Ja jongen ik moest het even verbeteren ik ben niet meer zo snel.quote:
Prima dat is mooi, ik neem de mijne niet mee mijn vader is nogal een beetje bekrompen als het om auslanders gaat, maar dat komt omdat hij nog nooit met in contact is geweest en teveel opsporing verzocht kijkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:33 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik neem gewoon mijn familie mee, er zit van alles bij.
Maar is Engeland ten opzichte van de Joden vergelijkbaar ten opzichte van de Palestijnen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat wordt ook echt helemaal nergens beweerd.
-----> ENGELAND <------
Engeland geeft Palestina aan Joden omdat ze zo vreselijk geleden hebben onder de Duiters.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar is Engeland ten opzichte van de Joden vergelijkbaar ten opzichte van de Palestijnen?
De enige flaw die je als kwaliteits-user hebt een mac.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Engeland geeft Palestina aan Joden omdat ze zo vreselijk geleden hebben onder de Duiters.
Engeland geeft van mij part Schotland aan de Palestijnen omdat ze zo vreselijk geleden hebben onder de Joden.
Duidelijker dan dit kan ik het niet uitleggen. Ik zou het voor je willen painten, maar ik weet nog niet hoe paint heet onder mac.
Logisch dat hij dan zo denkt.. Als ik opsporing verzocht kijk dan denk ik het zelfde als je vader. Ik hoop dat de bloemetjes effectief zullen zijn..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Prima dat is mooi, ik neem de mijne niet mee mijn vader is nogal een beetje bekrompen als het om auslanders gaat, maar dat komt omdat hij nog nooit met in contact is geweest en teveel opsporing verzocht kijkt.
vieze hipsterquote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Engeland geeft Palestina aan Joden omdat ze zo vreselijk geleden hebben onder de Duiters.
Engeland geeft van mij part Schotland aan de Palestijnen omdat ze zo vreselijk geleden hebben onder de Joden.
Duidelijker dan dit kan ik het niet uitleggen. Ik zou het voor je willen painten, maar ik weet nog niet hoe paint heet onder mac.
Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Logisch dat hij dan zo denkt.. Als ik opsporing verzocht kijk dan denk ik het zelfde als je vader. Ik hoop dat de bloemetjes effectief zullen zijn..
Oei de man die zegt dat hij alleen de PVV doet generaliseren.quote:
nou enquote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Komt helemaal goed.
[..]
Oei de man die zegt dat hij alleen de PVV doet generaliseren.
quote:
Doet me niks, ik zou over 10 uur, als me accu leeg is, hierop terug kunnen komen of het me dan wel wat doet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De enige flaw die je als kwaliteits-user hebt een mac.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Komt helemaal goed.
[..]
Oei de man die zegt dat hij alleen de PVV doet generaliseren.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Doet me niks, ik zou over 10 uur, als me accu leeg is, hierop terug kunnen komen of het me dan wel wat doet.
Ik ga morgen eerst eens trekken, baantjes trekken denk ik. Of iets anders....Eens kijken waar ik zin in heb.quote:
Mattieeeee. Jouw reacties. Petje af.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:30 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
In nl geboren en getogen, ouders in marokko, maar komen oorspronkelijk (hun ouders) uit (vader) Algerije en (moeder) Saudi Arabië en Syrië. Volg je het nog?
Wie is Djeez? Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu mijn meest favoriete user na Djeez.
Iemand op FOK! die nieuwsberichten post over Aliens, U.F.O's en die mij heeft geleerd hoe ik een aluminium hoedje moet maken tegen aliens. Daar kan niemand tegenop.quote:
Mooi gezegd, wil je ook bij de orde v an de paarsgepunte lans?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een van de laatste zuivere journalisten.
Je bent 'ik zweer a' vergeten. Het is nog altijd; ik zweer a matti.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Mattieeeee. Jouw reacties. Petje af.![]()
Zuid-soldaten doen dat nietquote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Je bent 'ik zweer a' vergeten. Het is nog altijd; ik zweer a matti.
Hmm baantjes trekken.. Haha succes.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
[..]
Ik ga morgen eerst eens trekken, baantjes trekken denk ik. Of iets anders....Eens kijken waar ik zin in heb.
quote:
quote:
quote:
Jaloers?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:26 schreef tapirrr het volgende:
Israel = altijd terechte klacht.
Joden. Meest hypocriete volk op aarde.
Dus wie er ook gemeen is, Engeland geeft altijd het land weg?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |