Oorlog is oorlog in de tijd van de Romeinen ging ook niemand huilen als je slaven had en de vrouwen verkrachtte dat hoorde erbij spoils of war.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Bekijk dan alsjeblieft de kaart nog eens. Volgens mij hadden de Galliers niet 90% van het land in bezit op welk moment dan ook?
Generalisatie is slecht dat ben ik met je eens. Daarom heb ik het vaak over Zionisten, dan lijkt het alsof je ze de keus laat, maar stiekem staat de Thora vol over Zion.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, niet altijd inderdaad. Maar ik ben pro-Palestina, ik vind het gewoon onzin om een heel volk af te doen als hypocriet.
Daar wordt inderdaad een stuk minder aandacht aan besteed. Weet er zelf eerlijk gezegd ook niet zoveel van.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is Palestina? Zijn dat de Joden of de andere? En hoe denk je dan over Tibet? Waarom heeft nooit iemand het over Tibet maar wel over joden vs niet joden.
ahahh ik vraag nu jou adres op bij snowdenquote:
Ja maar we zijn nou eenmaal door een fase genaamd Verlichting gegaan en sindsdien is niets meer hetzelfde als vroegerquote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oorlog is oorlog in de tijd van de Romeinen ging ook niemand huilen als je slaven had en de vrouwen verkrachtte dat hoorde erbij spoils of war.
quote:
Dat hekel ik dus weer wel over Israël zeiken maar Tibet... Mwoah wie boeit dat nog een zak?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar wordt inderdaad een stuk minder aandacht aan besteed. Weet er zelf eerlijk gezegd ook niet zoveel van.
Verlichting en Islam/geloof gaat niet altijd even goed samen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja maar we zijn nou eenmaal door een fase genaamd Verlichting gegaan en sindsdien is niets meer hetzelfde als vroeger
Repressie in TIbet is gewoon ok, stelletje verraders van de Revolutie.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Spongeboss het volgende:
Wat is Palestina? Zijn dat de Joden of de andere? En hoe denk je dan over Tibet? Waarom heeft nooit iemand het over Tibet maar wel over joden vs niet joden.
Klopt. Geloof moet je vooral voor jezelf houden en niet aan anderen opdringen. Het interesseert me totaal niet waar anderen in geloven, zolang ik er maar geen last van heb. En zo val ik anderen ook niet lastig met mijn geloof. Maar sommigen hoeven alleen te horen dat je bijv jood of moslims bent en ze hebben meteen al hun vooroordelen klaar liggen. Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja daarom geloof los laten of niet altijd handelen uit geloof. Geloof hoort niet centraal te staan, natuurlijk moet een gelovige handelen naar zijn geloof. Maar dat betekend niet dat je andere met een waaier om de oren moet slaan of ruzie moet maken.
En huidskleur etc boeit mij niet, dingen als eerwraak vind ik wel super sneu. Daarom zou ik het liefst vrede zien zonder eer, of superioriteitsgevoelens. Helaas vinden mensen het leuk elkaar om de oren te meppen omdat de een zwart is de ander geel en weer een ander wit. Ik mag Aziaten wel, maar andere mensen noemen ze weer spleetogen.
Heb je gelijk in. Misschien moet ik me er eens een beetje in verdiepen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat hekel ik dus weer wel over Israël zeiken maar Tibet... Mwoah wie boeit dat nog een zak?Het westen is hypocriet.
quote:
Ah, deze kwaliteitsuser heeft ook weer vrij van d'r vent gekregen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Klopt. Geloof moet je vooral voor jezelf houden en niet aan anderen opdringen. Het interesseert me totaal niet waar anderen in geloven, zolang ik er maar geen last van heb. En zo val ik anderen ook niet lastig met mijn geloof. Maar sommigen hoeven alleen te horen dat je bijv jood of moslims bent en ze hebben meteen al hun vooroordelen klaar liggen. Dat is wel jammer.
Eerwraak is niet van de islam, het is juist ten strengste verboden. Turken doen vaak aan eerwraak, heeft met cultuur te maken.
Helemaal mooi man. Zin in tettenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef TwentyFourr het volgende:
Overigens heeft de 'Grote Sprong Voorwaarts' ook meer doden ten gevolge gehad dan WOII, maar daar hoor je ook niemand over.
Weet je waarom niet? Omdat het niet relevant is voor Nederland. En Israël wel.
Omdat het, zoals de naam doet vermoeden, een sprong voorwaarts was.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef TwentyFourr het volgende:
Overigens heeft de 'Grote Sprong Voorwaarts' ook meer doden ten gevolge gehad dan WOII, maar daar hoor je ook niemand over.
Weet je waarom niet? Omdat het niet relevant is voor Nederland. En Israël wel.
Wat deze man zegt.quote:
Dat zeiden de Duitsers ookquote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het, zoals de naam doet vermoeden, een sprong voorwaarts was.
Ben jij gelovig? Ik niet zo doe wel veel aan zen-boeddhisme maar daar heb je niet echt een God of iets... En wat andere doen tja boeit me vrij weinig, zolang ik maar kan doen wat ik wil. De een slaat een spin dood ik zet ze buiten so what? Moeten ze zelf weten.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Klopt. Geloof moet je vooral voor jezelf houden en niet aan anderen opdringen. Het interesseert me totaal niet waar anderen in geloven, zolang ik er maar geen last van heb. En zo val ik anderen ook niet lastig met mijn geloof. Maar sommigen hoeven alleen te horen dat je bijv jood of moslims bent en ze hebben meteen al hun vooroordelen klaar liggen. Dat is wel jammer.
Eerwraak is niet van de islam, het is juist ten strengste verboden. Turken doen vaak aan eerwraak, heeft met cultuur te maken.
Mensen die denken dat zij beter zijn vanwege hun afkomst of religie zijn gewoon dom. Daden maken het verschil, niet je huidskleur of hetgeen waar je in gelooft.
Als er meer mensen zoals jij dachten was ik op de maan gaan wonen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben jij gelovig? Ik niet zo doe wel veel aan zen-boeddhisme maar daar heb je niet echt een God of iets... En wat andere doen tja boeit me vrij weinig, zolang ik maar kan doen wat ik wil. De een slaat een spin dood ik zet ze buiten so what? Moeten ze zelf weten.
Maar goed als meer mensen zoals wij dachten was er vrede.
Dat zou wel mooi zijn, want meer plek voor mij.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als er meer mensen zoals jij dachten was ik op de maan gaan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |