quote:
Je hebt gelijk de scheerkrabbers uit de DDR tijd waren kut, wil niet weten hoe die mesjes moeten zijn geweest.quote:
M. Finley - The Ancient Economy (1973) over de Romeinse economie, ging in tegen het idee dat de Romeinse economie als die van ons is gebouwd. Economische groei werd niet vanuit het rijk nagestreefd zoals hier.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kan jij mij dan boeken aanraden waarmee ik de tijdsgeest van de oude wereld kan begrijpen en in een soort a-moralistische schurk als Caesar kan veranderen? Ik zoek zoiets namelijk om mijn krachten te bundelen in een sterke persoonlijkheid waar niemand mee solt.
Maar daarmee word ik toch geen a-moralistische Romeinse inwoner mee?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
M. Finley - The Ancient Economy (1973) over de Romeinse economie, ging in tegen het idee dat de Romeinse economie als die van ons is gebouwd. Economische groei werd niet vanuit het rijk nagestreefd zoals hier.
Qua politiek, geen idee.
Ja.. Dat bedoel ik. Ik haat turken niet, heb turkse vrienden en aangetrouwde familieleden. Het is gewoon een feit dat zij vaak aan eerwraak doen, dat geven ze zelf ook toe.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben jij gelovig? Ik niet zo doe wel veel aan zen-boeddhisme maar daar heb je niet echt een God of iets... En wat andere doen tja boeit me vrij weinig, zolang ik maar kan doen wat ik wil. De een slaat een spin dood ik zet ze buiten so what? Moeten ze zelf weten.
Maar goed als meer mensen zoals wij dachten was er vrede. Wel wat minder haten op de Turken dan ben je op het goede pad.
Wie zegt dat Romeinen a-moralistisch waren?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar daarmee word ik toch geen a-moralistische Romeinse inwoner mee?Ik wil mijn moralistische views wegwerken en de normen en waarde die deze maatschappij op mij hebben los gelaten.
Ik had een Turkse kameraad die deed wel 20 eerwraken op een dag, ik onderken dit volledig.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:17 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ja.. Dat bedoel ik. Ik haat turken niet, heb turkse vrienden en aangetrouwde familieleden. Het is gewoon een feit dat zij vaak aan eerwraak doen, dat geven ze zelf ook toe.
Ps, hij vroeg of ik vrij had van mijn 'vent'. Dat zijn niet mijn woorden.. Schelden is het niet..
Aah so nee dan begrijp ik het allemaal. Moet zeggen dat ik nooit gedoe hoor tegen Aziaten die lijken gewoon geaccepteerd te worden vraag me af hoe dat kan. Maar goed die worden heel anders opgevoed introvert etc.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:17 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ja.. Dat bedoel ik. Ik haat turken niet, heb turkse vrienden en aangetrouwde familieleden. Het is gewoon een feit dat zij vaak aan eerwraak doen, dat geven ze zelf ook toe.
Ps, hij vroeg of ik vrij had van mijn 'vent'. Dat zijn niet mijn woorden.. Schelden is het niet..
Ik ken ook een Turk en als z'n zusje gestoken was door een mug was hij een week zoet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een Turkse kameraad die deed wel 20 eerwraken op een dag, ik onderken dit volledig.
One word: anger managementquote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf mij eens haram te noemen, je bent zelf een vieze kafferende teef!
Maar de geschiedenis herhaalt zichzelf toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:33 schreef Copthorne het volgende:
Joden hebben nu een voorkeurspositie in de Westerse samenleving, want zielig, maar ondertussen de Palestijnen zo slecht behandelen.
Ik kan niet anders dan het met de klacht eens zijn.
Werk je de straten af?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:19 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Heb ook geen uitkering, ik werk. Jij?
Oh ze namen slaven, verkrachte de vrouwen van de vijand. Ze hadden geen moeite ermee andere uit te roeien dat soort dingen. Nero was natuurlijk gek, maar je merkt wel dat de figuren in die tijd veel hardere dingen zeiden en deden dan in deze maatschappij. Cato was wel een baas zelfmoord omdat Caesar zou winnen etc.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:18 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wie zegt dat Romeinen a-moralistisch waren?
Joden kunnen koppig zijn, man.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar de geschiedenis herhaalt zichzelf toch?
Dus over een flinke tijd krijgen Palestijnen een voorkeurspositie in de Joodse wereld.
Ik ben benieuwd welk land Engeland de Palestijnen dan cadeau doet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar de geschiedenis herhaalt zichzelf toch?
Dus over een flinke tijd krijgen Palestijnen een voorkeurspositie in de Joodse wereld.
Je bedoelt welk land Israel de Palestijnen dan cadeau doet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welk land Engeland de Palestijnen dan cadeau doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |