Ze hadden laatst m'n waterput nog vergiftigdquote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef LoveAndPeace het volgende:
Joden zijn slim, net als de turken. Zij zijn de grootste dieven/criminelen, stelen land (turken plegen de grootste misdrijven) ondertussen geven zij de schuld aan de Palestijnen, turken aan de marokkanen. Marokkanen zijn dom en worden snel betrapt, terwijl turken heel sneaky en onopvallend te werk gaan..
Joodse praktijken noem je dat..
Maar dat krijg je met geknuffel, dit gebeurt als je gaat knuffelen. Daarom ben ik bang voor teveel geknuffel.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verbannen, verbannen. Ze hebben in hun schoot geworpen gekregen van de Engelse, als goedmakertje voor de in Europa getolereerde genocide.
Wil je me huren? Ex-special forces Spongeboss meldt zich codename Echo.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze hadden laatst m'n waterput nog vergiftigd.
Wie zijn ze?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze hadden laatst m'n waterput nog vergiftigd.
Ach ja, de Amerikanen hebben er een fijne militaire basis aan, dat zal ook wel iets wat mee spelen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar dat krijg je met geknuffel, dit gebeurt als je gaat knuffelen. Daarom ben ik bang voor teveel geknuffel.
Dus jij denkt dat de Bandido's en Hell's Angels ook mogen blijven bestaan als ze de ambtenaren iedere week een hoertje sturen?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, de Amerikanen hebben er een fijne militaire basis aan, dat zal ook wel iets wat mee spelen.
Alhoewel ik gek ben op totaal uit de lucht gegrepen redenaties kan ik me daar niet bij aansluiten.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de Bandido's en Hell's Angels ook mogen blijven bestaan als ze de ambtenaren iedere week een hoertje sturen?
Hmm ik hoef dus geen ambtenaar te worden. Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alhoewel ik gek ben op totaal uit de lucht gegrepen redenaties kan ik me daar niet bij aansluiten.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alhoewel ik gek ben op totaal uit de lucht gegrepen redenaties kan ik me daar niet bij aansluiten.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef LoveAndPeace het volgende:
Joden zijn slim, net als de turken. Zij zijn de grootste dieven/criminelen, stelen land (turken plegen de grootste misdrijven) ondertussen geven zij de schuld aan de Palestijnen, turken aan de marokkanen. Marokkanen zijn dom en worden snel betrapt, terwijl turken heel sneaky en onopvallend te werk gaan..
Joodse praktijken noem je dat..
Begrijpend lezen is moeilijk?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Jij begrijpe sikter lanquote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ik vind het moeilijk redenaties te begrijpen waar geen logica achter zit, en onzinverhalen die als feiten gepresenteerd worden kan ik ook maar moeilijk bevatten. Misschien zit dat voor jou anders.quote:
Nee dan zeg je 'wat jij zegt klopt niet of berust op geen feiten.'quote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk redenaties te begrijpen waar geen logica achter zit, en onzinverhalen die als feiten gepresenteerd worden kan ik ook maar moeilijk bevatten. Misschien zit dat voor jou anders.
De uitspraak ''waar heb jij het nou weer over'' impliceert duidelijk wat ik bedoel, namelijk dat er onzin uitgekraamd wordt. Maar misschien kun jij dat er niet in lezen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dan zeg je 'wat jij zegt klopt niet of berust op geen feiten.'
Als je zegt 'waar heb jij het over,' dan doe je alsof je het niet begrijpt.
Rot toch op joh stink turrek. Als er iemand is die met onzin verhalen komt dan ben jij dat wel. Dit zijn feiten. Turken en joden= 1 pot nat.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk redenaties te begrijpen waar geen logica achter zit, en onzinverhalen die als feiten gepresenteerd worden kan ik ook maar moeilijk bevatten. Misschien zit dat voor jou anders.
Oh house of holy is een turk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Rot toch op joh stink turrek. Als er iemand is die met onzin verhalen komt dan ben jij dat wel. Dit zijn feiten. Turken en joden= 1 pot nat.
Dat slaat nergens op, vind ik beter persoonlijk. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening, er staat wel duidelijk wat de persoon in kwestie bedoeld en het blijf en is een betrekkelijke discussie.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De uitspraak ''waar heb jij het nou weer over'' impliceert duidelijk wat ik bedoel, namelijk dat er onzin uitgekraamd wordt. Maar misschien kun jij dat er niet in lezen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Rot toch op joh stink turrek. Als er iemand is die met onzin verhalen komt dan ben jij dat wel. Dit zijn feiten. Turken en joden= 1 pot nat.
Zegt de idioot van dit forum. Heb je het niet druk genoeg met je big moustache?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een randdebiel
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:21 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Zegt de idioot van dit forum. Heb je het niet druk genoeg met je big moustache?
Jij bent een interessante user, ik ga jou in de gate houden. Van welke komaf ben je liefde-en-vrede?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:21 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Zegt de idioot van dit forum. Heb je het niet druk genoeg met je big moustache?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |