quote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een van de laatste zuivere journalisten.
Aha, oke.. thnx.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Iemand op FOK! die nieuwsberichten post over Aliens, U.F.O's en die mij heeft geleerd hoe ik een aluminium hoedje moet maken tegen aliens. Daar kan niemand tegenop.
Maar jij staat ook hoog op mijn lijstje!
Ja. Waarom zouden ze anders Palestina weggegeven hebben? Of Rhodesië? Of Canada?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dus wie er ook gemeen is, Engeland geeft altijd het land weg?
Ja dat is het enige waar ik blij mee ben, dat er geen islam in Nederland is bij de lokale bevolking. Dames in bikini's!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Hmm baantjes trekken.. Haha succes.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Waarom zouden ze anders Palestina weggegeven hebben? Of Rhodesië? Of Canada?
Dames in bikini's heb je overal, ook in islamitische landen.. Je wordt wel soms raar aangekeken maar dat gebeurd hier ook ( op een andere manier).quote:Op woensdag 2 april 2014 22:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat is het enige waar ik blij mee ben, dat er geen islam in Nederland is bij de lokale bevolking. Dames in bikini's!
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Zaktabak het volgende:
Hoink in het eckte leven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rhodesië is overigens een van de weinige landen die echt zuiver kapitalistisch was.quote:
Hmm interessant, zou jij in bikini zwemmen of niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Dames in bikini's heb je overal, ook in islamitische landen.. Je wordt wel soms raar aangekeken maar dat gebeurd hier ook ( op een andere manier).
Mij boeit dat niet ik hoop alleen dat het album goed gaat worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rhodesië is overigens een van de weinige landen die echt zuiver kapitalistisch was.
Dit, en dan verder naar rechts uitbreiden.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nu de rest van dat groen nog wit maken
Waarom dat?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nu de rest van dat groen nog wit maken
Ik heb drie dagen geleden nog in bikini gezwommen in Dubai. Een dag was alleen voor vrouwen en andere dagen gemengd. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het zonder mannen veel leuker is. Je hoeft je niet ongemakkelijk te voelen. Klinkt misschien raar maar zo ervaar ik het.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm interessant, zou jij in bikini zwemmen of niet?
[..]
Mij boeit dat niet ik hoop alleen dat het album goed gaat worden.Het album voor deze was teleurstellend en het album daarvoor was prachtig. Drie albums over het facisme en de struggles ertegen.
Als je je bekeken voelt kan ik me erin inleven dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:07 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen geleden nog in bikini gezwommen in Dubai. Een dag was alleen voor vrouwen en andere dagen gemengd. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het zonder mannen veel leuker is. Je hoeft je niet ongemakkelijk te voelen. Klinkt misschien raar maar zo ervaar ik het.
Canada.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Waarom zouden ze anders Palestina weggegeven hebben? Of Rhodesië? Of Canada?
Haha nee, ik ga vaker op vakantie dus heb ze al in de kast liggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als je je bekeken voelt kan ik me erin inleven dat is ook wel zo.
Heb je speciaal voor die keer een bikini gekocht? Eentje met polka dots?![]()
Maar goed je zit nu nog in Dubai? Lijkt me wel apart.
Dubai, stad van de racistische slavenhouders die ze, de slaven, zonder pardon deporteren. De stad van moslims waar niemand als een moslim, maar eerder als een oppervlakkige ultra-kapitalist, leeft. De stad van megalomane projecten zonder oog op de toekomst. Alle investeringen worden gedaan vanuit een 'wie heeft de grootste? Wij hebben de grootste'-mentaliteit, maar al het grote wordt natuurlijk door Westerse ingeneurs bedacht en uitgewerkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als je je bekeken voelt kan ik me erin inleven dat is ook wel zo.
Heb je speciaal voor die keer een bikini gekocht? Eentje met polka dots?![]()
Maar goed je zit nu nog in Dubai? Lijkt me wel apart.
Niks mis met Canada. Statisch heeft Engeland de meeste landen weggegeven als goedmakertje, ik zie niet in waarom ze hier nu in een keer vanaf zullen zien.quote:
Je wilt geen uitspraak doen over de print van je sexy luipaard bikini?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Haha nee, ik ga vaker op vakantie dus heb ze al in de kast liggen.
Dat zeg ik niet :p
Np ik woon er niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dubai, stad van de racistische slavenhouders die ze, de slaven, zonder pardon deporteren. De stad van moslims waar niemand als een moslim, maar eerder als een oppervlakkige ultra-kapitalist, leeft. De stad van megalomane projecten zonder oog op de toekomst. Alle investeringen worden gedaan vanuit een 'wie heeft de grootste? Wij hebben de grootste'-mentaliteit, maar al het grote wordt natuurlijk door Westerse ingeneurs bedacht.
Dat land is over een decennia of twee weer een onbezochte zandbak zonder een stuiver om te spenderen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dubai, stad van de racistische slavenhouders die ze, de slaven, zonder pardon deporteren. De stad van moslims waar niemand als een moslim, maar eerder als een oppervlakkige ultra-kapitalist, leeft. De stad van megalomane projecten zonder oog op de toekomst. Alle investeringen worden gedaan vanuit een 'wie heeft de grootste? Wij hebben de grootste'-mentaliteit, maar al het grote wordt natuurlijk door Westerse ingeneurs bedacht.
Dat land is over een decennia of twee weer een onbezochte zandbak zonder een stuiver om te spenderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |