Te weinig communicatiestudentes in Duitsland.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Duitsers hadden een minder goede PR-afdeling. Die hadden het over totale oorlog en complete vernietiging.
Als Goebbels een beetje opgelet had bij communicatiekunde had het er allemaal heel anders uit kunnen zien.
Was misschien niet zo slecht geweest een grote wereld natie onder de Duitse vlag. Dan was er geen oorlog meer, dat hele volkeren zouden worden afgeslacht is natuurlijk weer een ander punt van het verhaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Duitsers hadden een minder goede PR-afdeling. Die hadden het over totale oorlog en complete vernietiging.
Als Goebbels een beetje opgelet had bij communicatiekunde had het er allemaal heel anders uit kunnen zien.
In de tijdsgeest moet je het over studenten hebben. Vrouwen waren er om het Germaanse ras uit te breiden. Heb je überhaupt wel opgelet bij geschiedenis vroeger?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Te weinig communicatiestudentes in Duitsland.
Wie had dat ooit gedacht.
Mag daar een Nikab omheen, ik vind dit niet leuk.quote:
Ik was hoe dan ook tegendraads geweest.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Was misschien niet zo slecht geweest een grote wereld natie onder de Duitse vlag. Dan was er geen oorlog meer, dat hele volkeren zouden worden afgeslacht is natuurlijk weer een ander punt van het verhaal.
Wat de vraag oproept mag je een minderheidsgroep/en opofferen voor het grote goed van alle andere groepen? Mijn hart zegt nee, maar aan de andere kant er was dan wel totaal geen oorlog meer en deze discussie zou er nooit meer zijn geweest. Stel de Romeinen of Alexander de Grote hadden alles uitgemoord en van de rest wat zich bij hen wilde aansluiten een land gemaakt. Dan hadden we er ook nooit met een woord over gerept.
Doe je muilkorf maar weer om, het is te laat voor geblaf.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vieze kankerhoer. Beetje posten zonder hoofddoekje op. Wollah vieze sletje.
quote:
Ik studeer geschiedenisquote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de tijdsgeest moet je het over studenten hebben. Vrouwen waren er om het Germaanse ras uit te breiden. Heb je überhaupt wel opgelet bij geschiedenis vroeger?
Durf mij eens haram te noemen, je bent zelf een vieze kafferende teef!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Doe je muilkorf maar weer om, het is te laat voor geblaf.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf mij eens haram te noemen, je bent zelf een vieze kafferende teef!
Weet je niet als Romeine soldaat die nog nooit van links had gehoord ging je misschien vrouwen verkrachten wie weet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was hoe dan ook tegendraads geweest.
De hond van mijn buurman is een teefje en ze is heul lief.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf mij eens haram te noemen, je bent zelf een vieze kafferende teef!
Het is algemeen bekend dat turken vaak aan eerwraak doen. Ik heb geen vent, heb altijd vrij.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ah, deze kwaliteitsuser heeft ook weer vrij van d'r vent gekregen.
Ik heb er nog wel over gedacht om geschiedenis te studeren, maar ja, wat voegt een academische graad toe in de bijstand.quote:
Turken zijn cool.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat turken vaak aan eerwraak doen. Ik heb geen vent, heb altijd vrij.
chill hè, zo'n uitkering.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat turken vaak aan eerwraak doen. Ik heb geen vent, heb altijd vrij.
Kan jij mij dan boeken aanraden waarmee ik de tijdsgeest van de oude wereld kan begrijpen en in een soort a-moralistische schurk als Caesar kan veranderen? Ik zoek zoiets namelijk om mijn krachten te bundelen in een sterke persoonlijkheid waar niemand mee solt.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
quote:
Dat je brieven van het UWV krijgt geadresseerd aan drs. xquote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel over gedacht om geschiedenis te studeren, maar ja, wat voegt een academische graad toe in de bijstand.
ik probeer je hetero te makenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mag daar een Nikab omheen, ik vind dit niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |