quote:Op woensdag 2 april 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
Hoi Fok!kers,
veelal wanneer weer ergens een discussie over Isreal oplaait, wordt er al heel snel het concept "gestolen land" van stal gehaald. Israel zou rechtmatig toekomen aan de joden.
Dit concept vind ik redelijk vreemd. Landsgrenzen zijn namelijk altijd al dynamisch geweest. Gebieden zijn veroverd en bezet, gehele volkeren zijn verhuist en bijna de halve wereld is gekoloniseerd.
Toch zijn Joden de enige groep die het hebben over hun "gestolen land", dit terwijl er tussen de Romeinse tijd en de 19e eeuw nooit zoiets als een Joods land is geweest. Het Joodse volk heeft zich verspreidt over de Westerse wereld en heeft zich daar vele eeuwen weten te handhaven.
Zo zijn ze ook in Amerika terecht gekomen. Een land wat daadwerkelijk gestolen is van de inheemse bevolking. Dat maakt de Amerikaanse Joden, die klagen over "gestolen land" toch een beetje hypocriet.
Klacht: JODEN ZIJN HYPOCRIET.
Vond ik ook al opvallend.quote:
Het gaat me in deze dan ook niet om het feit dat ze de boel nu aan het koloniseren zijn. Maar dat ze spreken over "gestolen land". Het een sluit het ander niet uit, of wel?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef blek het volgende:
Onterechte klacht,
Er is daar extreem veel land in handen van de Arabieren, gun de Joden ook wat.
Watquote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef blek het volgende:
Onterechte klacht,
in Nederland is extreem veel land van de Nederlanders. Gun de Marokkanen ook watquote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef blek het volgende:
Onterechte klacht,
Wie wil daar nou zijn auto parkerenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:32 schreef deprimist het volgende:
Die hele tering regio daar mag wat mij betreft parkeerplaats worden.
Ik stel mij zo voor dat men het daar in Oekraïne niet helemaal mee eens is.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
Toch zijn Joden de enige groep die het hebben over hun "gestolen land"
Bah je zou maar van het groene zijn. Je wordt eigenlijk verbannen naar steeds minder plek?quote:
Verbannen, verbannen. Ze hebben in hun schoot geworpen gekregen van de Engelse, als goedmakertje voor de in Europa getolereerde genocide.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:59 schreef Spongeboss het volgende:
Bah je zou maar van het groene zijn. Je wordt eigenlijk verbannen naar steeds minder plek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |