quote:Op woensdag 2 april 2014 21:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh house of holy is een turk.Duidelijk maar weer.
[..]
Dat slaat nergens op, vind ik beter persoonlijk. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening, er staat wel duidelijk wat de persoon in kwestie bedoeld en het blijf en is een betrekkelijke discussie.
Marokkaans. Daar wilde jij er minder van, toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent een interessante user, ik ga jou in de gate houden. Van welke komaf ben je liefde-en-vrede?
Niet zo generaliseren.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:26 schreef tapirrr het volgende:
Israel = altijd terechte klacht.
Joden. Meest hypocriete volk op aarde.
Gelovige ideologische wel, maar van ik zie geen verschil tussen Turken en Marokkanen beide is islam. Een geloof dat haar vrouwen afdekt etc.. Daar kan geen vooruitgang van komen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Marokkaans. Daar wilde jij er minder van, toch?
In nl geboren en getogen, ouders in marokko, maar komen oorspronkelijk (hun ouders) uit (vader) Algerije en (moeder) Saudi Arabië en Syrië. Volg je het nog?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent een interessante user, ik ga jou in de gate houden. Van welke komaf ben je liefde-en-vrede?
Algerije heb ik niets op tegen. Saudia Arabië en Syrië weet ik niet veel van behalve dan ten tijden van voor christus. Maar dat was ook nog voor de islam. Ik stem waarschijnlijk af van Galliërs of Egyptenaren. Maar ik ben nu zo wit als maar kan, Duitse voorouders.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:30 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
In nl geboren en getogen, ouders in marokko, maar komen oorspronkelijk (hun ouders) uit (vader) Algerije en (moeder) Saudi Arabië en Syrië. Volg je het nog?
Ik denk niet dat een land als Saudi Arabië jou zou bevallen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Algerije heb ik niets op tegen. Saudia Arabië en Syrië weet ik niet veel van behalve dan ten tijden van voor christus. Maar dat was ook nog voor de islam. Ik stem waarschijnlijk af van Galliërs of Egyptenaren. Maar ik ben nu zo wit als maar kan, Duitse voorouders.
Ik heb geen probleem met anderen zolang ze me niets opdringen en iedereen hun ding laten doen.
Dit plaatje is de toekomst voor nederland. En dan zijn de nederlanders de groene, en mogen jullie raden wie de witte zijn....quote:
Dat denk ik ook niet, we moeten weg met die ideologieën die en grenzen die ons uit elkaar drijven.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een land als Saudi Arabië jou zou bevallen.
Voor mij geldt het zelfde..quote:Op woensdag 2 april 2014 21:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Algerije heb ik niets op tegen. Saudia Arabië en Syrië weet ik niet veel van behalve dan ten tijden van voor christus. Maar dat was ook nog voor de islam. Ik stem waarschijnlijk af van Galliërs of Egyptenaren. Maar ik ben nu zo wit als maar kan, Duitse voorouders.
Ik heb geen probleem met anderen zolang ze me niets opdringen en iedereen hun ding laten doen.
Ssssttquote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een land als Saudi Arabië jou zou bevallen.
In-te-re-seert me niets.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef LoveAndPeace het volgende:
Voor mij geldt het zelfde..
Mijn voorouders waren ook christenen, zijn bekeerd naar islam. Eenieder mag geloven wat hij of zij wilt, als je anderen maar niet tot last bent.
Ik ben ook best licht, niemand raad mijn afkomst. Hmm Egyptenaar, misschien wel een amazigh. Mijn vader is een Algerijnse amazigh maar geboren in marokko.
Mooi dat we het daar over eens zijn. Ik was rond ramadan tijd eens aan het eten op een bankje op de middelbare. Een bankje naast me zaten moslims en wat niet moslims. Die gingen mij erop aanspreken dat ik buiten zat aan het eten en dat respectloos was want ramadan. Jaar moeten wachten om ze met de vasten erop aan te spreken dat ze een mars reep zaten te eten wat respectloos was voor de christenen. Nee alle gekheid op een stokje het was wel vreemd dat ik mezelf moest verdedigen waarom ik op een bankje rond ramadan tijd zat te eten. En ze kwamen me toch met een heel kruisverhoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Voor mij geldt het zelfde..
Mijn voorouders waren ook christenen, zijn bekeerd naar islam. Eenieder mag geloven wat hij of zij wilt, als je anderen maar niet tot last bent.
Ik ben ook best licht, niemand raad mijn afkomst. Hmm Egyptenaar, misschien wel een amazigh. Mijn vader is een Algerijnse amazigh maar geboren in marokko.
Jouw mening mij ook niet.quote:
Dit topic gaat over joden en gestolen land. Niet over jouw achtergrond. Dus je praat effe netjes mee, of je gaat ergens anders slowchatten, want ik voorspel een slotje.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou.
Heb dit echt nog nooit meegemaakt. Waarom zeg je niet gewoon dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeienquote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooi dat we het daar over eens zijn. Ik was rond ramadan tijd eens aan het eten op een bankje op de middelbare. Een bankje naast me zaten moslims en wat niet moslims. Die gingen mij erop aanspreken dat ik buiten zat aan het eten en dat respectloos was want ramadan. Jaar moeten wachten om ze met de vasten erop aan te spreken dat ze een mars reep zaten te eten wat respectloos was voor de christenen. Nee alle gekheid op een stokje het was wel vreemd dat ik mezelf moest verdedigen waarom ik op een bankje rond ramadan tijd zat te eten. En ze kwamen me toch met een heel kruisverhoor.
Zie deze wannabe modquote:Op woensdag 2 april 2014 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over joden en gestolen land. Niet over jouw achtergrond. Dus je praat effe netjes mee, of je gaat ergens anders slowchatten, want ik voorspel een slotje.
Ja ik wel, was een beetje kut. Maar ik was niet zo'n stoere gast. Meer de kneus van de school die niemand wat deed en zij mij niet omdat ik tegen die tijd iedere dag in de gym stond te liften.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb dit echt nog nooit meegemaakt. Waarom zeg je niet gewoon dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeien
De parkeerwachters van de FOK!'s.quote:
Hmm misschien dat het nog wel eens de oplossing kan zijn voor de smeltende poolkappen. Dat water moet toch opgevangen worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:44 schreef .sfinx het volgende:
Dat hele stukje aarde daar mag van mij part een nieuwe zee gecreëerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |