Wie weet waarom gaan we niet samen bloemen planten op rotondes om de message te delen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:24 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Denk dat het idd ook met opvoeding te maken heeft. Ik hoop op vrede.
Wie.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken iemand die vaker zei dat ie een dinnetje had, dat bleek ook allemaal wat anders in elkaar te zitten.
Augustus & Agrippa: Dion Cassius 'Histoire Romaine' boek 49quote:Op woensdag 2 april 2014 22:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kun je er een paar noemen die goed zijn? Of figuren die tof zijn Augustus en Caesar heb ik al gelezen. Maar Augustus durfde niet zoveel die had geluk dat zijn vriend Agrippa zo goed was.
Dat mag, maar je mag hem niet als "Token Jew" gebruiken. Dat hij dat toestaat. Poe!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:25 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ken die gast sinds mijn tiende.Mag je iemand na 14 jaar vriendschappelijke omgang a.u.b. een vriend noemen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
En straks is het Engeland's beurt om de Palestijnen een land te geven als goedmakertje omdat zij dit alles veroorzaakt hebben. Ik weet niet waar het misgaat in het begrijpen hiervan.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En straks is het Israel's beurt om de Palestijnen een land te geven als goedmakertje. Ik weet niet waar het misgaat in het begrijpen hiervan.
Boeiend. Als je kan profiteren, dan moet je het doen!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat mag, maar je mag hem niet als "Token Jew" gebruiken. Dat hij dat toestaat. Poe!
Sterke comeback, hier heb ik niks op terug. O ja wel: wat je zegt ben je zelf.quote:
Israel is helemaal niet door de Duitsers aan de Joden gegeven.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En straks is het Engeland's beurt om de Palestijnen een land te geven als goedmakertje omdat zij dit alles veroorzaakt hebben. Ik weet niet waar het misgaat in het begrijpen hiervan.
Oi je zei dat je trots op mij was toen ik zei dat ik alle ramen van het bejaardenhuis had gewassen!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sterke comeback, hier heb ik niks op terug. O ja wel: wat je zegt ben je zelf.
Oh ja, als Joden ergens van houden..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Boeiend. Als je kan profiteren, dan moet je het doen!Anders ben je een dief van je eigen portemonnee.
Goed plan. Ik doe mee..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wie weet waarom gaan we niet samen bloemen planten op rotondes om de message te delen?
Dat wordt ook echt helemaal nergens beweerd.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Israel is helemaal niet door de Duitsers aan de Joden gegeven.
Nu nog wat andere nationaliteiten erbij en de boodschap geven dat etnische groepen geen verschil maken qua mens zijn en we gewoon door een deur kunnen.quote:
Met je kop door de helft? Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sterke comeback, hier heb ik niks op terug. O ja wel: wat je zegt ben je zelf.
12, wat is dit?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:31 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Met je kop door de helft? Hoe oud ben je?
Is dat onderdeel van de dagbesteding?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oi je zei dat je trots op mij was toen ik zei dat ik alle ramen van het bejaardenhuis had gewassen!
Op de dagen dat ik Adolf Gandhi ben ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat onderdeel van de dagbesteding?
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Op de dagen dat ik Adolf Gandi ben ja.
Gandhiquote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Op de dagen dat ik Adolf Gandhi ben ja.
Ik neem gewoon mijn familie mee, er zit van alles bij.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nu nog wat andere nationaliteiten erbij en de boodschap geven dat etnische groepen geen verschil maken qua mens zijn en we gewoon door een deur kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |