedere week een hoertje sturen?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, de Amerikanen hebben er een fijne militaire basis aan, dat zal ook wel iets wat mee spelen.
Alhoewel ik gek ben op totaal uit de lucht gegrepen redenaties kan ik me daar niet bij aansluiten.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de Bandido's en Hell's Angels ook mogen blijven bestaan als ze de ambtenaren iedere week een hoertje sturen?
Hmm ik hoef dus geen ambtenaar te worden. Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alhoewel ik gek ben op totaal uit de lucht gegrepen redenaties kan ik me daar niet bij aansluiten.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alhoewel ik gek ben op totaal uit de lucht gegrepen redenaties kan ik me daar niet bij aansluiten.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef LoveAndPeace het volgende:
Joden zijn slim, net als de turken. Zij zijn de grootste dieven/criminelen, stelen land (turken plegen de grootste misdrijven) ondertussen geven zij de schuld aan de Palestijnen, turken aan de marokkanen. Marokkanen zijn dom en worden snel betrapt, terwijl turken heel sneaky en onopvallend te werk gaan..
Joodse praktijken noem je dat..
Begrijpend lezen is moeilijk?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Jij begrijpe sikter lanquote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ik vind het moeilijk redenaties te begrijpen waar geen logica achter zit, en onzinverhalen die als feiten gepresenteerd worden kan ik ook maar moeilijk bevatten. Misschien zit dat voor jou anders.quote:
Nee dan zeg je 'wat jij zegt klopt niet of berust op geen feiten.'quote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk redenaties te begrijpen waar geen logica achter zit, en onzinverhalen die als feiten gepresenteerd worden kan ik ook maar moeilijk bevatten. Misschien zit dat voor jou anders.
De uitspraak ''waar heb jij het nou weer over'' impliceert duidelijk wat ik bedoel, namelijk dat er onzin uitgekraamd wordt. Maar misschien kun jij dat er niet in lezen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dan zeg je 'wat jij zegt klopt niet of berust op geen feiten.'
Als je zegt 'waar heb jij het over,' dan doe je alsof je het niet begrijpt.
Rot toch op joh stink turrek. Als er iemand is die met onzin verhalen komt dan ben jij dat wel. Dit zijn feiten. Turken en joden= 1 pot nat.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk redenaties te begrijpen waar geen logica achter zit, en onzinverhalen die als feiten gepresenteerd worden kan ik ook maar moeilijk bevatten. Misschien zit dat voor jou anders.
Oh house of holy is een turk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Rot toch op joh stink turrek. Als er iemand is die met onzin verhalen komt dan ben jij dat wel. Dit zijn feiten. Turken en joden= 1 pot nat.
Dat slaat nergens op, vind ik beter persoonlijk. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening, er staat wel duidelijk wat de persoon in kwestie bedoeld en het blijf en is een betrekkelijke discussie.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De uitspraak ''waar heb jij het nou weer over'' impliceert duidelijk wat ik bedoel, namelijk dat er onzin uitgekraamd wordt. Maar misschien kun jij dat er niet in lezen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Rot toch op joh stink turrek. Als er iemand is die met onzin verhalen komt dan ben jij dat wel. Dit zijn feiten. Turken en joden= 1 pot nat.
Zegt de idioot van dit forum. Heb je het niet druk genoeg met je big moustache?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een randdebiel
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:21 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Zegt de idioot van dit forum. Heb je het niet druk genoeg met je big moustache?
Jij bent een interessante user, ik ga jou in de gate houden. Van welke komaf ben je liefde-en-vrede?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:21 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Zegt de idioot van dit forum. Heb je het niet druk genoeg met je big moustache?
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh house of holy is een turk.Duidelijk maar weer.
[..]
Dat slaat nergens op, vind ik beter persoonlijk. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening, er staat wel duidelijk wat de persoon in kwestie bedoeld en het blijf en is een betrekkelijke discussie.
Marokkaans. Daar wilde jij er minder van, toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent een interessante user, ik ga jou in de gate houden. Van welke komaf ben je liefde-en-vrede?
Niet zo generaliseren.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:26 schreef tapirrr het volgende:
Israel = altijd terechte klacht.
Joden. Meest hypocriete volk op aarde.
Gelovige ideologische wel, maar van ik zie geen verschil tussen Turken en Marokkanen beide is islam. Een geloof dat haar vrouwen afdekt etc.. Daar kan geen vooruitgang van komen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Marokkaans. Daar wilde jij er minder van, toch?
In nl geboren en getogen, ouders in marokko, maar komen oorspronkelijk (hun ouders) uit (vader) Algerije en (moeder) Saudi Arabië en Syrië. Volg je het nog?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent een interessante user, ik ga jou in de gate houden. Van welke komaf ben je liefde-en-vrede?
Algerije heb ik niets op tegen. Saudia Arabië en Syrië weet ik niet veel van behalve dan ten tijden van voor christus. Maar dat was ook nog voor de islam. Ik stem waarschijnlijk af van Galliërs of Egyptenaren. Maar ik ben nu zo wit als maar kan, Duitse voorouders.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:30 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
In nl geboren en getogen, ouders in marokko, maar komen oorspronkelijk (hun ouders) uit (vader) Algerije en (moeder) Saudi Arabië en Syrië. Volg je het nog?
Ik denk niet dat een land als Saudi Arabië jou zou bevallen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Algerije heb ik niets op tegen. Saudia Arabië en Syrië weet ik niet veel van behalve dan ten tijden van voor christus. Maar dat was ook nog voor de islam. Ik stem waarschijnlijk af van Galliërs of Egyptenaren. Maar ik ben nu zo wit als maar kan, Duitse voorouders.
Ik heb geen probleem met anderen zolang ze me niets opdringen en iedereen hun ding laten doen.
Dit plaatje is de toekomst voor nederland. En dan zijn de nederlanders de groene, en mogen jullie raden wie de witte zijn....quote:
Dat denk ik ook niet, we moeten weg met die ideologieën die en grenzen die ons uit elkaar drijven.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een land als Saudi Arabië jou zou bevallen.
Voor mij geldt het zelfde..quote:Op woensdag 2 april 2014 21:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Algerije heb ik niets op tegen. Saudia Arabië en Syrië weet ik niet veel van behalve dan ten tijden van voor christus. Maar dat was ook nog voor de islam. Ik stem waarschijnlijk af van Galliërs of Egyptenaren. Maar ik ben nu zo wit als maar kan, Duitse voorouders.
Ik heb geen probleem met anderen zolang ze me niets opdringen en iedereen hun ding laten doen.
Ssssttquote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een land als Saudi Arabië jou zou bevallen.
In-te-re-seert me niets.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef LoveAndPeace het volgende:
Voor mij geldt het zelfde..
Mijn voorouders waren ook christenen, zijn bekeerd naar islam. Eenieder mag geloven wat hij of zij wilt, als je anderen maar niet tot last bent.
Ik ben ook best licht, niemand raad mijn afkomst. Hmm Egyptenaar, misschien wel een amazigh. Mijn vader is een Algerijnse amazigh maar geboren in marokko.
Mooi dat we het daar over eens zijn. Ik was rond ramadan tijd eens aan het eten op een bankje op de middelbare. Een bankje naast me zaten moslims en wat niet moslims. Die gingen mij erop aanspreken dat ik buiten zat aan het eten en dat respectloos was want ramadan. Jaar moeten wachten om ze met de vasten erop aan te spreken dat ze een mars reep zaten te eten wat respectloos was voor de christenen. Nee alle gekheid op een stokje het was wel vreemd dat ik mezelf moest verdedigen waarom ik op een bankje rond ramadan tijd zat te eten. En ze kwamen me toch met een heel kruisverhoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Voor mij geldt het zelfde..
Mijn voorouders waren ook christenen, zijn bekeerd naar islam. Eenieder mag geloven wat hij of zij wilt, als je anderen maar niet tot last bent.
Ik ben ook best licht, niemand raad mijn afkomst. Hmm Egyptenaar, misschien wel een amazigh. Mijn vader is een Algerijnse amazigh maar geboren in marokko.
Jouw mening mij ook niet.quote:
Dit topic gaat over joden en gestolen land. Niet over jouw achtergrond. Dus je praat effe netjes mee, of je gaat ergens anders slowchatten, want ik voorspel een slotje.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou.
Heb dit echt nog nooit meegemaakt. Waarom zeg je niet gewoon dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeienquote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooi dat we het daar over eens zijn. Ik was rond ramadan tijd eens aan het eten op een bankje op de middelbare. Een bankje naast me zaten moslims en wat niet moslims. Die gingen mij erop aanspreken dat ik buiten zat aan het eten en dat respectloos was want ramadan. Jaar moeten wachten om ze met de vasten erop aan te spreken dat ze een mars reep zaten te eten wat respectloos was voor de christenen. Nee alle gekheid op een stokje het was wel vreemd dat ik mezelf moest verdedigen waarom ik op een bankje rond ramadan tijd zat te eten. En ze kwamen me toch met een heel kruisverhoor.
Zie deze wannabe modquote:Op woensdag 2 april 2014 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over joden en gestolen land. Niet over jouw achtergrond. Dus je praat effe netjes mee, of je gaat ergens anders slowchatten, want ik voorspel een slotje.
Ja ik wel, was een beetje kut. Maar ik was niet zo'n stoere gast. Meer de kneus van de school die niemand wat deed en zij mij niet omdat ik tegen die tijd iedere dag in de gym stond te liften.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb dit echt nog nooit meegemaakt. Waarom zeg je niet gewoon dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeien
De parkeerwachters van de FOK!'s.quote:
Hmm misschien dat het nog wel eens de oplossing kan zijn voor de smeltende poolkappen. Dat water moet toch opgevangen worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:44 schreef .sfinx het volgende:
Dat hele stukje aarde daar mag van mij part een nieuwe zee gecreëerd worden.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in hoge forum kringen, pas maar op!
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Gestolen land
Flikker maar dicht. Je kan geen enkel topic openen over Joden of Israel zonder dat er uiteindelijk een stel josti's gaan lopen vitten.
Ja, dat slaat natuurlijk nergens op. Christenen en joden vasten ook, dan zie je moslims ook niet mee vasten. Vaak zijn het jongeren die geen kennis hebben van de islam die zulke dingen zeggen. Het heeft ook wel met cultuur te maken. Een zieke of menstruerende vrouw mag bijv niet vasten, maar zelfs dan hoor je moslims klagen waarom je voor hun neus eet. :/quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooi dat we het daar over eens zijn. Ik was rond ramadan tijd eens aan het eten op een bankje op de middelbare. Een bankje naast me zaten moslims en wat niet moslims. Die gingen mij erop aanspreken dat ik buiten zat aan het eten en dat respectloos was want ramadan. Jaar moeten wachten om ze met de vasten erop aan te spreken dat ze een mars reep zaten te eten wat respectloos was voor de christenen. Nee alle gekheid op een stokje het was wel vreemd dat ik mezelf moest verdedigen waarom ik op een bankje rond ramadan tijd zat te eten. En ze kwamen me toch met een heel kruisverhoor.
Hmm mijn Egyptische afkomst heb ik het over duizenden jaren terug. Vast in Rome terecht gekomen en van daaruit naar Duitsland. Maar goed het is geloof ik bewezen dat alle mensen van Afrika afkomen, dus ach wat maakt het uit we zijn een grote familie.
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef Zaktabak het volgende:
TS heeft zijn topic niet meer in de handshit happens.
Haters. Stop met haten joh. Allemaal haatzaaiende reacties.quote:
huilen doe je maar in R&Pquote:Op woensdag 2 april 2014 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Haters. Stop met haten joh. Allemaal haatzaaiende reacties.
TOEN MOEST IK HUILEN!
Ja daarom geloof los laten of niet altijd handelen uit geloof. Geloof hoort niet centraal te staan, natuurlijk moet een gelovige handelen naar zijn geloof. Maar dat betekend niet dat je andere met een waaier om de oren moet slaan of ruzie moet maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:50 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ja, dat slaat natuurlijk nergens op. Christenen en joden vasten ook, dan zie je moslims ook niet mee vasten. Vaak zijn het jongeren die geen kennis hebben van de islam die zulke dingen zeggen. Het heeft ook wel met cultuur te maken. Een zieke of menstruerende vrouw mag bijv niet vasten, maar zelfs dan hoor je moslims klagen waarom je voor hun neus eet. :/
Een grote familie en toch zoveel haat onderling. Meestal om het meest onzinnige. 'Jij bent donkerder dan ik' of 'jij gelooft in iets anders dan ik'. Jammer.
Ik geef antwoord op de vragen die mij gesteld worden. Bevalt het je niet dan heb je mooi even pech gehad.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over joden en gestolen land. Niet over jouw achtergrond. Dus je praat effe netjes mee, of je gaat ergens anders slowchatten, want ik voorspel een slotje.
Vieze kankerhoer. Beetje posten zonder hoofddoekje op. Wollah vieze sletje.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op de vragen die mij gesteld worden. Bevalt het je niet dan heb je mooi even pech gehad.
Dit dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:30 schreef stephano1990 het volgende:
Het land was niet van de Palestijnen, maar van Engeland en Frankrijk. En die hebben besloten om het land aan de joden te geven. De Palestijnen hebben nooit recht gehad op dit land.Bovendien was een groot deel van de bevolking toch al Joods.
De stichting van Israël begon met vredige bedoelingen, maar alle conflicten zijn ontstaan door extremistische Palestijnen en een vijandige opstelling van buurlanden.
Ik ben het ook niet altijd eens met de houding van Israël tegenover haar buurlanden en dan vooral Palestina. Maar bedenk eerst eens wat je zelf zou doen als je zou leven in een gebied waar je continu bedreigt word door je buurlanden. Daarnaast vind ik het beeld dat van Israël in de media word gegeven vaak ook erg eenzijdig. Israël wordt te vaak als een schurkenstaat neergezet als het weer een conflict heeft met Palestina, terwijl de situatie in werkelijkheid vaak veel genuanceerder ligt.
jullie zijn allemaal mijn sahbis one love allesquote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
Ik dacht dat hoink en deadprez buddies waren
Tough love.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
Ik dacht dat hoink en deadprez buddies waren
lobi broederquote:
Schelden met kanker en hoer, hoer zijn is een nobel beroep het houdt verkrachters van de straat.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vieze kankerhoer. Beetje posten zonder hoofddoekje op. Wollah vieze sletje.
doe rustig zinaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op de vragen die mij gesteld worden. Bevalt het je niet dan heb je mooi even pech gehad.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou godverdomme je bek, tyfusnerd. Met je lelijke bolle hoofd.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Schelden met kanker en hoer, hoer zijn is een nobel beroep het houdt verkrachters van de straat.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou godverdomme je bek, tyfusnerd. Met je lelijke bolle hoofd.
Waarom ben jij over alles ongenuanceerd behalve over Israëlieten?quote:
Gewoon je bek houdenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef hoink581 het volgende:
ALS ER IEMAND DIT TOPIC VERSLOWCHAT DAN BEN IK HET WEL GODVERDOMME!
EN DAN POST IK NOG EEN BOZE PI ERBIJ ZODAT MIJN BOOSHEID NOG DUIDELIJKER OVERKOMT.
Mijn bek hou ik al de hele tijd geachte Hoink, ik typ enkel met mijn dikke vette worsten vingertjes. Als dat al niet meer mag... Maar wees gerust speciaal een toetsenbord gekocht met extra grote toetsen. Dat ik een nerd ben zou ik niet durven zeggen, die term is nogal misplaatst in heel veel gevallen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou godverdomme je bek, tyfusnerd. Met je lelijke bolle hoofd.
Dit dus je weet nooit hoe een topic gaat lopen dat is een mysterie niet huilen als het mis gaat.quote:
Volgens mij ben ik over het algemeen best genuanceerd. Behalve misschien als het over de PVV gaat.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom ben jij over alles ongenuanceerd behalve over Israëlieten?.
Wil jij internetfittie ja?! Gewoon je vadsige klep houden en die worstenvingers gebruik je maar om porno termen op google in te typen, ipv hier te posten. Ja!?quote:
Ik durf dit te bestrijden met als bron klb.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik over het algemeen best genuanceerd. Behalve misschien als het over de PVV gaat.
Of Henk en Ingrid die niet perse over de PVV gaan, maar wel stemmen op de PVV. Dus eigenlijk alles om de PVV heen toch? En niet alleen de partij zelf.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik over het algemeen best genuanceerd. Behalve misschien als het over de PVV gaat.
Ligt eraan hoe ze zich gedragen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Of Henk en Ingrid die niet perse over de PVV gaan, maar wel stemmen op de PVV. Dus eigenlijk alles om de PVV heen toch? En niet alleen de partij zelf.
Worstenvingers?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil jij internetfittie ja?! Gewoon je vadsige klep houden en die worstenvingers gebruik je maar om porno termen op google in te typen, ipv hier te posten. Ja!?
Ben ik bijquote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
ik denk dat het tijd is voor een vechtmeet
Nee ik ben een professionele messenvechter en worstelaar ik heb de Diamond Cutter gemastered.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
Dat was voor mij bedoeld denk ik de worstenvingers.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef TwentyFourr het volgende:
porno termen op google in te typen, ipv hier te posten. Ja!?
ik kom wollahquote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
Ewa Ik meld me bij deze af.quote:
Ik neem mijn boksbeugel mee.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je back.quote:
Nou ja, niet altijd inderdaad. Maar ik ben pro-Palestina, ik vind het gewoon onzin om een heel volk af te doen als hypocriet.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik durf dit te bestrijden met als bron klb.
kom kom gekke man komquote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
Wat is Palestina? Zijn dat de Joden of de andere? En hoe denk je dan over Tibet? Waarom heeft nooit iemand het over Tibet maar wel over joden vs niet joden.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, niet altijd inderdaad. Maar ik ben pro-Palestina, ik vind het gewoon onzin om een heel volk af te doen als hypocriet.
Bekijk dan alsjeblieft de kaart nog eens. Volgens mij hadden de Galliers niet 90% van het land in bezit op welk moment dan ook?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef Remqo het volgende:
Israël is net het gallische dorpje, wat weerstand biedt tegen de Palestijnse overheersers.
De manier waarop ze dat doen, daar mag je vraagtekens bij zetten.
Wat dat betreft is het voor mij een pot nat.
Komt Volkert ook?quote:
Oorlog is oorlog in de tijd van de Romeinen ging ook niemand huilen als je slaven had en de vrouwen verkrachtte dat hoorde erbij spoils of war.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Bekijk dan alsjeblieft de kaart nog eens. Volgens mij hadden de Galliers niet 90% van het land in bezit op welk moment dan ook?
Generalisatie is slecht dat ben ik met je eens. Daarom heb ik het vaak over Zionisten, dan lijkt het alsof je ze de keus laat, maar stiekem staat de Thora vol over Zion.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, niet altijd inderdaad. Maar ik ben pro-Palestina, ik vind het gewoon onzin om een heel volk af te doen als hypocriet.
Daar wordt inderdaad een stuk minder aandacht aan besteed. Weet er zelf eerlijk gezegd ook niet zoveel van.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is Palestina? Zijn dat de Joden of de andere? En hoe denk je dan over Tibet? Waarom heeft nooit iemand het over Tibet maar wel over joden vs niet joden.
ahahh ik vraag nu jou adres op bij snowdenquote:
Ja maar we zijn nou eenmaal door een fase genaamd Verlichting gegaan en sindsdien is niets meer hetzelfde als vroegerquote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oorlog is oorlog in de tijd van de Romeinen ging ook niemand huilen als je slaven had en de vrouwen verkrachtte dat hoorde erbij spoils of war.
quote:
Dat hekel ik dus weer wel over Israël zeiken maar Tibet... Mwoah wie boeit dat nog een zak?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar wordt inderdaad een stuk minder aandacht aan besteed. Weet er zelf eerlijk gezegd ook niet zoveel van.
Verlichting en Islam/geloof gaat niet altijd even goed samen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja maar we zijn nou eenmaal door een fase genaamd Verlichting gegaan en sindsdien is niets meer hetzelfde als vroeger
Repressie in TIbet is gewoon ok, stelletje verraders van de Revolutie.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Spongeboss het volgende:
Wat is Palestina? Zijn dat de Joden of de andere? En hoe denk je dan over Tibet? Waarom heeft nooit iemand het over Tibet maar wel over joden vs niet joden.
Klopt. Geloof moet je vooral voor jezelf houden en niet aan anderen opdringen. Het interesseert me totaal niet waar anderen in geloven, zolang ik er maar geen last van heb. En zo val ik anderen ook niet lastig met mijn geloof. Maar sommigen hoeven alleen te horen dat je bijv jood of moslims bent en ze hebben meteen al hun vooroordelen klaar liggen. Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja daarom geloof los laten of niet altijd handelen uit geloof. Geloof hoort niet centraal te staan, natuurlijk moet een gelovige handelen naar zijn geloof. Maar dat betekend niet dat je andere met een waaier om de oren moet slaan of ruzie moet maken.
En huidskleur etc boeit mij niet, dingen als eerwraak vind ik wel super sneu. Daarom zou ik het liefst vrede zien zonder eer, of superioriteitsgevoelens. Helaas vinden mensen het leuk elkaar om de oren te meppen omdat de een zwart is de ander geel en weer een ander wit. Ik mag Aziaten wel, maar andere mensen noemen ze weer spleetogen.
Heb je gelijk in. Misschien moet ik me er eens een beetje in verdiepen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat hekel ik dus weer wel over Israël zeiken maar Tibet... Mwoah wie boeit dat nog een zak?Het westen is hypocriet.
quote:
Ah, deze kwaliteitsuser heeft ook weer vrij van d'r vent gekregen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Klopt. Geloof moet je vooral voor jezelf houden en niet aan anderen opdringen. Het interesseert me totaal niet waar anderen in geloven, zolang ik er maar geen last van heb. En zo val ik anderen ook niet lastig met mijn geloof. Maar sommigen hoeven alleen te horen dat je bijv jood of moslims bent en ze hebben meteen al hun vooroordelen klaar liggen. Dat is wel jammer.
Eerwraak is niet van de islam, het is juist ten strengste verboden. Turken doen vaak aan eerwraak, heeft met cultuur te maken.
Helemaal mooi man. Zin in tettenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef TwentyFourr het volgende:
Overigens heeft de 'Grote Sprong Voorwaarts' ook meer doden ten gevolge gehad dan WOII, maar daar hoor je ook niemand over.
Weet je waarom niet? Omdat het niet relevant is voor Nederland. En Israël wel.
Omdat het, zoals de naam doet vermoeden, een sprong voorwaarts was.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef TwentyFourr het volgende:
Overigens heeft de 'Grote Sprong Voorwaarts' ook meer doden ten gevolge gehad dan WOII, maar daar hoor je ook niemand over.
Weet je waarom niet? Omdat het niet relevant is voor Nederland. En Israël wel.
Wat deze man zegt.quote:
Dat zeiden de Duitsers ookquote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het, zoals de naam doet vermoeden, een sprong voorwaarts was.
Ben jij gelovig? Ik niet zo doe wel veel aan zen-boeddhisme maar daar heb je niet echt een God of iets... En wat andere doen tja boeit me vrij weinig, zolang ik maar kan doen wat ik wil. De een slaat een spin dood ik zet ze buiten so what? Moeten ze zelf weten.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Klopt. Geloof moet je vooral voor jezelf houden en niet aan anderen opdringen. Het interesseert me totaal niet waar anderen in geloven, zolang ik er maar geen last van heb. En zo val ik anderen ook niet lastig met mijn geloof. Maar sommigen hoeven alleen te horen dat je bijv jood of moslims bent en ze hebben meteen al hun vooroordelen klaar liggen. Dat is wel jammer.
Eerwraak is niet van de islam, het is juist ten strengste verboden. Turken doen vaak aan eerwraak, heeft met cultuur te maken.
Mensen die denken dat zij beter zijn vanwege hun afkomst of religie zijn gewoon dom. Daden maken het verschil, niet je huidskleur of hetgeen waar je in gelooft.
Als er meer mensen zoals jij dachten was ik op de maan gaan wonen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben jij gelovig? Ik niet zo doe wel veel aan zen-boeddhisme maar daar heb je niet echt een God of iets... En wat andere doen tja boeit me vrij weinig, zolang ik maar kan doen wat ik wil. De een slaat een spin dood ik zet ze buiten so what? Moeten ze zelf weten.
Maar goed als meer mensen zoals wij dachten was er vrede.
Dat zou wel mooi zijn, want meer plek voor mij.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als er meer mensen zoals jij dachten was ik op de maan gaan wonen.
Duitsers hadden een minder goede PR-afdeling. Die hadden het over totale oorlog en complete vernietiging.quote:
Te weinig communicatiestudentes in Duitsland.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Duitsers hadden een minder goede PR-afdeling. Die hadden het over totale oorlog en complete vernietiging.
Als Goebbels een beetje opgelet had bij communicatiekunde had het er allemaal heel anders uit kunnen zien.
Was misschien niet zo slecht geweest een grote wereld natie onder de Duitse vlag. Dan was er geen oorlog meer, dat hele volkeren zouden worden afgeslacht is natuurlijk weer een ander punt van het verhaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Duitsers hadden een minder goede PR-afdeling. Die hadden het over totale oorlog en complete vernietiging.
Als Goebbels een beetje opgelet had bij communicatiekunde had het er allemaal heel anders uit kunnen zien.
In de tijdsgeest moet je het over studenten hebben. Vrouwen waren er om het Germaanse ras uit te breiden. Heb je überhaupt wel opgelet bij geschiedenis vroeger?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Te weinig communicatiestudentes in Duitsland.
Wie had dat ooit gedacht.
Mag daar een Nikab omheen, ik vind dit niet leuk.quote:
Ik was hoe dan ook tegendraads geweest.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Was misschien niet zo slecht geweest een grote wereld natie onder de Duitse vlag. Dan was er geen oorlog meer, dat hele volkeren zouden worden afgeslacht is natuurlijk weer een ander punt van het verhaal.
Wat de vraag oproept mag je een minderheidsgroep/en opofferen voor het grote goed van alle andere groepen? Mijn hart zegt nee, maar aan de andere kant er was dan wel totaal geen oorlog meer en deze discussie zou er nooit meer zijn geweest. Stel de Romeinen of Alexander de Grote hadden alles uitgemoord en van de rest wat zich bij hen wilde aansluiten een land gemaakt. Dan hadden we er ook nooit met een woord over gerept.
Doe je muilkorf maar weer om, het is te laat voor geblaf.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:
Ik studeer geschiedenisquote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de tijdsgeest moet je het over studenten hebben. Vrouwen waren er om het Germaanse ras uit te breiden. Heb je überhaupt wel opgelet bij geschiedenis vroeger?
Durf mij eens haram te noemen, je bent zelf een vieze kafferende teef!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Doe je muilkorf maar weer om, het is te laat voor geblaf.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf mij eens haram te noemen, je bent zelf een vieze kafferende teef!
Weet je niet als Romeine soldaat die nog nooit van links had gehoord ging je misschien vrouwen verkrachten wie weet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was hoe dan ook tegendraads geweest.
De hond van mijn buurman is een teefje en ze is heul lief.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat turken vaak aan eerwraak doen. Ik heb geen vent, heb altijd vrij.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ah, deze kwaliteitsuser heeft ook weer vrij van d'r vent gekregen.
Ik heb er nog wel over gedacht om geschiedenis te studeren, maar ja, wat voegt een academische graad toe in de bijstand.quote:
Turken zijn cool.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat turken vaak aan eerwraak doen. Ik heb geen vent, heb altijd vrij.
chill hè, zo'n uitkering.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat turken vaak aan eerwraak doen. Ik heb geen vent, heb altijd vrij.
Kan jij mij dan boeken aanraden waarmee ik de tijdsgeest van de oude wereld kan begrijpen en in een soort a-moralistische schurk als Caesar kan veranderen? Ik zoek zoiets namelijk om mijn krachten te bundelen in een sterke persoonlijkheid waar niemand mee solt.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
quote:
Dat je brieven van het UWV krijgt geadresseerd aan drs. xquote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel over gedacht om geschiedenis te studeren, maar ja, wat voegt een academische graad toe in de bijstand.
ik probeer je hetero te makenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mag daar een Nikab omheen, ik vind dit niet leuk.
quote:
Je hebt gelijk de scheerkrabbers uit de DDR tijd waren kut, wil niet weten hoe die mesjes moeten zijn geweest.quote:
M. Finley - The Ancient Economy (1973) over de Romeinse economie, ging in tegen het idee dat de Romeinse economie als die van ons is gebouwd. Economische groei werd niet vanuit het rijk nagestreefd zoals hier.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kan jij mij dan boeken aanraden waarmee ik de tijdsgeest van de oude wereld kan begrijpen en in een soort a-moralistische schurk als Caesar kan veranderen? Ik zoek zoiets namelijk om mijn krachten te bundelen in een sterke persoonlijkheid waar niemand mee solt.
Maar daarmee word ik toch geen a-moralistische Romeinse inwoner mee?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
M. Finley - The Ancient Economy (1973) over de Romeinse economie, ging in tegen het idee dat de Romeinse economie als die van ons is gebouwd. Economische groei werd niet vanuit het rijk nagestreefd zoals hier.
Qua politiek, geen idee.
Ja.. Dat bedoel ik. Ik haat turken niet, heb turkse vrienden en aangetrouwde familieleden. Het is gewoon een feit dat zij vaak aan eerwraak doen, dat geven ze zelf ook toe.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben jij gelovig? Ik niet zo doe wel veel aan zen-boeddhisme maar daar heb je niet echt een God of iets... En wat andere doen tja boeit me vrij weinig, zolang ik maar kan doen wat ik wil. De een slaat een spin dood ik zet ze buiten so what? Moeten ze zelf weten.
Maar goed als meer mensen zoals wij dachten was er vrede. Wel wat minder haten op de Turken dan ben je op het goede pad.
Wie zegt dat Romeinen a-moralistisch waren?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar daarmee word ik toch geen a-moralistische Romeinse inwoner mee?Ik wil mijn moralistische views wegwerken en de normen en waarde die deze maatschappij op mij hebben los gelaten.
Ik had een Turkse kameraad die deed wel 20 eerwraken op een dag, ik onderken dit volledig.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:17 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ja.. Dat bedoel ik. Ik haat turken niet, heb turkse vrienden en aangetrouwde familieleden. Het is gewoon een feit dat zij vaak aan eerwraak doen, dat geven ze zelf ook toe.
Ps, hij vroeg of ik vrij had van mijn 'vent'. Dat zijn niet mijn woorden.. Schelden is het niet..
Aah so nee dan begrijp ik het allemaal. Moet zeggen dat ik nooit gedoe hoor tegen Aziaten die lijken gewoon geaccepteerd te worden vraag me af hoe dat kan. Maar goed die worden heel anders opgevoed introvert etc.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:17 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ja.. Dat bedoel ik. Ik haat turken niet, heb turkse vrienden en aangetrouwde familieleden. Het is gewoon een feit dat zij vaak aan eerwraak doen, dat geven ze zelf ook toe.
Ps, hij vroeg of ik vrij had van mijn 'vent'. Dat zijn niet mijn woorden.. Schelden is het niet..
Ik ken ook een Turk en als z'n zusje gestoken was door een mug was hij een week zoet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een Turkse kameraad die deed wel 20 eerwraken op een dag, ik onderken dit volledig.
One word: anger managementquote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar de geschiedenis herhaalt zichzelf toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:33 schreef Copthorne het volgende:
Joden hebben nu een voorkeurspositie in de Westerse samenleving, want zielig, maar ondertussen de Palestijnen zo slecht behandelen.
Ik kan niet anders dan het met de klacht eens zijn.
Werk je de straten af?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:19 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Heb ook geen uitkering, ik werk. Jij?
Oh ze namen slaven, verkrachte de vrouwen van de vijand. Ze hadden geen moeite ermee andere uit te roeien dat soort dingen. Nero was natuurlijk gek, maar je merkt wel dat de figuren in die tijd veel hardere dingen zeiden en deden dan in deze maatschappij. Cato was wel een baas zelfmoord omdat Caesar zou winnen etc.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:18 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wie zegt dat Romeinen a-moralistisch waren?
Joden kunnen koppig zijn, man.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar de geschiedenis herhaalt zichzelf toch?
Dus over een flinke tijd krijgen Palestijnen een voorkeurspositie in de Joodse wereld.
Ik ben benieuwd welk land Engeland de Palestijnen dan cadeau doet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar de geschiedenis herhaalt zichzelf toch?
Dus over een flinke tijd krijgen Palestijnen een voorkeurspositie in de Joodse wereld.
Je bedoelt welk land Israel de Palestijnen dan cadeau doet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welk land Engeland de Palestijnen dan cadeau doet.
Oi oppassenquote:
Je vriend is een man? Mag ik toch hopen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:20 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Joden kunnen koppig zijn, man.
Mijn beste vriend is er één.
Ik doe er meer dan 20 op een dag. Van elk insect dat mijn huis binnendringt ontneem ik het leven. Zolang ze geen huur betalen komen ze er niet in. Mijn huis is mijn eer.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een Turkse kameraad die deed wel 20 eerwraken op een dag, ik onderken dit volledig.
Ja, maar als dat niet a-moralistisch was in die tijd waren ze ook niet a-moralistisch. Daar hoeft toch niemand een boek over te schrijven, dat is logisch.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ze namen slaven, verkrachte de vrouwen van de vijand. Ze hadden geen moeite ermee andere uit te roeien dat soort dingen. Nero was natuurlijk gek, maar je merkt wel dat de figuren in die tijd veel hardere dingen zeiden en deden dan in deze maatschappij. Cato was wel een baas zelfmoord omdat Caesar zou winnen etc.
Maar ze namen het allemaal niet zo serieus er was geen racisme etc.
Oh daar heb je dat "Ik heb een Joodse vriend"-verhaal weer. Ik heb je wel door hoor, antisemiet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:20 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Joden kunnen koppig zijn, man.
Mijn beste vriend is er één.
Nee, ik bedoelde Engeland, daarom schreef ik dat ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je bedoelt welk land Israel de Palestijnen dan cadeau doet.
Oh maar ik bedoel boeken van die Romeinen zelf de meest bad-asserige of van andere leiders in de wereld uit die tijd. Ik wil dat begrijpen en met die mindset door mijn leven gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, maar als dat niet a-moralistisch was in die tijd waren ze ook niet a-moralistisch. Daar hoeft toch niemand een boek over te schrijven, dat is logisch.
Is Engeland Joods?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde Engeland, daarom schreef ik dat ook.
Jij bent vanaf nu mijn meest favoriete user na Djeez.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik doe er meer dan 20 op een dag. Van elk insect dat mijn huis binnendringt ontneem ik het leven. Zolang ze geen huur betalen komen ze er niet in. Mijn huis is mijn eer.
Zijn er ook boeken van? Ik ken alleen de serie.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoel boeken van die Romeinen zelf de meest bad-asserige of van andere leiders in de wereld uit die tijd. Ik wil dat begrijpen en met die mindset door mijn leven gaan.
Nee, maar Engeland heeft wel Palestina aan de holocaust slachtoffers gegevens als goedmakertje.quote:
Kan je het beste de schrijvers uit die tijd lezen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoel boeken van die Romeinen zelf de meest bad-asserige of van andere leiders in de wereld uit die tijd. Ik wil dat begrijpen en met die mindset door mijn leven gaan.
Denk dat het idd ook met opvoeding te maken heeft. Ik hoop op vrede.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah so nee dan begrijp ik het allemaal. Moet zeggen dat ik nooit gedoe hoor tegen Aziaten die lijken gewoon geaccepteerd te worden vraag me af hoe dat kan. Maar goed die worden heel anders opgevoed introvert etc.
Maar goed ooit zal de wereld vrede zien of totale vernietiging.
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je vriend is een man? Mag ik toch hopen?
En straks is het Israel's beurt om de Palestijnen een land te geven als goedmakertje. Ik weet niet waar het misgaat in het begrijpen hiervan.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, maar Engeland heeft wel Palestina aan de holocaust slachtoffers gegevens als goedmakertje.
Ik ken iemand die vaker zei dat ie een dinnetje had, dat bleek ook allemaal wat anders in elkaar te zitten.quote:
Kun je er een paar noemen die goed zijn? Of figuren die tof zijn Augustus en Caesar heb ik al gelezen. Maar Augustus durfde niet zoveel die had geluk dat zijn vriend Agrippa zo goed was.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Kan je het beste de schrijvers uit die tijd lezen.
Ik ken die gast sinds mijn tiende.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh daar heb je dat "Ik heb een Joodse vriend"-verhaal weer. Ik heb je wel door hoor, antisemiet.
Wie weet waarom gaan we niet samen bloemen planten op rotondes om de message te delen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:24 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Denk dat het idd ook met opvoeding te maken heeft. Ik hoop op vrede.
Wie.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken iemand die vaker zei dat ie een dinnetje had, dat bleek ook allemaal wat anders in elkaar te zitten.
Augustus & Agrippa: Dion Cassius 'Histoire Romaine' boek 49quote:Op woensdag 2 april 2014 22:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kun je er een paar noemen die goed zijn? Of figuren die tof zijn Augustus en Caesar heb ik al gelezen. Maar Augustus durfde niet zoveel die had geluk dat zijn vriend Agrippa zo goed was.
Dat mag, maar je mag hem niet als "Token Jew" gebruiken. Dat hij dat toestaat. Poe!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:25 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ken die gast sinds mijn tiende.Mag je iemand na 14 jaar vriendschappelijke omgang a.u.b. een vriend noemen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
En straks is het Engeland's beurt om de Palestijnen een land te geven als goedmakertje omdat zij dit alles veroorzaakt hebben. Ik weet niet waar het misgaat in het begrijpen hiervan.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En straks is het Israel's beurt om de Palestijnen een land te geven als goedmakertje. Ik weet niet waar het misgaat in het begrijpen hiervan.
Boeiend. Als je kan profiteren, dan moet je het doen!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat mag, maar je mag hem niet als "Token Jew" gebruiken. Dat hij dat toestaat. Poe!
Sterke comeback, hier heb ik niks op terug. O ja wel: wat je zegt ben je zelf.quote:
Israel is helemaal niet door de Duitsers aan de Joden gegeven.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En straks is het Engeland's beurt om de Palestijnen een land te geven als goedmakertje omdat zij dit alles veroorzaakt hebben. Ik weet niet waar het misgaat in het begrijpen hiervan.
Oi je zei dat je trots op mij was toen ik zei dat ik alle ramen van het bejaardenhuis had gewassen!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sterke comeback, hier heb ik niks op terug. O ja wel: wat je zegt ben je zelf.
Oh ja, als Joden ergens van houden..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Boeiend. Als je kan profiteren, dan moet je het doen!Anders ben je een dief van je eigen portemonnee.
Goed plan. Ik doe mee..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wie weet waarom gaan we niet samen bloemen planten op rotondes om de message te delen?
Dat wordt ook echt helemaal nergens beweerd.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Israel is helemaal niet door de Duitsers aan de Joden gegeven.
Nu nog wat andere nationaliteiten erbij en de boodschap geven dat etnische groepen geen verschil maken qua mens zijn en we gewoon door een deur kunnen.quote:
Met je kop door de helft? Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sterke comeback, hier heb ik niks op terug. O ja wel: wat je zegt ben je zelf.
12, wat is dit?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:31 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Met je kop door de helft? Hoe oud ben je?
Is dat onderdeel van de dagbesteding?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oi je zei dat je trots op mij was toen ik zei dat ik alle ramen van het bejaardenhuis had gewassen!
Op de dagen dat ik Adolf Gandhi ben ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat onderdeel van de dagbesteding?
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Op de dagen dat ik Adolf Gandi ben ja.
Gandhiquote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Op de dagen dat ik Adolf Gandhi ben ja.
Ik neem gewoon mijn familie mee, er zit van alles bij.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nu nog wat andere nationaliteiten erbij en de boodschap geven dat etnische groepen geen verschil maken qua mens zijn en we gewoon door een deur kunnen.
Ja jongen ik moest het even verbeteren ik ben niet meer zo snel.quote:
Prima dat is mooi, ik neem de mijne niet mee mijn vader is nogal een beetje bekrompen als het om auslanders gaat, maar dat komt omdat hij nog nooit met in contact is geweest en teveel opsporing verzocht kijkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:33 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik neem gewoon mijn familie mee, er zit van alles bij.
Maar is Engeland ten opzichte van de Joden vergelijkbaar ten opzichte van de Palestijnen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat wordt ook echt helemaal nergens beweerd.
-----> ENGELAND <------
Engeland geeft Palestina aan Joden omdat ze zo vreselijk geleden hebben onder de Duiters.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar is Engeland ten opzichte van de Joden vergelijkbaar ten opzichte van de Palestijnen?
De enige flaw die je als kwaliteits-user hebt een mac.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Engeland geeft Palestina aan Joden omdat ze zo vreselijk geleden hebben onder de Duiters.
Engeland geeft van mij part Schotland aan de Palestijnen omdat ze zo vreselijk geleden hebben onder de Joden.
Duidelijker dan dit kan ik het niet uitleggen. Ik zou het voor je willen painten, maar ik weet nog niet hoe paint heet onder mac.
Logisch dat hij dan zo denkt.. Als ik opsporing verzocht kijk dan denk ik het zelfde als je vader. Ik hoop dat de bloemetjes effectief zullen zijn..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Prima dat is mooi, ik neem de mijne niet mee mijn vader is nogal een beetje bekrompen als het om auslanders gaat, maar dat komt omdat hij nog nooit met in contact is geweest en teveel opsporing verzocht kijkt.
vieze hipsterquote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Engeland geeft Palestina aan Joden omdat ze zo vreselijk geleden hebben onder de Duiters.
Engeland geeft van mij part Schotland aan de Palestijnen omdat ze zo vreselijk geleden hebben onder de Joden.
Duidelijker dan dit kan ik het niet uitleggen. Ik zou het voor je willen painten, maar ik weet nog niet hoe paint heet onder mac.
Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Logisch dat hij dan zo denkt.. Als ik opsporing verzocht kijk dan denk ik het zelfde als je vader. Ik hoop dat de bloemetjes effectief zullen zijn..
Oei de man die zegt dat hij alleen de PVV doet generaliseren.quote:
nou enquote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Komt helemaal goed.
[..]
Oei de man die zegt dat hij alleen de PVV doet generaliseren.
quote:
Doet me niks, ik zou over 10 uur, als me accu leeg is, hierop terug kunnen komen of het me dan wel wat doet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De enige flaw die je als kwaliteits-user hebt een mac.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Komt helemaal goed.
[..]
Oei de man die zegt dat hij alleen de PVV doet generaliseren.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Doet me niks, ik zou over 10 uur, als me accu leeg is, hierop terug kunnen komen of het me dan wel wat doet.
Ik ga morgen eerst eens trekken, baantjes trekken denk ik. Of iets anders....Eens kijken waar ik zin in heb.quote:
Mattieeeee. Jouw reacties. Petje af.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:30 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
In nl geboren en getogen, ouders in marokko, maar komen oorspronkelijk (hun ouders) uit (vader) Algerije en (moeder) Saudi Arabië en Syrië. Volg je het nog?
Wie is Djeez? Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu mijn meest favoriete user na Djeez.
Iemand op FOK! die nieuwsberichten post over Aliens, U.F.O's en die mij heeft geleerd hoe ik een aluminium hoedje moet maken tegen aliens. Daar kan niemand tegenop.quote:
Mooi gezegd, wil je ook bij de orde v an de paarsgepunte lans?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een van de laatste zuivere journalisten.
Je bent 'ik zweer a' vergeten. Het is nog altijd; ik zweer a matti.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Mattieeeee. Jouw reacties. Petje af.![]()
Zuid-soldaten doen dat nietquote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Je bent 'ik zweer a' vergeten. Het is nog altijd; ik zweer a matti.
Hmm baantjes trekken.. Haha succes.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
[..]
Ik ga morgen eerst eens trekken, baantjes trekken denk ik. Of iets anders....Eens kijken waar ik zin in heb.
quote:
quote:
quote:
Jaloers?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:26 schreef tapirrr het volgende:
Israel = altijd terechte klacht.
Joden. Meest hypocriete volk op aarde.
Dus wie er ook gemeen is, Engeland geeft altijd het land weg?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een van de laatste zuivere journalisten.
Aha, oke.. thnx.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Iemand op FOK! die nieuwsberichten post over Aliens, U.F.O's en die mij heeft geleerd hoe ik een aluminium hoedje moet maken tegen aliens. Daar kan niemand tegenop.
Maar jij staat ook hoog op mijn lijstje!
Ja. Waarom zouden ze anders Palestina weggegeven hebben? Of Rhodesië? Of Canada?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dus wie er ook gemeen is, Engeland geeft altijd het land weg?
Ja dat is het enige waar ik blij mee ben, dat er geen islam in Nederland is bij de lokale bevolking. Dames in bikini's!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Hmm baantjes trekken.. Haha succes.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Waarom zouden ze anders Palestina weggegeven hebben? Of Rhodesië? Of Canada?
Dames in bikini's heb je overal, ook in islamitische landen.. Je wordt wel soms raar aangekeken maar dat gebeurd hier ook ( op een andere manier).quote:Op woensdag 2 april 2014 22:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat is het enige waar ik blij mee ben, dat er geen islam in Nederland is bij de lokale bevolking. Dames in bikini's!
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Zaktabak het volgende:
Hoink in het eckte leven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rhodesië is overigens een van de weinige landen die echt zuiver kapitalistisch was.quote:
Hmm interessant, zou jij in bikini zwemmen of niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Dames in bikini's heb je overal, ook in islamitische landen.. Je wordt wel soms raar aangekeken maar dat gebeurd hier ook ( op een andere manier).
Mij boeit dat niet ik hoop alleen dat het album goed gaat worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rhodesië is overigens een van de weinige landen die echt zuiver kapitalistisch was.
Dit, en dan verder naar rechts uitbreiden.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nu de rest van dat groen nog wit maken
Waarom dat?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nu de rest van dat groen nog wit maken
Ik heb drie dagen geleden nog in bikini gezwommen in Dubai. Een dag was alleen voor vrouwen en andere dagen gemengd. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het zonder mannen veel leuker is. Je hoeft je niet ongemakkelijk te voelen. Klinkt misschien raar maar zo ervaar ik het.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm interessant, zou jij in bikini zwemmen of niet?
[..]
Mij boeit dat niet ik hoop alleen dat het album goed gaat worden.Het album voor deze was teleurstellend en het album daarvoor was prachtig. Drie albums over het facisme en de struggles ertegen.
Als je je bekeken voelt kan ik me erin inleven dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:07 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen geleden nog in bikini gezwommen in Dubai. Een dag was alleen voor vrouwen en andere dagen gemengd. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het zonder mannen veel leuker is. Je hoeft je niet ongemakkelijk te voelen. Klinkt misschien raar maar zo ervaar ik het.
Canada.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Waarom zouden ze anders Palestina weggegeven hebben? Of Rhodesië? Of Canada?
Haha nee, ik ga vaker op vakantie dus heb ze al in de kast liggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als je je bekeken voelt kan ik me erin inleven dat is ook wel zo.
Heb je speciaal voor die keer een bikini gekocht? Eentje met polka dots?![]()
Maar goed je zit nu nog in Dubai? Lijkt me wel apart.
Dubai, stad van de racistische slavenhouders die ze, de slaven, zonder pardon deporteren. De stad van moslims waar niemand als een moslim, maar eerder als een oppervlakkige ultra-kapitalist, leeft. De stad van megalomane projecten zonder oog op de toekomst. Alle investeringen worden gedaan vanuit een 'wie heeft de grootste? Wij hebben de grootste'-mentaliteit, maar al het grote wordt natuurlijk door Westerse ingeneurs bedacht en uitgewerkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als je je bekeken voelt kan ik me erin inleven dat is ook wel zo.
Heb je speciaal voor die keer een bikini gekocht? Eentje met polka dots?![]()
Maar goed je zit nu nog in Dubai? Lijkt me wel apart.
Niks mis met Canada. Statisch heeft Engeland de meeste landen weggegeven als goedmakertje, ik zie niet in waarom ze hier nu in een keer vanaf zullen zien.quote:
Je wilt geen uitspraak doen over de print van je sexy luipaard bikini?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Haha nee, ik ga vaker op vakantie dus heb ze al in de kast liggen.
Dat zeg ik niet :p
Np ik woon er niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dubai, stad van de racistische slavenhouders die ze, de slaven, zonder pardon deporteren. De stad van moslims waar niemand als een moslim, maar eerder als een oppervlakkige ultra-kapitalist, leeft. De stad van megalomane projecten zonder oog op de toekomst. Alle investeringen worden gedaan vanuit een 'wie heeft de grootste? Wij hebben de grootste'-mentaliteit, maar al het grote wordt natuurlijk door Westerse ingeneurs bedacht.
Dat land is over een decennia of twee weer een onbezochte zandbak zonder een stuiver om te spenderen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dubai, stad van de racistische slavenhouders die ze, de slaven, zonder pardon deporteren. De stad van moslims waar niemand als een moslim, maar eerder als een oppervlakkige ultra-kapitalist, leeft. De stad van megalomane projecten zonder oog op de toekomst. Alle investeringen worden gedaan vanuit een 'wie heeft de grootste? Wij hebben de grootste'-mentaliteit, maar al het grote wordt natuurlijk door Westerse ingeneurs bedacht.
Dat land is over een decennia of twee weer een onbezochte zandbak zonder een stuiver om te spenderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |