quote:Op woensdag 2 april 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
Hoi Fok!kers,
veelal wanneer weer ergens een discussie over Isreal oplaait, wordt er al heel snel het concept "gestolen land" van stal gehaald. Israel zou rechtmatig toekomen aan de joden.
Dit concept vind ik redelijk vreemd. Landsgrenzen zijn namelijk altijd al dynamisch geweest. Gebieden zijn veroverd en bezet, gehele volkeren zijn verhuist en bijna de halve wereld is gekoloniseerd.
Toch zijn Joden de enige groep die het hebben over hun "gestolen land", dit terwijl er tussen de Romeinse tijd en de 19e eeuw nooit zoiets als een Joods land is geweest. Het Joodse volk heeft zich verspreidt over de Westerse wereld en heeft zich daar vele eeuwen weten te handhaven.
Zo zijn ze ook in Amerika terecht gekomen. Een land wat daadwerkelijk gestolen is van de inheemse bevolking. Dat maakt de Amerikaanse Joden, die klagen over "gestolen land" toch een beetje hypocriet.
Klacht: JODEN ZIJN HYPOCRIET.
Vond ik ook al opvallend.quote:
Het gaat me in deze dan ook niet om het feit dat ze de boel nu aan het koloniseren zijn. Maar dat ze spreken over "gestolen land". Het een sluit het ander niet uit, of wel?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef blek het volgende:
Onterechte klacht,
Er is daar extreem veel land in handen van de Arabieren, gun de Joden ook wat.
Watquote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef blek het volgende:
Onterechte klacht,
in Nederland is extreem veel land van de Nederlanders. Gun de Marokkanen ook watquote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef blek het volgende:
Onterechte klacht,
Wie wil daar nou zijn auto parkerenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:32 schreef deprimist het volgende:
Die hele tering regio daar mag wat mij betreft parkeerplaats worden.
Ik stel mij zo voor dat men het daar in Oekraïne niet helemaal mee eens is.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
Toch zijn Joden de enige groep die het hebben over hun "gestolen land"
Bah je zou maar van het groene zijn. Je wordt eigenlijk verbannen naar steeds minder plek?quote:
Verbannen, verbannen. Ze hebben in hun schoot geworpen gekregen van de Engelse, als goedmakertje voor de in Europa getolereerde genocide.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:59 schreef Spongeboss het volgende:
Bah je zou maar van het groene zijn. Je wordt eigenlijk verbannen naar steeds minder plek?
Ze hadden laatst m'n waterput nog vergiftigdquote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef LoveAndPeace het volgende:
Joden zijn slim, net als de turken. Zij zijn de grootste dieven/criminelen, stelen land (turken plegen de grootste misdrijven) ondertussen geven zij de schuld aan de Palestijnen, turken aan de marokkanen. Marokkanen zijn dom en worden snel betrapt, terwijl turken heel sneaky en onopvallend te werk gaan..
Joodse praktijken noem je dat..
Maar dat krijg je met geknuffel, dit gebeurt als je gaat knuffelen. Daarom ben ik bang voor teveel geknuffel.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verbannen, verbannen. Ze hebben in hun schoot geworpen gekregen van de Engelse, als goedmakertje voor de in Europa getolereerde genocide.
Wil je me huren? Ex-special forces Spongeboss meldt zich codename Echo.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze hadden laatst m'n waterput nog vergiftigd.
Wie zijn ze?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze hadden laatst m'n waterput nog vergiftigd.
Ach ja, de Amerikanen hebben er een fijne militaire basis aan, dat zal ook wel iets wat mee spelen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar dat krijg je met geknuffel, dit gebeurt als je gaat knuffelen. Daarom ben ik bang voor teveel geknuffel.
Dus jij denkt dat de Bandido's en Hell's Angels ook mogen blijven bestaan als ze de ambtenaren iedere week een hoertje sturen?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, de Amerikanen hebben er een fijne militaire basis aan, dat zal ook wel iets wat mee spelen.
Alhoewel ik gek ben op totaal uit de lucht gegrepen redenaties kan ik me daar niet bij aansluiten.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de Bandido's en Hell's Angels ook mogen blijven bestaan als ze de ambtenaren iedere week een hoertje sturen?
Hmm ik hoef dus geen ambtenaar te worden. Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alhoewel ik gek ben op totaal uit de lucht gegrepen redenaties kan ik me daar niet bij aansluiten.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alhoewel ik gek ben op totaal uit de lucht gegrepen redenaties kan ik me daar niet bij aansluiten.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef LoveAndPeace het volgende:
Joden zijn slim, net als de turken. Zij zijn de grootste dieven/criminelen, stelen land (turken plegen de grootste misdrijven) ondertussen geven zij de schuld aan de Palestijnen, turken aan de marokkanen. Marokkanen zijn dom en worden snel betrapt, terwijl turken heel sneaky en onopvallend te werk gaan..
Joodse praktijken noem je dat..
Begrijpend lezen is moeilijk?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Jij begrijpe sikter lanquote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ik vind het moeilijk redenaties te begrijpen waar geen logica achter zit, en onzinverhalen die als feiten gepresenteerd worden kan ik ook maar moeilijk bevatten. Misschien zit dat voor jou anders.quote:
Nee dan zeg je 'wat jij zegt klopt niet of berust op geen feiten.'quote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk redenaties te begrijpen waar geen logica achter zit, en onzinverhalen die als feiten gepresenteerd worden kan ik ook maar moeilijk bevatten. Misschien zit dat voor jou anders.
De uitspraak ''waar heb jij het nou weer over'' impliceert duidelijk wat ik bedoel, namelijk dat er onzin uitgekraamd wordt. Maar misschien kun jij dat er niet in lezen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dan zeg je 'wat jij zegt klopt niet of berust op geen feiten.'
Als je zegt 'waar heb jij het over,' dan doe je alsof je het niet begrijpt.
Rot toch op joh stink turrek. Als er iemand is die met onzin verhalen komt dan ben jij dat wel. Dit zijn feiten. Turken en joden= 1 pot nat.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk redenaties te begrijpen waar geen logica achter zit, en onzinverhalen die als feiten gepresenteerd worden kan ik ook maar moeilijk bevatten. Misschien zit dat voor jou anders.
Oh house of holy is een turk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Rot toch op joh stink turrek. Als er iemand is die met onzin verhalen komt dan ben jij dat wel. Dit zijn feiten. Turken en joden= 1 pot nat.
Dat slaat nergens op, vind ik beter persoonlijk. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening, er staat wel duidelijk wat de persoon in kwestie bedoeld en het blijf en is een betrekkelijke discussie.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De uitspraak ''waar heb jij het nou weer over'' impliceert duidelijk wat ik bedoel, namelijk dat er onzin uitgekraamd wordt. Maar misschien kun jij dat er niet in lezen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Rot toch op joh stink turrek. Als er iemand is die met onzin verhalen komt dan ben jij dat wel. Dit zijn feiten. Turken en joden= 1 pot nat.
Zegt de idioot van dit forum. Heb je het niet druk genoeg met je big moustache?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een randdebiel
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:21 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Zegt de idioot van dit forum. Heb je het niet druk genoeg met je big moustache?
Jij bent een interessante user, ik ga jou in de gate houden. Van welke komaf ben je liefde-en-vrede?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:21 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Zegt de idioot van dit forum. Heb je het niet druk genoeg met je big moustache?
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh house of holy is een turk.Duidelijk maar weer.
[..]
Dat slaat nergens op, vind ik beter persoonlijk. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening, er staat wel duidelijk wat de persoon in kwestie bedoeld en het blijf en is een betrekkelijke discussie.
Marokkaans. Daar wilde jij er minder van, toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent een interessante user, ik ga jou in de gate houden. Van welke komaf ben je liefde-en-vrede?
Niet zo generaliseren.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:26 schreef tapirrr het volgende:
Israel = altijd terechte klacht.
Joden. Meest hypocriete volk op aarde.
Gelovige ideologische wel, maar van ik zie geen verschil tussen Turken en Marokkanen beide is islam. Een geloof dat haar vrouwen afdekt etc.. Daar kan geen vooruitgang van komen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Marokkaans. Daar wilde jij er minder van, toch?
In nl geboren en getogen, ouders in marokko, maar komen oorspronkelijk (hun ouders) uit (vader) Algerije en (moeder) Saudi Arabië en Syrië. Volg je het nog?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent een interessante user, ik ga jou in de gate houden. Van welke komaf ben je liefde-en-vrede?
Algerije heb ik niets op tegen. Saudia Arabië en Syrië weet ik niet veel van behalve dan ten tijden van voor christus. Maar dat was ook nog voor de islam. Ik stem waarschijnlijk af van Galliërs of Egyptenaren. Maar ik ben nu zo wit als maar kan, Duitse voorouders.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:30 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
In nl geboren en getogen, ouders in marokko, maar komen oorspronkelijk (hun ouders) uit (vader) Algerije en (moeder) Saudi Arabië en Syrië. Volg je het nog?
Ik denk niet dat een land als Saudi Arabië jou zou bevallen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Algerije heb ik niets op tegen. Saudia Arabië en Syrië weet ik niet veel van behalve dan ten tijden van voor christus. Maar dat was ook nog voor de islam. Ik stem waarschijnlijk af van Galliërs of Egyptenaren. Maar ik ben nu zo wit als maar kan, Duitse voorouders.
Ik heb geen probleem met anderen zolang ze me niets opdringen en iedereen hun ding laten doen.
Dit plaatje is de toekomst voor nederland. En dan zijn de nederlanders de groene, en mogen jullie raden wie de witte zijn....quote:
Dat denk ik ook niet, we moeten weg met die ideologieën die en grenzen die ons uit elkaar drijven.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een land als Saudi Arabië jou zou bevallen.
Voor mij geldt het zelfde..quote:Op woensdag 2 april 2014 21:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Algerije heb ik niets op tegen. Saudia Arabië en Syrië weet ik niet veel van behalve dan ten tijden van voor christus. Maar dat was ook nog voor de islam. Ik stem waarschijnlijk af van Galliërs of Egyptenaren. Maar ik ben nu zo wit als maar kan, Duitse voorouders.
Ik heb geen probleem met anderen zolang ze me niets opdringen en iedereen hun ding laten doen.
Ssssttquote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een land als Saudi Arabië jou zou bevallen.
In-te-re-seert me niets.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef LoveAndPeace het volgende:
Voor mij geldt het zelfde..
Mijn voorouders waren ook christenen, zijn bekeerd naar islam. Eenieder mag geloven wat hij of zij wilt, als je anderen maar niet tot last bent.
Ik ben ook best licht, niemand raad mijn afkomst. Hmm Egyptenaar, misschien wel een amazigh. Mijn vader is een Algerijnse amazigh maar geboren in marokko.
Mooi dat we het daar over eens zijn. Ik was rond ramadan tijd eens aan het eten op een bankje op de middelbare. Een bankje naast me zaten moslims en wat niet moslims. Die gingen mij erop aanspreken dat ik buiten zat aan het eten en dat respectloos was want ramadan. Jaar moeten wachten om ze met de vasten erop aan te spreken dat ze een mars reep zaten te eten wat respectloos was voor de christenen. Nee alle gekheid op een stokje het was wel vreemd dat ik mezelf moest verdedigen waarom ik op een bankje rond ramadan tijd zat te eten. En ze kwamen me toch met een heel kruisverhoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Voor mij geldt het zelfde..
Mijn voorouders waren ook christenen, zijn bekeerd naar islam. Eenieder mag geloven wat hij of zij wilt, als je anderen maar niet tot last bent.
Ik ben ook best licht, niemand raad mijn afkomst. Hmm Egyptenaar, misschien wel een amazigh. Mijn vader is een Algerijnse amazigh maar geboren in marokko.
Jouw mening mij ook niet.quote:
Dit topic gaat over joden en gestolen land. Niet over jouw achtergrond. Dus je praat effe netjes mee, of je gaat ergens anders slowchatten, want ik voorspel een slotje.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou.
Heb dit echt nog nooit meegemaakt. Waarom zeg je niet gewoon dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeienquote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooi dat we het daar over eens zijn. Ik was rond ramadan tijd eens aan het eten op een bankje op de middelbare. Een bankje naast me zaten moslims en wat niet moslims. Die gingen mij erop aanspreken dat ik buiten zat aan het eten en dat respectloos was want ramadan. Jaar moeten wachten om ze met de vasten erop aan te spreken dat ze een mars reep zaten te eten wat respectloos was voor de christenen. Nee alle gekheid op een stokje het was wel vreemd dat ik mezelf moest verdedigen waarom ik op een bankje rond ramadan tijd zat te eten. En ze kwamen me toch met een heel kruisverhoor.
Zie deze wannabe modquote:Op woensdag 2 april 2014 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over joden en gestolen land. Niet over jouw achtergrond. Dus je praat effe netjes mee, of je gaat ergens anders slowchatten, want ik voorspel een slotje.
Ja ik wel, was een beetje kut. Maar ik was niet zo'n stoere gast. Meer de kneus van de school die niemand wat deed en zij mij niet omdat ik tegen die tijd iedere dag in de gym stond te liften.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb dit echt nog nooit meegemaakt. Waarom zeg je niet gewoon dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeien
De parkeerwachters van de FOK!'s.quote:
Hmm misschien dat het nog wel eens de oplossing kan zijn voor de smeltende poolkappen. Dat water moet toch opgevangen worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:44 schreef .sfinx het volgende:
Dat hele stukje aarde daar mag van mij part een nieuwe zee gecreëerd worden.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in hoge forum kringen, pas maar op!
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Gestolen land
Flikker maar dicht. Je kan geen enkel topic openen over Joden of Israel zonder dat er uiteindelijk een stel josti's gaan lopen vitten.
Ja, dat slaat natuurlijk nergens op. Christenen en joden vasten ook, dan zie je moslims ook niet mee vasten. Vaak zijn het jongeren die geen kennis hebben van de islam die zulke dingen zeggen. Het heeft ook wel met cultuur te maken. Een zieke of menstruerende vrouw mag bijv niet vasten, maar zelfs dan hoor je moslims klagen waarom je voor hun neus eet. :/quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooi dat we het daar over eens zijn. Ik was rond ramadan tijd eens aan het eten op een bankje op de middelbare. Een bankje naast me zaten moslims en wat niet moslims. Die gingen mij erop aanspreken dat ik buiten zat aan het eten en dat respectloos was want ramadan. Jaar moeten wachten om ze met de vasten erop aan te spreken dat ze een mars reep zaten te eten wat respectloos was voor de christenen. Nee alle gekheid op een stokje het was wel vreemd dat ik mezelf moest verdedigen waarom ik op een bankje rond ramadan tijd zat te eten. En ze kwamen me toch met een heel kruisverhoor.
Hmm mijn Egyptische afkomst heb ik het over duizenden jaren terug. Vast in Rome terecht gekomen en van daaruit naar Duitsland. Maar goed het is geloof ik bewezen dat alle mensen van Afrika afkomen, dus ach wat maakt het uit we zijn een grote familie.
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef Zaktabak het volgende:
TS heeft zijn topic niet meer in de handshit happens.
Haters. Stop met haten joh. Allemaal haatzaaiende reacties.quote:
huilen doe je maar in R&Pquote:Op woensdag 2 april 2014 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Haters. Stop met haten joh. Allemaal haatzaaiende reacties.
TOEN MOEST IK HUILEN!
Ja daarom geloof los laten of niet altijd handelen uit geloof. Geloof hoort niet centraal te staan, natuurlijk moet een gelovige handelen naar zijn geloof. Maar dat betekend niet dat je andere met een waaier om de oren moet slaan of ruzie moet maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:50 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ja, dat slaat natuurlijk nergens op. Christenen en joden vasten ook, dan zie je moslims ook niet mee vasten. Vaak zijn het jongeren die geen kennis hebben van de islam die zulke dingen zeggen. Het heeft ook wel met cultuur te maken. Een zieke of menstruerende vrouw mag bijv niet vasten, maar zelfs dan hoor je moslims klagen waarom je voor hun neus eet. :/
Een grote familie en toch zoveel haat onderling. Meestal om het meest onzinnige. 'Jij bent donkerder dan ik' of 'jij gelooft in iets anders dan ik'. Jammer.
Ik geef antwoord op de vragen die mij gesteld worden. Bevalt het je niet dan heb je mooi even pech gehad.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over joden en gestolen land. Niet over jouw achtergrond. Dus je praat effe netjes mee, of je gaat ergens anders slowchatten, want ik voorspel een slotje.
Vieze kankerhoer. Beetje posten zonder hoofddoekje op. Wollah vieze sletje.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op de vragen die mij gesteld worden. Bevalt het je niet dan heb je mooi even pech gehad.
Dit dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:30 schreef stephano1990 het volgende:
Het land was niet van de Palestijnen, maar van Engeland en Frankrijk. En die hebben besloten om het land aan de joden te geven. De Palestijnen hebben nooit recht gehad op dit land.Bovendien was een groot deel van de bevolking toch al Joods.
De stichting van Israël begon met vredige bedoelingen, maar alle conflicten zijn ontstaan door extremistische Palestijnen en een vijandige opstelling van buurlanden.
Ik ben het ook niet altijd eens met de houding van Israël tegenover haar buurlanden en dan vooral Palestina. Maar bedenk eerst eens wat je zelf zou doen als je zou leven in een gebied waar je continu bedreigt word door je buurlanden. Daarnaast vind ik het beeld dat van Israël in de media word gegeven vaak ook erg eenzijdig. Israël wordt te vaak als een schurkenstaat neergezet als het weer een conflict heeft met Palestina, terwijl de situatie in werkelijkheid vaak veel genuanceerder ligt.
jullie zijn allemaal mijn sahbis one love allesquote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
Ik dacht dat hoink en deadprez buddies waren
Tough love.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef eend112 het volgende:
Ik dacht dat hoink en deadprez buddies waren
lobi broederquote:
Schelden met kanker en hoer, hoer zijn is een nobel beroep het houdt verkrachters van de straat.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vieze kankerhoer. Beetje posten zonder hoofddoekje op. Wollah vieze sletje.
doe rustig zinaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op de vragen die mij gesteld worden. Bevalt het je niet dan heb je mooi even pech gehad.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vieze kankerhoer. Beetje posten zonder hoofddoekje op. Wollah vieze sletje.
Hou godverdomme je bek, tyfusnerd. Met je lelijke bolle hoofd.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Schelden met kanker en hoer, hoer zijn is een nobel beroep het houdt verkrachters van de straat.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou godverdomme je bek, tyfusnerd. Met je lelijke bolle hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |