Je vriend is een man? Mag ik toch hopen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:20 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Joden kunnen koppig zijn, man.
Mijn beste vriend is er één.
Ik doe er meer dan 20 op een dag. Van elk insect dat mijn huis binnendringt ontneem ik het leven. Zolang ze geen huur betalen komen ze er niet in. Mijn huis is mijn eer.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een Turkse kameraad die deed wel 20 eerwraken op een dag, ik onderken dit volledig.
Ja, maar als dat niet a-moralistisch was in die tijd waren ze ook niet a-moralistisch. Daar hoeft toch niemand een boek over te schrijven, dat is logisch.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ze namen slaven, verkrachte de vrouwen van de vijand. Ze hadden geen moeite ermee andere uit te roeien dat soort dingen. Nero was natuurlijk gek, maar je merkt wel dat de figuren in die tijd veel hardere dingen zeiden en deden dan in deze maatschappij. Cato was wel een baas zelfmoord omdat Caesar zou winnen etc.
Maar ze namen het allemaal niet zo serieus er was geen racisme etc.
Oh daar heb je dat "Ik heb een Joodse vriend"-verhaal weer. Ik heb je wel door hoor, antisemiet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:20 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Joden kunnen koppig zijn, man.
Mijn beste vriend is er één.
Nee, ik bedoelde Engeland, daarom schreef ik dat ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je bedoelt welk land Israel de Palestijnen dan cadeau doet.
Oh maar ik bedoel boeken van die Romeinen zelf de meest bad-asserige of van andere leiders in de wereld uit die tijd. Ik wil dat begrijpen en met die mindset door mijn leven gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, maar als dat niet a-moralistisch was in die tijd waren ze ook niet a-moralistisch. Daar hoeft toch niemand een boek over te schrijven, dat is logisch.
Is Engeland Joods?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde Engeland, daarom schreef ik dat ook.
Jij bent vanaf nu mijn meest favoriete user na Djeez.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik doe er meer dan 20 op een dag. Van elk insect dat mijn huis binnendringt ontneem ik het leven. Zolang ze geen huur betalen komen ze er niet in. Mijn huis is mijn eer.
Zijn er ook boeken van? Ik ken alleen de serie.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoel boeken van die Romeinen zelf de meest bad-asserige of van andere leiders in de wereld uit die tijd. Ik wil dat begrijpen en met die mindset door mijn leven gaan.
Nee, maar Engeland heeft wel Palestina aan de holocaust slachtoffers gegevens als goedmakertje.quote:
Kan je het beste de schrijvers uit die tijd lezen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoel boeken van die Romeinen zelf de meest bad-asserige of van andere leiders in de wereld uit die tijd. Ik wil dat begrijpen en met die mindset door mijn leven gaan.
Denk dat het idd ook met opvoeding te maken heeft. Ik hoop op vrede.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah so nee dan begrijp ik het allemaal. Moet zeggen dat ik nooit gedoe hoor tegen Aziaten die lijken gewoon geaccepteerd te worden vraag me af hoe dat kan. Maar goed die worden heel anders opgevoed introvert etc.
Maar goed ooit zal de wereld vrede zien of totale vernietiging.
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je vriend is een man? Mag ik toch hopen?
En straks is het Israel's beurt om de Palestijnen een land te geven als goedmakertje. Ik weet niet waar het misgaat in het begrijpen hiervan.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, maar Engeland heeft wel Palestina aan de holocaust slachtoffers gegevens als goedmakertje.
Ik ken iemand die vaker zei dat ie een dinnetje had, dat bleek ook allemaal wat anders in elkaar te zitten.quote:
Kun je er een paar noemen die goed zijn? Of figuren die tof zijn Augustus en Caesar heb ik al gelezen. Maar Augustus durfde niet zoveel die had geluk dat zijn vriend Agrippa zo goed was.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Kan je het beste de schrijvers uit die tijd lezen.
Ik ken die gast sinds mijn tiende.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh daar heb je dat "Ik heb een Joodse vriend"-verhaal weer. Ik heb je wel door hoor, antisemiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |